Stranica: 494/623.

Re: Automobili, motori...

Postano: 29 sep 2021, 22:26
Postao/la Asteriks
Ne mozes porediti trocilindrasa i 2.0 TDI. Ovaj drugi je rasterecen motor veceg obrtnog momenta dok taj sabijeni turbobenzinac vec pri vecem gasu dolazi na svoj maksimum. I potrosnja ide shodno tome, ne gledajuci fabricki deklarisanu, pogotov kada kod V3 upalis klimu ili ga vise opteretis. I konstrukcijski gledano u ovaj dizel, barem onaj dio ispod haube ulozeno je vise sa naglaskom na trajnost i izdrzljivost pa otud i ta razlika cijene.

Re: Automobili, motori...

Postano: 29 sep 2021, 22:52
Postao/la bombaysaphire
Asteriks je napisao/la:
29 sep 2021, 22:26
Ne mozes porediti trocilindrasa i 2.0 TDI. Ovaj drugi je rasterecen motor veceg obrtnog momenta dok taj sabijeni turbobenzinac vec pri vecem gasu dolazi na svoj maksimum. I potrosnja ide shodno tome, ne gledajuci fabricki deklarisanu, pogotov kada kod V3 upalis klimu ili ga vise opteretis. I konstrukcijski gledano u ovaj dizel, barem onaj dio ispod haube ulozeno je vise sa naglaskom na trajnost i izdrzljivost pa otud i ta razlika cijene.
A možemo li porediti 1.5 TSI sa 2.0 TDI ?
Potrošnja 4.8 - 5.0 , benzinac 150 konjskih snaga , dizel 115 konjskih snaga .
Benzinac automatik , a dizel manuelni .

Dizel skuplji za 1500 KM ...

Re: Automobili, motori...

Postano: 29 sep 2021, 22:54
Postao/la VelaHavle
Marsal je napisao/la:
29 sep 2021, 16:36
Koliko vi obicno prelazite sa autom?
Ovo mi je zanimljiva tema jer bas dosta varira kod ljudi kilometraza.

Npr otac i ja vozino isto auto od februara 2013 i sa njim smo do danas presli manje od 60 hiljada. Ima 181 na satu, a 122 imao kad smo ga uzeli.
I to bas ga przimo i ne stedimo.

Ovo kad pricam ljudima crknu mi od smijeha, ljudi te kilometre sprze haman u 2-3 godine. :crazy:
Ja do 15 hiljada godisnje. Na satu tek 11.

Re: Automobili, motori...

Postano: 29 sep 2021, 23:21
Postao/la rio_Ferdy88
bombaysaphire je napisao/la:
29 sep 2021, 22:52
Asteriks je napisao/la:
29 sep 2021, 22:26
Ne mozes porediti trocilindrasa i 2.0 TDI. Ovaj drugi je rasterecen motor veceg obrtnog momenta dok taj sabijeni turbobenzinac vec pri vecem gasu dolazi na svoj maksimum. I potrosnja ide shodno tome, ne gledajuci fabricki deklarisanu, pogotov kada kod V3 upalis klimu ili ga vise opteretis. I konstrukcijski gledano u ovaj dizel, barem onaj dio ispod haube ulozeno je vise sa naglaskom na trajnost i izdrzljivost pa otud i ta razlika cijene.
A možemo li porediti 1.5 TSI sa 2.0 TDI ?
Potrošnja 4.8 - 5.0 , benzinac 150 konjskih snaga , dizel 115 konjskih snaga .
Benzinac automatik , a dizel manuelni .

Dizel skuplji za 1500 KM ...
Po asteriksovoj priči ako benzinac troši litar više ne isplati se kupovati, bez obzira što je dizel skuplji :crazy:

Re: Automobili, motori...

Postano: 29 sep 2021, 23:40
Postao/la Asteriks
Mnogo x sam pisao o tome kako su bas Japanci vrh liste glede tehnologije, broja kvarova te da su im benzinski motori pocev od Toyotinih atmoferaca trademark kvalitete. Ali ti top pouzdani vise trose u konacnom poredjenju od pouzdanih dizela.

Naravno da se isplati no u pitanju su neke druge stvari. Vezano za poredjenje 2.0 TDI nastao je na provjerenoj platformi i godinama je usavrsavan, pocev od opoziva, hronickih boljki itd., samo sto te stvari proizvodjac kod glavnog aduta profesionalnije regulise. Dokazan proizvod koji skoro pa garantuje ogromnu kilometrazu, pouzdan kvalitet ubrizgavanja itd.

TSI moto su u svom zacetku pa godinama koje slijede imali konstrukcijskih problema pocev od zavrsnog kvaliteta. Onda, poznata prica oko nerjesive engime pogonskog lanca te prelazak na remen itd. 1.5 TSI je prilicno mlad i debitovao je 2017., no treba proci vremena i milion primjeraka, ogroman uzorak pa da se vidi njegov stvaran ucinak.

S druge strane, provjeren kvalitet prosao kroz sve testove realnog okruzenja ima svoju cijenu. Samo da se vratim na pocetak same price, nikakav samar dizelasima.

U konacnici dokaz kvalitete je potraznja za modelima koji su medju skupljim u klasi. Msm dovoljno je pogledati cijene evo ovdje osporavanog Golfa koji je svoju reputaciju izgradio na dizelasima. Najprodavanije novo vozilo EU 13 uzastopnih godina. Tjt.

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 sep 2021, 11:09
Postao/la SMR187
Marsal je napisao/la:
29 sep 2021, 16:36
Koliko vi obicno prelazite sa autom?
Ovo mi je zanimljiva tema jer bas dosta varira kod ljudi kilometraza.

Npr otac i ja vozino isto auto od februara 2013 i sa njim smo do danas presli manje od 60 hiljada. Ima 181 na satu, a 122 imao kad smo ga uzeli.
I to bas ga przimo i ne stedimo.

Ovo kad pricam ljudima crknu mi od smijeha, ljudi te kilometre sprze haman u 2-3 godine. :crazy:
Ja sam s prvim autom za godinu i po, prosao oko 50k. Uzeo sa 220k na satu, prodao sa 270k.
S ovim trenutnim, isto za godinu i po, presao oko 35k.

Sve to ne racunajuci auto od starog i sluzbena vozila :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 sep 2021, 11:38
Postao/la VGS
Jedino ako si neki komercijalista sto pici dnevno iz Sarajeva za Banja Luku i nazad, ili da spavas i vozis u snu :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 sep 2021, 11:45
Postao/la StrikeWarzone
Marsal je napisao/la:
29 sep 2021, 16:36
Koliko vi obicno prelazite sa autom?
Ovo mi je zanimljiva tema jer bas dosta varira kod ljudi kilometraza.

Npr otac i ja vozino isto auto od februara 2013 i sa njim smo do danas presli manje od 60 hiljada. Ima 181 na satu, a 122 imao kad smo ga uzeli.
I to bas ga przimo i ne stedimo.

Ovo kad pricam ljudima crknu mi od smijeha, ljudi te kilometre sprze haman u 2-3 godine. :crazy:
Dok sam s tatom vozio isto vozili pržili smo 20.000 godišnje. I to posao i ono osnovno nešto poslije posla kafa izlaz itd,bez mora i daljih putovanja.
Vi baš malo vozite :bow:
U zadnjih par godina kako sam vozim, u prosjeku oko 10.000 godišnje s tim da to nije samo po gradu.

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 sep 2021, 12:18
Postao/la SMR187
VGS je napisao/la:
30 sep 2021, 11:38
Jedino ako si neki komercijalista sto pici dnevno iz Sarajeva za Banja Luku i nazad, ili da spavas i vozis u snu :D
Ma nisam komercijalista, ali sam radio dosta po terenu. Sada sam vise stacioniran, kancelarija style :D Ovo je sve privatno. Dok sam radio i stanovao u Zivinicama, nisam nikog poznavao, tako da sam svaku noc bio u drugom gradu

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 sep 2021, 15:32
Postao/la rio_Ferdy88
Asteriks je napisao/la:
29 sep 2021, 23:40

U konacnici dokaz kvalitete je potraznja za modelima koji su medju skupljim u klasi. Msm dovoljno je pogledati cijene evo ovdje osporavanog Golfa koji je svoju reputaciju izgradio na dizelasima. Najprodavanije novo vozilo EU 13 uzastopnih godina. Tjt.
Pa i Civic, Corolla, ili Mazda 3 je prodavanija od Golfa na NA tržištu, gdje se Falschwagen ne može pohvaliti baš nekim ciframa. :kafa:

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 sep 2021, 16:03
Postao/la VelaHavle
Samo kakav turbodizel od trinula i to je to. To je pojam kvalitete jednom prosjecnom balkancu. Branjenje „anamo“ nekog brenda poput VW je ono :bow:

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 sep 2021, 16:38
Postao/la Asteriks
rio_Ferdy88 je napisao/la:
30 sep 2021, 15:32
Asteriks je napisao/la:
29 sep 2021, 23:40

U konacnici dokaz kvalitete je potraznja za modelima koji su medju skupljim u klasi. Msm dovoljno je pogledati cijene evo ovdje osporavanog Golfa koji je svoju reputaciju izgradio na dizelasima. Najprodavanije novo vozilo EU 13 uzastopnih godina. Tjt.
Pa i Civic, Corolla, ili Mazda 3 je prodavanija od Golfa na NA tržištu, gdje se Falschwagen ne može pohvaliti baš nekim ciframa. :kafa:
Van okvira EU pusu neki drugi vjetrovi, obicaji, jednostavno drugi mentalitet uz naravno ono kljucno tj. snazne domace autoindustrije nekih zemlja te njihov uticaj na region.

Pa tako recemo sveti gral americkog trzista su nabildani kamioneti Ford F i Chevrolet Silverado, ranije RAM isl. U pitanju su mahom V6 i V8 motori, benzinci te eventualno po jedan dizel u ponudi. Naravno automatici, snage u prosjeku 300 hp i iznad, kombinovane potrosnje 10 - 11l i vise. Poslije toga prema popularnosti idu SUV Japanci Toyota i Honda CRV pa tek onda limuzine tipa Toyote Camrya.

Kinesko trziste je specificno pogotov zbog uticaja Japanaca ali tu su VW Lavida te VW Sagitar/Jetta u top 5 najprodavanijih modela zadnjih deset godina uz domace Wuling te Haval.

Onda npr. u Argentini i Australiji popularna je Toyota Hilux itd.

Toyota je zadnjih godina globalno najprodavanija marka ispred VW-a.

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 sep 2021, 17:38
Postao/la rio_Ferdy88
Asteriks je napisao/la:
30 sep 2021, 16:38
rio_Ferdy88 je napisao/la:
30 sep 2021, 15:32
Asteriks je napisao/la:
29 sep 2021, 23:40

U konacnici dokaz kvalitete je potraznja za modelima koji su medju skupljim u klasi. Msm dovoljno je pogledati cijene evo ovdje osporavanog Golfa koji je svoju reputaciju izgradio na dizelasima. Najprodavanije novo vozilo EU 13 uzastopnih godina. Tjt.
Pa i Civic, Corolla, ili Mazda 3 je prodavanija od Golfa na NA tržištu, gdje se Falschwagen ne može pohvaliti baš nekim ciframa. :kafa:
Van okvira EU pusu neki drugi vjetrovi, obicaji, jednostavno drugi mentalitet uz naravno ono kljucno tj. snazne domace autoindustrije nekih zemlja te njihov uticaj na region.

Pa tako recemo sveti gral americkog trzista su nabildani kamioneti Ford F i Chevrolet Silverado, ranije RAM isl. U pitanju su mahom V6 i V8 motori, benzinci te eventualno po jedan dizel u ponudi. Naravno automatici, snage u prosjeku 300 hp i iznad, kombinovane potrosnje 10 - 11l i vise. Poslije toga prema popularnosti idu SUV Japanci Toyota i Honda CRV pa tek onda limuzine tipa Toyote Camrya.

Kinesko trziste je specificno pogotov zbog uticaja Japanaca ali tu su VW Lavida te VW Sagitar/Jetta u top 5 najprodavanijih modela zadnjih deset godina uz domace Wuling te Haval.

Onda npr. u Argentini i Australiji popularna je Toyota Hilux itd.

Toyota je zadnjih godina globalno najprodavanija marka ispred VW-a.
Isto kao sto Svabe i Francuzi guraju svoje na trzistu EU koje je njihovo domace trziste i logicno da ce tu uzimati najveci dio kolaca.

Dok NA nije domace trziste za Japance pa ih opet siju uveliko po prodaji upravo zbog tih benzinskih motora, a i hibrida koji su sve popularniji.

Re: Automobili, motori...

Postano: 01 okt 2021, 06:12
Postao/la Murga
Primjera radi, mi kad smo uzeli Rav4, nismo htjeli hybrid uzimati jer je $10k bio skuplji poredeci sa benzincem. Trebalo bi mi 10 godina da izadjem na nulu sa tom ustedom goriva, a tad bi sigurno vrijeme bilo i za mjenjanje baterija.

Svakako sam otvoren da nekad u buducnosti vozim e-auto i samim tim pokusam doprinjeti nesto vezano za manje zagadjivanje. Doduse i to donosi svoje probleme, nije ni to bajno i toliko cisto sa trenutnom tehnologijom, ali eto, mora se nekako poceti vise. Kasnimo kao planeta generalno.

Re: Automobili, motori...

Postano: 01 okt 2021, 10:22
Postao/la SMR187
bombaysaphire je napisao/la:
29 sep 2021, 22:52
Asteriks je napisao/la:
29 sep 2021, 22:26
Ne mozes porediti trocilindrasa i 2.0 TDI. Ovaj drugi je rasterecen motor veceg obrtnog momenta dok taj sabijeni turbobenzinac vec pri vecem gasu dolazi na svoj maksimum. I potrosnja ide shodno tome, ne gledajuci fabricki deklarisanu, pogotov kada kod V3 upalis klimu ili ga vise opteretis. I konstrukcijski gledano u ovaj dizel, barem onaj dio ispod haube ulozeno je vise sa naglaskom na trajnost i izdrzljivost pa otud i ta razlika cijene.
A možemo li porediti 1.5 TSI sa 2.0 TDI ?
Potrošnja 4.8 - 5.0 , benzinac 150 konjskih snaga , dizel 115 konjskih snaga .
Benzinac automatik , a dizel manuelni .

Dizel skuplji za 1500 KM ...
2.0TDI je valjda 140ks?

Re: Automobili, motori...

Postano: 01 okt 2021, 10:52
Postao/la bombaysaphire
SMR187 je napisao/la:
01 okt 2021, 10:22
bombaysaphire je napisao/la:
29 sep 2021, 22:52
Asteriks je napisao/la:
29 sep 2021, 22:26
Ne mozes porediti trocilindrasa i 2.0 TDI. Ovaj drugi je rasterecen motor veceg obrtnog momenta dok taj sabijeni turbobenzinac vec pri vecem gasu dolazi na svoj maksimum. I potrosnja ide shodno tome, ne gledajuci fabricki deklarisanu, pogotov kada kod V3 upalis klimu ili ga vise opteretis. I konstrukcijski gledano u ovaj dizel, barem onaj dio ispod haube ulozeno je vise sa naglaskom na trajnost i izdrzljivost pa otud i ta razlika cijene.
A možemo li porediti 1.5 TSI sa 2.0 TDI ?
Potrošnja 4.8 - 5.0 , benzinac 150 konjskih snaga , dizel 115 konjskih snaga .
Benzinac automatik , a dizel manuelni .

Dizel skuplji za 1500 KM ...
2.0TDI je valjda 140ks?

slika

Re: Automobili, motori...

Postano: 01 okt 2021, 11:38
Postao/la SMR187
bombaysaphire je napisao/la:
01 okt 2021, 10:52
SMR187 je napisao/la:
01 okt 2021, 10:22
bombaysaphire je napisao/la:
29 sep 2021, 22:52


A možemo li porediti 1.5 TSI sa 2.0 TDI ?
Potrošnja 4.8 - 5.0 , benzinac 150 konjskih snaga , dizel 115 konjskih snaga .
Benzinac automatik , a dizel manuelni .

Dizel skuplji za 1500 KM ...
2.0TDI je valjda 140ks?

slika
Gore si napisao 115, pa zato pitam :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 01 okt 2021, 15:56
Postao/la Asteriks
Centre forward je napisao/la:
29 sep 2021, 20:55
Dizel motor je najsavršeniji inženjerski izum u historiji i nikad neće izgubiti svoje mjesto.
Naravno da nece izgubiti mjesto.

slika

Dizel je glavni pogon srednje teskih i teskih teretnih vozila, poljoprivrednih te gradjevinskih masina na globalnom nivou. Svjetska proizvodnja i lanci opskrbe su na plecima velikih dizelasa.

Re: Automobili, motori...

Postano: 02 okt 2021, 13:31
Postao/la Pity1900
Crkao mi žmigavac u retrovizoru.
Pitanje je kako da znam koji mogu naručiti sa ebaya, htio bih sad one "pokretne" da ubacim (što se kao pune), a da mi ne izbacuje grešku?
Isto tako bih LED sijalice za tablicu ali koje god da sam dosad probao izbacuju grešku, a rade normalno?

Re: Automobili, motori...

Postano: 03 okt 2021, 11:57
Postao/la Asteriks
Pity1900 je napisao/la:
02 okt 2021, 13:31
Crkao mi žmigavac u retrovizoru.
Pitanje je kako da znam koji mogu naručiti sa ebaya, htio bih sad one "pokretne" da ubacim (što se kao pune), a da mi ne izbacuje grešku?
Isto tako bih LED sijalice za tablicu ali koje god da sam dosad probao izbacuju grešku, a rade normalno?
Upravljacka jedinica motora prilikom ugradnje novih, eto u ovom slucaju led sijalica, registruje eventualnu razliku potrosnje struje. Ako je to odstupanje vece od neke zacrtane norme onda izbacuje gresku jer detektuje pad struje. Da ne bi sad pokusali razluciti cijelu shemu instalacije, to elektricari uglavnom rjesavaju ugradnjom otpornika.