Post
Postao/la Asteriks » 29 sep 2021, 18:35
Japanci su vazili, pocev od 2012., za proizvodjace koji su novim tehnologijama doprinjeli da benzinci trose manje u odnosu na ranije modele (benzince) slicne kubikaze i snage motora te u odnosu na konkurenciju.
Tu tehnologiju su kasnije usvojili ili nadogradili i ostali pa danas imamo pricu da jedan Audi Q5L TFSI iz 2018., turbo benzinac (190 hp) trosi manje od Honde CRV V iz 2019. iste snage. U poredjenju su motor Audija 2.0 i onaj Hondin 1.5i. Uz pomenuto, Q5 je barem 270 kg tezi.
A onda imas facelift Q5 iz 2021., 2.0 ali turbo dizel snage 204 hp koji trosi jos 1.5 litara manje (kombinovana) od ovog Q5 TFSI.
Eh sada, jedan rezime, sve tri motora u poredjednju, dizel cak sa 14 ks vise snage od ova dva, sva tri trubo (dva benzinca i pomenuti dizel). Svakako da je TDI ekonomicniji, cak i kada dodamo minuse u vide pocetne cijene isl.
U prosjeku 1.5l manja potrosnja pa skontaj to na 1k, 10k i vise.
To sto je neko hedonista ovog miljea, pa posjeduje npr. atmosferca ili turbo benzinca do 2.0 ili cak iznad te kubikaze, uziva u svim blagodatima ne obaziruci se na racunicu navedene potrosnje nije nikakav samar, vec cejf sa pozadinom - ima se moze se.
Naravno ima i ona druga prica gdje ljudi kupuju jeftine downsizing benzince, na foru samo nek je novo, a to bas nije ni blizu nekog samara.
Zadnja izmjena:
Asteriks, dana/u 29 sep 2021, 19:18, ukupno mijenjano 1 put.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.