Koji je klinac sa ovim cijenama vozila na piku, otišlo sve u tačku. Yebeni golf 5 koji je star 17 godina košta 8k, tobejarabi
Petica je uvijek bila iznad 8k
Čini mi se jedan period da su bile niže cijene svih vozila, sad opet porasle, kad vidim za kakve barake ljudi traže pare ismijem se
Ja prodao a3 2003 prije godinu i po za 6300KM. Ovdje mi se ljudi smijali jer sam trazio 7k za njega.
Nedavno vidim da ga je taj isti lik prodao za 7500KM
Znaci vozio ga godinu dana i jos zaradio na njemu. Nevjerovatno
Koji je klinac sa ovim cijenama vozila na piku, otišlo sve u tačku. Yebeni golf 5 koji je star 17 godina košta 8k, tobejarabi
Kolega s posla prije 10 dana uzeo peticu 2007-o godiste za 9 000 KM. Doduše, tek registrovana, ljetne gume na alu felgama uzete nove ove godine, a zimske uzete prošle godine.
Čini mi se jedan period da su bile niže cijene svih vozila, sad opet porasle, kad vidim za kakve barake ljudi traže pare ismijem se
Ja prodao a3 2003 prije godinu i po za 6300KM. Ovdje mi se ljudi smijali jer sam trazio 7k za njega.
Nedavno vidim da ga je taj isti lik prodao za 7500KM
Znaci vozio ga godinu dana i jos zaradio na njemu. Nevjerovatno
Meni jedino nije jasno da npr. ima oglasa audi a3 2006 i traze po 10 k za njega , a isti takav audi facelift 2010 god. ima za 11 k
Re: Automobili, motori...
Postano: 13 sep 2021, 09:17
Postao/la rio_Ferdy88
ma stave ljudi cijenu pa ako naleti kakva budala naleti
Re: Automobili, motori...
Postano: 13 sep 2021, 10:22
Postao/la Pity1900
.
Re: Automobili, motori...
Postano: 13 sep 2021, 16:32
Postao/la Klare
Kod nas se znaju cijene, a znaju se i u Evropi.
I ljudi kad vidite auto nije svaki Golf 5 isti, pa ni cijena neće biti ista. Nije isto voziti golaća i nekog sa top opremom, razlika je u estetici, dojmu i satisfakciji. I da, uredan Golf 5 je i danas TOP auto. Nađite bolji i zahvalniji auto tih para, šanse nema. Nemojte gledati Golfa, tražite Opela, Forda, Renaulta, Peugeota i sl. Imate tih marki povoljno tog godišta.
Golf i VW je auto najizdržljiviji i najzahvalniji, stoga je rang iznad i auto koje najbolje drži cijenu, i koga ljudi najviše cijene i traže, nije džaba to tako.
VW kod nas jedino se neće prodati raga neka sumnjivog vlasnika seljaka, uredan VW ide po dobrom odnosu cijene za prodavca kupljeno-voženo-prodano.
Meni nije čudno kako Golf 5 košta toliko, naprotiv meni je čudnije kako Dacia Duster nova košta 35k-40k zavisno od opreme. E to auto ne vrijedi novo nego pola od toliko. Dacia je sramota autoindustrije, i bez obzira na cijenu, može koštati i pola od toliko iz poštovanja prema razvoju automobila takvu proizvodnju treba ukinuti. Ja koji cijenim auta i napredak tehnologije, čitav razvoj, za mene su ovakav tip proizvodnje uvreda i sramota za ovaj tip industrije.
Re: Automobili, motori...
Postano: 13 sep 2021, 16:49
Postao/la enobarca
Mi smo dosad u porodici imali par volkswagena, svaki bio odlican. Ali ovaj zadnji sad sto otac ima je odron, caddy 2015.godiste.Godinu i par mjeseci kod oca, dosad ulozeno u njega preko 2 hiljade, eno ga 10 dana kod majstora, jos mu trazi problem, i tu ce otici par stotina maraka.Ja mislim da bi ga zapalio da je moj
Re: Automobili, motori...
Postano: 13 sep 2021, 17:46
Postao/la Asteriks
Nagrada "Traktor godine", odnosno "Tractor of the year" međunarodna je nagrada agrarnih novinara, specijaliziranih u domeni poljoprivredne mehanizacije koja se daje najboljem traktoru na europskom tržištu, a nakon postupka analize i testiranja u četiri kategorije. Ove godine nagrade uručene su na međunarodnom sajmu Agritechnica u Hannoveru u Njemačkoj.
Pobjedu za 2020. odnio Fendt 942 Vario s više od 400 KS!
Pobjedu je odnio Fendt 942 Vario i to je Fendtu šesto priznanje od kada se dodjeljuje Toty nagrada od 1998. godine.
"Ovo je najbolji traktor koji smo ikada dizajnirali", rekli su iz tvrtke prilikom preuzimanja nagrade.
Ovaj traktor osvojio je žiri svojom inovativnom tehnologijom, performansama i izvrsnom izradom. Model 942 može se pohvaliti optimiziranim motorom sa šest cilindara koji pruža najveću snagu pri malim obrtajima i Vario mjenjačem koji osovinama pruža različiti okretni moment što optimizira vuču na terenu i na cesti. Nova serija 942 prvi put doseže više od 400 KS, točnije - 415 KS. Ovaj se model dojmio i zbog razine povezanosti koja omogućava potpuno daljinsko upravljanje nekoliko funkcija.
Optimizacija MAN 9-litrenog motora temelji se na konceptu niskog režima (Fendt ID) te na taj način motor nesmetano radi na određenoj maksimalnoj razini zakretnog momenta, s minimalnom potrošnjom. Traktor je težine 11.700 kilograma, a na cesti ostvaruje brzinu od 65 km/h.
Re: Automobili, motori...
Postano: 13 sep 2021, 17:49
Postao/la Marsal
Skupa auta haos, imam osjećaj da su odjednom poskupila. Ne možeš ništa pristojno naći za neki budžet koji sam ja imao tako da sam odustao od kupovine.
Ništa do ljeta iduće godine, a ni tad neću na silu nego ganjat povoljnu priliku.
Jaran mi prodao Octaviu nedavno, bio sam kratak za milju i on mi daje auto i govori dat ćeš kad budeš imao ali ja to ne volim tako, a nisam htio ni u limit ulazit. Moja deviza je da ako nemam para u kešu za nešto, onda to nije za mene.
I ljudi kad vidite auto nije svaki Golf 5 isti, pa ni cijena neće biti ista. Nije isto voziti golaća i nekog sa top opremom, razlika je u estetici, dojmu i satisfakciji. I da, uredan Golf 5 je i danas TOP auto. Nađite bolji i zahvalniji auto tih para, šanse nema. Nemojte gledati Golfa, tražite Opela, Forda, Renaulta, Peugeota i sl. Imate tih marki povoljno tog godišta.
Golf i VW je auto najizdržljiviji i najzahvalniji, stoga je rang iznad i auto koje najbolje drži cijenu, i koga ljudi najviše cijene i traže, nije džaba to tako.
VW kod nas jedino se neće prodati raga neka sumnjivog vlasnika seljaka, uredan VW ide po dobrom odnosu cijene za prodavca kupljeno-voženo-prodano.
Meni nije čudno kako Golf 5 košta toliko, naprotiv meni je čudnije kako Dacia Duster nova košta 35k-40k zavisno od opreme. E to auto ne vrijedi novo nego pola od toliko. Dacia je sramota autoindustrije, i bez obzira na cijenu, može koštati i pola od toliko iz poštovanja prema razvoju automobila takvu proizvodnju treba ukinuti. Ja koji cijenim auta i napredak tehnologije, čitav razvoj, za mene su ovakav tip proizvodnje uvreda i sramota za ovaj tip industrije.
Nemoj pisati o nečemu što nisi testirao , što bi naši rekli prob'o ...
Re: Automobili, motori...
Postano: 14 sep 2021, 08:46
Postao/la Fantasista
Dacia je najveće smeće od auta a golf 5 je obični sepet koji je samo navikan ovdje kod nas u ex yu.
Re: Automobili, motori...
Postano: 14 sep 2021, 09:21
Postao/la Asteriks
Trica je bila promasaj glede limarije te generalno kvaliteta karoserije. Cetvroka je vratila stabilnost u seriji a pocev od petice Golf je 12 uzastopnih godina najprodavanije vozilo EU.
Ne moze nesto sa takvih rezultatima biti navikano. Auto ne definise npr. ljepota linije, sklad enterijera isl., vec zavrsna obrada sa naglaskom na trajnost, konstrukcijska jednostavnost sto se odrazava na pristup odredjenom dijelu te vijek trajanja.
U svim segmentima Golf je lider svoje klase. Proizvod osvaja klijente tek kada se pokaze na trzistu, tacnije kada prethodna generacija postavi temelje za onu narednu. Ovdje ne pricamo o nekim minornim ciframa vec ogromnom uzorku.
Dalje sto se Dacie tice, evo primjer Duster je dokazano smece jer ne predstavlja ono sto definise jedan SUV pocev od sigurnosti, robunosti itd.
Medjutim Sandero je bila medijska podvala na koju sam cak i sam nasjeo u jednom periodu. Motorizacija per se sa downizing izborom nije nesto gdje cemo povlaciti paralele, ali bilo je nevjerovatnih najava glede poboljsanja zavrsne obrade i sigurnosti gdje je ocekivan pun ucinak na testiranju. A onda veliki blam, jedva dvije zvjezdice, prosjecna aktivna i pasivna sigrunost, a bas su na ovome temeljili taj neki imaginarni progres.
Trenutno u autoindustriji imamo tektonske promjene jer se sve vise forsiraju i subvencioniraju elektricna vozila gdje su dizel sveli na historijski nizak trzisni udio. Nedostatak poluprovidnika te rekordno visoke cijene materijala pogotov aluminija uzrokovale su poskupljenje novih vozila. Tvornice sirom svijeta radile su proslu godinu sa smanjenim kapacitetima pa su i lanci isporuke trpili evo striktno u pogledu dijelova za automobile, sto je i jedan od uzroka poskupljenja polovnjaka.
Nagrada "Traktor godine", odnosno "Tractor of the year" međunarodna je nagrada agrarnih novinara, specijaliziranih u domeni poljoprivredne mehanizacije koja se daje najboljem traktoru na europskom tržištu, a nakon postupka analize i testiranja u četiri kategorije. Ove godine nagrade uručene su na međunarodnom sajmu Agritechnica u Hannoveru u Njemačkoj.
Pobjedu za 2020. odnio Fendt 942 Vario s više od 400 KS!
Pobjedu je odnio Fendt 942 Vario i to je Fendtu šesto priznanje od kada se dodjeljuje Toty nagrada od 1998. godine.
"Ovo je najbolji traktor koji smo ikada dizajnirali", rekli su iz tvrtke prilikom preuzimanja nagrade.
Ovaj traktor osvojio je žiri svojom inovativnom tehnologijom, performansama i izvrsnom izradom. Model 942 može se pohvaliti optimiziranim motorom sa šest cilindara koji pruža najveću snagu pri malim obrtajima i Vario mjenjačem koji osovinama pruža različiti okretni moment što optimizira vuču na terenu i na cesti. Nova serija 942 prvi put doseže više od 400 KS, točnije - 415 KS. Ovaj se model dojmio i zbog razine povezanosti koja omogućava potpuno daljinsko upravljanje nekoliko funkcija.
Optimizacija MAN 9-litrenog motora temelji se na konceptu niskog režima (Fendt ID) te na taj način motor nesmetano radi na određenoj maksimalnoj razini zakretnog momenta, s minimalnom potrošnjom. Traktor je težine 11.700 kilograma, a na cesti ostvaruje brzinu od 65 km/h.
Pioniri hidrostatičkog pogona.
Trenutno nenadjebivi.
Druže, imam opel astru j 1.7 cdti, u zadnjih 4-5 dana evo vec dvaputa mi se dogodilo da je nešto zagusi.
Naime, recimo vozim 4.brzinom i pri usporavanju i ubacivanju u stepen nižeg prijenosa odjednom izgubi snagu, pocne trzati i nije moguće ici preko 2000 obrtaja. Skrenem, zaustavim auto, i po gasu dok se "ne ispuse", tako jedno 20ak minuta i onda opet moze preko dvije hiljade obrtaja i normalno se voziti.
Do čega je ovo u pitanju, razumijem da ima neke veze sa ispušnim plinovima, ali sta bi moglo biti konkretno?
Hvala ti unaprijed