Po meni je teze vozit U-Bahn, ono na prvu mislis nije nista, ali zamisli te depresije 8 sati mrkli mrak, samo gdje su stajalista imas svjetla, a moras bit koncentrisan, ima na yt gdje lik koji je to radio pricao bas.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 15 jan 2022, 17:12
Postao/la ASD
Ja mislim da je U bahn lakše voziti nego kod nas. Gdje imaš dosta nepreglednih dionica puta.
Ali otac mi govori opet i to nije ništa strašno. Iz njegovog ugla naravno. Jer je on i sa autom oprezan vozač. Tako je i s mašinom bio oprezan kada idu te dionice malo opasnije i nije imao nikad problema.
Dok ovi neki vozači što nisu oprezni uvijek imaju problem.
Sto? I koje su teske strane tog posla masinovodje, jer to sto si objasnio izgleda kao da svako to moze radit, mislio sam da je komplikovanije.
Odgovornost, poznavanje signala, poznavanje propisa, kočenje. Otvorena pruga već nije šala .manevra je zaebancija.
Zatim gadno radno vrijeme i slično... Nekad ti se desi da moraš preuzet smjenu 100 kilometara od kuće, nekad satima čekaš negdje sa mašinom i slično, desi se da radiš 2 smjene od 12 sati u razmaku od 6 sati. Ideš npr negdje, završiš smjenu od 12 sati u Maglaju, odmoriš u sklopu želj. stanice 6 sati i ponovo radiš 12-ku.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 15 jan 2022, 18:52
Postao/la jolicnikola
joj bugarske verzije Nikotina i Sexy biznismena
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 15 jan 2022, 18:53
Postao/la OldFashioned
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 15 jan 2022, 19:42
Postao/la armando
Pa glupsone imaš temu za muziku, poštedi nas svog neukusa i ovdje
Ovaj nikola je svakako psihijatrija
Sto? I koje su teske strane tog posla masinovodje, jer to sto si objasnio izgleda kao da svako to moze radit, mislio sam da je komplikovanije.
Odgovornost, poznavanje signala, poznavanje propisa, kočenje. Otvorena pruga već nije šala .manevra je zaebancija.
Zatim gadno radno vrijeme i slično... Nekad ti se desi da moraš preuzet smjenu 100 kilometara od kuće, nekad satima čekaš negdje sa mašinom i slično, desi se da radiš 2 smjene od 12 sati u razmaku od 6 sati. Ideš npr negdje, završiš smjenu od 12 sati u Maglaju, odmoriš u sklopu želj. stanice 6 sati i ponovo radiš 12-ku.
Ima ih nekoliko odmaraju kod nas u gradu, prave neku pauzu. Vazda budu dvojica u ekipi...
Jednom jedan govori dobar je posao, samo nema hodze kod kojeg nisam bio. Valjda mu se nekoliko likova bacilo pod voz, pa mu otišlo na psihu
Ja mislim da je U bahn lakše voziti nego kod nas. Gdje imaš dosta nepreglednih dionica puta.
Ali otac mi govori opet i to nije ništa strašno. Iz njegovog ugla naravno. Jer je on i sa autom oprezan vozač. Tako je i s mašinom bio oprezan kada idu te dionice malo opasnije i nije imao nikad problema.
Dok ovi neki vozači što nisu oprezni uvijek imaju problem.
Ubahni ce svakako u sljedecih 10 godina bit upravljani kompjuterom. U Njemackoj vec ima par gradova, mislim da je Nürnberg jedan od njih, gdje nekoliko linija vec neko vrijeme saobraca redovno bez vozaca, a u sljedecem periodu ce to bit masovno prelazenje.
Ja mislim da je U bahn lakše voziti nego kod nas. Gdje imaš dosta nepreglednih dionica puta.
Ali otac mi govori opet i to nije ništa strašno. Iz njegovog ugla naravno. Jer je on i sa autom oprezan vozač. Tako je i s mašinom bio oprezan kada idu te dionice malo opasnije i nije imao nikad problema.
Dok ovi neki vozači što nisu oprezni uvijek imaju problem.
Ubahni ce svakako u sljedecih 10 godina bit upravljani kompjuterom. U Njemackoj vec ima par gradova, mislim da je Nürnberg jedan od njih, gdje nekoliko linija vec neko vrijeme saobraca redovno bez vozaca, a u sljedecem periodu ce to bit masovno prelazenje.
Vidiš, to nisam znao.
Zanimljiva informacija i dobar napredak ljudske civilizacije.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 15 jan 2022, 20:34
Postao/la AshburtonG
Meni je cudno kako to vec nije sire implementirano, jer je milion puta lakse od npr. autonomne voznje kod privatnih automobila. Mislim da je najveci problem, jer ne znaju gdje bi te sve vozace ubahna zaposlili, pa je tranzicija dosta sporija od realne tehnoloske mogucnosti.
Ja mislim da je U bahn lakše voziti nego kod nas. Gdje imaš dosta nepreglednih dionica puta.
Ali otac mi govori opet i to nije ništa strašno. Iz njegovog ugla naravno. Jer je on i sa autom oprezan vozač. Tako je i s mašinom bio oprezan kada idu te dionice malo opasnije i nije imao nikad problema.
Dok ovi neki vozači što nisu oprezni uvijek imaju problem.
Ubahni ce svakako u sljedecih 10 godina bit upravljani kompjuterom. U Njemackoj vec ima par gradova, mislim da je Nürnberg jedan od njih, gdje nekoliko linija vec neko vrijeme saobraca redovno bez vozaca, a u sljedecem periodu ce to bit masovno prelazenje.
Ima već preko 10 godina kako je ta revolucija krenula u Nürnbergu. Masa nekih prednosti, prije svih češće vožnje, u špici na svako 100 sekundi. Na početku je znalo dolaziti do smetnji i čestih zastoja na pola puta, pa čekanje i obraćanje iz centrale itd.
Sada je to sve ok. Ne znam dokle je ta automatizacija stigla u ostale gradove Njemačke. Vjerujem da je Japan to uveliko već preuzeo, kao i neki razvijeniji gradovi zapadne Evrope.
Mislim da su negdje u Njemačkoj već i regionalni vozovi (S Bahn) kreću bez vozača.
Sto? I koje su teske strane tog posla masinovodje, jer to sto si objasnio izgleda kao da svako to moze radit, mislio sam da je komplikovanije.
Odgovornost, poznavanje signala, poznavanje propisa, kočenje. Otvorena pruga već nije šala .manevra je zaebancija.
Zatim gadno radno vrijeme i slično... Nekad ti se desi da moraš preuzet smjenu 100 kilometara od kuće, nekad satima čekaš negdje sa mašinom i slično, desi se da radiš 2 smjene od 12 sati u razmaku od 6 sati. Ideš npr negdje, završiš smjenu od 12 sati u Maglaju, odmoriš u sklopu želj. stanice 6 sati i ponovo radiš 12-ku.
Ima ih nekoliko odmaraju kod nas u gradu, prave neku pauzu. Vazda budu dvojica u ekipi...
Jednom jedan govori dobar je posao, samo nema hodze kod kojeg nisam bio. Valjda mu se nekoliko likova bacilo pod voz, pa mu otišlo na psihu
Ja sam upoznao mašinovođu koji je imao 16 gaženja. Zamisli sad kako je njemu ili npr onom što je nedavno vozom naletio na onu djevojčicu u Sarajevu.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 15 jan 2022, 20:56
Postao/la AshburtonG
Kod mene komsija je imao isto tako par gazenja, covjek je masinovodja ja mislim preko 30 godina. Kaze jednom je uspio nekako zakocit, izasao a lik naboban do Boga i smijao mu se u facu, ovaj ubio tog Boga u njemu i samo ga plasirao pored pruge te nastavio dalje.