Stranica: 484/623.
Re: Automobili, motori...
Postano: 04 avg 2021, 10:29
Postao/la Asteriks
marcelo05 je napisao/la: ↑03 avg 2021, 13:23
A kakva je situacija sa mk2 faceliftom 09-11 i njihovim motorima?
Motor 1.6 tdci imao je nekih problema pustanja ulja pa je potreban diht na deklu onda nekad zamjena semeringa na bregastoj plus cuo si za onaj famozni talog na verziji od 109 hp itd.
Glede facelifta uradjen je upgrade po pitanju izgleda prdnjeg dijela a motori su malo vise prilagodjeni novim eko normama.
Focus je jedan od najcvrscih modela svoje klase. Masivan ovjes je pun pogodak za nase kozje staze. Ako zelis benzinac Mk2 gledaj onaj 1.6 od 100 hp koji trosi 7.2l kombinovane.
Kada pricamo o cijeloj paleti motora Mk 2 evo dokaz kako se stanje od 2009. prilicno popravlja, analizom intervencije servisa veceg uzorka.

Re: Automobili, motori...
Postano: 06 avg 2021, 17:05
Postao/la Brokula
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 avg 2021, 17:45
Postao/la Centre forward
Asteriks je napisao/la: ↑04 avg 2021, 10:29
marcelo05 je napisao/la: ↑03 avg 2021, 13:23
A kakva je situacija sa mk2 faceliftom 09-11 i njihovim motorima?
Motor 1.6 tdci imao je nekih problema pustanja ulja pa je potreban diht na deklu onda nekad zamjena semeringa na bregastoj plus cuo si za onaj famozni talog na verziji od 109 hp itd.
Glede facelifta uradjen je upgrade po pitanju izgleda prdnjeg dijela a motori su malo vise prilagodjeni novim eko normama.
Focus je jedan od najcvrscih modela svoje klase. Masivan ovjes je pun pogodak za nase kozje staze. Ako zelis benzinac Mk2 gledaj onaj 1.6 od 100 hp koji trosi 7.2l kombinovane.
Kada pricamo o cijeloj paleti motora Mk 2 evo dokaz kako se stanje od 2009. prilicno popravlja, analizom intervencije servisa veceg uzorka.
Ja sam od neki dan vlasnik Focusa MK2 Facelift, 2011 godište. Konačno.

Da sam se još malo "ispružio" mog'o sam i nabavit neki bazni MK3, ali je meni "dvojka", posebno FL, za klasu ljepša. Ali opet, to je subjektivno.
Tek je uvezen pa je registracija u proceduri, provozah ga samo par stotina metara (majstor je ipak malo više), i meni je baš leg'o. Sve sam živo o njemu pročit'o na svim forumima, ali ono čega sam se odmah sjetio je ta "težina" vrata. Baš su lagana, kao pero.
Solidna je i cijena. Golf njegovog godišta je u prosjeku 13 000 KM. Neshvatljivo.
Re: Automobili, motori...
Postano: 07 avg 2021, 08:20
Postao/la Asteriks
Ajde prvo da cestitam na top izboru.
Ma dobro Golf je jednostavno poentirao po pitanju zavrsne obrade tacnije dugotrajnosti, a treba bit realan, radi se o mjernoj jedinici klase.
Focus Mk2 pocev od prve generacije ima jedan od kvalitetnijih ovjesa u klasi, al' ono sto bode u oci su neke cake. Da ne budem sitnicav glede enterijera radije bi o (ne)kvalitetu plinskih amotrizera gepeka koji se u pravilu istrose i prije dvije godine pa ne znas da li ces drzati gepek rukom ili ce nekad ipak sam stajati (istina ne radi se o nekoj paprenoj zamjeni). Druga stvar koja je nazalost presla i na Mk2 je podloznost povrsinskoj hrdji na nekim rubovima, naravno nista strasno al tu je zastita morala biti tik ucinkovitija.
Re: Automobili, motori...
Postano: 07 avg 2021, 11:41
Postao/la marcelo05
Ma kod mk1 je promašaj to što je zaštita oko zadnjih točkova platnena tj ko tepih onaj, te upija vodu i zbog toga korozira. Ja sam prošle godine rubove radio zbog toga.
@Centre forward Koji motor si uzeo, imaju li sve verzije motora dpf filtere?
Re: Automobili, motori...
Postano: 07 avg 2021, 11:49
Postao/la Asteriks
Kod Mk1 ne korozira samo zbog toga vec jednostavno zbog lose zastite i fuseraja na nekim prelazima. Izbija i na preklopu vrata onda u gepeku ispod rezervnog tocka itd.
Ipak nije toliki problem kao kod vremesnog Opela ali da su mogli bolje, itekako jesu.
Naravno masa polovnjaka razlicitih proizvodjaca ima problema korozije iz razloga uvjeta u kojima se isti voze, kao npr. uticaj soli, sitna ostecenja koja se na vrijeme ne saniraju, pa da li se garaziraju itd. Ali neki proizvodjaci su bolje zastitli odredjene serije pa imas, gledajuci na veci uzorak, puno bolju sliku nego kod ostalih, u ovom slucaju Mk1.
Re: Automobili, motori...
Postano: 07 avg 2021, 22:00
Postao/la Centre forward
@Asteriks, hvala druže moj.
Pa da, Golf je kralj klase, niko to ne spori, ali je po meni (na našem tržištu) debelo precijenjen. Škoda je tek posebna priča.
@Marcelo. Pod haubom Focusa je PSA/Ford/Volvo/Mazda 1.6 dizel od 80 KW, I on ima dpf filter. Mislim da izvorni Fordov 1.8 TDCI nema , kao i neke verzije od 66 KW.
Ja sam tražio motor od 100 KW (ima dpf), ali ih na našem tržistu nema haman pa nikako. Govorim o 2010 ili 2011 godini, jer sam islkjučivo tražio ta godišta. Mašinu od 66 KW, koja je i ponajbolja, sam izbjeg'o jer je to ipak poslab motor. Možda je mogao proći i taj originalni Fordov 1.8 koji je čelični (ostali su aluminijski) i koji je jednostavnije konstrukcije ali me je odvratilo to da malo više troši, bučan je i poslab na nižim obrtajima. Na našem tržištu je najviše tih 1.6 motora od 80 KW. Ako budeš pazario ovaj kao kod mene, kupi mu najkvalitetnije ulje (sa Ford specifikacijom)i sipaj najkvalitenije gorivo, jer je na to baš osjetljiv.
Re: Automobili, motori...
Postano: 12 avg 2021, 23:20
Postao/la bombaysaphire
KINESKI PASSAT NIJE ISTI - POTVRDIO CRASH TEST
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1906245
O sunce ti poljubim pa šta je ovo ...
Re: Automobili, motori...
Postano: 14 avg 2021, 08:49
Postao/la Aerials
Dizači prozora nekad rade bez kontakta, nekad ne, i često mi akumulator nešto isprazni. Bukvalno ako ga svaki dan ne odvezem negdje, drugi dan ujutro ne mogu upaliti auto. Akumulator super, puni sve dobro, ispitano je, je li ima neko ideju šta se dešava? I je li normalnije da dizači rade bez kontakta, ili sa?
Re: Automobili, motori...
Postano: 15 avg 2021, 10:33
Postao/la Asteriks
Ne ulazim cesto u cake oko elekrike ali evo ti neke osnove.
Ako akumulator dobro puni znaci da je alternator u redu, pa barem tu sponu mozes iskljuciti.
Kada je vozilo iskljuceno i svi potrosaci u njemu, najbolje provjeriti postoji li bilo kakvo praznjenje pomocu ampermetra.
Vjerovatno ti negdje vuce struju a za pocetak ispitati te zamjeniti podizace. Svaki autoelektricar ce brzo ustanoviti da li postoji problem sa pomenutim ili ipak neka druga komponenta pravi spoj a podizaci su samo jedan u nizu pokvarenih uredjaja.
Moguce da je neispravna neka od celija akumulatora. Vijek trajanja pomenutog je u prosjeku pet godina, pa bi nakon tog perioda bilo pozeljno uzeti novi. U svakom slucaju izbjegavat voznju na krace relacije i ugradnju nekog jaceg potrosaca od fabricki deklariranog bez dodatnog releja i slicnih stvari.
Re: Automobili, motori...
Postano: 15 avg 2021, 15:07
Postao/la VelaHavle
Re: Automobili, motori...
Postano: 18 avg 2021, 10:01
Postao/la enobarca
Gdje Asteriks

uklanjanje dpf filtera, da ili ne? Otac ima strasnih problema sa vw caddyem 2015.godiste, stalno izbacuje gresku pritisak ulja ugasi motor, nema sta mu nisu mijenjali majstori, sad jedan kaze da bi dpf filter mogao biti problem i preporucuje da ga ukloni
Re: Automobili, motori...
Postano: 18 avg 2021, 10:42
Postao/la VelaHavle
Ma ja, kojebeokolis

Re: Automobili, motori...
Postano: 18 avg 2021, 12:18
Postao/la enobarca
Ja kao totalni laik za auta nit znam sta je to nit cemu sluzi ali vodim se sa onim sve sto je neko ugradio nije tu bezveze tako da mi i nema smisla da se to vadi, al hajd da vidim sta kaze Asteriks, ja samo njega slusam

Re: Automobili, motori...
Postano: 18 avg 2021, 17:30
Postao/la Asteriks
Kod nas striktno izvadjeni dpf se ne kontrolise na tehnickom. Istina eko test je eliminatoran od prosle godine ali to su druge stavke koje vecinom pogadjaju benzince.
Sad, dpf je vazan jer svaka norma ima strozije propise, pa moze zezati iako ne puno pri mjerenju. Isti je sastavni dio jedinice sa ugradjenim senzorima pa je potrebno reprogramiranje softvera i zahvat na ventilu, ako se zeli ukloniti.
Govorili su npr. da je u Srbiji zabranjeno taksiranje bez pomenutog.
U EU uklanjanje je vec nekoliko godina ilegalan postupak i nemas mogucnost da prodjes tehnicki.
Sad dpf ima prilicno dug vijek trajanja a postoje metode regeneracije. Kada bi se ja pitao ovaj filter bi uklonio jedino da nemam druge opcije i da mi stvara nezaobilazne probleme. U protivnom jedno veliko ne.
Re: Automobili, motori...
Postano: 18 avg 2021, 17:55
Postao/la enobarca
Hvala na odgovoru

Re: Automobili, motori...
Postano: 19 avg 2021, 19:14
Postao/la Klare
Moj drug prije oko 7 godina imao Peugeot 307 karavan i auto je bilo tip top zvjerka. Pokvari mu se dpf filter nagovore ga da umjeeto ugradnje novog za 1000km možda i više ukloni isti. Pola godine nakon toga auto se bukvalno raspalo, turbina crkavala 2 puta, čitav motor popljuvao ulje, elektronika otišla. Od skoro novog auta do autootpada u samo pola godine.
Peugeot je jos kod njega kao rezervno auto, ali poslije ulaganja od nekoliko hiljada ne isplati se vise, on ide ali elektronika u kvaru i dolijeva ulje redovno.
Što se mog šestaka tiče nakon one zamjene osigurača na sajli mijenjača riješio se problem i zamajca, tačnije problem podrhtavanja pri otpuštanju kvačila je bio taj mali dio, a ne zamajac kako je 5/5 mehaničara reklo.
Samo moj jaran je rekao da nije zamajac, nego nešto drugo, jer zamajc trese u mjestu. Ovaj put strpljenje se isplatilo, Golf je zvjer.
.
Re: Automobili, motori...
Postano: 20 avg 2021, 14:14
Postao/la SlevinKelevra
Gdje ovo mogu nabaviti kod nas?

Re: Automobili, motori...
Postano: 25 avg 2021, 09:57
Postao/la Asteriks
U ovih 6 mjeseci VW ocekivano, dok izmedju ostalih i BMW cini cuda.
Uzmemo li u obzir krizu u lancima isporuke, nedostatak poluprovodnika itd., ipak vidimo da se situacija lagano oporavlja iako to naravno jos nije nivo perioda prije pandemije.
Re: Automobili, motori...
Postano: 25 avg 2021, 10:35
Postao/la Neutral
Otkad sam rijesio problem kod Forda koji je kostao mizerno, prezadovoljan sam.
Potrosnja nikakva, zbog toga sam ga i uzeo.
1.4tdci.