Re: Automobili, motori...
Postano: 29 maj 2021, 11:18
Valja li sta ovaj ds3, 1.6 benzin, 2011 godiste. Ima li iko ikakvih iskustava ?
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
Turbo benzinac THP imao je problema oko lanca. Pomenuti su zajednicki razvili BMW-a te PSA grupacija. Uzrok problema s motorom u ovom modelu je zatezac hidraulickog lanca, ciji nedovoljni prednapon dovodi do zveckanja razvodnog lanca za vrijeme hladnog starta. Dugorocno gledano, lanac se istrosi i produzi...
Japanci drmaju cak i sa ovim kutijama.The small-sized N-BOX celebrates a landmark event. The car passed the milestone of 2 million cars.
The Japanese concern Honda announced that a jubilee copy of the N-BOX kei-car rolled off the assembly line.
The first generation of the N-BOX model began selling in 2011. The second generation came out four years ago. It took the developers 9 years and 5 months to overcome the milestone of 2 million copies. In the early summer of 2021, the N-BOX became the fastest-selling car of the Japanese brand.
The first million copies were born at the end of 2016. It turns out that the representatives of the brand spent 5 years for the first million, 4 years and 5 months for the second one.
N-BOX has been considered the bestseller among kei cars for several years in a row. According to the results of mid-spring, Japanese drivers bought 16,733 cars. The closest rival, Suzuki Spacia, is 1.5 times behind. Its sales figure for April was only 10,802 sold cars.
The kei-car is driven by an engine with a volume of 0.66 liters paired with a continuously variable variator. It squeezes out 58 or 64 horsepower. The drive is supposed to be front or full.
Savjet moze potraziti u grupi Fiat Stilo Srbija , a sto se tice majstora za Sarajevo preporuke za Slavisu u Lukavici iznad restorana Knez. Licno odrzavam Fiata Stila kod njega.Derdiyok je napisao/la: ↑11 jun 2021, 05:18Pozdrav momci.
Drug ima problema sa blokadom motora. Prije neki dan je reparirao procesor(klapnu gasa) i immo off. Auto mi je radilo 2-3 dana i od tada izbacuje car security. Nekad upali, a nekad neće, pa da li se neko susretao sa tim problemom?
Kod koga je najbolje da odvuče Fiata ?
Isto mu se dešava kao na ovom linku.
Koje auto si namirisao , da ti provjerim ?Papastathopoulos je napisao/la: ↑13 jun 2021, 14:35Ima li ko iskustva s kupovinom auta u firmi "BUNJO D.O.O." u Sarajevu, jel ko uzimao auto tu, jesu li pouzdani ?
Peugeot 308bombaysaphire je napisao/la: ↑13 jun 2021, 16:34Koje auto si namirisao , da ti provjerim ?Papastathopoulos je napisao/la: ↑13 jun 2021, 14:35Ima li ko iskustva s kupovinom auta u firmi "BUNJO D.O.O." u Sarajevu, jel ko uzimao auto tu, jesu li pouzdani ?
Nemam broj druže. Ako zbavim pustim ti porukom. Da li je riješen Stilindzer?
Ma jok , samo na arapima se ugrađujemrio_Ferdy88 je napisao/la: ↑15 jun 2021, 08:52Logično, neće bombay džabe, reći će im da dignu cijenu, pa kad on dođe da bude da su je spustili kao njemu![]()
Nema veze drug, završeno. Odvukao sam mu u Konjic kod nekog majstora koji mu je pravio prošle sedmice, tako da je riješeno.
Bog ti onda dao svako dobrobombaysaphire je napisao/la: ↑15 jun 2021, 09:35Ma jok , samo na arapima se ugrađujemrio_Ferdy88 je napisao/la: ↑15 jun 2021, 08:52Logično, neće bombay džabe, reći će im da dignu cijenu, pa kad on dođe da bude da su je spustili kao njemu![]()
![]()
I na dijaspori naravno, onoj qrčevitoj .
Deloitteovo istraživanje procjenjuje da će prodaja električnih vozila dostići 11,2 milijuna u 2025. godini, a potom 31,1 milijun do 2030. godine, kada bi električna vozila predstavljala otprilike 81% svih prodanih novih elektrificiranih automobila.
Za razliku od benzinskih ili dizelskih automobila, ne emitiraju ugljikov dioksid i dušikove okside, premda postoje utemeljene rasprave koliko je “prljava” struja koja se koristi za pokretanje električnih automobila budući da se u mnogim državama još uvijek većinom proizvodi u termoelektranama koje, dakako, zagađuju okoliš.
Baterije čine oko 40 posto ukupne vrijednosti automobila, a problem je i što se nakon određenog broja godina istroše pa električni automobil bez novog skupog paketa baterija postaje bezvrijedan. Trenutačan je standard u Europi jamstvo od osam godina na baterije. Drugo je pitanje koliko uopće ima sirovina na svijetu za masovnu proizvodnju baterija za električne automobile
No ovisnost nije ograničena samo na proizvodnju baterijskih ćelija. Ne samo za Europu već za cijeli svijet od iznimne je važnosti dostupnost pet osnovnih sirovina za baterije – litij, nikal, kobalt, mangan i grafit. Ali, da stvar bude kompliciranija, ti se materijali mogu nabaviti samo od malog kruga zemalja, a postrojenja koja mogu rafinirati i preraditi sve te materijale za baterije nalaze se u Kini. Potonje je vjerojatno i razlog da se SAD-u ne žuri previše u prelasku na energetski čistiji transport.
No još je zanimljivije pogledati u kojim se državama nalaze najveće zalihe osnovnih sirovina za baterije, jer u sljedećem desetljeću znatno će se povećati potražnja za tim sirovinama zbog širenja tržišta električnih vozila. Litijem je bogata Australija, koja ima 40 posto ukupne svjetske proizvodnje tog metala, dok je u Čileu trenutačno 35 posto ukupne svjetske proizvodnje. Slijede Argentina i Kina, dok je u EU samo jedan posto svjetske proizvodnje. Ali Čile, uz Boliviju, koja se već naziva “Saudijskom Arabijom litija”, ima najveće svjetske zalihe litija i geostrateški bi mogao biti vrlo važna država