Stranica: 475/623.

Re: Automobili, motori...

Postano: 23 apr 2021, 17:27
Postao/la Asteriks
StrikeWarzone je napisao/la:
23 apr 2021, 14:23
Asteriks je napisao/la:
23 apr 2021, 09:27
Mišljenje o Fiat Grande Punto 1.3 myet 55kw,2007g. Znam samo da taj motor haos hvale da ga Opel koristi i da mu je potrosnja smijesna, otprilike nešto oko cijene održavanja i to ?
Prateci izvjestaje sa najveceg evropskog trzista, znaci njemackog auto kluba te servisa, generalno modele Punta tog godista ne prati glas top pouzdanih. Ali, treba razluciti neke stvari jer Grande Punto nudi prilicnu paletu motora.

Neki zajednicki problem svih modela ovog proizvodjaca bio bi elektrika, ali ne toliko strasno jer se naprosto radi tome da je napon instalacija previsok. To se da regulisati ugradjnom dodatnog releja isl.

Ovaj 1.3 multijet je odlican motor koji sa 75 konja do stoje ide za cca 13.5 s jer je prilicno lagan tacnije oko tone te sa 180 Nm obrtnog momenta. Onda ima lanac...

Vrhunski rezultati na kres testu, mala potrosnja a jeftin za odrzavat. Eh sad, Corsa koristi isti motor i ima plivajuci dok su Fiatovi strucnjaci u Grande Punutu ostavili fiksni zamajac. Taj motor ces jos naci u nekim modelima Suzukija itd.

Ono uopste kontrola kompresije, prati da li trosi ulje, nabija crijeva i dize temperaturu te imali li hrdje po prednjim i zadnjim soljama.

Re: Automobili, motori...

Postano: 23 apr 2021, 18:08
Postao/la Centre forward
Čestitke za ID. 4. Novi kralj. :cool:

Ja bih lično izbjegav'o dizele manje zapremine. Znači ništa ispod 1600 centimetara kubnih, ili 1500 kada je Renault u pitanju.

Visoka mehanička i toplinska opterećenja za jedan, pa hajmo reći, motorić. Ali opet, sve zavisi u kakvom je stanju što kolega asterix reče.

Re: Automobili, motori...

Postano: 23 apr 2021, 19:53
Postao/la Klare
Veliki servis, ulje i svi filteri me došlo 650KM.
Toliko mi je bilo i za Golf 3. :)

Čini se da sam dobro prošao.

Nego danas sam ih zaboravio pitati, a evo možda je i normalno. I kada sam ga kupovao uočio sam to. Na odvajanju kvačila zadrhtava, kada se malo gasa pridoda nije. Ali bez gasa zadrhtava. Ta pojava mi je sada malo i čudna, Golf 3 mi nije zadrhtavao. Nema nikakvih ostalih simptoma koji bi ukazali na problem.

I još jedna stvar ako se neko susretao. Radim 5 mjeseci u Hrvatskoj i na granici su me upozorili da nakon pola godine moram preći na Hr table za strance(zelene). U svom osiguranju pitao, ovaj iz mupa im rekao da trebam cariniti auto u hr što je skroz nelogično i ne dolazi u obzir.
Zna li neko šta tu slijedi?

Re: Automobili, motori...

Postano: 25 apr 2021, 16:46
Postao/la marcelo05
Pozdrav društvo, trenutno su mi na focusu mk1 ljetne Tigar gume 205/55 R16, i poprilično su u lošem stanju.
Eh daje mi rođak Michelin ljetne koje su dosta bolje od mojih, s tim da je druga dimenzija. Širina im je 215. Da li odgovaraju na focusa? Kontam nije prevelika razlika.

Re: Automobili, motori...

Postano: 25 apr 2021, 17:27
Postao/la Asteriks
marcelo05 je napisao/la:
25 apr 2021, 16:46
Pozdrav društvo, trenutno su mi na focusu mk1 ljetne Tigar gume 205/55 R16, i poprilično su u lošem stanju.
Eh daje mi rođak Michelin ljetne koje su dosta bolje od mojih, s tim da je druga dimenzija. Širina im je 215. Da li odgovaraju na focusa? Kontam nije prevelika razlika.
Gleda se i dimenzija felge.

Kod tvoje felge je 6.5''x 16. Idealna sirina gume za datu je 195 te 205 a max dozvoljena 215.

slika

Re: Automobili, motori...

Postano: 25 apr 2021, 17:38
Postao/la marcelo05
Asteriks je napisao/la:
25 apr 2021, 17:27
marcelo05 je napisao/la:
25 apr 2021, 16:46
Pozdrav društvo, trenutno su mi na focusu mk1 ljetne Tigar gume 205/55 R16, i poprilično su u lošem stanju.
Eh daje mi rođak Michelin ljetne koje su dosta bolje od mojih, s tim da je druga dimenzija. Širina im je 215. Da li odgovaraju na focusa? Kontam nije prevelika razlika.
Gleda se i dimenzija felge, pa imamo sljedece...

Dimenzije tvoje felge su 6.5''x 16. Idealna sirina gume za datu je 195 te 205 a max dozvoljena 215.

slika
E super. Hvala na odgovoru. Znači nije neki belaj i ako stavim ove 215/55, da ne uzimam sad nove 205

Re: Automobili, motori...

Postano: 25 apr 2021, 17:40
Postao/la Asteriks
Jos se raspitaj kod vulkanizera kojih imas na pasja preskakala al' mislim da nece biti problema.

Ovaj kalkulator bi trebao biti validan. :salut:

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 apr 2021, 11:02
Postao/la PropJoe
šta je fol sa Ford Focusom 1.6 benzin? Vidim ima ih u bijeloj boji sa malom kilometražom poprilično povoljnih. Da, dosta i u automatik verziji.

Kakva su to auta? I koja je razlika između mk2 i mk3 osim što je mk3 mlađi?

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 apr 2021, 13:55
Postao/la bombaysaphire
PropJoe je napisao/la:
28 apr 2021, 11:02
šta je fol sa Ford Focusom 1.6 benzin? Vidim ima ih u bijeloj boji sa malom kilometražom poprilično povoljnih. Da, dosta i u automatik verziji.

Kakva su to auta? I koja je razlika između mk2 i mk3 osim što je mk3 mlađi?
I većina karavani .

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 apr 2021, 15:59
Postao/la Asteriks
Evo po pitanju izgleda, kod mk3 spustena su zadnja svjetla, pa drugacija prednja resetka, drugaciji farovi itd.

Glede sigurnosti, Focus mk2 je takodjer odlican ali jos od facelifta druge generacije otislo se korak dalje. Znaci dobio je kontrolu stabilnosti, proklizavanja itd.

Servo pumpa u mk3 zamijenjena je elektricnom a ovjes je nesto meksi.

Dalje, Focus druge generacije striktno ovaj benzinac 1.6 od fabricki deklarirane gradske 8.8 zna izbiti na 10. Ali ovaj benzinac od 100 konja je pouzdaniji od onog jaceg TI-VCT. Automatik Focus 1.6 (100 ks) nema nikakve prednosti u odnosu na manuelac, cak je tromiji a trosi ko kakav raskalasni SUV.

Najdugovjecniji motor mk2 je 1.8 tdci (cistokrvni Fordov) iako su dizne paprene. Ali npr. na EP imas izbor "bolji" ili obicni dizel, male razlike u cijeni, a to se vjeruj u konacnici odrazi na vijek trajanja ubrizgavanja.

Onaj 1.6 tdci mk2 od 109 konja je patio od problema podmazivanja zbog nakupljana taloga, pa kasnije strada i turbina.

U trecoj generaciji imas i Ecoboost motore pocev od trocilindrasa. Tu su u pocetku fuserili sa crijevima za rashladnu tekucinu a msm da su opozivima regulisali ovaj problem. Faceliftom 2014. izmedju ostalog je modifikovan i kokpit.

Cak je i onaj pocetkom serije osporavani downsizing Ecoboost, 2017. proglasen motorom godine u svojoj kubikazi gdje se uvelo deaktiviranje cilindra u uvjetima manjeg opterecenja.

Znaci u cijeloj svojoj ponudi, Ford u Focusu se nije samo oslanjao na siguran recept provjerenih dizelasa vec je doradjivao cijelu paletu nudeci kvalitetno rjesenje i kupcima trocilindrasa.

Na temelju druge generacije, pogotov tamo od 2008. Focus mk3 postao je najprodavaniji model svijeta za 2012. i 2013.

Jos od mk1, tesko ces u tom cjenovnom rangu naci udobnije, u zavojima stabilnije te uopce pristupacnije vozilo.

Re: Automobili, motori...

Postano: 01 maj 2021, 11:20
Postao/la enobarca
Prijedlog za lakav usisivac za auto, vidim po piku ima ih po 20,30 maraka, valjal to ista

Re: Automobili, motori...

Postano: 01 maj 2021, 11:54
Postao/la VelaHavle
Daj stoju za kakav bolji, od tih nema hajra. Slabi.

Re: Automobili, motori...

Postano: 01 maj 2021, 21:25
Postao/la Saurman
Audi A5 Sportback 2011-2014( 2.0 177 hp) manual/automatic iskustva ? Održavanje,potrošnja,mane,prednosti i sl.

Re: Automobili, motori...

Postano: 02 maj 2021, 13:43
Postao/la Asteriks
Saurman je napisao/la:
01 maj 2021, 21:25
Audi A5 Sportback 2011-2014( 2.0 177 hp) manual/automatic iskustva ? Održavanje,potrošnja,mane,prednosti i sl.
Tvrdo ogibljenje, odlicna trakcija, jedan od jacih po pitanju zvucne izolacije, pa onda udobnost itd. Imas primjer s-line opremu znaci branici veceg otvora, specificno ostre linije, nize podeseni spojler, pa sportska sjedista do na kraju zavrsne obrade, jednostavno skolska utancanost enterijera.

Imas prednji pogon manuelac, automatik, dalje quattro...

Sad, radi se o vozilu D segmenta paprenog odrzavanja. Neki automatici na preko 200k vec idu ka intervenciji, pa tu je i interval velikog servisa na 210k itd.

Gledajuci posjete servisima analizirano prema vecem uzorku najvecih evropskih trzista, A5 spada u sami vrh pouzdanosti. Kod ovog turbo dizelasa snage 177 konja je turbina promjenjive geometrije. Msm da samo na pregled prije kupovine treba izdvojiti par stoja. Onda preventivne zamjene nekog ocuvanog modela i vise.

Kada sve sumiramo, ovo je vozilo za profil poslovnog covjeka te putovanja na duze relacije. Neki, nazovimo obicni kupac u ovom cjenovnom rangu ima masu isplativijih opcija pocev od novih automobila. Evo ti primjer Toyota Yaris 1.5 benzinac 125 konja, odlicne potrosnje i garancije od barem 5 godina.

Sad, vecina nas voli ove drugacije linije, duze modele, rasterecenije i jace motore, svu tu profinjenost te obradu koja prkosi habanju, ali gledajuci dugorocno, trebas itekako dubook dzep.

Re: Automobili, motori...

Postano: 02 maj 2021, 13:48
Postao/la Centre forward
Saurman je napisao/la:
01 maj 2021, 21:25
Audi A5 Sportback 2011-2014( 2.0 177 hp) manual/automatic iskustva ? Održavanje,potrošnja,mane,prednosti i sl.
Ima se, može se, curice lože se. :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 02 maj 2021, 20:24
Postao/la Saurman
Asteriks je napisao/la:
02 maj 2021, 13:43
Saurman je napisao/la:
01 maj 2021, 21:25
Audi A5 Sportback 2011-2014( 2.0 177 hp) manual/automatic iskustva ? Održavanje,potrošnja,mane,prednosti i sl.
Tvrdo ogibljenje, odlicna trakcija, jedan od jacih po pitanju zvucne izolacije, pa onda udobnost itd. Imas primjer s-line opremu znaci branici veceg otvora, specificno ostre linije, nize podeseni spojler, pa sportska sjedista do na kraju zavrsne obrade, jednostavno skolska utancanost enterijera.

Imas prednji pogon manuelac, automatik, dalje quattro...

Sad, radi se o vozilu D segmenta paprenog odrzavanja. Neki automatici na preko 200k vec idu ka intervenciji, pa tu je i interval velikog servisa na 210k itd.

Gledajuci posjete servisima analizirano prema vecem uzorku najvecih evropskih trzista, A5 spada u sami vrh pouzdanosti. Kod ovog turbo dizelasa snage 177 konja je turbina promjenjive geometrije. Msm da samo na pregled prije kupovine treba izdvojiti par stoja. Onda preventivne zamjene nekog ocuvanog modela i vise.

Kada sve sumiramo, ovo je vozilo za profil poslovnog covjeka te putovanja na duze relacije. Neki, nazovimo obicni kupac u ovom cjenovnom rangu ima masu isplativijih opcija pocev od novih automobila. Evo ti primjer Toyota Yaris 1.5 benzinac 125 konja, odlicne potrosnje i garancije od barem 5 godina.

Sad, vecina nas voli ove drugacije linije, duze modele, rasterecenije i jace motore, svu tu profinjenost te obradu koja prkosi habanju, ali gledajuci dugorocno, trebas itekako dubook dzep.
:thumbup:

Centre forward je napisao/la:
02 maj 2021, 13:48

Ima se, može se, curice lože se. :mrgreen:
Čovjek se s vremena na vrijeme treba počastiti. :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 02 maj 2021, 22:05
Postao/la JHam
Saurman je napisao/la:
01 maj 2021, 21:25
Audi A5 Sportback 2011-2014( 2.0 177 hp) manual/automatic iskustva ? Održavanje,potrošnja,mane,prednosti i sl.
Znam da nisi pitao, al ja bi ti u tim godistima preporucio Octaviu A7, a vjerujem da i noviju mozes uzeti za te pare, ako hoces udobnost.. Ja sam svoju uzeo, 2014, 1.6 110ks, koza fazono, ljepota se voziti u njoj :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 02 maj 2021, 22:38
Postao/la R32
:D @JHam ti si lud

Re: Automobili, motori...

Postano: 02 maj 2021, 22:41
Postao/la JHam
R32 je napisao/la:
02 maj 2021, 22:38
:D @JHam ti si lud
Jbg, imao sam i audia i bmwa i skodu, doduse prva 2 malo stariji modeli, ali ova skoda mi je legla pravo i ja sam konto prije da je fuj, sad kad bih mijenjao uzeo bih noviju, ljepota za voziti

Re: Automobili, motori...

Postano: 03 maj 2021, 14:25
Postao/la Centre forward
Pa Škoda i je Audi za sirotinju, ilitiga Audi je Škoda na steroidima. :mrgreen:

Šalim se. Im'o sam priliku prije par dana da virnem malo i da se provozam (istina kratko) u novoj Octaviji. Beton je.

Škoda jeste vrhunsko auto, ali su bezobrazno skupe.