Stranica: 471/622.
Re: Automobili, motori...
Postano: 21 mar 2021, 22:23
Postao/la Sage
MisterGuardiola je napisao/la: ↑21 mar 2021, 11:58
Golf 5 2004. 1.9 tdi
Zadnja desna vrata nece da se zakljucaju.
U cemu moze biti problem,ako neko otprilike zna sta moze biti?
Hvala.
U vratima

Re: Automobili, motori...
Postano: 21 mar 2021, 22:30
Postao/la bombaysaphire
MisterGuardiola je napisao/la: ↑21 mar 2021, 11:58
Golf 5 2004. 1.9 tdi
Zadnja desna vrata nece da se zakljucaju.
U cemu moze biti problem,ako neko otprilike zna sta moze biti?
Hvala.
Gdje živiš ?
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 00:24
Postao/la SlevinKelevra
Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 00:39
Postao/la feniksptica
Clio
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 08:21
Postao/la Fantasista
Šta god da uzmeš za te pare nećeš se usrećit.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 09:29
Postao/la Asteriks
SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 00:24
Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
Toyota Yaris je polovnjak vrhunske reputacije. Znaci motor 1.3/1.33 (drugi je noviji i jaci).
Gledajuci izvjestaje servisa po kvarovima na veci uzorak, pomenuta je sami vrh, cak i kada je rijec o vozilima od 10 + godina starosti. Naravno Njemacka kao najvece EU trziste je odlican poligon za takve analize. Tu je lanac umjesto zupcastog, atmosferac, normalna potrosnja itd.
Sad, problem sto ces na nasem trzistu tesko naci ovu Toyotu za 8K (i to je ovaj stariji 1.3) plus tu je ona zabarna oko uvoza Euro 4 tako da trebas dobar racun ako zelis posegnuti za vozilom preko grane, a da ne preskocis zacrtani cjenovni rang.
Od ostalih tu su naravno Fiesta, Clio... Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.
Dizelasi 3. generacije, kubikaze 1.5 pocev od 2006. imaju interval velikog servisa svako 160k.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 10:19
Postao/la Baader
Asteriks je napisao/la: ↑22 mar 2021, 09:29
SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 00:24
Za otprilike 8 hiljada KM trebam gradski automobil, sa solidnom reputacijom sto se kvarova tice i, naravno, da je malo potrosac.
Ima li boljeg izbora od Fieste stare desetak godina?
Toyota Yaris je polovnjak vrhunske reputacije. Znaci motor 1.3/1.33 (drugi je noviji i jaci).
Gledajuci izvjestaje servisa po kvarovima na veci uzorak, pomenuta je sami vrh, cak i kada je rijec o vozilima od 10 + godina starosti. Naravno Njemacka kao najvece EU trziste je odlican poligon za takve analize. Tu je lanac umjesto zupcastog, atmosferac, normalna potrosnja itd.
Sad, problem sto ces na nasem trzistu tesko naci ovu Toyotu za 8K (i to je ovaj stariji 1.3) plus tu je ona zabarna oko uvoza Euro 4 tako da trebas dobar racun ako zelis posegnuti za vozilom preko grane, a da ne preskocis zacrtani cjenovni rang.
Od ostalih tu su naravno Fiesta, Clio... Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.
Dizelasi 3. generacije, kubikaze 1.5 pocev od 2006. imaju interval velikog servisa svako 160k.
Čekaj jebote, otkud ti da je 1.33 Toyotin benzinac vrh i pouzdan. Pa taj motor je grozan, troši litar ulja po kilometru nakon 100k pređenih

Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 11:19
Postao/la Asteriks
Tako ozbiljan problem zahtijevao bi reakciju od strane Toyote, cak i za vozila nakon 100k. Danas vidis da je neki proizvodjac opozvao modele stare i preko 10 godina, proizvedene u odredjenom intervalu. Da trosi litar po srijedi bi bila hronicna greska.
Opozivi su se znali desiti nakon problema sa losim zaptivanjem bilo nekih crijeva ili slicnih caka. Primjer VW-ovog TSI motora, istina druge prirode - sa lancem, nakon kojeg su presli na zupcasti, pa kod nekih modela zbog pozara, jastuka itd. A bas je Toyota zadnje vrijeme imala ogromne opozive cak i za neke modele od 15 godina starosti. Pa evo striktno Mazda je opozvala, istina manji broj u jednom periodu u vezi problema sa brtvljenjem zbog kojih je moglo doci do povecanje potrosnje ulja.
Pricam o izvjestaju za polovna vozila baziranom na vecem uzorku, tj. broju intervencija nekog servisa i vrsti kvara. Ova Yaris je pouzdana po pitanju elektrike, generalno kvarova itd. Motor 1.33 je zazivio u Yarisu, Aurisu a kasnije pored navedenih, svoj vijek nastavio u Corolli itd.
Moguce da postoji validna info ali tu bi se trebalo raditi o vise od par vozila po odredjenom presjeku te jasno precizirati da li je rijec o poklopcu ventila, karteru, dihtungu glave, nekom semeringu itd. Imas i onih banalnih problema da pusta na poklopcu motora kod nekih polovnjaka a to lagano regulise jednostavnom diht masom.
Onda, pri kupovini polovnjaka osnovna stvar je provjera potrosnje ulja. Pokazatelji - plavi dim na auspuhu te mrlje ispod motora, a takva potrosnja ne moze proci nezapazeno i tesko da ces tek tako biti preveslan.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 12:42
Postao/la Baader
Ma sve pet, sve si (kao i obično) odlično objanio. Samo po meni nije preporuka 1.33i kod Toyote
Ako će benzinski neka lovi 1.6, a dizel 1.4 je onako baš pofin motor.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 12:51
Postao/la Asteriks
Vidi, bolje na ovoj temi objelodaniti mogucnost neke ozbiljne greske vec da covjek bezveze baca novac. Zbog toga je svako misljenje i svaka info dobrodosla.
Recemo hronicni problem kod Yarisa proizvedenog do 2007. bilo je kvacilo, ali Toyota je to vecim dijelom regulisala.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 13:12
Postao/la SlevinKelevra
Hvala na savjetu, al da te pitam malo direktnije....
Da si ti u mojoj situaciji, sta bi ti bio priotritet za potraziti? Razmisljam i o Polu...
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 13:27
Postao/la bombaysaphire
SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 13:12
Hvala na savjetu, al da te pitam malo direktnije....
Da si ti u mojoj situaciji, sta bi ti bio priotritet za potraziti? Razmisljam i o Polu...
Ja ti savjetujem da kupiš auto sa dobrom umjesto solidno reputacijom , i da ti to bude važnije od potrošnje .
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 14:06
Postao/la Asteriks
SlevinKelevra je napisao/la: ↑22 mar 2021, 13:12
Hvala na savjetu, al da te pitam malo direktnije....
Da si ti u mojoj situaciji, sta bi ti bio priotritet za potraziti? Razmisljam i o Polu...
Potrazi Clia ali 2007. i da nije kenja od 50 kw, vec onaj jaci. Sad pitanje kako ces to uklopiti u zeljeni cjenovni rang. Da ponovim, interval zamjene zupcastog 160k.
Naravno i Polo 9N 74 kw odlican. Od facelifta 2005. (9N3) imas onaj oznake AXR i BMT, a ovaj prvi nema DPF. Interval velikog servisa za pomenuti motor ti je 120k.
Valja pomenuti da ovi interavli vaze kada se od provjerenog dobavljaca nabavlja provjerena marka. U Njemackoj, imas tzv. inspekciju remena kojem je vijek 120k na nekih 100k.
Kod nas to cesto zna biti kad prokelepce pa brze bolje mijenjaj.
I jos ovo, danas skoro pa ne mozes vjerovati nekoj servisnoj papirologiji. Najbolje sto mozes jeste da odradis par preventivnih zahvata, cak po mogucnosti i veliki servis da bi imao orijentir za kvalitetno odrzavanje.

Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 15:01
Postao/la RiNo
Asteriks je napisao/la: ↑22 mar 2021, 09:29
.. Glede Clia, kljucne boljke rijesene su od 2007. Od navedene godine, mozemo komotno reci da je Clio polako ali sigurno konstantno napredovao u svim segmentima. Oba vozila su medju prodavanijim u EU zadnjih 15 godina, iz sezone u sezonu. To je dokaz kvalitete koju kupci prepoznaju u masi konkurencije. Clio je prvi u svojoj klasi osvojio 5 zvjedica na kres testu vec sada davne 2005.
Gledam baš suprugi za posla neki gradski autić, benzinac, 2015-2017. godište, i Clio IV TCe 90 nekako nudi najviše. Navigacija, udobna sjedišta, lijep izgled iznutra i izvana, ne znam samo koliko je taj motor pouzdan sa 898 cm³
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 16:51
Postao/la Asteriks
Godinama unazad Clio je odmah iza Golfa u EU.
Generalno downsizing benzinci su jedan od cescih izbora. A koliko je benzin popularan u zadnje vrijeme imas podatak da npr. na najvecem trzistu Evrope - Njemackoj, benzinci cine vecinski udio novih vozila.
Prema tamosnjem autoklubu, upravo su ta godista pocev od 2016. najbolja za kupovina Clia iako ni one ranije generacije nisu podlozne vecim kvarovima, ali ipak razlika je primjetna.
Taj motor TCe date oznake ugradjivao se u Nissan Micru, Renault Captur, Twingo III, Smart, Daciu Sandero itd. Gledajuci statistike pouzdanosti bas i pomenuti modeli prilicno dobro kotiraju, pa mozes paralelno pratiti iskustva i sa navedenim.
Sljedeci dokaz pouzdanosti - cinjenica da je izveden iz vec poznatog cetverocilindrasa. Unutrasnjost medju boljima u klasi kao i sigurnost.
Istina ovaj trocilindras nije elastican sa tek solidnim ubrzanjem (13 do 100). Onda ova generacija u odnosu na prethodnika nudi nesto manje prostora pozadi plus izolacija na vecim brzinama je neki prosjek.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 mar 2021, 18:55
Postao/la VelaHavle
Ugl. bolji i ljepsi od Pola.
Re: Automobili, motori...
Postano: 24 mar 2021, 08:25
Postao/la RiNo
Asteriks je napisao/la: ↑22 mar 2021, 16:51
Godinama unazad Clio je odmah iza Golfa u EU.
Generalno downsizing benzinci su jedan od cescih izbora. A koliko je benzin popularan u zadnje vrijeme imas podatak da npr. na najvecem trzistu Evrope - Njemackoj, benzinci cine vecinski udio novih vozila.
Prema tamosnjem autoklubu, upravo su ta godista pocev od 2016. najbolja za kupovina Clia iako ni one ranije generacije nisu podlozne vecim kvarovima, ali ipak razlika je primjetna.
Taj motor TCe date oznake ugradjivao se u Nissan Micru, Renault Captur, Twingo III, Smart, Daciu Sandero itd. Gledajuci statistike pouzdanosti bas i pomenuti modeli prilicno dobro kotiraju, pa mozes paralelno pratiti iskustva i sa navedenim.
Sljedeci dokaz pouzdanosti - cinjenica da je izveden iz vec poznatog cetverocilindrasa. Unutrasnjost medju boljima u klasi kao i sigurnost.
Istina ovaj trocilindras nije elastican sa tek solidnim ubrzanjem (13 do 100). Onda ova generacija u odnosu na prethodnika nudi nesto manje prostora pozadi plus izolacija na vecim brzinama je neki prosjek.
VelaHavle je napisao/la: ↑22 mar 2021, 18:55
Ugl. bolji i ljepsi od Pola.
Meni Polo tek od 2017. liči na nešto, a to godište sa dobrom opremom i navigacijom košta puno više od Clia... pratio sam oglase ako i izleti neka dobra ponuda za par sati već ode. Bit ce na kraju najvjerovatnije Clio ili Fabia
Re: Automobili, motori...
Postano: 24 mar 2021, 12:02
Postao/la Asteriks
Prošle godine u saobraćajnim nezgodama u BiH život su izgubile 244 osobe, dok je 8.575 osoba zadobilo teže ili lakše tjelesne povrede.
Re: Automobili, motori...
Postano: 24 mar 2021, 12:07
Postao/la Tritolone
Ima netko iskustva sa hybridima? Upa mi je u oko Peugeot 508 hybrid, 2012 godiste, zapravo vec duze vrijeme mi se sviđa ta 508 ali sam sad naletio i na tu mogucnost hybrida. Koliko dugo traje garancija na bateriju, i jel automobil funkcionira i ako se danas sutra ista pokvari/isprazni, jel automobil normalno funkcionira bez nje?
Re: Automobili, motori...
Postano: 24 mar 2021, 12:26
Postao/la jelle
Tritolone je napisao/la: ↑24 mar 2021, 12:07
Ima netko iskustva sa hybridima? Upa mi je u oko Peugeot 508 hybrid, 2012 godiste, zapravo vec duze vrijeme mi se sviđa ta 508 ali sam sad naletio i na tu mogucnost hybrida. Koliko dugo traje garancija na bateriju, i jel automobil funkcionira i ako se danas sutra ista pokvari/isprazni, jel automobil normalno funkcionira bez nje?
Bjezi od toga... baterija je tipa 10 ak godina trajanja ... a taman mu je vrijeme za mjenjanje iste ...a nije jeftina ni malo