Stranica: 469/623.
Re: Automobili, motori...
Postano: 01 mar 2021, 07:29
Postao/la Asteriks
Termalna efikasnost novih Toyotinih motora je blizu 40 %, fenomenalno. Znaci nevjerovatno koristenje energije sto doprinosi smanjenju potrosnje, gasova i cini ga perfektnim za gradski rezim. Strasno upakovan 1.5 atmosferac, naravno lanac itd., uz pouzdanost koja je opet prica za sebe. Jedini trocilindras kojeg bi pozelio. Ovaj motor se nalazi takodjer u Corolli.
4. generacija Yarisa biljezi dobre rezultate u EU pocetkom godine, ali su imali slicne brojke i pred kraj 2020. Prodaja tada vodecih Golfa/Clia u januaru je opala, dok je Yaris nastavio u istom ritmu.
Valja pomenuti i rezultat Corolle, sa prodajom od 10 634 vozila na evropskom trzistu.
Trzisni udio dizela u EU je na oko 27 % a kada zelis benzince do kubikaze 2.0, Japanci su logican izbor.
Re: Automobili, motori...
Postano: 01 mar 2021, 15:59
Postao/la VelaHavle
Japanci, Koreanci prave strasno pouzdana auta.
Yarisa sam dosta uzivo vidio kao i Pug 208.

Re: Automobili, motori...
Postano: 02 mar 2021, 10:04
Postao/la DamirT
Je li zna neko razlog zbog cega mi se brzo trosi antifriz u autu.Naspem,bude par dana i pocne se lampica palit da nema dovoljno antifriza,a prije je sve bilo u redu?
Re: Automobili, motori...
Postano: 02 mar 2021, 10:11
Postao/la Azpi
DamirT je napisao/la: ↑02 mar 2021, 10:04
Je li zna neko razlog zbog cega mi se brzo trosi antifriz u autu.Naspem,bude par dana i pocne se lampica palit da nema dovoljno antifriza,a prije je sve bilo u redu?
Negdje ti curi, provjeri kada upalis auto i sklonis ga ispod bi trebali da je mokro, sad da li na crijevima ili negdje drugo moraš provjeriti ali curi negdje 100%
Re: Automobili, motori...
Postano: 02 mar 2021, 18:45
Postao/la Asteriks
Kineski električni automobil popularniji je i od Tesle, a razlog je više nego jasan - cijena.
Pokazalo se da, barem u Kini koja je veliko tržište za Teslu, nisu potrebne top performanse ili najnaprednija tehnologija ili super dizajn, dovoljno je samo ponuditi auto čijoj cijeni korisnici neće moći odoljeti. Upravo je cijena najjači adut električnog automobila Hong Guang Mini EV koja na kineskom tržištu iznosi oko 4500 dolara, odnosno za 500-injak dolara više dostupna je i verzija s klima-uređajem.
Automobil je zajedničko rješenje kineskih kompanija SAIC Motor i Wuling te američkog GM-a, a u Kini je poznat samo kao Wuling Hong Guang Mini EV. Njegova je prodaja počela sredinom prošle godine te od kad se pojavio na tržištu za njim vlada velika potražnja, a prošlog mjeseca u odnosu na Model 3 prodajne su brojke skoro duplo veće. Teslin Model 3 tako je tijekom siječnja u Kini prodan u 13.843 primjerka, dok je mali kineski automobil prodan u skoro 26 tisuća komada. Usprkos malim dimenzijama, u automobil mogu stati četiri osobe, a može pojuriti maksimalnom brzinom od 100 km/h, dok doseg iznosi 170 km.
Glasine kažu da bi se mogao pojaviti i na europskom tržištu te će biti zanimljivo vidjeti kakva će biti potražnja za njegovom europskom verzijom.
Ahh ti dovitljivi Kinezi.

Re: Automobili, motori...
Postano: 02 mar 2021, 18:57
Postao/la VelaHavle
Honda E, Ioniq strasna auta

Re: Automobili, motori...
Postano: 03 mar 2021, 12:27
Postao/la Bosniacum Lilium
Ja bih Mazdu CX-3, zadnju sesticu ili zadnju trojku. Prelijepa auta, ne znam kakva je poudanost i ucinkovitost masina
Re: Automobili, motori...
Postano: 03 mar 2021, 17:44
Postao/la Fantasista
Samo Japanac bajo moj

Re: Automobili, motori...
Postano: 04 mar 2021, 12:14
Postao/la VelaHavle
Samo svabska perjanica u obzir dolazi.
Re: Automobili, motori...
Postano: 05 mar 2021, 09:51
Postao/la Asteriks
World Car Market in January 2021 sees the Toyota Corolla on top of the best-selling cars ranking, ahead of the Toyota RAV4 and the Honda CR-V. The Volkswagen Lavida enters the leaderboard by jumping 3 spots.
In the Global best-selling cars ranking in January 2021, we see the Toyota Corolla leading the scene with 102.983 sales, down 5.9%. Behind, the Toyota RAV4, with sales at 80.099 (-13.8%).
Closing the podium, we find the Honda CR-V with 61.799 units sold (-1.8%), followed by the booming Toyota Yaris -up 5 spots- with 50.361 sales reporting the best performance by gaining 56.5% and the Toyota Camry with 48.647 sales (-9%).
Re: Automobili, motori...
Postano: 08 mar 2021, 17:31
Postao/la hifans
Ima li neko iskustva sa uvezivanjem americkih muscle cars u Europu (Njemacka), tipa mustang, camaro... Godinja proizvodnje 2018-2020 - skroz novo ne bi. Kako na najbolji nacin provjerit da li je auto vec imalo udese preko tamo? I je li sramota kupiti takav auto sa 2.3/2.0 motorom?

Re: Automobili, motori...
Postano: 09 mar 2021, 07:52
Postao/la jelle
Sto uvoziti , valjda u njemackoj ima polovnih mustanga i camara.... skuplja pita nego tepsija

Re: Automobili, motori...
Postano: 09 mar 2021, 09:43
Postao/la Brokula
hifans je napisao/la: ↑08 mar 2021, 17:31
Ima li neko iskustva sa uvezivanjem americkih muscle cars u Europu (Njemacka), tipa mustang, camaro... Godinja proizvodnje 2018-2020 - skroz novo ne bi. Kako na najbolji nacin provjerit da li je auto vec imalo udese preko tamo? I je li sramota kupiti takav auto sa 2.3/2.0 motorom?
Sramota
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 mar 2021, 09:52
Postao/la AshburtonG
hifans je napisao/la: ↑08 mar 2021, 17:31
Ima li neko iskustva sa uvezivanjem americkih muscle cars u Europu (Njemacka), tipa mustang, camaro... Godinja proizvodnje 2018-2020 - skroz novo ne bi. Kako na najbolji nacin provjerit da li je auto vec imalo udese preko tamo? I je li sramota kupiti takav auto sa 2.3/2.0 motorom?
Trenutno na mobile.de ima 1500 automobila, koji ulaze u tvoj opis. Zbog cega bi importovao uopce?

Re: Automobili, motori...
Postano: 09 mar 2021, 09:56
Postao/la Asteriks
Uvesti vozilo iz SAD-a u EU je prilicno papreno. Iako su automobili na americkom trzistu jeftiniji, tu su troskovi osiguranja, dostave, istovara, dokumentacije, porez itd. Mozda cca 7000 eura a za pickup jos skuplje, opet zavisno koliko treba spediciji do luke, kakvo osiguranje zelis i jos dosta toga.
Dobiti detaljan uvid u historijat auta je tesko, evo striktno u Svabiji, gdje struka pretpostavljaja da je vracena kilometraza na svakom trecem.
Danas imas vrsnih limara koji fantasticno zamaskiraju udes. Opet zavisi o kojem stepenu je rijec. Vezni lim, manja ostecenja na pragovima itd., mozes lakse nadomjestiti ali ako je doslo do pomjeranja motora, deformacija na ramu etc, e onda tu treba ozbiljan zahvat.
U sustini vazno je da nemas nekih neprirodnih zvukova, da ne vuce na jednu stranu, da nema vidljivih ostecenja na trapu, pa solje (prednje i zadnje) moraju biti fabricke, znaci nema tu tragova varenja itd.
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 mar 2021, 09:59
Postao/la Lillard
Evo jednog

Re: Automobili, motori...
Postano: 09 mar 2021, 11:03
Postao/la hifans
AshburtonG je napisao/la: ↑09 mar 2021, 09:52
hifans je napisao/la: ↑08 mar 2021, 17:31
Ima li neko iskustva sa uvezivanjem americkih muscle cars u Europu (Njemacka), tipa mustang, camaro... Godinja proizvodnje 2018-2020 - skroz novo ne bi. Kako na najbolji nacin provjerit da li je auto vec imalo udese preko tamo? I je li sramota kupiti takav auto sa 2.3/2.0 motorom?
Trenutno na mobile.de ima 1500 automobila, koji ulaze u tvoj opis. Zbog cega bi importovao uopce?
Vecina sa automatskim mjenjacima, trazim iskljucivo manualca. Ovo malo manuelaca sto ima na mobile.de i ostalim stranicama ili su imali udese ili su precjenjeni. Po americkim oglasima pronalazim 2018-2019 godista sa V6 motorom i 15ak k kilometara za 20-24000€, tako da kad bi me uvoz kostao oko 7000€ (cifra koju Asteriks spominje) opet bi dobro ustedio jer takvi u njemackoj kostaju 40+ - a te pare ovakvi auti nisu vrijedni.
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 mar 2021, 12:39
Postao/la AshburtonG
Imas par firmi, koje se iskljucivo bave importom americkih auta. Das im model i budzet, pa ljudi na osnovu toga rade. Medjutim, tesko da ces proci bolje, nego u slucaju da kupis u DE, jer se ne radi o nekim rijetkim autima za Njemacku. Mustanga na sve strane ima. Import se najvise isplati kod oldtimera iz USA.
Ispalo bi te najmanje 10k eura, i to u slucaju da sam to sve radis, sto ne vjerujem da je moguce. Za auta koja nisu luksuzna ili oldtimeri kojih nema u EU, takav posao se jednostavno ne isplati.
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 mar 2021, 12:46
Postao/la bombaysaphire
hifans je napisao/la: ↑09 mar 2021, 11:03
AshburtonG je napisao/la: ↑09 mar 2021, 09:52
hifans je napisao/la: ↑08 mar 2021, 17:31
Ima li neko iskustva sa uvezivanjem americkih muscle cars u Europu (Njemacka), tipa mustang, camaro... Godinja proizvodnje 2018-2020 - skroz novo ne bi. Kako na najbolji nacin provjerit da li je auto vec imalo udese preko tamo? I je li sramota kupiti takav auto sa 2.3/2.0 motorom?
Trenutno na mobile.de ima 1500 automobila, koji ulaze u tvoj opis. Zbog cega bi importovao uopce?
Vecina sa automatskim mjenjacima, trazim iskljucivo manualca. Ovo malo manuelaca sto ima na mobile.de i ostalim stranicama ili su imali udese ili su precjenjeni. Po americkim oglasima pronalazim 2018-2019 godista sa V6 motorom i 15ak k kilometara za 20-24000€, tako da kad bi me uvoz kostao oko 7000€ (cifra koju Asteriks spominje) opet bi dobro ustedio jer takvi u njemackoj kostaju 40+ - a te pare ovakvi auti nisu vrijedni.
Evo jednog , na aerodromu Sarajevo . Parkiran bio par dana , strašan

Re: Automobili, motori...
Postano: 09 mar 2021, 12:56
Postao/la Asteriks
Glede SAD-a, zanimljivo koliko stranih proizvodjaca na americkom tlu ima svoje fabrike.
BMW - Juzna Karolina, Damiler - Alabama, FCA - Michigan/Ohio, Honda - Ohio/Alabama/Indiana, Hyundai - Alabama/Georgia, Kia- Georgia, pa Nissan, Toyota, VW,...
Strasna konkurencija.