Zanimaju me mišljenja o kompaktnim SUV-ovima iz 2018/2019. godine, dizelaši, automatici sa 150 i više KS. Prednost za udobnost i prostor
Peugeot 3008 vs Skoda Karoq vs VW Tiguan vs Nissan Qashqai?
Koliko god da Tiguan u SUV segmentu dominira diljem EU, toliko je npr. Honda CR-V odlicna na americkom trzistu. Iako su Japanci poznati i cijenjeni po benzincima kasnije hibridima, evo jedna od dizelskih opcija glede tvojih specifikacija. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... b326e4c9f6
Qashqai je kvalitetan izbor ali bilo je caka oko godista 2016/17. i to greska fabrickog akumulatora (brzo praznjenje) a nije ustanovljeno da li je obuhvacen i ostali dio povezanih komponenti tipa alternatora (jer pomenuti puni akumulator) plus nevjerovatno ali istinito, bilo je mrlja ulja na poklopcu motora. Sad da li se saniralo, da li je bilo nekih opoziva, jos nista ne znam.
Zanimljivo da je ovo pogodilo bas facelift pomenutog Nissanovog SUVa.
Sve zavisi koje su ti potrebe. Ja sam bio u situaciji da imam 10k i kupio sam Octaviu A5, 2008 1.9 TDI. Presao sam za godinu s njom 30k i nisam nikad bio zadovoljniji s autom. Ima mnogo boljih, ima i jeftinijih i skupljih auta, ali ovaj omjer cijene i kvaliteta mislim da trenutno kod nas ne postoji.
A ovo vam govori neko ko pored ovog auta ima jos 2, Volva i Mercedesa, i ko je imao vec ranije pored drugih auta, 3 japanca u zivotu, ukljucujuci i Toyotu.
Neko napisa Auris 1.6...ja 1.6 benzin ne bih niposto. Ako bih i uzimao benzin, to bi za grada bio neki manji motor, max 1.2. Ili brate uzmes motorcinu 2.0 i vise, i slozis mu plin. Taj 1.6 mi je nit ga yebat nit ga kuci vodit.
To bih ja. Po meni jedina mana što nema karavanske verzije.
Auris jeste top glede sigurnosti i svega ali je u prvoj generaciji potrosnja ovog 1.6 prilicno visoka.
Zato su po pitanju ekonomicnosti poentirali u drugoj generaciji pomenutog Aurisa i to je strasan progres ovog vvti benzinca od 132 konja. Kombinovana potrosnja navedenog amtoferca je cca 6.3 l. Po meni, ovo je vec legendaran motor. Zastupljen (ove snage) takodjer u Corolli E160 itd. Nema potrebe pominjati da se radi o najprodavanijem svjetskom modelu 2014., 2015. itd.
Prema broju kvarova, statistika koju detaljno prati i prezentira njemacki autoklub na njemackom trzistu, Toyota se nalazi u samom vrhu, pa tako i ovaj model, bilo da se radi o novim il polovnim automobilima. Besprijekoran, fenomenalan...
I pored mnogo kvalitetnih proizvoda koji dolaze iz Japana, Toyota je vjerovatno nesto najbolje.
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 jan 2021, 12:07
Postao/la R32
Prednost vw
Francuzi i Italijani ne dolaze u obzir, to su jednostavno vozila koja mi se ne svidjaju. Naravno ima tu uvijek par modela koji su za pohvalu, ali uopsteno ne.
Pitanje sam postavio onako da vidim mišljenja, i da li ste bili u slicnoj situaciji.
Isključivo dizel dolazi u obzir, ne da mi se peglati s plinom.
Godišnje minimum 25k prelazim.
Francuzi i Italijani ne dolaze u obzir, to su jednostavno vozila koja mi se ne svidjaju. Naravno ima tu uvijek par modela koji su za pohvalu, ali uopsteno ne.
Pitanje sam postavio onako da vidim mišljenja, i da li ste bili u slicnoj situaciji.
Isključivo dizel dolazi u obzir, ne da mi se peglati s plinom.
Godišnje minimum 25k prelazim.
Pa eto onda, rekao sam ti svoje misljenje. Inace, pitaj 10 ljudi i cut ces 10 razlicitih misljenja, a vecina ce ih biti samouvjerena i vecina su strucnjaci. Ja samo govorim iz vlastitog iskustva, i sta bih ja uradio da sam na tvom mjestu.
Uzmes nesto s pouzdanom kobilom, 1.9 TDI 77KW, po mogucnosti bez DPF-a, ali ni opcija sa nije katastrofa. Gledaj da uzmes od nekog koga poznajes ako je ikako moguce, i dobro provjeri da li je radjen veliki servis, u kakvom stanju je kvacilo, kakav dim i koliko dima izlazi na auspuh, i da li je motor suh, vuce li volan u stranu... Eto to onako na prvu... Sve ostalo se moze peglati, dotezati itd.
Ne mogu ja to auto do 10k, a da je Octavia ili Golf koja je 2005-2010 i presla 300k ili vise. Meni je to kao prostitutka.
Uzeo bih Fabiu koja je imala jednog vlasnika i malo presla.
S obzirom da je Fabia vrlo jeftina za odrzavat kao neko ko ima 10k tj. teska srednja klasa bih je mogao odrzavati dalje kako Bog zapovjeda.
Zanimaju me mišljenja o kompaktnim SUV-ovima iz 2018/2019. godine, dizelaši, automatici sa 150 i više KS. Prednost za udobnost i prostor
Peugeot 3008 vs Skoda Karoq vs VW Tiguan vs Nissan Qashqai?
Koliko god da Tiguan u SUV segmentu dominira diljem EU, toliko je npr. Honda CR-V odlicna na americkom trzistu. Iako su Japanci poznati i cijenjeni po benzincima kasnije hibridima, evo jedna od dizelskih opcija glede tvojih specifikacija. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... b326e4c9f6
Qashqai je kvalitetan izbor ali bilo je caka oko godista 2016/17. i to greska fabrickog akumulatora (brzo praznjenje) a nije ustanovljeno da li je obuhvacen i ostali dio povezanih komponenti tipa alternatora (jer pomenuti puni akumulator) plus nevjerovatno ali istinito, bilo je mrlja ulja na poklopcu motora. Sad da li se saniralo, da li je bilo nekih opoziva, jos nista ne znam.
Zanimljivo da je ovo pogodilo bas facelift pomenutog Nissanovog SUVa.
Pogledat ću i Hondu, vidim da je među najprodavanijim SUV-ovima mada mi nije nešto fina ovako na prvu, kao ni Mitsubushi. Npr Jeep, Hyundai i KIA su mi izvana puno ugodniji oku. To za Nissana nisam znao ali mislim da oni takve probleme riješavaju besplatno preko ovlaštenih servisa. Evo zet uzeo Mazdu ZX5 koja je ubrzo pokazala da ima problema sa LED svjetlima, i došao mu poziv da ode u najbliži servis da to odrade besplatno, u pismu sve detaljno objasnili kako dolazi do kvara.
Da ja sebi kupujem Suv u toj klasi i te vrijednosti to bi bio BMW X4, dizel, 190 KS, a ZF osmostepeni automatik je čisto savršenstvo.
Ako baš mora od te četvorke onda Tiguan. Najprodavaniji VW model, nije bez razloga.
Taj je skuplji, u cjenovnom rangu kao i Volvo, Mercedes, Audi. A BMW mi je svakako uvijek bio odbojan zbog vozača i njihove nekulture na autoputu. Stric mi voza peticu, ženin daidža novu X6-icu, prvi komšija M4... meni je to sve papanluk ne vidim sebe u tom autu nikako
Ne mogu ja to auto do 10k, a da je Octavia ili Golf koja je 2005-2010 i presla 300k ili vise. Meni je to kao prostitutka.
Uzeo bih Fabiu koja je imala jednog vlasnika i malo presla.
S obzirom da je Fabia vrlo jeftina za odrzavat kao neko ko ima 10k tj. teska srednja klasa bih je mogao odrzavati dalje kako Bog zapovjeda.
Mora biti to auto da se vidi.
Jarane za 10 milja uzmi benzinca da valja i haj zdravo. To je za grad. Dizelasa za te pare koji je uvezen iz bogznaodakle je metak u celo.