
Na chess.com
alemkdz
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Đe je nestao ?
Ma oženio se, mislim da je i dijete dobio. Vjerovatno više nema vremenaVensanKasel je napisao/la: ↑12 okt 2025, 21:12Đe je nestao ?
Ne sjecam se jel bio tacno on ali jesu tad objavili da je neko od najboljih varao
Fino sve, svaka čast Halidu...tutankamon1905 je napisao/la: ↑12 okt 2025, 19:14Bogami i Mostar ispostovo sa lijepom brojkom.
Pocivaj u miru. Ljudeskara od covjeka![]()
Pa jedno su protesti i davanje podrške , a drugo okupljanje za davanje počasti .brig je napisao/la: ↑12 okt 2025, 22:22Fino sve, svaka čast Halidu...tutankamon1905 je napisao/la: ↑12 okt 2025, 19:14Bogami i Mostar ispostovo sa lijepom brojkom.
Pocivaj u miru. Ljudeskara od covjeka![]()
Al ne bi bilo lose da su se ovako okupili za ove jadnike iz Jablanice što izginuše u kućama, podušiše se itd. I ove što ostaše bez ičega. Eno bio je i skup nekakav nedavno nije baš nešto raja bila zainteresirana. Kao i za mnoge druge vaznije stvari, stanja itd
Tacno
Kilometar i po sarajevske zaobilaznice gradi se više od 16 godina. Prve dvije dionice davno su završene, ali uz kašnjenja, probijene rokove i afere - čak je otkriveno da je ukradeno nekoliko centimetara asfalta. Iako je bila pokrenuta istraga, nikada nije podignuta optužnica. Izgradnja treće dionice, takozvani LOT 3B, potpuno je stala. Gradnja za Ginisovu knjigu rekorda: neprestano se nižu novi rokovi, i kilometri, koji još ne postoje.
Više od deceniju sa četiri uprave Autocesta kasnije i dalje je pusto gradilište Sarajevske zaobilaznice. Jedna je ovo od tri dionice, zabetonirana imovinsko pravnim odnosima, koja i dalje stoji kao cestovni spomenik.
Dokumentacija okončana 2009., ugovor za prve radove potpisan deset godina nakon toga. U tom vremenskom vakuumu mijenja se stanje na terenu, grade privatni i privredni objekti čiji vlasnici traže direktne priključke na ovu dionicu, što po postojećem planu nije moguće.
Pa je sve zahtijevalo novi projekat, tj. izmjenu trase i nove dozvole, zbog čega radovi vrijedni 23 miliona maraka započeti 2021. godine, tri godine nakon raspisivanja tendera, već 4 godine - stoje. Iako ovaj put novca ima, nastavka radova nema bez još nepostojećih svih dozvola, koji će, kada konačno počnu, biti završeni u roku od 6 do 9 mjeseci.
„Sredstva su osigurana, projekat je spreman tako da što se tiče Autocesta mi smo spremni za dalje poslove. Nemamo dovoljan stupanj eksproprijacije koji želimo završiti, mi to i plaćamo i sve, ali isto tako općina odnosno grad mora nam biti na raspolaganju, mora nas pratiti u tom ritmu“, kaže Denis Lasić, direktor JP Autoceste FBiH.
„Završeno je sve sto je tražila Opcina Ilidža, pošto je ponovo došlo do nekog mijenjanja trase odnosno gdje će biti ti izlazi, ponovo se moraju raditi eksproprijacije. Svi su ti regulacioni planovi na kastastru dostupni mogu se jasno vidjeti gdje su ucrtani i jasno bi se vidjelo na kojim koje će se to dijelovima morati odraditi eksproprijacija, odraditi, kome će se isplatiti novac, i da li je eventualno tu nekome pogodovano“, kaže Ćenan.
Ova zakašnjela dionica kojom smo se odavno trebali voziti spojit će petlju Vlakovo sa onom na Mostarskom raskršću, odnosno Sarajevo sa autoputem na sjeveru i jugu zemlje, dio je cjeline od tri dionice Sarajevske zaobilaznice.
„Od 2009. postoji jedna potpuno jasna dokumentacija postoje regulacioni planovi, ko je mijenjao trasu kuda se mijenjala, ko je gradio, ko je izdavao dozvole za gradnju na mjestima kojima je trebala proći trasa LOT 3B, puno posla za nadležne organe“, smatra Ćenan.
Prijeratni je ovo projekat u kojem je i izgradnja prve dvije dionice bila upitna i afera koju su pratila pusta gradilišta, probijanje rokova, plaćanje penala, nedovršeni poslovi, a potrošen novac i gdje su nestajali centimetri asfalta, što je bila istraga bez optužnice kao epiloga.
Nazif Gljiva ispade Lincoln za lorda chivasa.
Trenutno korisnika/ca: Google [Bot], rio_Ferdy88, StevieG8 i 16 gostiju.