Ima li iko iskustva sa Renault 4 - brzinskim automatik mjenjačima? Radi se o Renault Modus-u iz 2006. godine sa 1.6 benzinskim motorom.
Trenutno vozim Škodu Fabiu benzin 1.6 16v iz 2007. godine, tako da što se tiče potrošnje, performansi, sve je to tu negdje.
Zašto razmišljam o ovom Modusu? Žena mi uskoro polaže a i prinova je aBd na putu. Modus je prostraniji, sigurniji i automatik je (zbog žene, a ima i izgled prihvatljiviji ženskom oku), a meni je svejedno.
Jedino mi nepoznanica taj automatik, kolika je egzotika upuštati se u to? Škoda dobro sluša i to je dovoljno za moje potrebe. Ona bi, uslovno rečeno, ostala u porodici jer bih nju proslijedio roditeljima.
Meni iskreno je nevjerovatno da je za 14 godina prešao samo 80 hiljada ja u to ne bih mogao povjerovati iako je naravno moguće ono u rijetkim slučajevima
Re: Automobili, motori...
Postano: 06 dec 2020, 16:00
Postao/la Asteriks
Taj minivan zaobidji.
Velika potrosnja preko 8l kombinovane. Za to godiste servisi su zabiljezili prilicno velik broj kvarova na radilici te senzoru bregaste i bilo je jos nekih problema do 2008. poput onih sa bobinom.
Ovim modelom se nisu proslavili. Istina djelio je platformu sa Cliom ali ocito da je bilo nekog fuseraja.
Eto ti statistika kvarova u Svabiji. Ocjena za cijelu paletu motora Modusa.
Kod mene je dugo imao problem sa regeneracijom dpfa. Vozio sam bez problema dok se taj safe mode nije upalio. Onda su mi zamijenili tu zaklopku u ovlastenom servisu, jer kao problem na tom dijelu sprijecava dpf da se regenerise. Od tad mozda 2 mjeseca nikakvih problema nije bilo, nit se palila lampica od dpfa. Neki dan iz cista mira, dok sam bio parkiran u mjestu samo se upali taj safe mode i od tad stalno.
Nekada ugasim i upalim auto, gori samo check engine lampica i nema problema s vucom i u medjuvremenu se opet upali ona od grijaca i nista.
Da li je moguce da problem s diznama pokrene taj safe mode?
Ovako je bilo prvi put, sada samo bez upozorenja od filtera
Iste simptome sam i ja imao bukvalno ...i te lampice ...samo sto mi se nije regenracija dpf palila ... isao sam na dijagnostiku ...jer sam na prvu i ja konto da je dpf al je uredan i tad mi je i izbacilo da je nesto na turbini ... tj greska je bas pisala da je dozer turbine ...al not ...pa moguce je ... jesil ga spajo na dijagnostku ?... sta pise ... ?
Meni iskreno je nevjerovatno da je za 14 godina prešao samo 80 hiljada ja u to ne bih mogao povjerovati iako je naravno moguće ono u rijetkim slučajevima
Ma meni nije nevjerovatno ako je covjek zaista 13 godina vlasnik. Imam takvu situaciju u porodici gdje je stari kupio auto da vide komsije, ne znam da li ga je 10 puta izvuko iz garaze za 10 godina
Obzirom da cijenim vaše mišljenje i znanje iz auto industrije zamolio bih vas da mi date vaše mišljenje u pogledu kupovine terenca/SUV-a.
Naime, u narednih 6 mjeseci plan je da nabavim terenca koji će služiti kao "daily" auto, što znači prelazit će se s njim odprilike između 15 i 20.000 km godišnje.
Upratio sam jednom prilikom da ste hvalili Kia Sorento do 2005 godine kao super izbor. Samo da naglasim da bi mi budžet bio oko 10 do 11.000 KM. I u tom rangu sam izdvojio Kiu Sorento 2.5 dizel, Suzuki Grand Vitaru 2.0 benzin.
Također razmatrao sam i opciju da kupim starijeg terenca pa da ga restauiriram ali nisam siguran da li je to dobra opcija s obzirom na planiranu kilometražu koju prelazim godišnje.
Bio bih vam zahvalan ako biste mi da li vaše mišljenje i naravno eventualne prijedloge.
Obzirom da cijenim vaše mišljenje i znanje iz auto industrije zamolio bih vas da mi date vaše mišljenje u pogledu kupovine terenca/SUV-a.
Naime, u narednih 6 mjeseci plan je da nabavim terenca koji će služiti kao "daily" auto, što znači prelazit će se s njim odprilike između 15 i 20.000 km godišnje.
Upratio sam jednom prilikom da ste hvalili Kia Sorento do 2005 godine kao super izbor. Samo da naglasim da bi mi budžet bio oko 10 do 11.000 KM. I u tom rangu sam izdvojio Kiu Sorento 2.5 dizel, Suzuki Grand Vitaru 2.0 benzin.
Također razmatrao sam i opciju da kupim starijeg terenca pa da ga restauiriram ali nisam siguran da li je to dobra opcija s obzirom na planiranu kilometražu koju prelazim godišnje.
Bio bih vam zahvalan ako biste mi da li vaše mišljenje i naravno eventualne prijedloge.
Unaprijed vam hvala.
Gle, odlike cistokrvnog terenca su drugaciji napadni uglovi te šasija, dok SUV ima samonosivu karoseriju. Ali, ovaj Sorento zanimljivo ima sasiju na koju se postavlja karoserija iako po klirensu pripada drugoj vrsti. Taj motor 2.5 je nastao kao rezultat saradnje Hyundaia i Kiae. Sorento nema zupcasti vec lanac sto znaci ako su na date intervale radjeni servisi moze preko 250k.
Ipak u tom cjenovnom rangu kvalitetno odrzavana Toyota RAV4 se namece kao najbolje rjesenje. To je rezultat testova renomiranih organizacija, izvjestaja servisa, auto klubova itd.
Obzirom da cijenim vaše mišljenje i znanje iz auto industrije zamolio bih vas da mi date vaše mišljenje u pogledu kupovine terenca/SUV-a.
Naime, u narednih 6 mjeseci plan je da nabavim terenca koji će služiti kao "daily" auto, što znači prelazit će se s njim odprilike između 15 i 20.000 km godišnje.
Upratio sam jednom prilikom da ste hvalili Kia Sorento do 2005 godine kao super izbor. Samo da naglasim da bi mi budžet bio oko 10 do 11.000 KM. I u tom rangu sam izdvojio Kiu Sorento 2.5 dizel, Suzuki Grand Vitaru 2.0 benzin.
Također razmatrao sam i opciju da kupim starijeg terenca pa da ga restauiriram ali nisam siguran da li je to dobra opcija s obzirom na planiranu kilometražu koju prelazim godišnje.
Bio bih vam zahvalan ako biste mi da li vaše mišljenje i naravno eventualne prijedloge.
Unaprijed vam hvala.
Gle, odlike cistokrvnog terenca su drugaciji napadni uglovi te šasija, dok SUV ima samonosivu karoseriju. Ali, ovaj Sorento zanimljivo ima sasiju na koju se postavlja karoserija iako po klirensu pripada drugoj vrsti. Taj motor 2.5 je nastao kao rezultat saradnje Hyundaia i Kiae.
Ipak u tom cjenovnom rangu kvalitetno odrzavana Toyota RAV4 se namece kao najbolje rjesenje. To je rezultat testova renomiranih organizacija, izvjestaja servisa, auto klubova itd.
Moze li proci freelander?
Re: Automobili, motori...
Postano: 07 dec 2020, 16:44
Postao/la Asteriks
Freelander trazi cescu intervenciju na ovjesu. Onda, odrzavanje je prilicno papreno. U ponudi imas mrljavog benzinca, BMW-ov motor sa cakama oko ubrizgavanja te Roverov dizelas 2.0, koji je za izbjeci u sirem luku.
Generalno kao polovnjak (prva generacija) ne spada u sami vrh, iako ima nekih pozitivnih stvari.
Velika potrosnja preko 8l kombinovane. Za to godiste servisi su zabiljezili prilicno velik broj kvarova na radilici te senzoru bregaste i bilo je jos nekih problema do 2008. poput onih sa bobinom.
Ovim modelom se nisu proslavili. Istina djelio je platformu sa Cliom ali ocito da je bilo nekog fuseraja.
Eto ti statistika kvarova u Svabiji. Ocjena za cijelu paletu motora Modusa.
Šta je po tebi mala potrošnja ?
Re: Automobili, motori...
Postano: 07 dec 2020, 17:09
Postao/la Asteriks
Pomenuo sam i potrosnju u masi negativnosti jer ovaj model nema sta za ponuditi. Kada neko vozilo krasi pouzdanost, sigurnost onda ce odredjenoj grupi ta potrosnja biti u drugom planu.
Pa fenomenalni Honda CR-V sa 150 hp (blizu tog godista) ima otprilke tu potrosnju (bilo manuelac ili automatik).
Kada pratimo razvoj tehnologije, treba istaci kako je Toyota napredovala sa benzincima pogotov tamo od 2012. gdje imas onaj legendarni 1.6 vvti od 130 konja sa svega 6l kombinovane.
Pomenuo sam i potrosnju u masi negativnosti jer ovaj model nema sta za ponuditi. Kada neko vozilo krasi pouzdanost, sigurnost onda ce odredjenoj grupi ta potrosnja biti u drugom planu.
Pa fenomenalni Honda CR-V sa 150 hp (blizu tog godista) ima otprilke tu potrosnju (bilo manuelac ili automatik).
Kada pratimo razvoj tehnologije, treba istaci kako je Toyota napredovala sa benzincima pogotov tamo od 2012. gdje imas onaj legendarni 1.6 vvti od 130 konja sa svega 6l kombinovane.
Prodaje mi komšija CRV-a , 2007 godina, 2.4 benzin, automatik, 220 hiljada kilometara prešao, full oprema . On ga kupio novog u Beogradu, mislim da je Delta u pitanju . Tamo je sve servise radio . Bem ti koronu mrtvu , izleti takvo auto para ima ali haj ga znaj šta sutra donosi ...
Kod mene je dugo imao problem sa regeneracijom dpfa. Vozio sam bez problema dok se taj safe mode nije upalio. Onda su mi zamijenili tu zaklopku u ovlastenom servisu, jer kao problem na tom dijelu sprijecava dpf da se regenerise. Od tad mozda 2 mjeseca nikakvih problema nije bilo, nit se palila lampica od dpfa. Neki dan iz cista mira, dok sam bio parkiran u mjestu samo se upali taj safe mode i od tad stalno.
Nekada ugasim i upalim auto, gori samo check engine lampica i nema problema s vucom i u medjuvremenu se opet upali ona od grijaca i nista.
Da li je moguce da problem s diznama pokrene taj safe mode?
Ovako je bilo prvi put, sada samo bez upozorenja od filtera
Iste simptome sam i ja imao bukvalno ...i te lampice ...samo sto mi se nije regenracija dpf palila ... isao sam na dijagnostiku ...jer sam na prvu i ja konto da je dpf al je uredan i tad mi je i izbacilo da je nesto na turbini ... tj greska je bas pisala da je dozer turbine ...al not ...pa moguce je ... jesil ga spajo na dijagnostku ?... sta pise ... ?
Pomenuo sam i potrosnju u masi negativnosti jer ovaj model nema sta za ponuditi. Kada neko vozilo krasi pouzdanost, sigurnost onda ce odredjenoj grupi ta potrosnja biti u drugom planu.
Pa fenomenalni Honda CR-V sa 150 hp (blizu tog godista) ima otprilke tu potrosnju (bilo manuelac ili automatik).
Kada pratimo razvoj tehnologije, treba istaci kako je Toyota napredovala sa benzincima pogotov tamo od 2012. gdje imas onaj legendarni 1.6 vvti od 130 konja sa svega 6l kombinovane.
Prodaje mi komšija CRV-a , 2007 godina, 2.4 benzin, automatik, 220 hiljada kilometara prešao, full oprema . On ga kupio novog u Beogradu, mislim da je Delta u pitanju . Tamo je sve servise radio . Bem ti koronu mrtvu , izleti takvo auto para ima ali haj ga znaj šta sutra donosi ...
Gledaj ovaj CRV-ov automatik 2.0, benzin od 150 konja. Manje trosi plus jeftinija registracija. Ubrzanje do 100 cca 12.2 sec. Atmosferac obrtnog momenta svega 192 Nm gdje kod medjuubrazanja ne treba ocekivati cuda.
Asterikse ovo dan dva primijetih pored tocka od suvozaca fleke od antifriza ispod auta. Otvorim haubu on na minimumu, crijeva mekana termostat uredno otvara auto drzi radnu temperaturu, pritiska u boci nema. Gdje bi moglo propustit