Re: Automobili, motori...
Postano: 09 okt 2020, 12:12
Continental .forza_juve je napisao/la: ↑09 okt 2020, 10:41Iskustva zimske gume? Koje uzeti. Michelin, bridgstone, sava, hankok...?
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
Continental .forza_juve je napisao/la: ↑09 okt 2020, 10:41Iskustva zimske gume? Koje uzeti. Michelin, bridgstone, sava, hankok...?
Kakav si sa Hondama ?Asteriks je napisao/la: ↑07 okt 2020, 16:55Pa dobro, dizeli ce vratiti staru slavu, izmedju ostalog, kada isteknu zalihe kobalta, vaznog sastava baterija. Procjenjuje se da ga ima 25 miliona tona na kopnu te 5x vise u okeanu. Trenutno se godisnje trosi oko 20k tona sa tendencijom rasta na preko 100k.
Naravno, proizvodnja ce se automatizirati, masa radnika ostat bez posla, velikim proizvodjacima bit ce jeftinije podmirivati masine plus manje dijelova za elektro vozila zbog cega bi npr. Bosch mogao preusmjeriti proizvodnju na respiratore .Lose prognoze, ne.
U Njemackoj npr. od 2017. imas trend pada potraznje za dizelasima.
bombaysaphire je napisao/la: ↑09 okt 2020, 12:12Continental .forza_juve je napisao/la: ↑09 okt 2020, 10:41Iskustva zimske gume? Koje uzeti. Michelin, bridgstone, sava, hankok...?
Do koliko para lafe i koja veličina gume? Također, zavisi opet da li je automobil samo gradska vožnja ili ipak malo više i češće putuješ, posjećuješ planine i ima nagiba u tvom putu do kuće. Uglavnom ponude ime, od ove 4 koje si ti naveo, svako bi najprije uzeo Micheline alpine ali je baš masno skupa. Također pri odabiru zimske gume, imaš pahuljice na njoj. 3 pahuljice sa oblikom planine predstavljaju najveći kvalitet za zimske uslove.forza_juve je napisao/la: ↑09 okt 2020, 10:41Iskustva zimske gume? Koje uzeti. Michelin, bridgstone, sava, hankok...?
Vani sam druze tu i nema nesto bas snijega ali cu ici u BiH pa malo na Vlasic. 16 zoll felge. Ja sam nasao ove Michelin alpine 60€ snizene.Civa je napisao/la: ↑09 okt 2020, 12:45Do koliko para lafe i koja veličina gume? Također, zavisi opet da li je automobil samo gradska vožnja ili ipak malo više i češće putuješ, posjećuješ planine i ima nagiba u tvom putu do kuće. Uglavnom ponude ime, od ove 4 koje si ti naveo, svako bi najprije uzeo Micheline alpine ali je baš masno skupa. Također pri odabiru zimske gume, imaš pahuljice na njoj. 3 pahuljice sa oblikom planine predstavljaju najveći kvalitet za zimske uslove.forza_juve je napisao/la: ↑09 okt 2020, 10:41Iskustva zimske gume? Koje uzeti. Michelin, bridgstone, sava, hankok...?
Jako dobra guma koju sam vozao kod druga, a zimska je Matador SIBIR WHITE, zimi nikad problema nije imao i u brdu stani, kreni i ne prokliže. A malo je ispod budgeta ovih renomiranih proizvođača
Generalno, sto se polovnjaka tice (pretpostavljam da interesuje takvi i da se raspitujes o konvencionalnim), za vozila 10 + godina starosti Honda ima strasno nizak procenat kvarova.
Hvala ti puno, jedan poznanik prodaje jazza, on ga vozi tri godine i kaze nije imao bukvalno nijedan problem sa njim, osim naravno potrosnog materijala.Asteriks je napisao/la: ↑09 okt 2020, 15:20Generalno, sto se polovnjaka tice (pretpostavljam da interesuje takvi i da se raspitujes o konvencionalnim), za vozila 10 + godina starosti Honda ima strasno nizak procenat kvarova.
Rezultati ozbiljnih istrazivanja po Evropi, gdje se obradio ogroman broj servisnih naloga govore da se Honda nalazi u samom vrhu.
To ce potvrditi i npr. testovi njemackog autokluba. Hondini modeli (polovnjaci) bilo da su u pitanju oni od 5 godina ili stariji, spadaju mozda i medju najpouzdanije.
Sad, imas Civic, Jazz, Accord, pa SUV CR-V itd. Sve opet zavisi od stanja, da li je vozilo redovno odrzavano, koja kubikaza itd.
Zanimljivo, glede prodaje novih automobila npr. na americkom trzistu Civic i CR-V rade odlicne stvari.
Koja je godina Jazz , je li automatik ?egzodus1946 je napisao/la: ↑09 okt 2020, 17:41Hvala ti puno, jedan poznanik prodaje jazza, on ga vozi tri godine i kaze nije imao bukvalno nijedan problem sa njim, osim naravno potrosnog materijala.Asteriks je napisao/la: ↑09 okt 2020, 15:20Generalno, sto se polovnjaka tice (pretpostavljam da interesuje takvi i da se raspitujes o konvencionalnim), za vozila 10 + godina starosti Honda ima strasno nizak procenat kvarova.
Rezultati ozbiljnih istrazivanja po Evropi, gdje se obradio ogroman broj servisnih naloga govore da se Honda nalazi u samom vrhu.
To ce potvrditi i npr. testovi njemackog autokluba. Hondini modeli (polovnjaci) bilo da su u pitanju oni od 5 godina ili stariji, spadaju mozda i medju najpouzdanije.
Sad, imas Civic, Jazz, Accord, pa SUV CR-V itd. Sve opet zavisi od stanja, da li je vozilo redovno odrzavano, koja kubikaza itd.
Zanimljivo, glede prodaje novih automobila npr. na americkom trzistu Civic i CR-V rade odlicne stvari.
Sad mu vjerujem haha
1.2 2003 manuelacbombaysaphire je napisao/la: ↑09 okt 2020, 18:30Koja je godina Jazz , je li automatik ?egzodus1946 je napisao/la: ↑09 okt 2020, 17:41Hvala ti puno, jedan poznanik prodaje jazza, on ga vozi tri godine i kaze nije imao bukvalno nijedan problem sa njim, osim naravno potrosnog materijala.Asteriks je napisao/la: ↑09 okt 2020, 15:20
Generalno, sto se polovnjaka tice (pretpostavljam da interesuje takvi i da se raspitujes o konvencionalnim), za vozila 10 + godina starosti Honda ima strasno nizak procenat kvarova.
Rezultati ozbiljnih istrazivanja po Evropi, gdje se obradio ogroman broj servisnih naloga govore da se Honda nalazi u samom vrhu.
To ce potvrditi i npr. testovi njemackog autokluba. Hondini modeli (polovnjaci) bilo da su u pitanju oni od 5 godina ili stariji, spadaju mozda i medju najpouzdanije.
Sad, imas Civic, Jazz, Accord, pa SUV CR-V itd. Sve opet zavisi od stanja, da li je vozilo redovno odrzavano, koja kubikaza itd.
Zanimljivo, glede prodaje novih automobila npr. na americkom trzistu Civic i CR-V rade odlicne stvari.
Sad mu vjerujem haha
Ja imam Jazza 2006 godina 1.4 automatik , kupio ga u Minhenu prije 5 godina bez servisne knjige , baš rizikovao .
U 5 godina auspuh promjenio i akomulator prije 20 dana .
Auto je čudo majke mi , tako mal a nevjerovatno prostora ima , magična sjedišta i gepek 380 litara .
Prije Jazza imao Civica isto me vrh služio .
Trza li u voznji??? Moze biti problem i do pumpe za gorivoalan_kardec je napisao/la: ↑10 okt 2020, 19:03danas mi se desilo da mi auto stane u vožnji, jednostavno izgubi gas, ja na gas, ne prima gas uopšte i ugasi se. Da ga upalim, vergla ali ne može da sastavi. Na bordu izbaci upozorenje LOOSE CONNECTION i upalila se ona lampica kao neki ventil, pumpa, tako nešto. Pregurao ga tu na proširenje, zovem druga da me šlepa, u međuvremenu dok sam ga čekao još sam par puta pokušao da ga upalim, ne može. Poslije 20-ak min dođe drug, zavergla i upali iz prve. I ode ispred mene sa mojim autom, a ja iza sa njegovim. Prešao možda 1km i ugasi mu se isto ko i meni i ne može da upali. Zašlepo me do kuće.
Malo ja tražio po forumima, navodno je problem senzor radilice. Kaže lik ako se gasi u vožnji i ne možeš poslije neko vrijeme da ga upališ, a kasnije ga upališ bez problema kad se ohladi motor, senzor radilice 100%. Evo sad ja išao da ga pokušam upaliti, upali bez problema.
Vaše mišljenje??
Fiat stilo, 2002. god, 1.9 jtd, 85/115
Druze vidis da ti izbacuje neke greske.Prvo dijagnostika pa sve ostaloalan_kardec je napisao/la: ↑10 okt 2020, 20:30Ne, ne trza ništa. Samo odjednom izgubi gas i to je to. Pritišći gas, ništa. I ugasi se.
Prosle godine sirom svijeta je isporuceno 346.639 vozila, sto je za 4 % manje u odnosu na 2018.Moderni Mini slavi 20 godina pod kapom BMW grupe
Britanski proizvođač automobila ove sedmice slavi veoma specijalnu godišnjicu. Naime, prošlo je tačno dvadeset godina od kada je moderno izdanje omiljenog svetskog mališana debitovalo na Salonu automobila u Parizu. Na taj način je ime Mini opstalo na tržištu. Najveće zasluge za tako nešto idu vlasniku kompanije BMW-u, koji je (donekle) sasvim slučajno kupio brend, najviše iz želje da realizuje daleko ambiciozniji plan.
To se zvanično desilo 2000. godine, a zanimljiv je podatak da je prodaja prvo startovala u Nemačkoj i tek dva meseca kasnije u domaćoj Velikoj Britaniji. Potražnja je bila toliko velika da je BMW morao da otvori dodatnu fabriku pre nego što je proširio ponudu i na Severnu Ameriku i Aziju. Veruje se da je ključni razlog uspeha ležao u bogatoj ponudi modifikacija, kako mehaničkih tako i stilskih. Ovaj potez će kasnije pratiti mnogi drugi brendovi.
Mini danas nudi nekoliko modela, kao što su heč u verziji sa troje i petoro vrata, zatim kabrio, karavan Clubman i manji krosover Countryman, koji smo testirali pre par godina. Tu je i električna verzija s troje vrata, a ona nam se posebno dopala.
Kako prenose neki automobilski mediji, Renault je odlučio da na nekim tržišima Zapadne Evrope počne sa ukidanjem dizel verzija, a prvi na “listi za odstrijel” je Kadjar.
Sve strožije ekološke norme u Evropi primorale su brojne proizvođače automobila da uvedu hibridne ili električne modele u svoju ponudu, koji istovremeno, lagano istiskuju dizel verzije, kojima je i najteže da ispune najnovije zakone o emisijama izduvnih gasova.
Tako je i Renault počeo sa ukidanjem dizel verzija nekih modela na određenim tržištima Zapadne Evrope, a prvi koji će ostati bez 1,5-litarskog dCi turbo dizela jeste Kadjar. Za sada nije poznato da li će slična sudbina zadesiti i snažniji dCi motor od 150 KS. Nakon njega, plan je i da Captur, pa i Clio “izgube” dizel motore, jer je i potražnja za njima u posljednje vrijeme opala, s tim da će kod ova dva modela, pored klasičnih benzinaca, u ponudi biti i hibridne benzinsko-električne pogonske jedinice.
Jedini koji će još neko vrijeme ostati u ponudi jeste dizel motor u Meganu, budući da je on i najtraženiji od gore navedenih, kao i da je nedavno usklađen sa najnovijim Euro 6d i RDE2 normama. Podsjetimo, Ford je prije par dana “ukinuo” Fiestu dizel.
Ford Fiesta je godinama unazad bestseler u Velikoj Britaniji, te je jasno da će ovakva odluka Forda imati jak odjek i kod ostatka game tog brenda. Očigledno je da je sada pitanje trenutka kada će Ford ukinuti dizel kod Fieste i kod ostalih velikih evropskih tržišta. Osim toga, sve je više modela u B, ali i višim segmentima, koji su rekli zbogom dizel motorima.
Jedan od retkih suprotnih primera je PSA grupacija, čiji pripadnici u B segmentu kao što su: Peugeot 208, Opel Corsa i Citroen C3 i dalje nemaju nameru da se odreknu svojih dizel pogonskih jedinica.
Meni drug ima imao Michelin 17 zimske , služile ga beton 4 ili 5 sezona izdržale . Prije 2 godine kupi isto Michelin , i syebao se kako su loše , proklizavale , baš imao problema pogotovo kad ide na vikendicu ... Čim je završila sezona , na PIK i proda ih ... Prošle sezone kupio Matador i ekstra ga služe, prezadovoljan .forza_juve je napisao/la: ↑09 okt 2020, 12:55Vani sam druze tu i nema nesto bas snijega ali cu ici u BiH pa malo na Vlasic. 16 zoll felge. Ja sam nasao ove Michelin alpine 60€ snizene.Civa je napisao/la: ↑09 okt 2020, 12:45Do koliko para lafe i koja veličina gume? Također, zavisi opet da li je automobil samo gradska vožnja ili ipak malo više i češće putuješ, posjećuješ planine i ima nagiba u tvom putu do kuće. Uglavnom ponude ime, od ove 4 koje si ti naveo, svako bi najprije uzeo Micheline alpine ali je baš masno skupa. Također pri odabiru zimske gume, imaš pahuljice na njoj. 3 pahuljice sa oblikom planine predstavljaju najveći kvalitet za zimske uslove.forza_juve je napisao/la: ↑09 okt 2020, 10:41Iskustva zimske gume? Koje uzeti. Michelin, bridgstone, sava, hankok...?
Jako dobra guma koju sam vozao kod druga, a zimska je Matador SIBIR WHITE, zimi nikad problema nije imao i u brdu stani, kreni i ne prokliže. A malo je ispod budgeta ovih renomiranih proizvođača
Bas cu vidjeti te pahuljice, u svakom slucaju hvala
Uzeo sam michelin alpin 6 pa sta Bog da.bombaysaphire je napisao/la: ↑16 okt 2020, 20:37Meni drug ima imao Michelin 17 zimske , služile ga beton 4 ili 5 sezona izdržale . Prije 2 godine kupi isto Michelin , i syebao se kako su loše , proklizavale , baš imao problema pogotovo kad ide na vikendicu ... Čim je završila sezona , na PIK i proda ih ... Prošle sezone kupio Matador i ekstra ga služe, prezadovoljan .forza_juve je napisao/la: ↑09 okt 2020, 12:55Vani sam druze tu i nema nesto bas snijega ali cu ici u BiH pa malo na Vlasic. 16 zoll felge. Ja sam nasao ove Michelin alpine 60€ snizene.Civa je napisao/la: ↑09 okt 2020, 12:45
Do koliko para lafe i koja veličina gume? Također, zavisi opet da li je automobil samo gradska vožnja ili ipak malo više i češće putuješ, posjećuješ planine i ima nagiba u tvom putu do kuće. Uglavnom ponude ime, od ove 4 koje si ti naveo, svako bi najprije uzeo Micheline alpine ali je baš masno skupa. Također pri odabiru zimske gume, imaš pahuljice na njoj. 3 pahuljice sa oblikom planine predstavljaju najveći kvalitet za zimske uslove.
Jako dobra guma koju sam vozao kod druga, a zimska je Matador SIBIR WHITE, zimi nikad problema nije imao i u brdu stani, kreni i ne prokliže. A malo je ispod budgeta ovih renomiranih proizvođača
Bas cu vidjeti te pahuljice, u svakom slucaju hvala
Ja lično samo Continental furam , tako sam odlučio guma glavu čuva, neću da štedim na gumama ...