Re: Automobili, motori...
Postano: 03 sep 2020, 11:00
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
General Motors and Honda have a deal to share vehicle platforms and technology in North America starting next year.
On Thursday, the automakers said they signed a nonbinding memorandum of understanding to establish a North American automotive alliance. The deal came together after extensive discussions.
The proposed alliance will include sharing a range of vehicles, to be sold under each company’s distinct brands, as well as cooperation in purchasing, research and development, and connected services.
Honda and GM plan to collaborate on purchasing supplies by leveraging their scale to gain costs savings. Purchasing collaboration would focus on joint sourcing of materials, logistics and localization strategies, GM said.
The alliance will help GM and Honda achieve substantial cost savings, and allow them to continue to invest in developing future products.
Inace u segmentu SUV-a, na americkom trzistu Honda kotira dobro sa svojim CR-V-om.Kako prenose neki mediji, dva rivala će deliti četiri platforme, pa saradnja očigledno neće biti ograničena samo na električna vozila. Honda je posebno slaba u kategoriji pikap kamioneta, koji u Americi uživaju u velikom ugledu i popularnosti. Japanski gigant pruža samo model Ridgeline razvijen na bazi minivana, a prošle godine je isporučeno veoma skromnih (za američke uslove) 33.334 primerka. Ridgeline je takođe jedini pikap kamion sa standardnim pogonom na prednje točkove pa nije ni čudo što ga “Jenkiji” zaobilaze. Sa druge strane, General Motors se može pohvaliti sa izuzetno jakim komercijalnim programom i definitivno je u stanju da pripomogne.
Farbanje automatski nije opcija jer ce mi za 4 lajsne trazit 100 KM minimalno. A toliko mi se ne daje. Poliranje bi kostalo kod poznanika 20ak KM, tako da cu prije to. Hvala ti na savjetimaAsteriks je napisao/la: ↑07 sep 2020, 18:14Moze se pokusati polirati ali to da odradi strucnjak. Mani se onih jeftinih pasti, nekakvih cudnovatih spuzvi isl.
Prvo se odradi smirglanje, granulacija smirgle 2000, pa onda ide fino smirglanje jace granulacije pa tek onda ta neka treca faza poliranja. Znaci prvo trebas izravnati povrsine na prelazima gdje je ispucao lak.
Naravno farbanje je jedino sigurno rjesenje.
Pa jednostavno brale, na kravu je imao krugić mali gdje gubio sjaj tako, a crna metalik boja, i ovako buraz mu lijevi branik sastruže i kae mu tako svijet probaj polirat nemoj farbat na novo. I taj branik je uspio ispolirati, ali ovo gdje gubio sjaj na krovu, sad je još veći problem napravio i ubrzo će morati cijeli krov prefarbati na novo.
Ne dešava se svaki dan da neki nemački automobilski magazin “napljuje” domaći proizvod.
Problemi Volkswagena sa modelom ID.3 su daleko od malih i “dečijih bolesti” od kakvih obično pati većina noviteta u modernoj automobilskoj industriji. Nedaće sa ID.3 koštale su Herberta Disa rukovodeće pozicije u samom Volkswagenu, ali je uspeo da se zadrži na čelu grupacije, bar još neko vreme.
Auto Motor und Sport na svom testu modela ID.3 imao je niz zamerki na ovaj električni automobil. Pre svega, dotakli su se problema u vezi sa farbom. Možda bi trebalo naglasiti da je nemački magazin imao priliku da vozi prototip, odnosno verziju koja još uvek nije serijska, ali na osnovu podataka koje do sada pružio Volkswagen, taj prototip je veoma blizu finalnoj varijant.
Nemački novinari istakli su da “donji deo haube izgleda kao da ga je neko ofarbao sprejom”. Potom su izrazili nezadovoljstvo nejednakim zazorima, kao i uopštenim nivoom završne obrade koji nije ono na šta su navikli kada je reč o Volkswagenovim vozilima.
Pored toga, novinari iz Auto Motor und Sport zamerili su spor informativno-zabavni sistem kojem treba dugo vremena da odreaguje na komande, potom navigaciju koja u nekoliko navrata nije radila kako treba, ali i autonomiju kretanja vozila.
Kada su vozili ID.3 sa maksimalnom brigom o dometu, uspeli su da pređu 359 km. Međutim, kada su vozili nešto opuštenije uz miks upotrebe na auto-putu i u urbanim uslovima, autonomija je iznosila svega 260 km.
“Volkswagen traži skoro 49.000 evra za ovakav ID.3 kao što smo testirali. To je pre državnih subvencija. Sa ovakvim manama, cena bi trebalo da bude bar upola manja! Volkswagen mora hitno da napravi poboljšanja, jer za razliku od Tesle oni u automobilskoj industriji nisu početnici”, stoji u zaključku testa nemačkog magazina.
3.0 dizel, 236k presao.bombaysaphire je napisao/la: ↑10 sep 2020, 19:11Kako misliš ponaša na našim ulicama , koji je motor , kilometraža?
Ako imaš para za održavanje, kupi buraz je je održavanje đavolski skupo .