Re: Automobili, motori...
Postano: 07 avg 2020, 18:25
Ma dobro moze on biti odlican za ovih 3500, mozda su potrebna minimalna ulaganja. Ali ne treba padati na lijepu liniju i moderan izgled vec i utvrditi da nece biti glavobolja 

Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
Nemam velike prohtjeve realno:
Hvala na recenzijiCentre forward je napisao/la: ↑07 avg 2020, 18:44Ovaj motor u Renou je nepoderiv. Malo je poslab za njega, ako ti to ne smeta, al' od njega te ne bi trebala zabolit' glava. Posle njega najzahvalniji su oni od 78 KW u toj generaciji, naravno ako je pravilno održavan.
Auto izgleda solidno. Iako nisu na cijeni, on mi baš djeluje jeftino. Povedi dobrog majstora, a ako povedeš nekog svog, ubijedit' će te da odustaneš od Megana, a i svakog drugog Francuza.![]()
Malo su komplikovani za mehaničare. Lično sam svjedočio skidanju mjenjača baš sa Megana druge generacije. Majstor je bukvalno povadio pola auta i psovao tako sočno da sam očekiv'o kijamet iste sekunde. Moj Cady na drugoj dizalici (isto skidanje mjenjača) išlo s pjesmom. Jednostavniji je 100x. Zato mehaničari vole Nijemce.
Meni je on baš lijep auto. Ako sve bude OK, nije loša kupovina.
Lijep je, ali nije moj fah
Da pomenemo i Delphi pumpu te dizne koja je ugradjivana do 2005. (kasnije Siemens). Blago receno haos, mozda cak u intervalu od 90k (nekom nesrecniku se spoje sa velikim servisom). Naleti u HNK te pitaj strucnjake sta misle o Meganu do pomenute godine. U Mostaru nedavno prav zdrav prodan za 1700, pocetna 3000. Ako su Francuzi igdje sfuserili onda na ovom modelu, prvih par godina ove druge generacije.Centre forward je napisao/la: ↑07 avg 2020, 18:44Ovaj motor u Renou je nepoderiv. Malo je poslab za njega, ako ti to ne smeta, al' od njega te ne bi trebala zabolit' glava. Posle njega najzahvalniji su oni od 78 KW u toj generaciji, naravno ako je pravilno održavan.
Auto izgleda solidno. Iako nisu na cijeni, on mi baš djeluje jeftino. Povedi dobrog majstora, a ako povedeš nekog svog, ubijedit' će te da odustaneš od Megana, a i svakog drugog Francuza.![]()
Malo su komplikovani za mehaničare. Lično sam svjedočio skidanju mjenjača baš sa Megana druge generacije. Majstor je bukvalno povadio pola auta i psovao tako sočno da sam očekiv'o kijamet iste sekunde. Moj Cady na drugoj dizalici (isto skidanje mjenjača) išlo s pjesmom. Jednostavniji je 100x. Zato mehaničari vole Nijemce.
Meni je on baš lijep auto. Ako sve bude OK, nije loša kupovina.
Ma jasta sam ..napravljen je ...ide kako i izgledaCentre forward je napisao/la: ↑07 avg 2020, 19:29@jelle, zar ti neki dan nisi kuk'o na svog Megana ?Maršalu, kol'ko sam ja skont'o, još samo to treba u životu.
![]()
@asteriks, da zaboravio sam spomenut' dizne. Genijalna izmišljotina koja lijepi za sjedište, al' hoće uzrokovat' čir na dvanaestopalačnom kad počne da zeza. Mislim da su i u Fordu imali problema sa Delphi diznama. Siemens je za njih uradio dobar pos'o, al' su zato na GolfPeticaGeneraciji zeznuli stvar. Kasnije su prešli na lidera kad su autodobavljači u pitanju i problema nije bilo. Jedan je Bosch.![]()
Gore sam prepravio, pored dizni problem je i Delphi pumpa.Centre forward je napisao/la: ↑07 avg 2020, 19:29@jelle, zar ti neki dan nisi kuk'o na svog Megana ?Maršalu, kol'ko sam ja skont'o, još samo to treba u životu.
![]()
@asteriks, da zaboravio sam spomenut' dizne. Genijalna izmišljotina koja lijepi za sjedište, al' hoće uzrokovat' čir na dvanaestopalačnom kad počne da zeza. Mislim da su i u Fordu imali problema sa Delphi diznama. Siemens je za njih uradio dobar pos'o, al' su zato na GolfPeticaGeneraciji zeznuli stvar. Kasnije su prešli na lidera kad su autodobavljači u pitanju i problema nije bilo. Jedan je Bosch.![]()
Većina automobilskih proizvođača je početkom ovog meseca objavila prodajne rezultate za prvih šest meseci ove godine i bez većih iznenađenja, na prvom mestu se ponovo našao Volkswagen Golf. Legendarni nemački heč i karavan je privukao 134.045 kupaca u 44 evropske države, ali je epidemija novog virusa korone, kao i nagla popularnost krosovera, očigledno smanjila magičnu privlačnost Golfa.
Naime, Volkswagenov kompakt iz ove priče je privukao čak 46% manje kupaca u poređenju sa istim periodom prošle godine. Ono šta je zanimljivo je podatak da legendarmom “Švabi” za vrat diše Renault Clio pa je francuski velikan zaostajao sa samo 95 vozila. Clio je tokom prvih šest meseci isporučen “na ruke” 133.950 kupaca, što je pad od 27%, a ovim tempom gradski automobil Renaulta bi mogao da postane bestseler u Evropi za 2020. godinu. Na trećem mestu je Volkswagen Polo sa 103.620 (reklo bi se) zadovoljnih vlasnika.
Videti Golf na prvom mestu nikako nije iznenađenje i navikli smo da nemački as bude na prvoj poziciji svake godine. Ali, da li ste se ikada zapitali kada je neko poslednji put uspeo da nadmaši velikana po prodaji. Za tako nešto potrebno je da se vratimo čak u 2003. godinu, a dvadesetgodišnju dominaciju je prekinuo Peugeot 206 s naslovne fotografije.
Golf je preuzeo lidersku poziciju još 1983. godine i čuvao je sve do početka 21. veka. Ipak, debitovanjem “četvorke” 1998. godine prodaja je polako počela da slabi, najviše zbog odluke Volkswagena da pomeri svog predstavnika u nešto skuplju kategoriju, a da novi modeli Škode i Seata preuzmu nekadašnju poziciju jeftinog radničkog vozila.
I pored toga prodaja se približavala cifri od približno 700.000 vozila na godišnjem nivou, što je bilo dovoljno da nadmaši svakog direktnog konkurenta (iako je novi Ford Focus definitivno grabio sve veći broj kupaca svake godine), ali ne i one sa jeftinijom cenom.
Ali kao što je poznato, Francuzi su uvek proizvodili fantastične male gradske automobile pa kada je novi Peugeot 206 debitovao krajem 1998. godine kao zamena za legendarni model 205, dobio je mnogo pohvala od strane medija i potencijalnih kupaca. U 14 godina proizvodnje će biti prodato preko 10 miliona jedinica čime ovaj mališan spada među bestselere francuske firme.
Još 2002. godine, Peugeot 206 je baš pripretio Golfu i na kraju godine zaostajao je tek za 500 jedinica, a sve propuštene šanse je iskoristio godinu dana kasnije. Naime, tokom 2003. godine, Peugeot 206 se popeo na prvo mesto sa čak 551.481 zadovoljnih kupaca dok je prodaja Golfa pala za 17% na 494.832 jedinice.
Odjednom je nestala dvadesetogodišnja dominacija nemačkog predstavnika, koja je započela još 1983. godine kada je debitovala legendarna Golf “dvojka”. Takođe je potrebno spomenuti da je 2003. godine bila poslednja za Golf 4 i da je nova “petica” počela da pristiže u prodajne salone u novembru te godine.
Već naredne godine stvari su se vratile na svoje mesto. Novi Golf 5 je zabeležio rast od 18% i ponovo postao bestseler, a tu poziciju čuva do današnjeg dana.
Naravno, ova tema je nešto o čemu bismo mogli dugo diskutovati, od toga kako je Golf značajno skuplji automobil od 206-ice, pa samim tim nije fer porediti njihove prodajne rezultate, a moglo bi se spomenuti da veliki deo njegove prodaje odlazi na flotne brojeve na domaćem tržištu.
Ako bismo pak morali da gledamo koji automobil u “Golfovoj klasi” je poslednji put nadmašio nemačkog asa, to se zapravo desilo još 1975. godine, a čast je pripala Fordu Escortu …
Peugeot 307 1.6 benzin 81 kw. Imas i dizel modela al' ako kupujes Francuza, kupi benzinca
fiat stila 1.9JTD. mislim da si spominjao da ti stari ima jednog.