Čuj VALJDA gdje je naseljeno je 50, druže tebi treba oduzet vozačku dozvolu..Huske je napisao/la: ↑29 maj 2025, 00:21ovo s radarima, kontrolama i kažnjavanjem stvarno prešlo granice, kriv sam samo što sam izašao na cestu. postalo je toliko naporno i strresno da je skoro neizdrživo.coelho41 je napisao/la: ↑28 maj 2025, 14:44Ja uvijek ovo govorim. Onda me ovi što se voze tramvajem, autobusom i taksijem napadnu kaže pa šta hoćeš nemoj vozit preko ograničenja...jeste, kriv sam zamislim se par sekundi, ode auto na 63 kmh i eto kazne, moram vozit ko na iglama, na svakom ćošku il je stacionarni ili vrebaju iz žbunja.
Al ja ne znam da ima negdje policije s više represije, a u konačnici manje rezultata u praksi nego kod nas u gradovima. Broj represivnih mjera se utrostručio u zadnjih 5 godina, a situacija na terenu sve gora i gora.
svaki dan idem 50km na posao tamo i nazad, tako zadnje 3 godine, nisam imao problema. ali sada postave radar u ulazu u naseljeno mjesto iako nema kuća blizu još. i to postave prikriveni radar tačno gdje je tabla sa natpisom grada mjesta ili naselja. nema znaka za ograničenje brzine, zadnji znak je 70km/h, ali valjda čim je natpis grada odmah je ograničenje 50, i tu me ni blizu kakve kuće niti ičega, uslika na 72km/h. vozačka mjesec dana, kako ja na posao, ne postoji autobusna linija za ovu relaciju.
a niti ima natpisa da je tu 50. dakle radi se tačno da se obični mali građanin kazni što rigoroznije za što manji prekršaj.
63 km/h kad voziš gdje je ograničenje 50 je prekoračenje brzine od 13 km/h a ne 3, to je skoro 40% brže nego što bi trebao ići, ali kod nas se tolerancija računa u ograničenje što prvo nije istina a drugo i nije baš normalno..
Ali da pod HITNO treba revizija ograničenja brzine TREBA! Postoje "naseljena" mjesta gdje niko ne živi a ograničenje je 50, naseljena mjesta gdje ima regionalni put kroz selo a ti meni ostaviš na magistrali 50 ograničenje, to mi nije normalno!