U SAD-u još uvijek postoje mjesta gdje je prodaja alkohola potpuno zabranjena ili strogo ograničena, takva mjesta nazivaju se dry counties. U državama poput Teksasa i Arkansasa, neke lokalne zajednice su zadržale ovu praksu iz vjerskih, tradicionalnih i kulturnih razloga. Ove zabrane često predstavljaju nastavak duha američke prohibicije, gdje su stanovnici odlučili da očuvaju red, mir i vrijednosti zajednice kroz ograničenje ili potpunu zabranu prodaje alkohola.
Neke, čak i gradske četvrti ne moraju nužno pratiti svjetske trendove.
Tom debilu sto je napravio video treba yebati sav rod i njega. Paris je pun sirotinje i ulicara od srednjeg vjeka do danas.
Ovo je samo fasisticka propaganda za mrznju drugog i drugacijeg.
Budi normalan i na internetu. Pravilo vazi za svakog forumasa. Ovo je bolesna sredina za svakog koji udje.
Tom debilu sto je napravio video treba yebati sav rod i njega. Paris je pun sirotinje i ulicara od srednjeg vjeka do danas.
Ovo je samo fasisticka propaganda za mrznju drugog i drugacijeg.
Budi normalan i na internetu. Pravilo vazi za svakog forumasa. Ovo je bolesna sredina za svakog koji udje.
I jasno je da na snimkama lijevo i desno nisu isti kadrovi, shodno tome nema smisla ni upoređivati.
Međutua, jasno je da prosječan forumaš ne putuje, ne čita i ne zna za svijet bez ksenofobije, tako da nije ni zamjeriti neukima.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 26 maj 2025, 16:13
Postao/la Asteriks
Željeznička kompanija koja posluje na jugozapadu Engleske, South Western Railway, od nedjelje je ponovno pod državnom upravom, čime je postala prvi privatni operater koji se vraća u javno vlasništvo, izvijestilo je britansko ministarstvo prometa.
"Ovo je nova era za željeznicu", priopćilo je ministarstvo prometa (DfT), dok je ministrica Heidi Alexander poručila da se time završava razdoblje "30 godina neučinkovitosti, rasipanja i frustracije putnika".
Privatizacija željezničkih linija započela je sredinom 1990-ih za vrijeme konzervativnog premijera Johna Majora. Unatoč početnom porastu broja putnika i ulaganja, sustav je godinama kritiziran zbog visoke cijene karata, čestih kašnjenja i sigurnosnih propusta, uključujući nesreću 2000. u kojoj su poginule četiri osobe.
Četiri od 14 operatera već su vraćena pod državni nadzor zbog loših rezultata, ali South Western Railway je prvi slučaj izravne primjene nove zakonske politike.
Laburistička vlada, na vlasti od srpnja prošle godine, u studenome je usvojila zakon kojim se predviđa da svi privatni operateri prijevoza putnika u željezničkom sektoru prelaze pod kontrolu države po isteku ugovora. U slučaju lošeg upravljanja, to je moguće i ranije, a cilj je objediniti sustav u novu državnu tvrtku "Great British Railways".
Sindikati u sektoru, koji su posljednjih godina pokrenuli val štrajkova pod pritiskom krize kupovne moći uzrokovane inflacijom, izrazili su podršku vladi.
"Vraćanje tih tvrtki u javno vlasništvo osigurat će da se usluge obavljaju u interesu putnika, a ne dioničara", istaknula je ministrica Alexander, ali i upozorila da će rješavanje strukturnih problema koji ometaju željezničku mrežu "trajati neko vrijeme".
Od nedjelje će poslovanjem tvrtke South Western Railway upravljati novi javni operater, koji će biti integriran u Great British Railways nakon što tvrtka bude osnovana.
Iako se često ističu prednosti privatizacije, posebno u smislu efikasnosti i tržišne konkurencije, pokazalo se u određenim strateškim sektorima poput energetike, saobraćaja ili bankarstva, kako privatizacija može biti rizična.
Njemačka je tako nacionalizovala Uniper radi energetske sigurnosti (problemi zbog ruske agresije), dok je Francuska otkupila sve dionice EDF-a kako bi upravljala nuklearnim kapacitetima.
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 26 maj 2025, 17:18
Postao/la baboedindzeko09
Pola kile kafe 15 markica. Još malo pa će isplativije biti kafu piti u kafiću nego u kući.
Vidi ovih sto poste a znaju svako mjesto gdje se piva moze uzeti.
Ma previse ovdje likova se drogira ili pije. Ne znam sta vide u tome. Vjerovatno im to olaksava svakodnevnicu koja nije bas najbolja.
Evo za primjer, ja dva momka sa foruma zaposlio kod sebe. Tvrtka koja ih je primila fantasticno funkcionira. Ali naravno da su na razgovoru odmah dobili pitanja da li se drogiraju, piju, kurvaju itd. To ne moze kod mene.
jel kurvanje ako nisi ozenjen a guzis tudje zene? pitam za derdiyoka kontali smo ti se prijavit u firmu na konkurs
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 26 maj 2025, 20:58
Postao/la feniksptica
Ima l kakav doktor ovdje
Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 26 maj 2025, 21:07
Postao/la Varijantas8
Nego kakvi ovo helikopteri preljecu iznad Sarajeva, ko prati ove flight radare?
Tom debilu sto je napravio video treba yebati sav rod i njega. Paris je pun sirotinje i ulicara od srednjeg vjeka do danas.
Ovo je samo fasisticka propaganda za mrznju drugog i drugacijeg.
Budi normalan i na internetu. Pravilo vazi za svakog forumasa. Ovo je bolesna sredina za svakog koji udje.
I jasno je da na snimkama lijevo i desno nisu isti kadrovi, shodno tome nema smisla ni upoređivati.
Međutua, jasno je da prosječan forumaš ne putuje, ne čita i ne zna za svijet bez ksenofobije, tako da nije ni zamjeriti neukima.
U medjuvremenu stigla karma onog Spahovica. Koja zivotna muka natjera nekog da postane tolika budala.
Nego kakvi ovo helikopteri preljecu iznad Sarajeva, ko prati ove flight radare?
EU i SAD su nas svakako pustili niz vodu. Nema potreba da se više stresiramo zbog helikoptera. Šteta samo što se ne okrenusmo najvećoj svjetskoj sili Kini na vrijeme.
Nego kakvi ovo helikopteri preljecu iznad Sarajeva, ko prati ove flight radare?
EU i SAD su nas svakako pustili niz vodu. Nema potreba da se više stresiramo zbog helikoptera. Šteta samo što se ne okrenusmo najvećoj svjetskoj sili Kini na vrijeme.
Nije da sa stresiram, nego cudno mi da 6-7 puta preljece u razmaku od par minuta iznad moje kuce, jos ove nake policijske sirene ne prestaju zadnjih sat i po.
Nego kakvi ovo helikopteri preljecu iznad Sarajeva, ko prati ove flight radare?
EU i SAD su nas svakako pustili niz vodu. Nema potreba da se više stresiramo zbog helikoptera. Šteta samo što se ne okrenusmo najvećoj svjetskoj sili Kini na vrijeme.
Nije da sa stresiram, nego cudno mi da 6-7 puta preljece u razmaku od par minuta iznad moje kuce, jos ove nake policijske sirene ne prestaju zadnjih sat i po.