Re: Chat - bez politike i ratnih prica
Postano: 12 feb 2025, 15:19
Porez na dobit ne vrijedi ni spominjati da je u BiH najniži, a porez na dividendu uopće nemamo ....jedina država u Europi. Mi smo ovdje porezni raj
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
EU trziste 450 miliona ljudi, porezne olaksice, milijarde subvencija itd.Vjeverica777 je napisao/la: ↑12 feb 2025, 15:19Porez na dobit ne vrijedi ni spominjati da je u BiH najniži, a porez na dividendu uopće nemamo ....jedina država u Europi. Mi smo ovdje porezni raj
Kako mislis sa smanjenim uvoznim dazbinama održati recimo poljoprivredne proizvođače, drvnu industriju , obradu kamena. Pa zbog niskih uvoznih dazbina domaćim ljudima sw ne isplati ni poljoprivreda ni proizvodnja , zašto ne bi povećali uvozne dazbine pa zaštititi domaću proizvodnjuWanderson je napisao/la: ↑12 feb 2025, 15:22EU trziste 450 miliona ljudi, porezne olaksice, milijarde subvencija itd.Vjeverica777 je napisao/la: ↑12 feb 2025, 15:19Porez na dobit ne vrijedi ni spominjati da je u BiH najniži, a porez na dividendu uopće nemamo ....jedina država u Europi. Mi smo ovdje porezni raj
I BiH s najvecim nametima u Istocnoj Evropi, sa nenormalno visokim uvoznim dadzbinama, trziste od 2mil ljudi spasava stanovnike porezom na dobit i dividendama![]()
Evropa hrli u ovaj porezni raj.
Neki dan Lidl dobili.![]()
Ne možemo povećati uvozne dadžbine, jer smo dužni uskladiti svoje carinske tarife i trgovinsku politiku sa onom EU. Imaš izvještaje EU Kimisije za BiH pa pročitaj.Vjeverica777 je napisao/la: ↑12 feb 2025, 15:26
Kako mislis sa smanjenim uvoznim dazbinama održati recimo poljoprivredne proizvođače, drvnu industriju , obradu kamena. Pa zbog niskih uvoznih dazbina domaćim ljudima sw ne isplati ni poljoprivreda ni proizvodnja , zašto ne bi povećali uvozne dazbine pa zaštititi domaću proizvodnju
Di budes u AT?Mocvara1991 je napisao/la: ↑12 feb 2025, 13:37Moze jedno pitanje
Zivim u Austriji i ako kupim auto u Njemackoj koja je procedura uvoza u AT i koliko imam obaveza na njega?
Hvala ti. Neko mi rece da je procentualno oko 5 % od vrijednosti auta... U Vorarlbergu, Dornbirn. Pozdrav drug.bavariapivo je napisao/la: ↑12 feb 2025, 16:50Di budes u AT?Mocvara1991 je napisao/la: ↑12 feb 2025, 13:37Moze jedno pitanje
Zivim u Austriji i ako kupim auto u Njemackoj koja je procedura uvoza u AT i koliko imam obaveza na njega?
procedura je ova, kad uzmes auto, prvo sebi uzmes one Zoll tablice u DE, onda put AT.
Ako je auto noviji, moguce da ne trebas da pravis TÜV ilitiga Pickerl (Anmeldegutachten). To je prvi korak, drugi je da odes kod importera te marke automobila (Pappas a Mercedese, Porsche za VW,Audi itd), tu trebas sebi izvaditi austrijski Typenschein (traje do 7 dana otpr), i zadnji korak je racunjane Nove, to sebi moras napraviti termin u Fianzamtu tvoje pokrajine i onda ti tamo izracunaju tu novu, kod njih platis i onda mozes auto na AT tablice prijaviti.
Nadam se da sam ti mogao docarati, sta te ocekiva...
Naravno da svaka firma treba i prije svega moralno je da dijeli dobit sa uposlenicima, na kraju dana oni su ti koji mu donose zaradu. Ko mu je isplatio kredit ako nisu radnici?Wanderson je napisao/la: ↑12 feb 2025, 14:38Neko ko radi preko deset godina uspjesno, nije mu nista kupit auto od 200 hiljada KM.
Samo sto je ovdje haman zabranjeno voziti dobro auto, nego zaradu treba dati radnicima.
Sigurno su ti radnici bili ziranti gazdi kad je uzimao kredite da pokrene biznis i prevaziđe probleme.
Koje ti je auto godište i koji mu je co2 ausstoß?Mocvara1991 je napisao/la: ↑12 feb 2025, 18:14Hvala ti. Neko mi rece da je procentualno oko 5 % od vrijednosti auta... U Vorarlbergu, Dornbirn. Pozdrav drug.bavariapivo je napisao/la: ↑12 feb 2025, 16:50Di budes u AT?Mocvara1991 je napisao/la: ↑12 feb 2025, 13:37Moze jedno pitanje
Zivim u Austriji i ako kupim auto u Njemackoj koja je procedura uvoza u AT i koliko imam obaveza na njega?
procedura je ova, kad uzmes auto, prvo sebi uzmes one Zoll tablice u DE, onda put AT.
Ako je auto noviji, moguce da ne trebas da pravis TÜV ilitiga Pickerl (Anmeldegutachten). To je prvi korak, drugi je da odes kod importera te marke automobila (Pappas a Mercedese, Porsche za VW,Audi itd), tu trebas sebi izvaditi austrijski Typenschein (traje do 7 dana otpr), i zadnji korak je racunjane Nove, to sebi moras napraviti termin u Fianzamtu tvoje pokrajine i onda ti tamo izracunaju tu novu, kod njih platis i onda mozes auto na AT tablice prijaviti.
Nadam se da sam ti mogao docarati, sta te ocekiva...
Onaj ko uzima najveci rizik treba da dobije i najveci benefit. Gazda ako je ulozio stotine hiljada (nebitno), u sve sto je potrebno da proizvodi nesto, treba da dobija i najveci profit toga, jer sutra ako firma propadne, nece radnik biti u dugu stotine hiljada nego on. Radnik izgubi posao i to je to.chily-rz je napisao/la: ↑12 feb 2025, 18:28Naravno da svaka firma treba i prije svega moralno je da dijeli dobit sa uposlenicima, na kraju dana oni su ti koji mu donose zaradu. Ko mu je isplatio kredit ako nisu radnici?Wanderson je napisao/la: ↑12 feb 2025, 14:38Neko ko radi preko deset godina uspjesno, nije mu nista kupit auto od 200 hiljada KM.
Samo sto je ovdje haman zabranjeno voziti dobro auto, nego zaradu treba dati radnicima.
Sigurno su ti radnici bili ziranti gazdi kad je uzimao kredite da pokrene biznis i prevaziđe probleme.
Dakle, dobrog i odgovornog radnika treba prepoznati i cijeniti, sačuvati, ispoštovati. Naravno da nije pošteno da vlasnik uzima milione dok su radnici na minimalcu i zbog toga je u ovoj državi i sve manje kvalitetnih i mladih ljudi zato što ih niko ne prepoznaje od bahatih poslodavaca.
Dobro te je naučila američka ekonomijaalemsa je napisao/la: ↑12 feb 2025, 19:39
Onaj ko uzima najveci rizik treba da dobije i najveci benefit. Gazda ako je ulozio stotine hiljada (nebitno), u sve sto je potrebno da proizvodi nesto, treba da dobija i najveci profit toga, jer sutra ako firma propadne, nece radnik biti u dugu stotine hiljada nego on. Radnik izgubi posao i to je to.
Ne valja ti taj kapitalisticki koncept, da onaj koji je pametan i zna da ulaze, da on treba da ima.alemsa je napisao/la: ↑12 feb 2025, 19:39Onaj ko uzima najveci rizik treba da dobije i najveci benefit. Gazda ako je ulozio stotine hiljada (nebitno), u sve sto je potrebno da proizvodi nesto, treba da dobija i najveci profit toga, jer sutra ako firma propadne, nece radnik biti u dugu stotine hiljada nego on. Radnik izgubi posao i to je to.
2023.godiste. Jel moguce da mu je co2 201g/km?bavariapivo je napisao/la: ↑12 feb 2025, 19:03Koje ti je auto godište i koji mu je co2 ausstoß?Mocvara1991 je napisao/la: ↑12 feb 2025, 18:14Hvala ti. Neko mi rece da je procentualno oko 5 % od vrijednosti auta... U Vorarlbergu, Dornbirn. Pozdrav drug.bavariapivo je napisao/la: ↑12 feb 2025, 16:50
Di budes u AT?
procedura je ova, kad uzmes auto, prvo sebi uzmes one Zoll tablice u DE, onda put AT.
Ako je auto noviji, moguce da ne trebas da pravis TÜV ilitiga Pickerl (Anmeldegutachten). To je prvi korak, drugi je da odes kod importera te marke automobila (Pappas a Mercedese, Porsche za VW,Audi itd), tu trebas sebi izvaditi austrijski Typenschein (traje do 7 dana otpr), i zadnji korak je racunjane Nove, to sebi moras napraviti termin u Fianzamtu tvoje pokrajine i onda ti tamo izracunaju tu novu, kod njih platis i onda mozes auto na AT tablice prijaviti.
Nadam se da sam ti mogao docarati, sta te ocekiva...
Po tome se obračunava nova.
I kod mene u firmi je sličan princip pa je nastao haos, govori nam menadzer logistike kako se bune radnici u ofisima jer ih vozači stižu i prestižu s platama.kraljttbvb je napisao/la: ↑12 feb 2025, 20:20Najvise mi se svidja koncept normiranja.
Neki dan slusam vlasnika Violete, kaze niko u firmi nema istu platu. Uveo njemacki sistem normiranja i bukvalno sam sebi odredjujes platu. Pokazes se kao dobar radnik - veca plata. Vise radis - veca plata. Odgovorniji posao - veca plata.
I ono sto mi se posebno svidjelo, kaze logicno mi je da mi radnici u proizvodnji imaju vecu platu nego radnici u administraciji. Ipak ovi proizvode i nose firmu na svojim ledjima![]()
Wanda nije realan
Uspješni ljudi i jesu uspješni, jer znaju prepoznati neke stvari bolje od drugih. Nemaju radnici ništa sa tim.sljivo je napisao/la: ↑12 feb 2025, 20:28Zavisi sta radis i cime se radnik bavi. Mnogi poslovi ne mogu na normu.
Nijedan poslodavac nije propao zbog radnika, a moze se desiti i desava se da uspije zbog radnika.
Propao je zbog: rizicnih investicija zarad brzeg bogacenja, zanemarivanja radnika pa ga isti ostavi ili bude manje produktivan, opet radi pohlepe, zbog toga sto ga pojede konkurencija, ovo ne moze uticsti, i zato sto ono cim se bavi vise ne bude trend, ni na ovo ne moze. Radnik je dragocjen i nezamjenljiv resurs. Ko to ne cijeni samo povecava rizik da propadne.