Stranica: 332/624.

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 okt 2018, 19:46
Postao/la AA23
Iko imao iskustva sa auto kucom Smajić?

Našao sam danas jednu bijelu peticu, 172.000 km, 10.900KM, 1.9TDI, 2008. godina.

Citao sam dosta preporuka za njih da su originalne kilometraze, a sutra vecina servisa ne radi..pogotovo u Sarajevu, u Kiseljaku ne znam, a radnim danima radim ne mogu stici uraditi dijagnostiku uopste, do sljedece subote ce se mozda i prodati a ne bih da propustam jer je stvarno ocuvano auto unutra, nije ogrebano, rucke, sjedista ishabano i to..

Mislio sam sutra otici, ali nemam servisa da provjerim nigdje jer je nedjelja :(

Re: Automobili, motori...

Postano: 27 okt 2018, 20:06
Postao/la R32
Auto kuca Smajic ima na putu Zivinice-Tuzla
To je pretpostavljam neka oko Sarajeva?

A to sto je ocuvano unutra, to i nije neko mjerilo, jer su materijali koji su koristeni jako kvalitetni, tako da je tesko prosudit kilometrazu na osnovu toga...

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 okt 2018, 05:59
Postao/la semcho
Jel ima neko iskustva sa poliranjem auta, limarije i stakla, kako da prodjem najjeftinije, ima li kakva "uradi sam" varijanta, gledam po piku masine za poliranje po 30-40 km, gledam neke klipove po youtube ljudi poliraju rucno krpa i rokaj, jel ima neko savjet neki koja pasta itd... auto je crne boje, malo je cudno ofarban, kad se opere auto ima sjaj, kad osusi ne...

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 okt 2018, 11:54
Postao/la SMR187
Koliko kosta komplet farbanje auta, a koliko one mat folije? Koje se vise isplati onako sveukupno

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 okt 2018, 11:57
Postao/la Sage
SMR187 je napisao/la:Koliko kosta komplet farbanje auta, a koliko one mat folije? Koje se vise isplati onako sveukupno
Ma dobro farbanje oko 1300....bar su tolko meni tražili u Sa. A folije oko 1600. Touran je auto. Crvena boja.

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 okt 2018, 12:00
Postao/la SMR187
Sage je napisao/la:
SMR187 je napisao/la:Koliko kosta komplet farbanje auta, a koliko one mat folije? Koje se vise isplati onako sveukupno
Ma dobro farbanje oko 1300....bar su tolko meni tražili u Sa. A folije oko 1600. Touran je auto. Crvena boja.
Zar su toliko skupe folije jbt :shock: Ja sam ocekivao nesto manje da ce bit.

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 okt 2018, 12:13
Postao/la Sage
SMR187 je napisao/la:
Sage je napisao/la:
SMR187 je napisao/la:Koliko kosta komplet farbanje auta, a koliko one mat folije? Koje se vise isplati onako sveukupno
Ma dobro farbanje oko 1300....bar su tolko meni tražili u Sa. A folije oko 1600. Touran je auto. Crvena boja.
Zar su toliko skupe folije jbt :shock: Ja sam ocekivao nesto manje da ce bit.
Jbg i ja sam.

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 okt 2018, 12:53
Postao/la BosnianKingdom
SMR187 je napisao/la:
Sage je napisao/la:
SMR187 je napisao/la:Koliko kosta komplet farbanje auta, a koliko one mat folije? Koje se vise isplati onako sveukupno
Ma dobro farbanje oko 1300....bar su tolko meni tražili u Sa. A folije oko 1600. Touran je auto. Crvena boja.
Zar su toliko skupe folije jbt :shock: Ja sam ocekivao nesto manje da ce bit.
U Beogradu srednja klasa formule 400€, to su neke osnovne boje, a Premium klasa 600-800€

Re: Automobili, motori...

Postano: 28 okt 2018, 14:06
Postao/la SMR187
Yebi je, lakse mi je onda prefarbat auto, ionako ima malo ogrebano/osteceno na zadnjem blatobranu

Re: Automobili, motori...

Postano: 29 okt 2018, 21:25
Postao/la Asteriks
Citao sam dosta preporuka za njih da su originalne kilometraze, a sutra vecina servisa ne radi..pogotovo u Sarajevu, u Kiseljaku ne znam, a radnim danima radim ne mogu stici uraditi dijagnostiku uopste, do sljedece subote ce se mozda i prodati a ne bih da propustam jer je stvarno ocuvano auto unutra, nije ogrebano, rucke, sjedista ishabano i to..
Jedini moguci nacin da ugrubo ocjenis kilometrazu ide na ovu foru... Nabavis x model od vlasnika, a taj ima uredan istorijat servisiranja, znaci u ovlastenom servisu koji drzi do renomea.

Vlasnik je kupio vozilo sa odredjenim brojem km prije npr. 4 godine. Od prvog njegovog servisiranja pratis br predjenih, jer se zna kada je propisani interval za mali a kada za veliki servis (ako ga je postovao).

Drugacije nemos, posto se svim i svacim manipulise. Istina, ako je servis zagrizao u te vode onda nemas sanse, iako i ta prevara izadje na sunce, ponekad. Koliko je presao do tog vlasnika, ostaje misterije, pogotov ak nije postupao na istu foru, no opet i tu pleses na tankom ledu.

Ocuvan enterijer, prelakirani pragovi,... sve to cesto zna biti okidac prekrivanja ohabanosti.

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 okt 2018, 17:13
Postao/la Bosniacum Lilium
@Asteriks

Hajmo se uvezati sa Secerom i svercovati auta iz Dojclanda

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 okt 2018, 18:02
Postao/la Asteriks
Samo u Mostaru imas preko 10 auto salona za nova i polovna te dva velika auto otpada. Trziste max opskrbljeno.

Ono sto fali, ev striktno HNK kantonu je radiona za limariju, auto elektriku te napucavanje starijih modela, pocev od 1970. pa ovamo. Eo ti primjer, svaki iole ocuvan Golf ima zamasan red sigurnih musterija. Zamisli da im, po normalnim cijenama prodajes vozila koja zbavis za 700 - 800, napucas osnove, zavaris, refresujes temeljne stavke tipa razvodne, svjecica, bobine (ak su benzinci u pitanju) i onda ga sutas do 1400 - 1500, sa sigurnim profitom od po par stoja. Cak i kad odradis veliki servis.

Kod onih starijih, imas vecih troskova, od nabavne preko ulaganja, ali redovan obilazak pomenutih otpada bi regulisao svaku poteskocu plus sto bi donio hiljade.

Uz sve navedeno, imam jarana koji bi po dogovoru bio spreman na dublje zahvate.

Lagano, trenutno su mi prioriteti struka eventualno Svabija.

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 okt 2018, 18:20
Postao/la Bosniacum Lilium
Asteriks je napisao/la:Samo u Mostaru imas preko 10 auto salona za nova i polovna te dva velika auto otpada. Trziste max opskrbljeno.

Ono sto fali, ev striktno HNK kantonu je radiona za limariju, auto elektriku te napucavanje starijih modela, pocev od 1970. pa ovamo. Eo ti primjer, svaki iole ocuvan Golf ima zamasan red sigurnih musterija. Zamisli da im, po normalnim cijenama prodajes vozila koja zbavis za 700 - 800, napucas osnove, zavaris, refresujes temeljne stavke tipa razvodne, svjecica, bobine (ak su benzinci u pitanju) i onda ga sutas do 1400 - 1500, sa sigurnim profitom od po par stoja. Cak i kad odradis veliki servis.

Kod onih starijih, imas vecih troskova, od nabavne preko ulaganja, ali redovan obilazak pomenutih otpada bi regulisao svaku poteskocu plus sto bi donio hiljade.

Uz sve navedeno, imam jarana koji bi po dogovoru bio spreman na dublje zahvate.

Lagano, trenutno su mi prioriteti struka eventualno Svabija.
Ma auta su uvijek bili dobar biznis. Recimo prije 15 godina su se uzimali opasne cifre, iako ni sad nije lose. Ne znam kako, ali sve sto se uveze, to se i proda.

Evo ovdje u Sarajevu svaki servis radi ko lud. Mehanika, elektrika, limarija. Pa ima i toga dosta, raja sminka auta i sibaju ih dalje. Ne vidim da se iko povlaci iz tog biznisa. Ovi sverceri u Sarajevu se samo sire :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 30 okt 2018, 20:13
Postao/la Asteriks
Probaj ukljuciti secu a imas i moju potporu glede preporuke, bilo da su u pitanju vozila ili dijelovi.

Prvi korak nauci tackasto varenje sa CO2 i ono autogeno. Bez ovog u datom biznisu nemas sanse.

Sto se tice farbanja, brusenja i poliranja, tu imam neke temelje i mogli bi razmjeniti iskustva.

U svakom slučaju, po meni, ovo bi ti bio uvod ka vecem zalogaju. Naravno za sve trebas normalan prostor. Kasnije, kad steknes reputaciju i veze, mos se saltati na uvoz te dorade skupljih modela.

Sam C02 apart ti je cca 1000 KM. Sprica za farbanje nekih 150, farba nije skupa. Za zastitu/premazivanje/popunjavanje imas bitumen, auto kit, do sitnica poput WD spreja...

Onda, treba ti pravi set alata, stezac, alat za ispravljanje lima, savijanje, krokodilska dizalica, pneumatski rezac lima...

Cijeli proces mos savladati za neke 2 i po godine (ne ekspert level al onaj zadovoljavajuci) ak ides na svoju ruku i znas osnove ovog zanimanja. Kasnije sve dolazi iskustvom.

Re: Automobili, motori...

Postano: 31 okt 2018, 17:42
Postao/la semcho
Iskreno to je san skoro svakog djecaka, pogotovu ovih sto su pratili emisije na tu tematiku- Recimo Golf 2, auto koje bas bas se prodaje, uzmes nekog koji je, da kazem, losiji, sredis ga, uzmes stoju-dvije na njemu, pa i tri-cetiri, ljudi vrte biznis tako, raduckaju neki poslic, gdje ide staz, ovamo vrte preko pika traze auta, veoma pametno...

Inace, kako se zove ona stranica gdje mozes uporedjivati auta?

Gledam kako se moze naci ova Kia Picanto za ne puno para, mlado auto, doduse malo, komotno za putnike, samo gepek bas skucen, Asteriks, kakav si na polju oko ovog auta, serija 2004, 1.0?

Re: Automobili, motori...

Postano: 31 okt 2018, 23:29
Postao/la Bosniacum Lilium
Asteriks je napisao/la:Probaj ukljuciti secu a imas i moju potporu glede preporuke, bilo da su u pitanju vozila ili dijelovi.

Prvi korak nauci tackasto varenje sa CO2 i ono autogeno. Bez ovog u datom biznisu nemas sanse.

Sto se tice farbanja, brusenja i poliranja, tu imam neke temelje i mogli bi razmjeniti iskustva.

U svakom slučaju, po meni, ovo bi ti bio uvod ka vecem zalogaju. Naravno za sve trebas normalan prostor. Kasnije, kad steknes reputaciju i veze, mos se saltati na uvoz te dorade skupljih modela.

Sam C02 apart ti je cca 1000 KM. Sprica za farbanje nekih 150, farba nije skupa. Za zastitu/premazivanje/popunjavanje imas bitumen, auto kit, do sitnica poput WD spreja...

Onda, treba ti pravi set alata, stezac, alat za ispravljanje lima, savijanje, krokodilska dizalica, pneumatski rezac lima...

Cijeli proces mos savladati za neke 2 i po godine (ne ekspert level al onaj zadovoljavajuci) ak ides na svoju ruku i znas osnove ovog zanimanja. Kasnije sve dolazi iskustvom.
Najludje sto imam dobre veze za sve to u Sarajevu (dijelovi, mehanika, limarija). Uvijek mozes promijeniti nesto sam poput plocica. Recimo vec imam profi dizalicu i veliku garazu. Kuci uvijek familija kod mene mijenja gume :mrgreen:

Mogao bi mi babo pomoci sa varenje. Kad smo imali starije vozilo, sam je to covjek radio sve, nije lose bilo. Iako danas je doba tehnologije, manje-vise sve moze nauciti DIY, samo treba prakse i malo muda :D

Najgore sto nemam vani nekog handlera, ali i eto i to zadnjih dana istrazujem :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 03 nov 2018, 18:31
Postao/la semcho
Listam ovaj pik, ne znam ni ja sta vise listam i pratim, samo upratio sam da je ovaj Passat fkt kralj auta, covjece kako to ljudi odrzavaju godista druga polovica osamdesetih i rane devedesete, to je i dan danas ko lampa, recimo benzin-plin, moze se naci do dvije hiljade, auto tip-top.

Re: Automobili, motori...

Postano: 03 nov 2018, 19:02
Postao/la rasavoje
*bem ti amortizer.
Da l' je moguce da je jedan 125 KM? Usluga 80 KM? :cry:
Treba trazit' kak'og automehanicara, ne moze ovo vise ovako. :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 03 nov 2018, 21:10
Postao/la Bosniacum Lilium
rasavoje je napisao/la:*bem ti amortizer.
Da l' je moguce da je jedan 125 KM? Usluga 80 KM? :cry:
Treba trazit' kak'og automehanicara, ne moze ovo vise ovako. :mrgreen:
Pa ja za kamioncic toliko platio amortizer. Koja je to marka, koliko garancija?

Ja kad sam nudio veliki servis 100 KM jeftinije, nisi htjela ccc.

Re: Automobili, motori...

Postano: 04 nov 2018, 10:02
Postao/la rasavoje
Ima li neki provjereno dobar, a ne tako skup automehanicar?