Stranica: 330/624.
Re: Automobili, motori...
Postano: 20 okt 2018, 00:49
Postao/la Bosniacum Lilium
Carina za Golf 1.6 tdi comfortline 2013.
Otprilike cijena troskova, zna li neko?
Re: Automobili, motori...
Postano: 20 okt 2018, 11:15
Postao/la madridist
Bosniacum Lilium je napisao/la:Carina za Golf 1.6 tdi comfortline 2013.
Otprilike cijena troskova, zna li neko?
Ja sam 2015 uvezao pasat star 5 godina i carina je bila 2600km plus 300km homologacija.Znaci racunaj oko 3k.
Re: Automobili, motori...
Postano: 20 okt 2018, 13:03
Postao/la Bosniacum Lilium
madridist je napisao/la:Bosniacum Lilium je napisao/la:Carina za Golf 1.6 tdi comfortline 2013.
Otprilike cijena troskova, zna li neko?
Ja sam 2015 uvezao pasat star 5 godina i carina je bila 2600km plus 300km homologacija.Znaci racunaj oko 3k.
Hvala

Re: Automobili, motori...
Postano: 21 okt 2018, 11:59
Postao/la Asteriks
Re: Automobili, motori...
Postano: 21 okt 2018, 21:21
Postao/la Papastathopoulos
Zna li neko kako ide ono vozanje po malo vecim gradovima po Njemackoj sto se tice Euro norme ? danas jarani govore kao sto se tice dizelasa auto ne smije imati manju normu od Euro 5 ili Euro 6, nisu ni oni sigurni...manje ne moze sigurno...a benzinci kao mogu bilo koji...pa zna li neko iz prve ruke kako to ide ?

Re: Automobili, motori...
Postano: 21 okt 2018, 21:29
Postao/la Tweeds_10
u vecinu vecih gradova ne smijes uci u jezgro grada ako imas manju normu od euro petice mislim, nije zabrana za sve dijelove grada
Re: Automobili, motori...
Postano: 21 okt 2018, 21:35
Postao/la SMR187
Asteriks je napisao/la:Bolje ti je sacekati B8, jer kod ovog B7 verzije 2.0 TDI je uocen problem sa bregastom. Radi se o sljedecem - kada se osovina okrece, brijeg od bregaste gura podizac ventila koji opet gura ventil u srce cilindra sto omogucuje cirkulaciju smjese.
E te izbocine sto guraju podizace se habaju brze vec kod drugih modela Audija. Naravno treba preispitat da li je problem hronicne prirode il se javio na par izoliranih vozila.
To se odma da uociti, prvo mjerenjem kompresije a onda i samim radom motora, pogotov kada ga iz nizih obrtaja (gdje trebas drugu brzinu) gasas trecom.
Nemoj se libiti i vise od sata testirati buduci auto. Najvaznije su paralele reakcija - na hladan i zagrijan motor. Obicno ga lopovi, kada ima nekih caka dobro zagriju, a onda sve pet. Dodjes doma sutra da upalis, kad tam lupka, trese, skljoca itd.
A primijetio sam da se ti sa 2.0 motorom ubjedljivo najvise prodaju.
A kakva je situacija sa 1.9 modelima?
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2018, 05:16
Postao/la VelaHavle
Euro 5 od prvog aprila naredne godine se nece tolerisat na nekoliko mjesta u Berlinu.
Sad je toliko pala cijena Euro 5 autima da nije humano.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2018, 08:58
Postao/la Asteriks
A kakva je situacija sa 1.9 modelima?
Potrosnja opce poznata, izdrzljivost a interval velikog servisa nekih 120k. Uzmi u obzir tezinu te snagu motora od
svega 115 ks kada gledas medjuubrzanja, jer B7 ima zadnju verziju ove kubikaze. Poslije ide B8 i novi 2.0 TDI CR.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2018, 12:55
Postao/la autogol
Papastathopoulos je napisao/la:Zna li neko kako ide ono vozanje po malo vecim gradovima po Njemackoj sto se tice Euro norme ? danas jarani govore kao sto se tice dizelasa auto ne smije imati manju normu od Euro 5 ili Euro 6, nisu ni oni sigurni...manje ne moze sigurno...a benzinci kao mogu bilo koji...pa zna li neko iz prve ruke kako to ide ?

Jarani ti nisu dobro rekli...Na auto se ne lijepi oznaka motora euro 4,5,6 itd. nego se lijepi tzv. Umwelt-Plakete!
Najjaca ta plaketa je 4 i zelene je boje,sto znaci da euro 6 dizel i euro 4 nose isti sticker!
Zabrana jos nije uvedena a kad ce to jos niko ne zna sigurno!
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2018, 15:34
Postao/la BosnianKingdom
Zabrana je koliko znam za sad samo u strogom centru Hamburga... Neka ispravi ko je vise informisan.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2018, 22:47
Postao/la VelaHavle
BosnianKingdom je napisao/la:Zabrana je koliko znam za sad samo u strogom centru Hamburga... Neka ispravi ko je vise informisan.
Stuttgart isto tako ali mi je mrsko guglat. Kupis jarane benzinca i haj zdrao.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2018, 23:17
Postao/la Saurman
Kod nas raja kupi benzinca od preko 200 konja i onda mu ugradi plin.

Ja bi ga odmah zapalio.
Re: Automobili, motori...
Postano: 22 okt 2018, 23:21
Postao/la tuzlak1987
Ne znam za druge gradove ali ovdje u gradu je mjera 60-70. I ne mozes vise, situacija je kreni-stani-kreni-stani. Ne znam sto bi nekom trebalo ovdje auto sa vise od 100 ks? Naravno ako ne putuje stalno, a 90% ljudi slabo putuje autom van svojih opstina. Jeste malo lose na duze relacije kada imas auto koje ne moze da izvuce dosta. Udaris plin i dovidjenja. Nije mi favorit ta opcija ali se prilagodjavas stanju.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2018, 11:26
Postao/la Asteriks
Ne znam sto bi nekom trebalo ovdje auto sa vise od 100 ks
Zato sto su benzinci do te snage vecinom atmosferci (ne gledajuci neke downsizing), a takvi, fabricki konstruirani, kada se radi o vecim linijama i tezinama, trose isto, cak i vise neg oni jaci.
Eo ti primjer Astre G 1.6 - 100 konja i 1.8 od 125 KS. Potrosnja u par deka a ova druga pri opterecenju se mnogo bolje ponasa.
Snaga naravno nije uvijek prioritet, jer se gleda sama konstrukcija, izdrzljivost i sta vec, ali et ti jedan od razloga zasto ljudi posezu za jacim jer se radi, ponavljam o benzinskim atmosfercima, bez turbo pojacala, jeftinog odrzavanja i sta vec.
Nemos traziti limuzinu il tezeg karavana, atmosferca, preko 1.5 kubikaze (naravno benzinac) a da je 100 konja. Msm mos, ali si time u startu uskratio dosta stvari. Raja se cesto ravna prema kubikazi i kompkat klasi, ali treba znat da je u igri milijun caka pocev od same namjene, ukusa i cega vec.
Kod mene npr. dvica odlicno frcera sa 1600 cm3 i nekih 70 konja jer je lagana. Polo, koji je nesto jaci takodjer, upravo zbog mase. Eh, zamisli model tezi 200 + kg, tri do cetiri osobe itd., uz cinjenicu da atmosferci imaju i slabiji obrtni moment.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2018, 11:41
Postao/la dijabola
Ne znam, ja vozim 2.3 benzinca doduše malo starijeg sa 170 konja i ne vjerujem da bi ikad više kupio nešto ispod 150, i ovo mi se nekad čini malo. A nije da divljam i ganjam pretjerane brzine osim nekad po planinskim cestama, čak i po autoputu ne idem preko 150 skoro nikad. Jednostavno me nervira kad je auto slabo, osjećam se ko da pati i mene i sebe.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2018, 12:25
Postao/la autogol
BosnianKingdom je napisao/la:Zabrana je koliko znam za sad samo u strogom centru Hamburga... Neka ispravi ko je vise informisan.
U Hamburgu vazi zabrana za samo 2 ulice,jedna je duzine 600m a druga 1600m.
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2018, 13:54
Postao/la Asteriks
Ne znam, ja vozim 2.3 benzinca doduše malo starijeg sa 170 konja i ne vjerujem da bi ikad više kupio nešto ispod 150, i ovo mi se nekad čini malo
To je definicija benzinca. Ustvari, prava benzinjara bilo Bmw il Merc je uvijek vece kubikaze te u pravilu iznad V4.
Trebalo bi vremena da se ljudima prezentira znacaj poznate marke motora M272 (šestak) il onaj bmw-ov N54.
U BiH, sve se svodi na potrosnju (ebga standard) pa smo onda i uskraceni za ostale pogodnosti, u kojima brzina nije cak ni primarna. Snaga, izdrzljivost, nosivost,...
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2018, 15:27
Postao/la harden
Kako i nece sve na potrosnju, znas i sam kakav nam je standard, a pogle sad cijena goriva ..
Asterikse, sta vozis osim cvaje u privatnom zivotu? Ovaj Polo o kojem pricas je tvoj?
Re: Automobili, motori...
Postano: 23 okt 2018, 15:28
Postao/la Brokula