Stranica: 327/624.
Re: Automobili, motori...
Postano: 07 okt 2018, 18:43
Postao/la SMR187
ne znam jel more doc za te pare ali audi a7 ili a5.. sa kilometarskom prednoscu ovog prvog.
Re: Automobili, motori...
Postano: 07 okt 2018, 18:52
Postao/la HZ_ilidzaa
_dreamer_ je napisao/la:Da vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno
C klasa 2014-2015ta definitivno.
F10 će za koju godinu svaki sitni krimos voziti.
Kod nas, sa takvim autom odmah sebi stavljas etiketu.
+ nije aktuelan model za razliku od C klase.
Re: Automobili, motori...
Postano: 07 okt 2018, 23:22
Postao/la VelaHavle
Kupis tako polovno preko 150k na satu i molis Boga da ti se ne pokvari.

Re: Automobili, motori...
Postano: 08 okt 2018, 07:48
Postao/la Penaltiky
_dreamer_ je napisao/la:Da vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno
Garsonjeru.

Re: Automobili, motori...
Postano: 08 okt 2018, 08:15
Postao/la madridist
Penaltiky je napisao/la:_dreamer_ je napisao/la:Da vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno
Garsonjeru.

Sta ce ti reno

Re: Automobili, motori...
Postano: 08 okt 2018, 11:43
Postao/la Asteriks
VelaHavle je napisao/la:Kupis tako polovno preko 150k na satu i molis Boga da ti se ne pokvari.

Naivno razmisljanje.
Odredjeni brendovi, kao garanciju svoje kvalitete, za kljucnu stavku nude dugovjecnost i pouzdanost motora.
Golf II u BiH ide ka 4. deceniji, a imamo modela preko 600k bez generalke.
Stvorili su ime, koje su pokrijepili kasnijim generacijama cetvroke, petice,... Pogledaj mal po cestama sta se voza, vecinom VW. Raspitaj se u obliznjim servisima, kod majstora, na autootpadima koji je procenat kvarova tih polovnjaka. Vidit ces rezultat u korist pomenutih.
Prema svim parametrima, zadnjih nekoliko godina, Oktavija bjese najpozeljniji polovnjak. A znamo da ista nije nimal jeftina, cak i kada gledamo primjerke starije od 10 godina. Ljudi prepoznaju kvalitet.
Pogledaj sta predstavlja C klasa Merca u svijetu prestiza. Modeli od 150k (95 % na 1000 komada) su tek na 1/4 svog vijeka. I kada dodju do kraja radnog vijeka, uz dobar zahvat, mogu te nadzivjeti.
I onda se postavlja pitanje, u cemu je problem ? Mislim da raja puca na novo, a ono novo za 20 000 KM nije ni izbliza izdrzljivo kao vec naceti giganti. O kvalitetu karoserije ne treba trositi rijeci.
Jedini koji moze u kos sa favoritima naseg trzista (da je iz rubrike - nov) je Toyota Corrola 30 000 KM, 1.6 bezinac. Skoro pa nenadjebiva, al ljudi cim cuju benzin gase portal iako je kombinovana potrosnja 8.5l, na otvorenom se da spustiti na 5.5, radi sistema varijabilnog otvaranja ventila.
Re: Automobili, motori...
Postano: 08 okt 2018, 11:56
Postao/la Bosniacum Lilium
Asteriks je napisao/la:Gledamo nesto i Passat 6, ali stari samo hoce onaj od 125kw. Da je jos 10 milja pa da se opremim novim Rapidom
Koliko sam shvatio, ti gadjas na rang do cca 15 - 16k. Ako vec trazite nesto jace (stariji su pametni po tom pitanju, slusaj ih) onda najbolje da zaganjas Merca C klasu 220 CDI, od 170 konja, 2008., eventualno 2009. do pomenute vrijednosti, ali u Svabiji. Znaci otp bi te toliko izasla sva papirologija prevoda, registracija itd... a mos ih tamo, na striktno filtrirani model naci od oko 6800 eura (kada spustis na pregovore).
Passat je dobar, sestica takodjer ali ova zvjerka bi mogla da traje vjecno, haman.
Zipa ovo...
https://gebrauchtwagen.autobild.de/details/357285872/
Da, to je taj rang
Pa kad ovako padose ove Mecke. Meni se cini da su prije dvije godine bile preko 20k. Mecka nam je radnicko autox gazi 400k bez problema. Samo ulje i filteri se redovno mijenjaju

Eto tek smo poceli opet razmišljati o kupovini, a nekako nam se svidjela sestica od ovog rodje sto živi vani, bas ta od 125kw.
Eh ovakva mecka bi bila vrh. Imamo sad dosta familije vani, mogao bih se kod nekog ugnijezditi na par dana i fino auto izabrati

Hvala ti, mecku sam potpuno zaboravio.
@velahavle
Ne znam prijatelju. Moj babo isto govorio da vidimo novu Daciu jer novo je novo. Ne znam, ja ne bih bas tako rekao.
Re: Automobili, motori...
Postano: 08 okt 2018, 17:49
Postao/la Asteriks
Pa kad ovako padose ove Mecke
Klijenti ciljaju mladje polovnjake a brendovi polak' al sigurno supstaju vrijednost modela sa trake zbog konkurencije. Pocetna cijena npr. C klase 2018. cca 100k (KM) sa tendencijom pada. Onda akcije, pristupacni nacini otplate... i kada na to dodamo standard zapadne Evrope, postaje jasno kako vrijeme naglo utice na ishod, mnogo brze vec ranije.
U sve ovo ubacimo nevjerovatan izbor i dobit cemo da jean Mercedes C 2009. mos jamit za oko 13500 KM.
A autoindustrija ide motom bolje prodat dva nova po 85k vec jedan cijenit 15k vise.
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 okt 2018, 05:51
Postao/la Sage
Stalo mi je auto pa bih ga morao do servisa prebacit, oko 10 kilometara. Jel mogu zvat Bihamk, jel to dzaba u sklopu registracije il naplacuju sta? Nisam nikad imao ovakav slucaj

Re: Automobili, motori...
Postano: 09 okt 2018, 09:04
Postao/la rio_Ferdy88
Sage je napisao/la:Stalo mi je auto pa bih ga morao do servisa prebacit, oko 10 kilometara. Jel mogu zvat Bihamk, jel to dzaba u sklopu registracije il naplacuju sta? Nisam nikad imao ovakav slucaj

Imaš džabe mislim jednom u toku godine, a sa onom njihovom članskom možeš više puta.
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 okt 2018, 12:05
Postao/la VelaHavle
Asteriks je napisao/la:VelaHavle je napisao/la:Kupis tako polovno preko 150k na satu i molis Boga da ti se ne pokvari.

Naivno razmisljanje.
Odredjeni brendovi, kao garanciju svoje kvalitete, za kljucnu stavku nude dugovjecnost i pouzdanost motora.
Golf II u BiH ide ka 4. deceniji, a imamo modela preko 600k bez generalke.
Stvorili su ime, koje su pokrijepili kasnijim generacijama cetvroke, petice,... Pogledaj mal po cestama sta se voza, vecinom VW. Raspitaj se u obliznjim servisima, kod majstora, na autootpadima koji je procenat kvarova tih polovnjaka. Vidit ces rezultat u korist pomenutih.
Prema svim parametrima, zadnjih nekoliko godina, Oktavija bjese najpozeljniji polovnjak. A znamo da ista nije nimal jeftina, cak i kada gledamo primjerke starije od 10 godina. Ljudi prepoznaju kvalitet.
Pogledaj sta predstavlja C klasa Merca u svijetu prestiza. Modeli od 150k (95 % na 1000 komada) su tek na 1/4 svog vijeka. I kada dodju do kraja radnog vijeka, uz dobar zahvat, mogu te nadzivjeti.
I onda se postavlja pitanje, u cemu je problem ? Mislim da raja puca na novo, a ono novo za 20 000 KM nije ni izbliza izdrzljivo kao vec naceti giganti. O kvalitetu karoserije ne treba trositi rijeci.
Jedini koji moze u kos sa favoritima naseg trzista (da je iz rubrike - nov) je Toyota Corrola 30 000 KM, 1.6 bezinac. Skoro pa nenadjebiva, al ljudi cim cuju benzin gase portal iako je kombinovana potrosnja 8.5l, na otvorenom se da spustiti na 5.5, radi sistema varijabilnog otvaranja ventila.
Nije da nikad polovno ne bi kupio, kupio sam ali od sad samo so 20-30k predjenih km.
Prije svega tog Mercedesa treba odrzavat. Onda osiguranje nije tako jeftino. Sto mi to treba? Imam normalnu platu i da odvajam od usta za auto, nikad.
Vjeruj mi, Boga pitaj kako se ti auti odrzavaju.
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 okt 2018, 13:15
Postao/la rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 okt 2018, 17:32
Postao/la Asteriks
VelaHavle
Dubina dzepa uvijek definise izbor.
Generalno, bolje uvest C klasu za 15k (sa registracijom) iz Svabije vec baciti 23 000 na novu Daciju. Ti modeli nisu jaki, imaju osnovni motor Reaulta 1.5 dci, sa jeftinim sklapanjem u Rumuniji.
Sta mos uzet novo za taj novac ? Nekakvog trocilindrasa, dowsizing ili...
Kaes treba Mercedes odrzavati, pa znas li slucajno da je Merc C vjerovatno i najpouzdaniji model ove klase. Nemas zupcasti vec lanac koji ide preko 300k. Radis mali servis svako 12k i tjt. Kao sto @Bosniacum Lilium rece, pravo radnicko auto.
Dacia Duster, jedan SUV koji primarno treba da znaci sigurnost, na rezultatima kres testova, od prije nekoliko godina pokazala se kao smetlje.
Onda, Dacia Sandero, aj ovak pomislis solidna, ali kada vidis da za te pare mos uvesti i registrovati odlicno ocuvan model Golfa 2012/13. sa bogatom istorijom servisiranja uz detaljan pregled na licu mjesta, onda je jasno kak pomenuta nije prioriet.
Ili npr. ovo
https://gebrauchtwagen.autobild.de/details/359608591/
Re: Automobili, motori...
Postano: 09 okt 2018, 21:51
Postao/la Fantasista
Baciti pare na Daciu
Bolje se na grani vozit
Japanac je bog, jos benzinac, naspi gorivo i provjeri nekad ulje i vodu i samo deri

Re: Automobili, motori...
Postano: 09 okt 2018, 23:01
Postao/la majestic24
U mene stari prije 9 godina kupio nov Hyundai Accent 1.4 benzinac sa 100 konja. Platio ga je 18 k.
Napravio je sa njim 120 000 km u tom periodu. Vase je hocete li vjerovati ili ne,ali jedino sto je na autu mijenjao su redovni servisi ulja i filtera te je uradio veliki servis na 80 000. U 120 000 km i u 9 godina koliko je kod njega od svega ostalog jedino je mijenjao disk plocice.
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 okt 2018, 03:35
Postao/la rasavoje
Lakse kupiti i odrzavati brod.

Re: Automobili, motori...
Postano: 10 okt 2018, 08:52
Postao/la madridist
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 okt 2018, 13:50
Postao/la Sage
Pitanje za @Asteriksa, doktora: imam naum mijenjat kola, pa sam uzeo u obzir Renault Megane i Citroen C4(raspon godista od 2013-2015), oprema i motor(benzin-dizel) mi nije sad tolko određeno, zavisno od cijene, normalno, u konačnici odnosno dok nadjem kojeg pa cu vagat. Sta mi mozes reci o njima?
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 okt 2018, 13:56
Postao/la Brokula
Re: Automobili, motori...
Postano: 10 okt 2018, 15:49
Postao/la Asteriks
PostPostao/la Sage
Sto se Citroena II generacije tice, na nasem trzistu je najzastupljeniji onaj dizalas 1.6 HDI, produkt saradnje inzinjera Forda i PSA grupacije.
Nije bilo vecih izmjena spram prve generacije, mozda mal' dotegnuta geometrija ogibljenja. Interval velikog servisa, za ove godine i kubikazu krecu se oko 200k (za one 68 kw oko 165k), mada uzimajuc u obzir neka upozorenja i kvalitet dijelova, onda tu komotno ides na minus 20k.
Glede Megana, onaj dizelas 1.5 dci, trazi verziju od 110 konja jer one ispod nisu za mladje osobe, iako generalno ni ovaj od 110 KS nema extra svojstva (max 180 km/h) te ubrazanje 12.5 sec do 100, ali za nase uvjete dobar.
Koliko je popularan ovaj motor 1.5 dci, dovoljno govori podatak da se pored modela Renaulta ugradjivao u cirkus Daciju, modele Nissana ali ono najvaznije u Merc A klase, cak njegovu trecu generaciju te Mercedes B II.
Strasno pouzdan je Meganov benzinac 1.6 (atmosferac), barem onaj iz prve generacije (a vjerujem da nisu mnogo toga mijenjali), samo sto ovaj noviji nije zastupljen po BiH.
Sada, pricamo o vrijednost otp oko 17 000 KM a za taj novac mos uzeti Golf 6 1.6 TDI, istina tri godine stariji. Ipak znamo svi sta je sestica i kako drzi vrijednost. Takodjer u opticaju su Octavija, pa Passat B7 itd.
Pisem o nasem trzistu, dok iz Svabije to bude itekak jeftinije, cak kada se rijesi sva papirologija sa registracijom.