Stranica: 325/624.
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 sep 2018, 10:49
Postao/la SMR187
bega_afc je napisao/la:SMR187 je napisao/la:.
Provjeri akumulator pod broj jedan. Pod broj dva, promijeni baterije u daljincu.
Akumulator mi nedavno crko, promijenio ga ubacio nov. Jedino baterije, a gdje se to uzima, ko moze zamijenit, koliko je para i to..
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 sep 2018, 11:09
Postao/la bega_afc
SMR187 je napisao/la:bega_afc je napisao/la:SMR187 je napisao/la:.
Provjeri akumulator pod broj jedan. Pod broj dva, promijeni baterije u daljincu.
Akumulator mi nedavno crko, promijenio ga ubacio nov. Jedino baterije, a gdje se to uzima, ko moze zamijenit, koliko je para i to..
A je li ti se prije promjene akumulatora to desavalo? Imao sam bas jako slican problem, zato sam ciljao na akumulator. Auto sve perfektno palilo, nista teze nego uobicajeno. Samo najednom izgubio sav kapacitet i vecina istih problema kao kod tebe.
U bilo kojim autodijelovima, cak i negdje u opremljenijim trgovinama na auto odjelu. Uzmi kljuc i sam ga otvori jbt, nije mudro slovo...
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 sep 2018, 13:14
Postao/la SMR187
bega_afc je napisao/la:
A je li ti se prije promjene akumulatora to desavalo? Imao sam bas jako slican problem, zato sam ciljao na akumulator. Auto sve perfektno palilo, nista teze nego uobicajeno. Samo najednom izgubio sav kapacitet i vecina istih problema kao kod tebe.
U bilo kojim autodijelovima, cak i negdje u opremljenijim trgovinama na auto odjelu. Uzmi kljuc i sam ga otvori jbt, nije mudro slovo...
Jest i prije promjene. Kad sam stavio nov akumulator samo nastavilo po starom.
Vidicu za kljuc. Yebe me sto samo jedan imam. Tako dobio kad sam uzeo auto
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 sep 2018, 13:42
Postao/la Azpi
Pa promjeni bateriju ne moze ni ona vjecno

Ako si iz sa uma Electronic centar sve moguce baterije
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 sep 2018, 16:13
Postao/la SMR187
Azpi je napisao/la:Pa promjeni bateriju ne moze ni ona vjecno

Ako si iz sa uma Electronic centar sve moguce baterije
Ma dobro znam to, ali nisam pretjerano upucen, pa ovaj mi jedan kaze kao kad promijenis baterije treba ponovo programirat kljuc, onaj kod i to.
Tesko mi je bilo u to povjerovat, ali s obzirom da samo imam jedan kljuc, zastrasio me od mijenjanja baterije

Re: Automobili, motori...
Postano: 30 sep 2018, 16:17
Postao/la JackTheStripper
Imam poznanika koji je u potrazi za autom. Predlozih mu Renaulta, a on ni da cuje. Kaze, "francuska auta ne dolaze u obzir". Nije prvi put da to cujem, da ljudi izbjegavaju francuska auta. Neki kazu da je zbog mnostva elektronike u tim autima.
A i kada pomislim, rijetko kada vidim polovan Renault, Citroen ili Peugeot na prodaji. Zar su stvarno tako losi?
Zasto je tome tako?
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 sep 2018, 18:37
Postao/la Asteriks
Obicne predrasude.
Svi problemi elektro prirode rjesavani su opozivima, pa tako, ako su od takvih bolovale odredjene generacije event neke kubikaze unutar iste, taj brend radi svoje reputacije bi vec u narednoj primarni fokus posvetio prevenciji slicnih problema.
Da su losi, ne bi modeli Forda, Volva, Mazde,... koristili njihove motore, koje su ili samostalno razvili il u saradnji sa inzinjerima pomenutih brendova.
Dalje, Merc A klase uzeo motor Renaulta 1.5 dci, a slavni Merc C klase koristi takodjer od ovog brenda, ali onaj novi 1.6 dci.
Bas je ovaj Renault preko modela Clio u njegovoj istoriji kroz 4 generacije prodao oko 12 miliona primjeraka, pocev od 1990.
Eo jos jean primjer, ponovo Renault, koji je tam nekad u 2006. prodao blizu 150 000 svojih modela u jednoj Svabiji, a znamo tamosnji standard, izbor i hijerarhiju.
Onda da ne govorim o popularnosti serija Peugeota itd.
Naravno uvijek ima bolje, ali onda se moras orijentirati na kubikazu, godinu, odrzavanje, liniju, drzanje vrijednosti, namjenu te generalno dubinu dzepa.
Re: Automobili, motori...
Postano: 30 sep 2018, 20:04
Postao/la VelaHavle
Mnogo Clia, Megana vidjam na cesti novije generacije.
Ne znam kakvi su im benzinci ali u uzi izbor narednog auta ici ce i Megan. Ima dobru liniju, lijepu unutrasnjost.
Re: Automobili, motori...
Postano: 02 okt 2018, 11:13
Postao/la Tweeds_10
imal ko iskustva sa chipovanjem BMW-a 316d F30, cuo sam da je isti motor kao i u 318d i 320 d, samo softwerski ogranicen.
Re: Automobili, motori...
Postano: 03 okt 2018, 13:25
Postao/la Asteriks
Zastava Tristać iz 1979. Benzinjara 1.5 od 75 konja.

Re: Automobili, motori...
Postano: 04 okt 2018, 10:29
Postao/la madridist
Ovakav je do skora imao bivsi mi komsija policajac..
Re: Automobili, motori...
Postano: 04 okt 2018, 10:35
Postao/la rio_Ferdy88
madridist je napisao/la:Ovakav je do skora imao bivsi mi komsija policajac..
To ono zaustavio nekog, kaže kazna je 400 maraka, a ovaj evo ti i auto i ključevi i vozi kući, skuplja kazna neg auto.

Re: Automobili, motori...
Postano: 04 okt 2018, 11:15
Postao/la Asteriks
Zastava u stanju sa slike kosta vjerovatno kao njegova 307-ica, al' rio ne zeli da cuje za pojam oldtajmer. Te 4 stoje bi svakak otisle samo na kaznu.
Na prostorima bivse Juge, po licenci Fiata Tristac se štancao 12 godina poslije i kada je njegova proizvodnja u Italiji stala 1967.
To su bila vremena - Lada 1300, Prinz, Yugo, Fico (Zastava 750), Golf, Buba, Kadet, Ascona, Peglica, Stojadin, Fiat Kampanjola,... Jedina zelja ovaj dzipac, obzirom da sam dobar dio pobrojanih isprobao il se u njima vozao.
Proizvedeno milion vozila marke Fico te oko 200 000 Tristaca, cime je ovaj drugi, pogotov kada je rijec o restauriranim modelima, pravi raritet.
Re: Automobili, motori...
Postano: 04 okt 2018, 13:03
Postao/la sekerbay
Tweeds_10 je napisao/la:imal ko iskustva sa chipovanjem BMW-a 316d F30, cuo sam da je isti motor kao i u 318d i 320 d, samo softwerski ogranicen.
Može al do nekih 25 konja. Da je 40 il 50,isplatilo bi se.
Ovako, razmisli hoćeš li bacati pare zbog tako malo konja.
Re: Automobili, motori...
Postano: 04 okt 2018, 13:10
Postao/la sekerbay
Asteriks je napisao/la:To su bila vremena
Da, vremena patnje i zayebancije.
Kupiš takvu kršinu i razmišljaš uz koje se brdo možeš popet a uz koje ne.
Cige su vozile te tristaće, pa po 3, 4 put se zalijeću da izađu uz neko brdešce uz koje novija auta uzlaze trećom.
Uopšte me ne čudi što se bošnjo maltene na prvu zaljubio u golfa. Ono, nakon par desetljeća patnje naišo na solidno auto
Re: Automobili, motori...
Postano: 04 okt 2018, 14:30
Postao/la Asteriks
Ne rise seco, raja je deverala sa Peglicama od 2 cilindra i penjala se po brdima za prezivljavanje ratnog doba.
Kazes krsine, pa gledaj npr. jednog Kadeta D, onda Ficu - skoro terensko vozilo pa recemo jednog Jugu 45 koje ces i danas vidit na ulicama. Kadeti propadose samo zbog limarije.
Znas zasto su ova auta male kubikaze, manjka cilindara, konja i cega vec bili robusni ? Razlog je u konstrukciji, gdje je pri sklapanju preovladavao minimalizam, kvalitetna izrada bloka motora, hod klipa i sami napor u skladu sa plafonom mogucnosti te prosjecna brzina, koja uopce nije bila vazna.
Dodjes u Konjic, iznajmim nam pomenute Jugu/Ficu, pripremimo rostilj i slobodno biraj lokaciju, bilo da se radi o Borackom il pak neka veca izdignuca. Znaci dokaz kvaliteta je kontinuitet i otpornost na nase uvjete.
A ev da ti usput kazem sta je donio VW sa Golfom. Stabilnost ovjesa, odlicna medjuubrzanja za taj period te pristupacne cjene (iako skoro 2x skuplji od Juge) za munjeviti hecbek + vise prostora i bolja nosivost.
Vjerujes da su ovi modeli, svaki na svoj nacin, utisli duboki zig u istoriji ove zemlje.
Re: Automobili, motori...
Postano: 04 okt 2018, 20:15
Postao/la sekerbay
De, poštedi me gluposti.
Došla njemačka treća liga i razbucala domaće tržište

Re: Automobili, motori...
Postano: 04 okt 2018, 20:43
Postao/la Asteriks
Seco, mislio sam da znas vise o istoriji Golfa i prilikama u kojim je nastao.
Aj da pokusam objasnit... U vrijeme naftne krize, 70-ih godina proslog vijeka, sire mase su trazile prakticno auto, u svakom pogledu. Takav model morao je ispunjavati stavke - niske potrosnje, imati male dimenzije, znaci drugu liniju od uobicajne, biti pristupacan glede odrzavanja, ali imati brzinu te jacu kubikazu, a to je hatchback.
Dizelasi tog perioda su bili bucni, losi, mrljavi, te imali problema sa uljem... Tek pomenutih godina dolazi do procvata i tako Golf u kompakt klasi postaje prvi, ekonomicni dizelas odlicnih perfromansi. U sustini, bio je najekonomicniji serijski auto tog doba.
Onda imamo razvoj motora sa turbinom, pa jos veci dometi uz normalnu il cak manju potrosnju. Znaci pricamo o 1970/80-im godinama. To su vec bile konture kultnog statusa.
I ti kazes, kak je dosla njemacka treca liga i razbucala trziste. Roki, prva liga, za to doba.
Merc i BMW su modeli za dubljeg dzepa, strasno skupljih popravki te jednstavno drugog segmenta. Kada bi povukao paralelu, gledajuci iz perspektive srednje klase, od Golfa neces nista dugovjecnije. U slucaju da se nadje, onda ce ga prema ulaganjima presisati vec na prvoj generalci. Dalje, povuci poredjenje glede brzine tadasnjeg Merca i npr. keca, ak os i dvice.
Danas je to mnogo drugcije, cijene su itekak pristupacne, gledaju se finese, glamur, platforma, snaga,...
I da se vratim na poentu, Yugo, Kadet, Fico, nisu krsiole kojima su neke uzbrdice predstavljale prepreku, neg jednostavno modeli prosjecne snage te do dolaska Golfa sve benzinci. Naravno da ce stanovnistvo prihrliti ka dizelasu, koji razvija vise konja, manje trosi plus ima elasticniji motor. Do tada u Jugi nisi znao sta je kvalitetan dizel a da ga moze voziti obican covjek. Ne samo u Jugi, vec i sire.

Re: Automobili, motori...
Postano: 04 okt 2018, 21:51
Postao/la sekerbay
Asteriks je napisao/la:kazes, kak je dosla njemacka treca liga i razbucala trziste.
Da.
Asteriks je napisao/la:Merc i BMW su modeli za dubljeg dzepa
Govorimo o jednom tržištu nevezano za dubinu džepa.
Dakle, trećerazredno njemačko auto dolazi na yu tržište i polupa sve što se u tom momentu nalazilo na istom.
Ili ćeš napisat da je zastava imala neš bolje
Asteriks je napisao/la:Yugo, Kadet, Fico, nisu krsiole kojima su neke uzbrdice predstavljale prepreku
Jesu itekako.
Kreneš na more i uz karaulu voziš 30 il 40, ne zato što je gužva (rijetko sretneš auto), neg zato što ne može brže.
Gledao sam iz dvorišta kako se tristać muči i tek iz trećeg pokušaja uzlazi uz brdo.
Jedne prilike se prevrno i ciganki koja je bila suvozač otkinuo par prstiju

Otvorila prozor i držala se za krov. Kad se auto prevrnulo, nije imala vremena da uvuče ruku

Re: Automobili, motori...
Postano: 04 okt 2018, 22:22
Postao/la Asteriks
Kako cojece nevezano, pa daj mi auto performansi Golfa keca 1.6 TD-a od 70 konja, koji je za 13.7 sec izlazio na stoju, imao brzinu blizu 150 km/h a trosio oko 7 litara, da ga ne moras otplacivati par godina, normalno odrzavanje, dugovjecan motor i da ne moras biti direktor u tom periodu, pa da bi sjeo za volan. Ne shvatas poentu.
Kreneš na more i uz karaulu voziš 30 il 40, ne zato što je gužva (rijetko sretneš auto), neg zato što ne može brže.
Netacno. Imao si Yugu 45 (4 brzine) koji je dostizao 125 km/h, da ne govorim o 55-ci (55 konja) i dalje. Lako auto koje se nije mnogo patilo. Tezina ne preko 800 kg. Znas kak znam, 1.6 benzinac dvica je blizu 100 kg teza a ima od 55-ice nekih 15 konja vise te ide mozda 20 km/h brze. Kada sve saberes, u pet deka je ponasanje uzbrdo a ja npr. sa ovim benzicom u 4-oj izlazim na neki normalan nagib. Treca moze sigurno 80 km/h kad ga zaletim.
Fico je manji segment, posebne namjene al se penjao na ogromne uzbrdice, naravno ovdje ne treba ni ocekivati neku brzinu.
Sto se Kadeta tice, samo cu reci benzinac 1.6 od 90 konja, koji je isao cak i do 160 km/h.
Fulao si seco, a najlakse je snimit nekog Tristaca kak o stenje uzbrdo te uzimat pomenutog Ficu za primjer brzine i tako to...
Podjeli modele po klasama i namjeni, pa ces shvatit o cemu pricam.