Re: Automobili, motori...
Postano: 06 avg 2018, 22:21
Vracam se kuci sa setnje, vidim jednog gainc novog Audija A7 parkiran, ne znam dali su ga sumrak i ulicne lampe malo dotjerale, ali bas fin model. Tamno smedje boje bio, ovakav:


Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
Kondenz naravno, nista drugo.SMR187 je napisao/la:Sta bi mogao bit razlog rošenja sajbe s vanjske strane.
Cim ugasim klimu, pocne maglit iz unutra, a kad je upalim (nekad i kad je skroz ugasena) uhvati se na dva-tri mjesta isto kao zamagljeno ali s vanjske strane. Mahnem brisacima, obrise se i vrati u roku od 10 sec.
bega_afc je napisao/la:Kondenz naravno, nista drugo.SMR187 je napisao/la:Sta bi mogao bit razlog rošenja sajbe s vanjske strane.
Cim ugasim klimu, pocne maglit iz unutra, a kad je upalim (nekad i kad je skroz ugasena) uhvati se na dva-tri mjesta isto kao zamagljeno ali s vanjske strane. Mahnem brisacima, obrise se i vrati u roku od 10 sec.Klima ti garant nastimana da puse u sajbu, ali spustas temperaturu previse. Kad ti se to desi, samo pomjeri temperaturu par stepeni gore i rijeseno.
Sumnjam da to kod nas bilmeza uopste mozes i uraditi, ali najbolje ti se raspitati direktno kod njih. APapastathopoulos je napisao/la:Koliko kosta da npr zamjenis stare tablice auta sa novim ? da su iste tablice naravno samo nove..
Ne mozes nista zeznuti samo nemoj dok je upaljen vaditi, ali trebao bi znati tacno koji je za rikverc svjetlo, ukucaj na google i znati ces koji je tajzlatnakoka je napisao/la:Može li mi neko reći, mogu li šta zafrkati ako vadim osigurač po osigurač i probam novi (iste jačine naravno).
Ne radi mi rikverc svijetlo, probao sam dvije nove sijalice ali ništa.
Ford Focus 2006.
Ili naravno neki drugi način, a da to nije baš "idi električaru", jer većinom kažu "dodji za par dana". Hvala
Nadjes brate semu i objasnjenje za sve osigurace koji je za sta na google za tvoje auto (ako ti nema na poklopcu od osiguraca) i to ti je to, ja sam tako nasao za svog Pola i sad znam za svaki osigurac gdje je bez da vadim svaki posebnozlatnakoka je napisao/la:Može li mi neko reći, mogu li šta zafrkati ako vadim osigurač po osigurač i probam novi (iste jačine naravno).
Ne radi mi rikverc svijetlo, probao sam dvije nove sijalice ali ništa.
Ford Focus 2006.
Ili naravno neki drugi način, a da to nije baš "idi električaru", jer većinom kažu "dodji za par dana". Hvala
Hvala druzeBosnianKingdom je napisao/la:Sumnjam da to kod nas bilmeza uopste mozes i uraditi, ali najbolje ti se raspitati direktno kod njih. APapastathopoulos je napisao/la:Koliko kosta da npr zamjenis stare tablice auta sa novim ? da su iste tablice naravno samo nove..
Jugoslavenska izvedenica Fiata 127, 'Europskog automobila 1972. godine' unaprijeđena je u čak 500 detalja, pa su profitirali i domaći kupci. Premda su ga ismijavali, nije bio potpuno loš, a presudio mu je Hyundai Pony, jeftiniji i kvalitetniji 'korejac', pristigao ubrzo nakon 'komunističkog' Yuga
Početkom 19809-ih američki je poslovni čovjek Miro Kefurt došao na ideju o prodaji malog i ekonomičnog jugoslavenskog automobila na američkom tržištu. Koncentrirao se na Kaliforniju i na salonu u Los Angelesu izložio Yugo, a ondje ga je vidio mnogo poznatiji Malcolm Bricklin i još tijekom trajanja salona našao se na letu za Beograd.
Bricklinu, koji je u to vrijeme uvozio Bertoneove i Pininfarinine modele u Ameriku, nakon što joj je predstavio i Subaru i vlastitu marku sportskih automobila, ideja Yuga činila se sigurno dobitnom: relativno moderan i privlačan mali gradski automobil za Amerikance po smiješno niskoj cijeni. Uistinu, tijekom osam godina čak će 141.511 Amerikanaca kupiti Yugo (ukupno ih je izvezeno 256.691), tako da se, usprkos današnjoj negativnoj reputaciji, to teško može nazvati potpunim promašajem.
Glavni se problem, međutim, zvao Hyundai Pony, jeftiniji i kvalitetniji korejski konkurent pristigao ubrzo nakon Yuga. S druge je strane pak, u tadašnjoj SFRJ, proizvodnja za Ameriku značajno podigla kvalitetu i opremljenost modela za domaće tržište. Na automobilu je za izvoz u SAD moralo biti napravljeno oko 500 promjena, od čega su profitirali i domaći kupci.
Pa otkud onda toliki negativni publicitet? Kao prvo, Amerikanci nisu imali ponudu drugih istočnoeuropskih automobila, pa nisu mogli znati koliko je Yugo u startu bio kvalitetniji od većine njih, a za američke standarde osamdesetih, činjenica, već nije bio posve adekvatan.
Usto, kupovan je jeftino te su se vlasnici prema njemu i odnosili tako, zanemarujući čak i najosnovnije održavanje, poput izmjena ulja. Yugo takav nemar nije mogao podnijeti, Hyundai jest i ta razlika je u velikoj mjeri odredila kasniju razliku u sudbini te dvije kompanije.
Kupite Yugo, ne traje dugo - bio je više pamflet s jakim političkim nabojem, nego slogan s tehničkim utemeljenjem. Ruku na srce, Yugo 45 bio je živahan i štedljiv, izvedenica Fiata 127, 'Europskog automobila 1972. godine', jednog od najboljih malih auta ikada. Dobro je služio, uz sitne kvarove, ali bi na 100 do 150.000 km počeo dimiti pa je trebalo napraviti polugeneralku.
Bio je dugačak 349, a širok 155 cm. U osnovnoj je verziji bio s legendarnim Fiatovim motorom od 903 ccm i 45 KS, izvedenim iz Fićinog (riječ je o seriji 'Fiat 100', OHV, s 3 ležaja radilice, koja se proizvodila od 1955. do 2000, od 633 do 1050 ccm), najbolji u verziji 55 s OHC motorom Zastave 101, obujma 1116 ccm (nudio se i sa 60 KS), a postojale je i verzija 1.3/65 KS.
Osnovni se model, uz mešetarenje tečajem iz 'Zlatnih vremena' hiperinflacije, mogao dobiti za 4000 do 6000 DEM. Od 1980. do 2008. proizvedeno ih je ukupno 794.428, pri kraju zajedničke države, uz brojčanu oznaku modela (45, 55, 60, 65) dobio je i ime Koral, a pri kraju proizvodnje u Srbiji zvao se Tempo..
Prijatelju provjeri dizne.alacious je napisao/la:Pozdrav, zna li neko rješenje mog problema![]()
Auto je Golf 5 2.0 TDI, i povremeno( u zadnje vrijeme sve češće ) se dešava da nakon duže vožnje(ne preduge, otprilike 40ak minuta, sat vremena)ne mogu da upalim auto dok ne odstoji nekih 15-20 minuta. Dadnem kontakt, sve lampice se popale, svjetla se upale(automatski prekidač pa se sama pale), muzika se upali, sve normalno. Okrenem ključ da zaverglam i onda se desi isto kao da nestane struje, board kompjuter se skoro pa ugasi, skroz mu izbiljedi boja, i ni traga ni glasa od verglanja. Čim pustim ključ u poziciju kontakta sve se vrati na normalu.
Nakon nekog vremena (15,20 minuta) auto upali normalno kao da se ništa nije ni desilo![]()
Akumulator je frišak, zamijenjen prošle godine...
Pomažite, izludit ću