Utorkom avion iz Sarajeva polazi u 18:25h , a subotom u 22:15h .
Na ovoj ruti je predviđen avion Airbus A320 .
Poslije Skopja , Aegen uvodi i drugu liniju

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Prije korone je bila ta linija svakodnevno , ali je onda Lufthansa otvorila Frankfurt - Sarajevo , iako su svi očekivali da će obnoviti liniju za Minhen . Pričalo se da će ove godine vratiti Minhen na ljeto , ali imaju problema sa avionima pa u čitavom regionu režu broj letova . Možda 2025 , to je baš realno
Iako bi mi salzburg bio idealan, minhen mi je daleko optimalniji od memmingena. Nadam se da ce vratit tu linijuVensanKasel je napisao/la: ↑22 jan 2024, 14:32Prije korone je bila ta linija svakodnevno , ali je onda Lufthansa otvorila Frankfurt - Sarajevo , iako su svi očekivali da će obnoviti liniju za Minhen . Pričalo se da će ove godine vratiti Minhen na ljeto , ali imaju problema sa avionima pa u čitavom regionu režu broj letova . Možda 2025 , to je baš realno![]()
U međuvremenu najbliži je Memingen , Ryanair kreće sa tom linijom od 31 marta .
Ovako nastaju mitovi ali ovo je svakako zlonamjeran post. Ovo još su samo još djeca pričala prije 20 godina.Slobodas je napisao/la: ↑14 jan 2024, 15:00Nabije te prosječan tuzlak , SA se uvijek gradilo i razvijalo na račun radničkih gradova tako je i sad preko 20K budžetskih parazita parazitira u SA. TK najviše para uplaćuje u budžet a sve se u SA gradi i dole po praznoj Hercegovini.Jabroni je napisao/la: ↑13 jan 2024, 23:34Uđi na edit svog prvog posta na temi i možeš tu izmijeniti naslov teme.VensanKasel je napisao/la: ↑13 jan 2024, 16:37Može li se ispraviti naziv , ako može neka promjene . @rio_Ferdy88 ?
Nego, što sam duže na ovom forumu, sve mi se ovaj meme čini tačnijimVidim i za aerodrom isto
Grčka aviokompanija Lumiwings dobila je odobrenje turske državne direkcije za letove na relaciji Tuzla – Istanbul. Riječ je o liniji za koju je odobrenje ranije dobila crnogorska državna aviokompanija Air Montenegro, ali je ono sada promijenjeno i glasi na Lumiwings.
Predpostavljam da će letiti na Sabihu? (Aerodrom na azijskoj strani) Ima li taj info?DamirT je napisao/la: ↑26 jan 2024, 18:28Grčka aviokompanija Lumiwings dobila je odobrenje turske državne direkcije za letove na relaciji Tuzla – Istanbul. Riječ je o liniji za koju je odobrenje ranije dobila crnogorska državna aviokompanija Air Montenegro, ali je ono sada promijenjeno i glasi na Lumiwings.
samocelik je napisao/la: ↑26 jan 2024, 21:49Predpostavljam da će letiti na Sabihu? (Aerodrom na azijskoj strani) Ima li taj info?DamirT je napisao/la: ↑26 jan 2024, 18:28Grčka aviokompanija Lumiwings dobila je odobrenje turske državne direkcije za letove na relaciji Tuzla – Istanbul. Riječ je o liniji za koju je odobrenje ranije dobila crnogorska državna aviokompanija Air Montenegro, ali je ono sada promijenjeno i glasi na Lumiwings.
Evo sta jos pise. Nisu tu info staviliOdobrenje da Lumiwings leti za Istanbul smo dobili i vrlo brzo očekujemo da budu objavljen red letova za zimski dio sezone, odnosno do 31. marta – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT).
U toku su pregovori s Lumiwingsom u vezi ljetnog reda letenja koji počinje od 1. aprila. Oni traže garanciju u slučaju gubitaka na način kako su dobili i za zimski red letenja. Turistička zajednica TK će provesti javni poziv za iskazivanje interesa pod određenim uvjetima, koji će biti koncipiran tako da sve strane budu zadovoljne. Mislim da će u skladu s tim biti planirana sredstva u budžetu TK za 2024. godinu – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor MAT-a.
Valjda ih neće ispaliti Lumiwings , ono letimo zimi i za to uzmemo pare , a ljeti možemo iznajmiti avione jer će ih svakako faliti ...DamirT je napisao/la: ↑26 jan 2024, 23:24Evo sta jos pise. Nisu tu info staviliOdobrenje da Lumiwings leti za Istanbul smo dobili i vrlo brzo očekujemo da budu objavljen red letova za zimski dio sezone, odnosno do 31. marta – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT).
U toku su pregovori s Lumiwingsom u vezi ljetnog reda letenja koji počinje od 1. aprila. Oni traže garanciju u slučaju gubitaka na način kako su dobili i za zimski red letenja. Turistička zajednica TK će provesti javni poziv za iskazivanje interesa pod određenim uvjetima, koji će biti koncipiran tako da sve strane budu zadovoljne. Mislim da će u skladu s tim biti planirana sredstva u budžetu TK za 2024. godinu – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor MAT-a.![]()
Ko ce znati sta ce uraditi. Kod nas se sve radi u zadnji tren.VensanKasel je napisao/la: ↑27 jan 2024, 00:01Valjda ih neće ispaliti Lumiwings , ono letimo zimi i za to uzmemo pare , a ljeti možemo iznajmiti avione jer će ih svakako faliti ...DamirT je napisao/la: ↑26 jan 2024, 23:24Evo sta jos pise. Nisu tu info staviliOdobrenje da Lumiwings leti za Istanbul smo dobili i vrlo brzo očekujemo da budu objavljen red letova za zimski dio sezone, odnosno do 31. marta – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT).
U toku su pregovori s Lumiwingsom u vezi ljetnog reda letenja koji počinje od 1. aprila. Oni traže garanciju u slučaju gubitaka na način kako su dobili i za zimski red letenja. Turistička zajednica TK će provesti javni poziv za iskazivanje interesa pod određenim uvjetima, koji će biti koncipiran tako da sve strane budu zadovoljne. Mislim da će u skladu s tim biti planirana sredstva u budžetu TK za 2024. godinu – kaže za Faktor Dževad Halilčević, direktor MAT-a.![]()
Moraju požuriti iz Tuzle , jer će putnici rezervisati za Sarajevo ili Banja Luku , Lumiwings je počeo letjeti u najgore vrijeme pustio karte u prodaju 3 sedmice prije Nove godine kada se većina putnika snašlo , a treba pregrmiti do ljeta ...
Pa nisu imali izbora velikog , pokušavali su sa Air Montenegro koji je savršen za Tuzlu zbog svojih aviona , ali Crna Gora nije u Evropskoj Uniji ...DamirT je napisao/la: ↑27 jan 2024, 10:05Ko ce znati sta ce uraditi. Kod nas se sve radi u zadnji tren.VensanKasel je napisao/la: ↑27 jan 2024, 00:01Valjda ih neće ispaliti Lumiwings , ono letimo zimi i za to uzmemo pare , a ljeti možemo iznajmiti avione jer će ih svakako faliti ...
Moraju požuriti iz Tuzle , jer će putnici rezervisati za Sarajevo ili Banja Luku , Lumiwings je počeo letjeti u najgore vrijeme pustio karte u prodaju 3 sedmice prije Nove godine kada se većina putnika snašlo , a treba pregrmiti do ljeta ...
I ja mislim da su ovi samo trenutno rjesenje, ono da makar neko leti dok ne izleti bolja kompanija. Da dzaba aerodrom ne zjapi prazan. E sad je samo pitanje koga ce makar pokusati dovesti i hoce li uspjeti.VensanKasel je napisao/la: ↑27 jan 2024, 10:24Pa nisu imali izbora velikog , pokušavali su sa Air Montenegro koji je savršen za Tuzlu zbog svojih aviona , ali Crna Gora nije u Evropskoj Uniji ...DamirT je napisao/la: ↑27 jan 2024, 10:05Ko ce znati sta ce uraditi. Kod nas se sve radi u zadnji tren.VensanKasel je napisao/la: ↑27 jan 2024, 00:01
Valjda ih neće ispaliti Lumiwings , ono letimo zimi i za to uzmemo pare , a ljeti možemo iznajmiti avione jer će ih svakako faliti ...
Moraju požuriti iz Tuzle , jer će putnici rezervisati za Sarajevo ili Banja Luku , Lumiwings je počeo letjeti u najgore vrijeme pustio karte u prodaju 3 sedmice prije Nove godine kada se većina putnika snašlo , a treba pregrmiti do ljeta ...
Moraju se pohvaliti , brzo su reagovali i čak su karte odmah puštene u prodaju da ispoštuju dijasporu .
Malo mi čudno ovo da traže "garancije" , pored subvencija treba Tuzla još i da im putnike nalazi . Po meni njima je Lumiwings samo trenutno riješenje i da pokušavaju vratiti WizzAir ili barem povećati broj linija , ali to trenutno je veoma veoma teško .
Uplacuje najvise jer su sve javne firme registrovane u Sarajevu. I eto i da Sarajevo i uplacuje vise jel TK ne treba da ima metar autoputa (kao najmnogoljudni kanton i kao kanton koji je najveci izvoznik i u kojem se realna privreda i industraija) ? Sve se gradi po SA i Hercegovini mi i sa ovih 17 % po tvojim racunicama dobijemo **** od ovce, znaci sve ceste brze ceste sve sto je na nivou federacije se dijeli na fazon da pola ode u SA a pola dole hercegovcimaMortemHz je napisao/la: ↑25 jan 2024, 15:14Ovako nastaju mitovi ali ovo je svakako zlonamjeran post. Ovo još su samo još djeca pričala prije 20 godina.
Kanton Sarajevo uplaćuje skoro 2,8 milijardi dok Tuzlanski kanton uplati oko 1,1 milijardi što je skoro 3 puta više.
Više uplaćujemo poreza nego komplet entitet RS.
Znači ne da si slagao iz zavisti već nije ni blizu, sve si fulio.
Kanton Sarajevo ima učešće od oko 37% dok Tuzlanski kanton ima 17%.
Sarajevo uplaćuje daleko najviše a dobije nazad daleko najmanje procentualno.
Hajmo reći da nisi zlonamjeran i da je to iznad samo neznanje pa da ti pokušam objasniti normalno.Slobodas je napisao/la: ↑31 jan 2024, 11:50Uplacuje najvise jer su sve javne firme registrovane u Sarajevu. I eto i da Sarajevo i uplacuje vise jel TK ne treba da ima metar autoputa (kao najmnogoljudni kanton i kao kanton koji je najveci izvoznik i u kojem se realna privreda i industraija) ? Sve se gradi po SA i Hercegovini mi i sa ovih 17 % po tvojim racunicama dobijemo **** od ovce, znaci sve ceste brze ceste sve sto je na nivou federacije se dijeli na fazon da pola ode u SA a pola dole hercegovcimaMortemHz je napisao/la: ↑25 jan 2024, 15:14Ovako nastaju mitovi ali ovo je svakako zlonamjeran post. Ovo još su samo još djeca pričala prije 20 godina.
Kanton Sarajevo uplaćuje skoro 2,8 milijardi dok Tuzlanski kanton uplati oko 1,1 milijardi što je skoro 3 puta više.
Više uplaćujemo poreza nego komplet entitet RS.
Znači ne da si slagao iz zavisti već nije ni blizu, sve si fulio.
Kanton Sarajevo ima učešće od oko 37% dok Tuzlanski kanton ima 17%.
Sarajevo uplaćuje daleko najviše a dobije nazad daleko najmanje procentualno.
Turistička zajednica Tuzlanskog kantona objavila je javni poziv za aviokompanije koje žele razvijati postojeće ili uvesti nove linije sa Međunarodnog aerodroma Tuzla. U javnom pozivu je aviokompanijama na raspolaganje stavljeno 19 linija, a njihov je zadatak da ponude jedinstvenu cijenu za rotaciju, odnosno let u oba smjera.
U javnom pozivu aviokompanijama je ponuđeno 19 destinacija, najviše je u Njemačkoj, njih osam, i to Frankfurt Hahn, Berlin, Saarbrücken, Hamburg, Baden-Baden, Nürnberg, Köln i Friedrichshafen, četiri destinacije u Švedskoj su Götheborg, Stockholm, Halmstad i Malmö, zatim Esbjerg i Billund u Danskoj, Beč i Salzburg u Austriji, Maastricht i Eindhoven u Nizozemskoj i Istanbul u Turskoj.
DamirT je napisao/la: ↑01 feb 2024, 13:58Turistička zajednica Tuzlanskog kantona objavila je javni poziv za aviokompanije koje žele razvijati postojeće ili uvesti nove linije sa Međunarodnog aerodroma Tuzla. U javnom pozivu je aviokompanijama na raspolaganje stavljeno 19 linija, a njihov je zadatak da ponude jedinstvenu cijenu za rotaciju, odnosno let u oba smjera.
U javnom pozivu aviokompanijama je ponuđeno 19 destinacija, najviše je u Njemačkoj, njih osam, i to Frankfurt Hahn, Berlin, Saarbrücken, Hamburg, Baden-Baden, Nürnberg, Köln i Friedrichshafen, četiri destinacije u Švedskoj su Götheborg, Stockholm, Halmstad i Malmö, zatim Esbjerg i Billund u Danskoj, Beč i Salzburg u Austriji, Maastricht i Eindhoven u Nizozemskoj i Istanbul u Turskoj.
Sveti je napisao/la: ↑01 feb 2024, 15:18DamirT je napisao/la: ↑01 feb 2024, 13:58Turistička zajednica Tuzlanskog kantona objavila je javni poziv za aviokompanije koje žele razvijati postojeće ili uvesti nove linije sa Međunarodnog aerodroma Tuzla. U javnom pozivu je aviokompanijama na raspolaganje stavljeno 19 linija, a njihov je zadatak da ponude jedinstvenu cijenu za rotaciju, odnosno let u oba smjera.
U javnom pozivu aviokompanijama je ponuđeno 19 destinacija, najviše je u Njemačkoj, njih osam, i to Frankfurt Hahn, Berlin, Saarbrücken, Hamburg, Baden-Baden, Nürnberg, Köln i Friedrichshafen, četiri destinacije u Švedskoj su Götheborg, Stockholm, Halmstad i Malmö, zatim Esbjerg i Billund u Danskoj, Beč i Salzburg u Austriji, Maastricht i Eindhoven u Nizozemskoj i Istanbul u Turskoj.![]()
Trenutno korisnika/ca: Amazon [Bot], Maestro^^, Quartararo i 7 gostiju.