
Koliko vidim i znam, svi kupci su zadovoljni.
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
harden je napisao/la:Ma ja, sigurno je neki kupac bacio, odličan zaključak
Hajde sto se tako nadajes para, nadajes se i kada ga uzmes na manje kilometara. Kod mene auto prelazi godisnje nekih 12 hiljada kilometara, kupljeno u autokuci kada je originalni prvi vlasnik prelazio sa njega na Insigniu sa 36 hiljada kilometara (tri godine voznje, 4 godine staro). I u 7 godina voznje nema kakvih nije bilo troskova, dosta je dijelova otislo prije nego sto je trebalo od svih amortizera, pa nosaci, disk plocice, desilo se da su usput otkazale neke druge stvari kao bobina, pumpa za dovod goriva, onda dosta manjih detalja. Usput nekako auto iako ga cuvas izgrebano na dosta mjesta, da ga mozes komplet odraditi, farbati ili polirati. Na farovima obicna svjetla pocrnila, dolazim covjeku da nesto uradi, kaze to je sve u kompletu, ne moze se nista odraditi jer je sastavljeno tako da nocu farova kao da i nemam, eno sada se pokvarila i rucka kod suvozaca. I jos dosta tih stvari za koje se ne mogu ni sjetiti i sve to za 115 hiljada km ukupno. Kad sam vidio koliko je to sve jedno sranje i luksuz u konacnici rekao sam samo sada kada budem sta uzimao nista skupo i onda lagano u izbjegavanje Tuzlanskih rupa. I jos da napomenem da ovo auto izgleda dosta bolje nego vecina ostalih, e sad mogu zamisliti kakva su druga polovna, automehanicar govori ne mozes polovno bolje ni naci.Asteriks je napisao/la:Nasi ljudi su pravo naivni glede procjene stanja polovnjaka i brzinski zakljucuju neke stvari.
Recimo preko auto kuce zbavis kakvu cetvorku za nekih 7500 KM, ono zadovoljavajuca oprema. Nakon dvije godine ispucas max 45 000 kilometara, odradis 4 mala servisa i na jos neke cake ulozis sve ukupno oko 1200 - 1500 KM. Vrijeme prolazi, auto slusa a onda se blizi veliki servis na novih 120k i tu zviznes fine pare, obzirom da oces mijenjati i disk plocice, mozda same diskove, pa kociono ulje,... Aj ono, u svako se ulaze.
Ali, vec si uzeo maha, proslo nekoliko godina a ni sam ne znas kak se motor blizi refreshu, vrijednost auta pofino opala, amortizeri skupi, noviji modeli pojeftinili a imas cak na par mjesta da ga prefarbas.
Onda, boom, doslo vrijeme, motor na izdisaju, tamo stoji 350k al u stvarnosti negdje oko 500k, a jos od prije pofino gazen.
Ti za nekih, lupam 6 godina, ulozio sve ukupuno, (ne racunajuc registraciju) blizu 15 000 KM sa nabavnom cijenom, a vrijeme za novi motor, koji ce sa ugradnjom kostati bogaoca. Od plastike vec sve uveliko klapa, trebas i nosace, a u medjuvremenu i mjenjac poceo preskakat.
Vozis i kontas dal' da goFno prodam budzasto il da ulozim jos do vrijednosti neke limuzine.
Ukratko, to su ti nase auto kuce koje odlicno profitiraju, pocev od jeftinih turbina, vracene kilometraze, zakrpljenih polovnjaka..., koji na prvu i nisu tako losi, jer kontas kako je normalno da vremenom sve to polako ode. Uzmes zdravo za gotovo, ebga.
A nije i ne moze biti. Lopovi ti skrate barem 4 - 5 godina uzitka i voznje, za koju si mozda opasno prevazisao svoje standarde.
Vidi, lutrija je nekada i auto sa trake, samo sto garancija pokriva iznenadne pizdarije u podrucuju motora tipa - prodor ulja na dihtungu itd.I jos da napomenem da ovo auto izgleda dosta bolje nego vecina ostalih, e sad mogu zamisliti kakva su druga polovna, automehanicar govori ne mozes polovno bolje ni naci.
Ne treba biti isprepadan, mozes dobiti odlicno auto, mozes naci dobro auto da bude cijena=vrijednost koju dobijas. Ali kasnije kakvo god auto da je nadavati ces se para ako hoces da to bude na nivou. Novo, prvi vlasnik, peti vlasnik nadavati ces se para u zivotu na auto. To je luksuz ali luksuz bez kojeg se ne moze, zatreba u zivotu. Ja se npr ne zalim uopste vec je moj neki zakljucak da BIH ne zasluzuje da se covjek pruza previse za auto finansijski. Ljudi se zavale u nerealne kredite zbog auta, a mogu uzeti solidno auto da ide, da nema kvara, da sluzi svrsi. I onda kada si uzeo skuplje auto, vise se trudis, vise pazis, odrzavas to. Kada npr prodje 10 godina skontas da si se nadavao para kako bi auto uvijek bilo na nivou, a da je cijena auta debelo pala.BelminM23 je napisao/la:Svi voze auta od novijih do starijih, a kada neki laik treba sebi kupiti prvo auto, isprepadaju čovjeka o iznenadnim troškovima, da mu dođe da nikad sebi ne kupi auto.
Trebaš imati dobra mjesečna primanja da dnevno prelaziš do 50 kilometara.
Tacno jarane, nista pozitivno oko kupovine autaBelminM23 je napisao/la:Ali uglavnom, koga god nešto pitaš, samo nabija neki pritisak, ne zna podržati nimaloodmah udara po cijeni registracije, popravku auta, kako misliš sa tom platom to održavati i slično
Hvala na odvojenom vremenu za odgovor.Asteriks je napisao/la:Ako ne trosi ulje onda pregledaj crijevo iz intrkulera koje ide ka turbini. Crni dim dodje kao posljedica nepravilnog sagorijevanja. Istina treba pregledat i EGR ali kreni od osnovnog, zamjene filtera.
Al', kazes da je cipovan, sto znaci drugcije podesavanje ubrzigavanje, momenta paljenja... Upravo se cipom mijenja odnos goriva/zraka i sam pritisak turbine. U pocetku, cip moze djelovati povoljno do odredjenog intervala al nakon nekog vremena motor pocne sa iskasljavanjem svakakih pizdarija, zavisno od modela.
Savjet - izmjeri kompresiju, promjeni ulje i filter ulja, zracni filter... pa tek onda neke detaljnije stavke, mozda cak i karike, sto ce ti naravno serviseri predlozit i za sec ustanovit.
Trenutno korisnika/ca: sirBobbyMoore i 7 gostiju.