Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Re: Automobili, motori...
Vracaju se, borovnice brali.
Re: Automobili, motori...

“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Re: Automobili, motori...
sta kupit za jedno 3.500 - 4.000 km,da je dizel, da nije potrošač baš, da je komotan? Listam pik, danima, svega i svacega, medjutim, nikako da prelomim na neku marku auta, pogodniji mi je karavan...
Re: Automobili, motori...
Od karavana meni na um pada astra g.semcho je napisao/la:sta kupit za jedno 3.500 - 4.000 km,da je dizel, da nije potrošač baš, da je komotan? Listam pik, danima, svega i svacega, medjutim, nikako da prelomim na neku marku auta, pogodniji mi je karavan...
A od malih auta seat ibiza.
Re: Automobili, motori...
Mozes uzet karavan golf 3 tdi 98god.
Neunistiv motor ima klimu abs i u tu cijenu godinu registrovan.
Bolji od svih u tom cjenovnom rangu...
Neunistiv motor ima klimu abs i u tu cijenu godinu registrovan.
Bolji od svih u tom cjenovnom rangu...
“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Re: Automobili, motori...
Svaka cast trici, ali mislim da tesko ima modela tog godista kojeg lakse hvata hrđa, pogotov dole na pocetku/kraju praga, predjeli unutrasnje strane blatobrana (haos), pod te pregledaj obavezno ispod rezervne gume.
Radili smo prije tri godine citav suvozacev prag kolegi, prvo smirglanje, nabacili kita, poravnali, onda osnovna boja te poslije drugi sloj i zastita. Onaj dio sto je uradjen, ostao odlican ali nastavke vec uhvatio novi sloj truleza iako smo sve fino zavrsili.
Upitaj profi limare o kakvom je problemu rijec.
Znaci oprez, a dvica (pogotov stariji benzinci) uveliko ih šiša po tom pitanju. I Polo Klasik je dobio tu havariju od limarije.
Najveci problem sto vlasnici to zamaskiraju, prelakiraju a onda mal jacim pritiskom mos napravit rupu.
Jedan od razloga je i velika koncentracija soli po cestama u zimskom periodu gdje se proces korozije dodatno ubrza.
Radili smo prije tri godine citav suvozacev prag kolegi, prvo smirglanje, nabacili kita, poravnali, onda osnovna boja te poslije drugi sloj i zastita. Onaj dio sto je uradjen, ostao odlican ali nastavke vec uhvatio novi sloj truleza iako smo sve fino zavrsili.
Upitaj profi limare o kakvom je problemu rijec.
Znaci oprez, a dvica (pogotov stariji benzinci) uveliko ih šiša po tom pitanju. I Polo Klasik je dobio tu havariju od limarije.
Najveci problem sto vlasnici to zamaskiraju, prelakiraju a onda mal jacim pritiskom mos napravit rupu.
Jedan od razloga je i velika koncentracija soli po cestama u zimskom periodu gdje se proces korozije dodatno ubrza.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Drugari, sta mislite o Renault Scenicu, ona serija sa faceliftingom 1999-2003, moze se naci fin autic do 4.000?
Re: Automobili, motori...
Jaro da biraš između audija a3 limuzina, mercedesa c-klase(c 220 dizel) i mercedesa cla, koje bi uzeo?Asteriks je napisao/la:.
Ps.
Sva auta su 2015 i mlađa.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Meni je tak CLA sensi.
Re: Automobili, motori...
Prvo, itekak cudno da se raspitujes za dizelasa koji ne prelazi 170 konja, tacnije ovaj C 220. Predobar motor, iako su tamo od 2010. - 2012. imali malih problema sa vodenom pumpom i ubrizgavanjem a msm da je sredjeno.Jaro da biraš između audija a3 limuzina, mercedesa c-klase(c 220 dizel) i mercedesa cla, koje bi uzeo?
Ps.
Sva auta su 2015 i mlađa.
Ovog cla imas sa prednjim pogonom a naravno da su oni turbo benzinci tebi prihvatljiviji, jer dobijes bolji obrtni moment + vise konja, pogotov ak os onu 45-icu..
Merc ima takav grip i ponasanje u krivinama da mu malo ko moze parirati. Tu su Audi, BMW i ostali tik iza.
Ali, Audi A3 ima onu sportsku verziju - 2.5 TFSI, perfektan motor, a cinjenica da su u konkurenciji ove kubikaze sest il sedam godina zaredom proglaseni pobjednicima dovoljno govori. Obrtni moment i snaga blizu nivoa najjaceg CLA a sa onom verzijom od 2017. tu su ih cak i presisali.
Da ti ne navodim ostale parametre, znam otprilike sto te interesuje. Kada se sve sabere, meni ce Merc uvijek biti br. 1 ali sad ozbiljno, ovaj Audijev petocilindras 2.5 TFSI pomjera granice izdrzljivosti pri velikim obrtajima.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Odlično primijećenoAsteriks je napisao/la:itekak cudno da se raspitujes za dizelasa

Hoću da kupim jednoj sestri pa zato.
Ovaj audijev 2,5 je prejak za ženske vozače.
Gledo sam audija 1.6 i 1.8, mercedesa 2.2 i ovaj drugi merc mislim isto 1.8.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Ev recimo ovaj. Ubio se za ženska.
Malo auto koje možeš parkirat gdje poželiš, a opet dovoljno jako da se može uključiti na autoput bez straha hoće li do uključenja nabiti 90 kako je ne bi staro šleper
https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a ... ml?ref=srp
Malo auto koje možeš parkirat gdje poželiš, a opet dovoljno jako da se može uključiti na autoput bez straha hoće li do uključenja nabiti 90 kako je ne bi staro šleper

https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a ... ml?ref=srp
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Onda gledaj Audi a3 1.6 tdi, premalo trosi, za 10.7 ide na sto (ovaj od 110 konja), vrhunski rezultati kres testa ali mana - nemos vise od 190 km/h.
Taj 1.6 tdi ti je razvijen iz 2.0 tdi cr, imaju isti mehanizam razvoda samo sto je u ovog manjeg hod klipa smanjen.
Ali, ak vam to nije dovoljno, ovaj 2.0 tdi je nakon 2008. strasno kvalitetno doradjen i nema nikakve povezanosti sa onim starijim 2.0 TDI, tj. apsolutno nikakve probleme glave cilindra.
Imas bolje ubrzanje za cak 2 sec nego 1.6 tdi te i vecu brzinu. Sad kada bi poceo nabrajati modele vw palete koji koriste ova dva motora, ispisao bi prilicno dug post.
Npr. ak os manuelni mjenjac...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... cb2f59fb0a
Taj 1.6 tdi ti je razvijen iz 2.0 tdi cr, imaju isti mehanizam razvoda samo sto je u ovog manjeg hod klipa smanjen.
Ali, ak vam to nije dovoljno, ovaj 2.0 tdi je nakon 2008. strasno kvalitetno doradjen i nema nikakve povezanosti sa onim starijim 2.0 TDI, tj. apsolutno nikakve probleme glave cilindra.
Imas bolje ubrzanje za cak 2 sec nego 1.6 tdi te i vecu brzinu. Sad kada bi poceo nabrajati modele vw palete koji koriste ova dva motora, ispisao bi prilicno dug post.
Npr. ak os manuelni mjenjac...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... cb2f59fb0a
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
Novija su auta,mislim da je bas sad taj period kad ce ovi modeli poceti pokazivati svoje mane.Ovdje je cisto stvar ukusa,meni je Audi favorit a i jeftiniji je za odrzavat od Mercedesa sigurno.sekerbay je napisao/la:Jaro da biraš između audija a3 limuzina, mercedesa c-klase(c 220 dizel) i mercedesa cla, koje bi uzeo?Asteriks je napisao/la:.
Ps.
Sva auta su 2015 i mlađa.
Pogledaj malo na njemackim forumima sta ljudi kazu za ove modele,ja ih vidjam svaki dan na cesti,dosta ih ima tako da ima sigurno i materijala na internetu.
Re: Automobili, motori...
Dosta toga se vec zna, obzirom da se motori 1.6 TDI CR kao i 2.0 TDI CR koriste u ovoj konfiguraciji i sa oznakom 288 jos od 2012. samo sto se katalizatori i neke finese izduvnog sistema kasnije nadogradjuju.
Opce poznato da nemaju nikakvih hronicnih problema + su itekako stedljivi. Znaci imas masu navedenih modela sa 300k na satu.
Takodjer se zna da Merc ima najjaci balans gripa i ogibljenja a glede sigurnosti tu su u pet deka sa Audijem. Opet, kada se poredi onda ide otp priblizna kubikaza + linija vs ista, jer nemos imat jednak standard bodovanja za hecbek i limuzinu.
Naravno, Merc je do sada uz BMW pravio najrobusnije motore koji prevale najveci broj km prije generalke. Tu se ubacio Audi sa ovim turbo benzincem od 2010., ali generalno za kubikaze od 2.0 pa gore, bilo dizelasi il benzinaci, glede ovih parametara, VW kompanija nikad nije nadvisila ova dva giganta. Istina bio je tu legendarni 1.9 TDI, ali nedovoljno snazan za jaca poredjenja i medjuubrzanja + npr. kod Golfa vec 10 godina prevazidjen.
Ipak, znamo da motor nije sve, vec tu je milion drugih komponenti pocev od onih, za nase uvjete prioritetnih tipa troskova odrzavanja i potrosnje.
Opce poznato da nemaju nikakvih hronicnih problema + su itekako stedljivi. Znaci imas masu navedenih modela sa 300k na satu.
Takodjer se zna da Merc ima najjaci balans gripa i ogibljenja a glede sigurnosti tu su u pet deka sa Audijem. Opet, kada se poredi onda ide otp priblizna kubikaza + linija vs ista, jer nemos imat jednak standard bodovanja za hecbek i limuzinu.
Naravno, Merc je do sada uz BMW pravio najrobusnije motore koji prevale najveci broj km prije generalke. Tu se ubacio Audi sa ovim turbo benzincem od 2010., ali generalno za kubikaze od 2.0 pa gore, bilo dizelasi il benzinaci, glede ovih parametara, VW kompanija nikad nije nadvisila ova dva giganta. Istina bio je tu legendarni 1.9 TDI, ali nedovoljno snazan za jaca poredjenja i medjuubrzanja + npr. kod Golfa vec 10 godina prevazidjen.
Ipak, znamo da motor nije sve, vec tu je milion drugih komponenti pocev od onih, za nase uvjete prioritetnih tipa troskova odrzavanja i potrosnje.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
Re: Automobili, motori...
OK, kocka je pala na audija 

like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Cip na 190 i letisekerbay je napisao/la:Ev recimo ovaj. Ubio se za ženska.
Malo auto koje možeš parkirat gdje poželiš, a opet dovoljno jako da se može uključiti na autoput bez straha hoće li do uključenja nabiti 90 kako je ne bi staro šleper
https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a ... ml?ref=srp

Re: Automobili, motori...
jel neko uvozio auto iz njemacke?
prijatelj konta uvest passata cc r line 170ks 2011g, cijena je oko 11-12 hiljada €. zna li neko koliko to sve otprilike ispadne do registracije?
prijatelj konta uvest passata cc r line 170ks 2011g, cijena je oko 11-12 hiljada €. zna li neko koliko to sve otprilike ispadne do registracije?
- AshburtonG
- Postovi: 6060
- Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Neko ima iskustva sa Peugeotom 2008? 

Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 9 gostiju.