Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 01 dec 2023, 10:26
Fadil Novalić je Pejgamber, Nikola Tesla i Albert Anštajn u jednom za Nermina Nikšića.
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
Welcome aboard! Lumiwings is launching new routes from TUZLA (Bosnia and Herzegovina) to unique destinations in Germany, Sweden, Denmark, Netherlands, and Turkey. Ready to take flight with us?
#Lumiwings #NewFlights
Germany:
• Saarbrucken
Sweden:
• Halmstad
• Stockholms Skavsta
Denmark:
• Esbjerg
Netherlands:
• Maastricht
Turkey:
• Istanbul (expected)
Join us in celebrating these new routes and embark on unique experiences!
www.lumiwings.com
#flylumiwings
Međunarodni Aerodrom Tuzla Flughafen Saarbrücken Halmstad City Airport Stockholm Skavsta Airport Esbjerg Airport Maastricht Aachen Airport İGA İstanbul Airport
Grci, vidim imaju 2 aviona. Nikad cuo za njih, ali ajde samo nek voze.Centre forward je napisao/la: ↑01 dec 2023, 11:34To neki 'talijani.
Jesul samostalna kompanija ili su dio neke veće grupacije?
Djeluje mi kao da su samostalna kompanija. To bi najbolje trebao znati @vensankaselCentre forward je napisao/la: ↑01 dec 2023, 11:34To neki 'talijani.
Jesul samostalna kompanija ili su dio neke veće grupacije?
Samostalna je kompanija .DamirT je napisao/la: ↑01 dec 2023, 12:00Djeluje mi kao da su samostalna kompanija. To bi najbolje trebao znati @vensankaselCentre forward je napisao/la: ↑01 dec 2023, 11:34To neki 'talijani.
Jesul samostalna kompanija ili su dio neke veće grupacije?![]()
Štokholm je top , kao i Istanbul .AshburtonG je napisao/la: ↑01 dec 2023, 13:45Izabrali su jako pametne destinacije, koje ce bit sigurno pune, pogotovo ako im budu konstantne cijene karata izmedju 50 i 100€. Kad bi ubacili Memmingen ili Friedrichshafen, imali bi pokriveni cijeli jug Njemacke, te dijelove Austrije i Svicarske gdje i ima najvise dijaspore iz TK.
Vec lete za Milan, tako da bi mogla i tamo neka turisticka linija sezonska da se uvede. Ostaje jos Bec i to je to. Vise Tuzli realno i ne treba. Ko hoce za dalje ima BG ili SA.
VensanKasel je napisao/la: ↑01 dec 2023, 13:58Štokholm je top , kao i Istanbul .AshburtonG je napisao/la: ↑01 dec 2023, 13:45Izabrali su jako pametne destinacije, koje ce bit sigurno pune, pogotovo ako im budu konstantne cijene karata izmedju 50 i 100€. Kad bi ubacili Memmingen ili Friedrichshafen, imali bi pokriveni cijeli jug Njemacke, te dijelove Austrije i Svicarske gdje i ima najvise dijaspore iz TK.
Vec lete za Milan, tako da bi mogla i tamo neka turisticka linija sezonska da se uvede. Ostaje jos Bec i to je to. Vise Tuzli realno i ne treba. Ko hoce za dalje ima BG ili SA.
Ove ostale ne znam da šta kažem , sve su nove . Yebi ga , većina je očekivala da budu iste linije od WizzAir-a , znaš kako naš narod kad navikne na nešto teško , onda se teško prebacuje . Nerealno je očekivati cijene kao kod WizzAir-a , ali naravno da je ovo puno bolje od ničega , odnosno ove aktuelne 3 linije .
Kojim danima lete ?
Za Njemacku im definitivno treba nesto blize Dortmundu, jer ni Saarbrücken ni Maastricht nisu dovoljno blizu, te eventualno i Berlin. Medjutim, nerealno je ocekivat da jedan avion to sve iznese. Memmingen koliko god da je dobar zbog ogromnog udjela nase dijaspore u okolini, vec ima dvije linije za BiH i to bi trebalo uvest samo ako Wizz Air ukine Tuzlu. Ono sto mene interesuje je da li ce imat staff u Tuzli tj. da li ce nasa raja dobit posao? Mnogo je ljudi ostalo bez posla odlaskom Madjara, a sad zadnji put kad sam letio nekakva rumunska ciganija radi u avionu. Let TZ-MM, oni nit znaju bosanski, nit njemacki, a pola aviona penzioneri koji ni ta dva jezika ne znaju kako treba, a kamoli engleski.VensanKasel je napisao/la: ↑01 dec 2023, 13:58Štokholm je top , kao i Istanbul .AshburtonG je napisao/la: ↑01 dec 2023, 13:45Izabrali su jako pametne destinacije, koje ce bit sigurno pune, pogotovo ako im budu konstantne cijene karata izmedju 50 i 100€. Kad bi ubacili Memmingen ili Friedrichshafen, imali bi pokriveni cijeli jug Njemacke, te dijelove Austrije i Svicarske gdje i ima najvise dijaspore iz TK.
Vec lete za Milan, tako da bi mogla i tamo neka turisticka linija sezonska da se uvede. Ostaje jos Bec i to je to. Vise Tuzli realno i ne treba. Ko hoce za dalje ima BG ili SA.
Ove ostale ne znam da šta kažem , sve su nove . Yebi ga , većina je očekivala da budu iste linije od WizzAir-a , znaš kako naš narod kad navikne na nešto teško , onda se teško prebacuje . Nerealno je očekivati cijene kao kod WizzAir-a , ali naravno da je ovo puno bolje od ničega , odnosno ove aktuelne 3 linije .
Kojim danima lete ?
Pratim ga godinama, nevjerovatno kako covjek to sve radi i uziva. U planu je aBd i jedna tura sa njim, najvise bi volio ovako petiod nove godine na Tajland ici. Afganistan bi isao isto, sta fali, jedini ima te lude ture.
Pa kad će već biti baziran avion u Tuzli , trebalo bi zaposliti našu raju . Ponedjeljak - petak su najjači dani , tu nema promašaja . Znači povratna 150 eura , baš me interesuje kako će raja reagovati.AshburtonG je napisao/la: ↑01 dec 2023, 14:13Za Njemacku im definitivno treba nesto blize Dortmundu, jer ni Saarbrücken ni Maastricht nisu dovoljno blizu, te eventualno i Berlin. Medjutim, nerealno je ocekivat da jedan avion to sve iznese. Memmingen koliko god da je dobar zbog ogromnog udjela nase dijaspore u okolini, vec ima dvije linije za BiH i to bi trebalo uvest samo ako Wizz Air ukine Tuzlu. Ono sto mene interesuje je da li ce imat staff u Tuzli tj. da li ce nasa raja dobit posao? Mnogo je ljudi ostalo bez posla odlaskom Madjara, a sad zadnji put kad sam letio nekakva rumunska ciganija radi u avionu. Let TZ-MM, oni nit znaju bosanski, nit njemacki, a pola aviona penzioneri koji ni ta dva jezika ne znaju kako treba, a kamoli engleski.VensanKasel je napisao/la: ↑01 dec 2023, 13:58Štokholm je top , kao i Istanbul .AshburtonG je napisao/la: ↑01 dec 2023, 13:45Izabrali su jako pametne destinacije, koje ce bit sigurno pune, pogotovo ako im budu konstantne cijene karata izmedju 50 i 100€. Kad bi ubacili Memmingen ili Friedrichshafen, imali bi pokriveni cijeli jug Njemacke, te dijelove Austrije i Svicarske gdje i ima najvise dijaspore iz TK.
Vec lete za Milan, tako da bi mogla i tamo neka turisticka linija sezonska da se uvede. Ostaje jos Bec i to je to. Vise Tuzli realno i ne treba. Ko hoce za dalje ima BG ili SA.
Ove ostale ne znam da šta kažem , sve su nove . Yebi ga , većina je očekivala da budu iste linije od WizzAir-a , znaš kako naš narod kad navikne na nešto teško , onda se teško prebacuje . Nerealno je očekivati cijene kao kod WizzAir-a , ali naravno da je ovo puno bolje od ničega , odnosno ove aktuelne 3 linije .
Kojim danima lete ?![]()
Usudi li covjek sjesti u te avione?VensanKasel je napisao/la: ↑01 dec 2023, 12:15Samostalna je kompanija .DamirT je napisao/la: ↑01 dec 2023, 12:00Djeluje mi kao da su samostalna kompanija. To bi najbolje trebao znati @vensankaselCentre forward je napisao/la: ↑01 dec 2023, 11:34To neki 'talijani.
Jesul samostalna kompanija ili su dio neke veće grupacije?![]()
Lumiwings u floti ima samo dva aviona, jedan Embraer E195LR sa 118 sjedala koji je star 13,1 godinu i jedan Boeing 737-700 sa 149 sjedala koji je star 20,5 godina. Kompanija je upravo iz flote izbacila B737-300. Iskreno za Tuzlu bi bolji bio E195, no i 737-700 nije loša opcija. Kompanija ima sjedište u Grčkoj (Atena), a leti iz Italije (Fogglia) gdje ima pet cjelogodišnjih linija na domaćim letovima unutar Italije, te jednu sezonsku inozemnu liniju, prema Mostaru. Lumiwings je prošle godine iznajmio jedan avion u wet leasu Air Serbiji.