Stranica: 2165/4439.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 08:32
Postao/la bavariapivo
kraljttbvb je napisao/la:
23 avg 2023, 06:52
AshburtonG je napisao/la:
23 avg 2023, 01:21
Severina bi syebala i Kim K, samo da je rodjena preko bare. Ova postala poznata, a na onom snimku ko nasukani tuljan lezi, dok je Seve vec tad bila profesionalka. :tokralju:
Ona fina i kulturna, djevica, vjernica, Tuđmanova miljenica i cedna 'rvatica, reko bi čovjek nije cunu ni na slici vidjela... A onda se pojavio video i šokirao cijeli Balkan :salut:

A onda još veći šok što si sa presporim internetom morao 3 dana skidati video :mrgreen:
Kod mene u mojem mjestu, do slijedećeg dana, nakon vijesti da ima pornić, čitava muška mlađa populacija već vidjela remek dijelo…

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 09:15
Postao/la samocelik
Sad kad bi snimila novi uradak poremetila bi cijelo stanje univerzuma.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 09:26
Postao/la VensanKasel
AshburtonG je napisao/la:
23 avg 2023, 01:21
Severina bi syebala i Kim K, samo da je rodjena preko bare. Ova postala poznata, a na onom snimku ko nasukani tuljan lezi, dok je Seve vec tad bila profesionalka. :tokralju:
Iza Kim stoji mama Kardashian , ona je mozak čitave porodice i najzaslužnija za njihov uspjeh .

Iza Severine stoji qrac , zato je i došla u poziciju da snima duet za yebenim Nuccijem ...

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 09:43
Postao/la VensanKasel
Turkish Airlines počeo pregovore sa upravom aerodroma Banja Luka oko uspostave linije Istanbul - Banja Luka . Ako ovo uspije biće ogroman uspjeh za aerodrom .

E moja Tuzlo ...

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 11:51
Postao/la rio_Ferdy88
VensanKasel je napisao/la:
23 avg 2023, 09:43
Turkish Airlines počeo pregovore sa upravom aerodroma Banja Luka oko uspostave linije Istanbul - Banja Luka . Ako ovo uspije biće ogroman uspjeh za aerodrom .

E moja Tuzlo ...
Šta ono bi sa Jordanom i SJJ :crazy:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 12:27
Postao/la VensanKasel
rio_Ferdy88 je napisao/la:
23 avg 2023, 11:51
VensanKasel je napisao/la:
23 avg 2023, 09:43
Turkish Airlines počeo pregovore sa upravom aerodroma Banja Luka oko uspostave linije Istanbul - Banja Luka . Ako ovo uspije biće ogroman uspjeh za aerodrom .

E moja Tuzlo ...
Šta ono bi sa Jordanom i SJJ :crazy:
Jordan Aviation koji leti charter letove iz Amana za Sarajevo će ih nastaviti letjeti i ove zime. Na projektu su vrlo ozbiljno radili Aerodrom Sarajevo, USAID, Vanjskotrgovinska komora BiH, lokalni turoperatori, Udruženje turističkih agenata u Jordanu i Turistička zajednica Kantona Sarajevo.

Upravo Jordan Aviation je trebala biti kompanija koja je trebala otvoriti bazu u Sarajevu, o čemu smo prvi pisali prije više mjeseci. Jordan Aviation je htio letjeti prema europskim destinacijama. No, isto se nije desilo radi administrativnih i tehničkih prepreka vezanih uz zračne slobode. U Aerodromu Sarajevo su mi rekli da su dali sve od sebe da se ova baza desi, no da isto više nije realno jer postoji puno previše nepremostivih problema. Iako je ugovor bio potpisan između Aerodrom Sarajevo i Jordan Aviation on je sada raskinut. No, Jordan Aviation ne odustaje od letove za Sarajevo.


Evo sa portala , naravno da je šteta ali šta ćeš ... Da bi došao Ryanair ili Easyjet treba država da puno više da za subvencije .

Slovenija je objavila tender gdje daje subvencije od 25 miliona eura . Prijavili se samo Air Montenegro i Luxair .


Po meni trebaju linije za Pariz , Amsterdam , Rim i Madrid ili Barcelonu jer su u toku pregovori sa Vuelingom .

Naravno za dijsporu Copenhagen ili Malmo , svejedno je . Da Norweigian poveća Geteborg i Oslo , 3-4 puta sedmično .

Pretpostavljam da će Lufthansa na ljeto vratiti Minhen i Aegen za Atinu , oba leta su bila prije korone . Mogao bi i TUI da Brisel opet leti . Sad se sjetih i Eurowings je letio za Berlin 3 puta sedmično , puni letovi bili .

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 12:44
Postao/la numanumaye22
Dakle tacno je da smo zadnje sviralo na k u tom smislu. Zalosno je sta su uradili od SJJ, ljudi javno poduzece a totalno mrtav aerodrom. Za Europu skoro pa nista direktno. A na sat i po leta, pa to je zalosno. Pa Banja Luka ih jede za dorucak, kud ces dalje.

Da ne bude da baljezgam, evo vam letovi iz Tirane. :arrow:

https://www.tirana-airport.com/en/flights/departures

Tirana jebote dan. :rol:

Dakle nije to do kompanija toliko, koliko do nas samih, nepotizma i korupcije i oholosti. Pa oni na aerodromu ce da dobijaju istu platu, nevezano koliko letova ti imao, nema nikakve politicke zainteresovanosti da se ista tu uradi.

Haj sto nemas vozove, ali letove bokte, a u srcu si Europe, na sat i po leta od Njemacke, Francuske i slicnih zemalja. Pa Kirgistanac ima direktan let iz Minhena za svoju zemlju u glavni grad, u koju leti preko 10 sati a mi nemamo. :tokralju:

Pristina ima vise letova za EU od Sarajeva iako ljudima trebala viza. :bow: :rol:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 12:49
Postao/la rio_Ferdy88
VensanKasel je napisao/la:
23 avg 2023, 12:27
rio_Ferdy88 je napisao/la:
23 avg 2023, 11:51
VensanKasel je napisao/la:
23 avg 2023, 09:43
Turkish Airlines počeo pregovore sa upravom aerodroma Banja Luka oko uspostave linije Istanbul - Banja Luka . Ako ovo uspije biće ogroman uspjeh za aerodrom .

E moja Tuzlo ...
Šta ono bi sa Jordanom i SJJ :crazy:
Jordan Aviation koji leti charter letove iz Amana za Sarajevo će ih nastaviti letjeti i ove zime. Na projektu su vrlo ozbiljno radili Aerodrom Sarajevo, USAID, Vanjskotrgovinska komora BiH, lokalni turoperatori, Udruženje turističkih agenata u Jordanu i Turistička zajednica Kantona Sarajevo.

Upravo Jordan Aviation je trebala biti kompanija koja je trebala otvoriti bazu u Sarajevu, o čemu smo prvi pisali prije više mjeseci. Jordan Aviation je htio letjeti prema europskim destinacijama. No, isto se nije desilo radi administrativnih i tehničkih prepreka vezanih uz zračne slobode. U Aerodromu Sarajevo su mi rekli da su dali sve od sebe da se ova baza desi, no da isto više nije realno jer postoji puno previše nepremostivih problema. Iako je ugovor bio potpisan između Aerodrom Sarajevo i Jordan Aviation on je sada raskinut. No, Jordan Aviation ne odustaje od letove za Sarajevo.


Evo sa portala , naravno da je šteta ali šta ćeš ... Da bi došao Ryanair ili Easyjet treba država da puno više da za subvencije .

Slovenija je objavila tender gdje daje subvencije od 25 miliona eura . Prijavili se samo Air Montenegro i Luxair .


Po meni trebaju linije za Pariz , Amsterdam , Rim i Madrid ili Barcelonu jer su u toku pregovori sa Vuelingom .

Naravno za dijsporu Copenhagen ili Malmo , svejedno je . Da Norweigian poveća Geteborg i Oslo , 3-4 puta sedmično .

Pretpostavljam da će Lufthansa na ljeto vratiti Minhen i Aegen za Atinu , oba leta su bila prije korone . Mogao bi i TUI da Brisel opet leti . Sad se sjetih i Eurowings je letio za Berlin 3 puta sedmično , puni letovi bili .
Vjerujem da subvencije moraju biti veće, Vueling bi bio top, nadat se da će uletiti, i Ryan još kad bi iz BL uveo za Bergamo, jer im je tamo čvorište, imali bi pokriveno bruku toga. :D

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 12:58
Postao/la AshburtonG
Ma meni je najjaci Ryanair ako se yebu zbog ove 3KM neke takse. Pa to je po letu nekih 600KM. Digni cijene po par € i opet ces bez beda napunit avion ili naplacuj te takse posebno, kao sto se i radi u TZ vec, sto mi je doduse samo komplikacija i smrdi na neku tesku manipulaciju i kradju para. Doduse, sad su makar poceli davat fiskalne racune, prije si dobijao one priznanice kao iz Centroransa za prtljag. Ne vjerujem uopce ovom direktoru Aerodroma Tuzla. Politika se i ovdje umijesala, kao i u svakoj sferi bosanskohercegovackog drustva.

Svi se zele povezat sa Zapadom, samo kod nas sva tri aerodroma ganjaju neke arapske zemlje, ne bi li uzeli pare turistima, a mogucnosti domaceg stanovnistva ko yebe. Umjesto da se to planski napravi na nivou drzave, ovi aerodromi vise gledaju ko ce koga syebat. Najveci dokaz je ovaj bombay, covjeku svane kad procita da je Tuzla napravila neki los potez, a SA godinu dana trazi low-budget opciju.
Sarajevo kao glavni grad treba imat konekciju sa svim evropskim glavnim gradovima ili barem vecinu njih tj. one koji su povezivi ovim jeftinim budget aviokompanijama, dok TZ i BL trebaju glavni fokus stavit na zemlje gdje imamo pun qrc dijaspore, kao sto su Austrija, Njemacka, Skandinavija i eventualno Francuska.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 13:02
Postao/la numanumaye22
AshburtonG je napisao/la:
23 avg 2023, 12:58
Ma meni je najjaci Ryanair ako se yebu zbog ove 3KM neke takse. Pa to je po letu nekih 600KM. Digni cijene po par € i opet ces bez beda napunit avion ili naplacuj te takse posebno, kao sto se i radi u TZ vec, sto mi je doduse samo komplikacija i smrdi na neku tesku manipulaciju i kradju para. Doduse, sad su makar poceli davat fiskalne racune, prije si dobijao one priznanice kao iz Centroransa za prtljag. Ne vjerujem uopce ovom direktoru Aerodroma Tuzla. Politika se i ovdje umijesala, kao i u svakoj sferi bosanskohercegovackog drustva.

Svi se zele povezat sa Zapadom, samo kod nas sva tri aerodroma ganjaju neke arapske zemlje, ne bi li uzeli pare turistima, a mogucnosti domaceg stanovnistva ko yebe.
Pa ja SJJ je JP a boli ih kita za njihovim narodom. Tu i lezi problem :kafa:

Ljudi su kao JP duzni uvoditi nove linije.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 13:08
Postao/la VivaLaStella
slika

Mnogima prva PC igrica ikad :D

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 13:10
Postao/la alemsa
VensanKasel je napisao/la:
23 avg 2023, 09:26
AshburtonG je napisao/la:
23 avg 2023, 01:21
Severina bi syebala i Kim K, samo da je rodjena preko bare. Ova postala poznata, a na onom snimku ko nasukani tuljan lezi, dok je Seve vec tad bila profesionalka. :tokralju:
Iza Kim stoji mama Kardashian , ona je mozak čitave porodice i najzaslužnija za njihov uspjeh .

Iza Severine stoji qrac , zato je i došla u poziciju da snima duet za yebenim Nuccijem ...
Kris je kujica prava, a Kim je vec bila u laganom usponu samo je snimak bas uzdigo/ubrzo, jer se pocela druziti sa Paris Hilton (njoj nek zahvali uvela je u drustvo poznatih), pa se pocelo postavljati pitanje "ko je ova" (jos ono dobar komad).

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 13:30
Postao/la MortemHz
numanumaye22 je napisao/la:
23 avg 2023, 12:44
Dakle tacno je da smo zadnje sviralo na k u tom smislu. Zalosno je sta su uradili od SJJ, ljudi javno poduzece a totalno mrtav aerodrom. Za Europu skoro pa nista direktno. A na sat i po leta, pa to je zalosno. Pa Banja Luka ih jede za dorucak, kud ces dalje.

Da ne bude da baljezgam, evo vam letovi iz Tirane. :arrow:

https://www.tirana-airport.com/en/flights/departures

Tirana jebote dan. :rol:

Dakle nije to do kompanija toliko, koliko do nas samih, nepotizma i korupcije i oholosti. Pa oni na aerodromu ce da dobijaju istu platu, nevezano koliko letova ti imao, nema nikakve politicke zainteresovanosti da se ista tu uradi.

Haj sto nemas vozove, ali letove bokte, a u srcu si Europe, na sat i po leta od Njemacke, Francuske i slicnih zemalja. Pa Kirgistanac ima direktan let iz Minhena za svoju zemlju u glavni grad, u koju leti preko 10 sati a mi nemamo. :tokralju:

Pristina ima vise letova za EU od Sarajeva iako ljudima trebala viza. :bow: :rol:
Mi imamo 3 leta za Njemačku. Nema Minhen ali imaju druge destinacije. Kosovo ima strašno jaku dijasporu, imaju isto putnika kao i Zagreb koji je mnogo veći grad a fino je posjećen pa je i sasvim logično da imaju više letova za EU.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 13:43
Postao/la VensanKasel
AshburtonG je napisao/la:
23 avg 2023, 12:58
Ma meni je najjaci Ryanair ako se yebu zbog ove 3KM neke takse. Pa to je po letu nekih 600KM. Digni cijene po par € i opet ces bez beda napunit avion ili naplacuj te takse posebno, kao sto se i radi u TZ vec, sto mi je doduse samo komplikacija i smrdi na neku tesku manipulaciju i kradju para. Doduse, sad su makar poceli davat fiskalne racune, prije si dobijao one priznanice kao iz Centroransa za prtljag. Ne vjerujem uopce ovom direktoru Aerodroma Tuzla. Politika se i ovdje umijesala, kao i u svakoj sferi bosanskohercegovackog drustva.

Svi se zele povezat sa Zapadom, samo kod nas sva tri aerodroma ganjaju neke arapske zemlje, ne bi li uzeli pare turistima, a mogucnosti domaceg stanovnistva ko yebe. Umjesto da se to planski napravi na nivou drzave, ovi aerodromi vise gledaju ko ce koga syebat. Najveci dokaz je ovaj bombay, covjeku svane kad procita da je Tuzla napravila neki los potez, a SA godinu dana trazi low-budget opciju.
Sarajevo kao glavni grad treba imat konekciju sa svim evropskim glavnim gradovima ili barem vecinu njih tj. one koji su povezivi ovim jeftinim budget aviokompanijama, dok TZ i BL trebaju glavni fokus stavit na zemlje gdje imamo pun qrc dijaspore, kao sto su Austrija, Njemacka, Skandinavija i eventualno Francuska.
Tebe boli kada je neko drugi u pravu a ti u krivu , a ovdje sam ja u pravu bio . Je li toliko teško prizanti kada se pogriješi ? Tebi očigledno jeste .

Ja sam pisao da se Tuzla treba okrenuti drugim prevoznicima , ti si pisao da nema potrebe , neka WizzAir ima apsolutnu dominaciju . Sad kad WizzAir ide , onda je meni svanulo :shock:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 13:49
Postao/la AshburtonG
Druze, u tom trenutku je Wizz Air bio savrsen partner za Aerodrom u usponu. To sto su seljaci mislili da mogu prevarit takvu kompaniju je drugi par rukava. Pa Wizz Air im je sufinansirao izgradnju tornja i htio sufinansirat gate 3. Ovima treba 2 godine da naprave yebena svjetla na pisti. Osim toga, nakon toga je dosao i Ryanair, pa se desila ista stvar. Ljudi nisu letjeli iz TZ ni pola godine. Ne razumijem gdje sam ja pogrijesio? Normalno, ni Wizz nije tu bez ikakve krivice, ali nije slucajno da su otisli i iz SA i iz TZ nakon promjene vlasti.

Da dodje Turkish, ti bi opet srao po Tuzli, jer radis na SA aerodromu. Tebi je godra jer SA dovodi Arape, pa cete im moc uvaljivat auta za 3x vise. Meni je to sve jasno. Svako gleda svoju korist. Medjutim, Sarajlija koji zeli radit u EU, otici sa porodicom na produzeni vikend u Barcelonu, Madrid ili Lisabon su ljudi koji su totalno zanemareni. Sarajevo ima potencijal da bude na makar 60% ove guzve za vrijeme SFFa tokom cijele godine, samo kad bi uvezali linije na zapadu. Medjutim, ocito da nekome odgovara arapizacija glavnog grada.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 13:52
Postao/la VensanKasel
numanumaye22 je napisao/la:
23 avg 2023, 12:44
Dakle tacno je da smo zadnje sviralo na k u tom smislu. Zalosno je sta su uradili od SJJ, ljudi javno poduzece a totalno mrtav aerodrom. Za Europu skoro pa nista direktno. A na sat i po leta, pa to je zalosno. Pa Banja Luka ih jede za dorucak, kud ces dalje.

Da ne bude da baljezgam, evo vam letovi iz Tirane. :arrow:

https://www.tirana-airport.com/en/flights/departures

Tirana jebote dan. :rol:

Dakle nije to do kompanija toliko, koliko do nas samih, nepotizma i korupcije i oholosti. Pa oni na aerodromu ce da dobijaju istu platu, nevezano koliko letova ti imao, nema nikakve politicke zainteresovanosti da se ista tu uradi.

Haj sto nemas vozove, ali letove bokte, a u srcu si Europe, na sat i po leta od Njemacke, Francuske i slicnih zemalja. Pa Kirgistanac ima direktan let iz Minhena za svoju zemlju u glavni grad, u koju leti preko 10 sati a mi nemamo. :tokralju:

Pristina ima vise letova za EU od Sarajeva iako ljudima trebala viza. :bow: :rol:
Znači po tebi je bolje biti povezan sa Minhenom , nego najjačim evropski hubom Frankfurtom ?

Priština , pa bogata dijsapora . Ljudima nije problema plaćati kartu 500 eura u jednom smjeru . Linija sa najviše poletanja na ex-Yu prostoru je Basel-Priština sa čak 63 puta sedmično , čak 9 letova dnevno .

Tirana , pa sine Albanija ima more ako nisi znao . Da si živ i zdrav , Tirana će za 2-3 godine prestići i Beograd . Beograd koji ove godine će prebaciti 7 miliona putnika . Trenutno sam u Durresu u Albaniji , navečer ne možeš da hodaš koliko ljudi ima , nema slobodne ležaljke .

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 13:57
Postao/la ASD
VensanKasel je napisao/la:
23 avg 2023, 13:52
numanumaye22 je napisao/la:
23 avg 2023, 12:44
Dakle tacno je da smo zadnje sviralo na k u tom smislu. Zalosno je sta su uradili od SJJ, ljudi javno poduzece a totalno mrtav aerodrom. Za Europu skoro pa nista direktno. A na sat i po leta, pa to je zalosno. Pa Banja Luka ih jede za dorucak, kud ces dalje.

Da ne bude da baljezgam, evo vam letovi iz Tirane. :arrow:

https://www.tirana-airport.com/en/flights/departures

Tirana jebote dan. :rol:

Dakle nije to do kompanija toliko, koliko do nas samih, nepotizma i korupcije i oholosti. Pa oni na aerodromu ce da dobijaju istu platu, nevezano koliko letova ti imao, nema nikakve politicke zainteresovanosti da se ista tu uradi.

Haj sto nemas vozove, ali letove bokte, a u srcu si Europe, na sat i po leta od Njemacke, Francuske i slicnih zemalja. Pa Kirgistanac ima direktan let iz Minhena za svoju zemlju u glavni grad, u koju leti preko 10 sati a mi nemamo. :tokralju:

Pristina ima vise letova za EU od Sarajeva iako ljudima trebala viza. :bow: :rol:
Znači po tebi je bolje biti povezan sa Minhenom , nego najjačim evropski hubom Frankfurtom ?

Priština , pa bogata dijsapora . Ljudima nije problema plaćati kartu 500 eura u jednom smjeru . Linija sa najviše poletanja na ex-Yu prostoru je Basel-Priština sa čak 63 puta sedmično , čak 9 letova dnevno .

Tirana , pa sine Albanija ima more ako nisi znao . Da si živ i zdrav , Tirana će za 2-3 godine prestići i Beograd . Beograd koji ove godine će prebaciti 7 miliona putnika . Trenutno sam u Durresu u Albaniji , navečer ne možeš da hodaš koliko ljudi ima , nema slobodne ležaljke .
To dok je ljetna sezona?

Kolika je cijena karte za tu liniju Basel-Pristina.

Mislim, treba gledati ekonomsku isplativost. Koliko su zapravo građani BiH spremni da plate kartu do Pariza?

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 14:00
Postao/la rio_Ferdy88
ASD je napisao/la:
23 avg 2023, 13:57
VensanKasel je napisao/la:
23 avg 2023, 13:52
numanumaye22 je napisao/la:
23 avg 2023, 12:44
Dakle tacno je da smo zadnje sviralo na k u tom smislu. Zalosno je sta su uradili od SJJ, ljudi javno poduzece a totalno mrtav aerodrom. Za Europu skoro pa nista direktno. A na sat i po leta, pa to je zalosno. Pa Banja Luka ih jede za dorucak, kud ces dalje.

Da ne bude da baljezgam, evo vam letovi iz Tirane. :arrow:

https://www.tirana-airport.com/en/flights/departures

Tirana jebote dan. :rol:

Dakle nije to do kompanija toliko, koliko do nas samih, nepotizma i korupcije i oholosti. Pa oni na aerodromu ce da dobijaju istu platu, nevezano koliko letova ti imao, nema nikakve politicke zainteresovanosti da se ista tu uradi.

Haj sto nemas vozove, ali letove bokte, a u srcu si Europe, na sat i po leta od Njemacke, Francuske i slicnih zemalja. Pa Kirgistanac ima direktan let iz Minhena za svoju zemlju u glavni grad, u koju leti preko 10 sati a mi nemamo. :tokralju:

Pristina ima vise letova za EU od Sarajeva iako ljudima trebala viza. :bow: :rol:
Znači po tebi je bolje biti povezan sa Minhenom , nego najjačim evropski hubom Frankfurtom ?

Priština , pa bogata dijsapora . Ljudima nije problema plaćati kartu 500 eura u jednom smjeru . Linija sa najviše poletanja na ex-Yu prostoru je Basel-Priština sa čak 63 puta sedmično , čak 9 letova dnevno .

Tirana , pa sine Albanija ima more ako nisi znao . Da si živ i zdrav , Tirana će za 2-3 godine prestići i Beograd . Beograd koji ove godine će prebaciti 7 miliona putnika . Trenutno sam u Durresu u Albaniji , navečer ne možeš da hodaš koliko ljudi ima , nema slobodne ležaljke .
To dok je ljetna sezona?

Kolika je cijena karte za tu liniju Basel-Pristina.

Mislim, treba gledati ekonomsku isplativost. Koliko su zapravo građani BiH spremni da plate kartu do Pariza?
Pa imao je Wizz iz Sa za Pariz (Orly) liniju, mogla se povratna naći za 60ak eura, pravo jeftino

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 14:01
Postao/la VensanKasel
AshburtonG je napisao/la:
23 avg 2023, 13:49
Druze, u tom trenutku je Wizz Air bio savrsen partner za Aerodrom u usponu. To sto su seljaci mislili da mogu prevarit takvu kompaniju je drugi par rukava. Pa Wizz Air im je sufinansirao izgradnju tornja i htio sufinansirat gate 3. Ovima treba 2 godine da naprave yebena svjetla na pisti. Osim toga, nakon toga je dosao i Ryanair, pa se desila ista stvar. Ljudi nisu letjeli iz TZ ni pola godine. Ne razumijem gdje sam ja pogrijesio? Normalno, ni Wizz nije tu bez ikakve krivice, ali nije slucajno da su otisli i iz SA i iz TZ nakon promjene vlasti.

Da dodje Turkish, ti bi opet srao po Tuzli, jer radis na SA aerodromu. Tebi je godra jer SA dovodi Arape, pa cete im moc uvaljivat auta za 3x vise. Meni je to sve jasno. Svako gleda svoju korist. Medjutim, Sarajlija koji zeli radit u EU, otici sa porodicom na produzeni vikend u Barcelonu, Madrid ili Lisabon su ljudi koji su totalno zanemareni. Sarajevo ima potencijal da bude na makar 60% ove guzve za vrijeme SFFa tokom cijele godine, samo kad bi uvezali linije na zapadu. Medjutim, ocito da nekome odgovara arapizacija glavnog grada.
Ma buraz što bih srao , ne kontam ? Pa moj rent a car je imao šalter i u Tuzli od 2012 godine , prošle godine smo zatvorili . Zar i meni nije u interesu da firma više zarađuje ?

E sad za arape , vjeruj mi u Sarajevu auta isto plaćaju i arapi , stranci i dijaspora . Radi se na tome da se poveže sa Evropom , ali nije to tako lako buraz . Eto pogledaj Sloveniju članicu EU koja muku muči sa linijama , treba država da puno više potegne ne može sam aerodrom .

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 23 avg 2023, 14:03
Postao/la harden
AshburtonG je napisao/la:
23 avg 2023, 13:49
Sarajlija koji zeli radit u EU, otici sa porodicom na produzeni vikend u Barcelonu, Madrid ili Lisabon su ljudi koji su totalno zanemareni
Ove ciljane grupe je jedno 10x manje od ove na koju Vensan cillja, minimalno 10x. Valjda si i sam svjestan toga