Chat - bez politike i ratnih prica
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- AshburtonG
- Postovi: 6138
- Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ma Tuzli samo trebaju linije za Njemacku, Svicu, Svedsku i Austriju. U tim zemljama se nalazi odokativno 80% dijaspore s podrucja TK, ne racunajuci okolne zemlje. Te linije bi bile pune i da su karte 100€ minimalno. Ja u zadnje vrijeme isao par vikenda dole zbog nekih obaveza, te sam bukvalno u povratku vidjao iste ljude. Ekipa dodje u BiH na produzeni vikend, a pun qrc ih gore ima sto su sami, pa idu tako svaki vikend porodici nazad.
Wizz i Ryan su perfektni partneri zbog geografskih polozaja aerodroma po Njemackoj koje su koristili, jer si bukvalno iz svakog grada u Njemackoj bio max 2h udaljen od najblizeg aerodroma i direktne konekcije za BiH. Sad sta god ugovore je losije.
Ne znam zbog cega drzava ne pokusa s nekom svojom kompanijom? Bombay vjerovatno ima tu vise info i znanja. Je li moguce da im se ne isplati pored ovoliko dijaspore? Ima sigurno 10 destinacija koje bi bile pune tokom cijele godine.
Wizz i Ryan su perfektni partneri zbog geografskih polozaja aerodroma po Njemackoj koje su koristili, jer si bukvalno iz svakog grada u Njemackoj bio max 2h udaljen od najblizeg aerodroma i direktne konekcije za BiH. Sad sta god ugovore je losije.
Ne znam zbog cega drzava ne pokusa s nekom svojom kompanijom? Bombay vjerovatno ima tu vise info i znanja. Je li moguce da im se ne isplati pored ovoliko dijaspore? Ima sigurno 10 destinacija koje bi bile pune tokom cijele godine.
- ASD
- Postovi: 24498
- Pridružen/a: 20 okt 2012, 12:26
- Lokacija: Ciudad de carbón (Kohlenstadt)
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Gledao sam analize hrvatske aviokompanije, i daleko je od fininsijski održive.AshburtonG je napisao/la: ↑09 avg 2023, 22:03Ma Tuzli samo trebaju linije za Njemacku, Svicu, Svedsku i Austriju. U tim zemljama se nalazi odokativno 80% dijaspore s podrucja TK, ne racunajuci okolne zemlje. Te linije bi bile pune i da su karte 100€ minimalno. Ja u zadnje vrijeme isao par vikenda dole zbog nekih obaveza, te sam bukvalno u povratku vidjao iste ljude. Ekipa dodje u BiH na produzeni vikend, a pun qrc ih gore ima sto su sami, pa idu tako svaki vikend porodici nazad.
Wizz i Ryan su perfektni partneri zbog geografskih polozaja aerodroma po Njemackoj koje su koristili, jer si bukvalno iz svakog grada u Njemackoj bio max 2h udaljen od najblizeg aerodroma i direktne konekcije za BiH. Sad sta god ugovore je losije.
Ne znam zbog cega drzava ne pokusa s nekom svojom kompanijom? Bombay vjerovatno ima tu vise info i znanja. Je li moguce da im se ne isplati pored ovoliko dijaspore? Ima sigurno 10 destinacija koje bi bile pune tokom cijele godine.
Mislim, nije da već nismo imali vlastitih aviokompanija, koje su neslavno prošle.
Zadnja izmjena: ASD, dana/u 09 avg 2023, 22:16, ukupno mijenjano 1 put.
- akisarajevo92
- Postovi: 19216
- Pridružen/a: 16 mar 2014, 11:24
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
taj kanal mi je najvise ostao u sjecanju po ovoj pjesmi pred SP 2006
Don't believe the hype.
- AshburtonG
- Postovi: 6138
- Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ne sjecam se najbolje, ali cini mi se da nikad nismo isli na ovo trziste o kojem ja govorim, nego je uvijek bio fokus na arapske zemlje. Ovaj zadnji pokusaj i jest preko arapa, nema veze s drzavom. Ako Tuzla pregovara s ovom nekom kompanijom iz HR (Trade Air ili tako nesto) da im iznajmljuje avion i staff, a da oni sami rjesavaju prodaju i ground operacije, onda mora valjda postojat neki nacin ekonomicnosti. Nisu valjda toliki debosi da idu namjerno u propast. Cini mi se oko 4000€ po satu leta.
Kontam ako Tuzla sama moze to nesto pokrenut, zasto ne bi mogli napravit drzavnu kompaniju koja ce bit zaduzena za sve to. Mada ce aviokompanijama bit sve teze i teze. Konstantni anti-marketing i sve tezi ekoloski zakoni ce za 20 godina letenje opet vratit visoj klasi. Osim ako ne pocnu letit na vodu.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
akisarajevo92 je napisao/la: ↑09 avg 2023, 22:27taj kanal mi je najvise ostao u sjecanju po ovoj pjesmi pred SP 2006
Kakva nostalgija.

- VensanKasel
- Postovi: 4038
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ma Croatia Airlines godinama u dobrom minusu , ali ih libo racku jer država stoji iza njih , kao i Air Serbia .AshburtonG je napisao/la: ↑09 avg 2023, 22:50Ne sjecam se najbolje, ali cini mi se da nikad nismo isli na ovo trziste o kojem ja govorim, nego je uvijek bio fokus na arapske zemlje. Ovaj zadnji pokusaj i jest preko arapa, nema veze s drzavom. Ako Tuzla pregovara s ovom nekom kompanijom iz HR (Trade Air ili tako nesto) da im iznajmljuje avion i staff, a da oni sami rjesavaju prodaju i ground operacije, onda mora valjda postojat neki nacin ekonomicnosti. Nisu valjda toliki debosi da idu namjerno u propast. Cini mi se oko 4000€ po satu leta.
Kontam ako Tuzla sama moze to nesto pokrenut, zasto ne bi mogli napravit drzavnu kompaniju koja ce bit zaduzena za sve to. Mada ce aviokompanijama bit sve teze i teze. Konstantni anti-marketing i sve tezi ekoloski zakoni ce za 20 godina letenje opet vratit visoj klasi. Osim ako ne pocnu letit na vodu.![]()
Samo što Air Serbia opasno raste , Adria je bakrotirala i Slovenci baš imaju problema , davali su sada 25 miliona dolara eura za subvencije ali samo su se prijavili Air Montenegro i Luxair . Air Montenegro je ni na nebu ni na zemlji

Ma to sa Trade Air-om je baš zeznuto , minimalne su šanse da uspije . Prije će biti očajnički potezi uprave aerodroma Tuzla .
Što se tiče da imamo avioprevoznika i to je zeznuto , jer treba država maksimalno da gura , a i nemamo nažalost dovoljno stručnog kadra da sve to iznese .
U Bosni i Hercegovini je 1994. godine osnovana kompanija Air Bosna. Kompanija je letjela svakakvim avionima, te je imala po jedan ATR 42, 737-200, F50, MD80, čak i Yak42 u ukrajinskim bojama. Teško je reći u kojem momentu je kompanija letjela kojim avionima, ali znam da su jednom i za Croatiu letjeli sa Yakom na liniji Sarajevo-Zagreb (otkazan prethodni let radi lošeg vremena). Zbog katastrofalno lošeg vođenja kompanije ista je bankrotirala 2003. godine. Potom vlada 2005. godine pokreće B&H Airlines sa dva na leasing uzeta ATR 72. U 10. mjesecu 2008. vlada daje 49% udjela Turkish Airlinesu koji ima obvezu u kompaniju donijeti dva uskotrupna mlazna aviona. Turkish je obvezu ispunio polovično, baziravši na Sarajevo jedan 737-400, te ga kasnije zamijenivši sa A319. U svo to vrijeme kompanija luta sa linijama, te otvara linije i ekspresno iz zatvara (Prag, Skopje, Podgorica, Zagreb…). Turkish je višekratno iznio svoje nezadovoljstvo nemogućnošću utjecanja na vođenje B&H Airlinesa, te tražio rješavanje istog, no naišao je na nezainteresiranost vlasti, pa se iz kompanije povlači 2012. godine. Vlada nakon toga investira milijune u kompaniju, no ne uspijeva je održati na životu i proglašava bankrot u 7. mjesecu 2015. Kompanija je pod kraj imala code-share na liniji za Beograd preko koje je feedala Air Serbiu. Osnovni problem kompanije bio je nepotizam, rastrošnosti, neiskorištenost kapaciteta (red letenja su mogli obaviti sa manje od jednog avionom, dočim je drugi zapravo bio nezaposlen i u top sezoni), neuspješno pokusiranje sa linijama, neinteligentno konkuriranje jačim igračima (letjeli su za Istanbul sa ATRom uz konkurenciju Turkisha i Pegasusa sa velikim mlažnjacima i bitno više frekvencija), loše frekvencije i raspored frekvencija, vrlo neinteligentan sustav bez ikakve konektiranost preko velikih hubova, česta otkazivanja letova i potpuna nepouzdanost (tjednima su znali biti bez i jednog jedinog aviona u Sarajevu), pa su čak imali i najdužu liniju na svijetu sa ATRom (Sarajevo-Copenhagen), što definitivno nije bilo motivirajuće po potencijalne putnike. Iskreno čudim se da su preživjeli i toliko, bez obzira na financijske injekcije vlasti. Obije BiH kompanije imale su smiješno malo putnika, ali su pritom potrošile ogromna sredstava poreskih obveznika. BiH je ozbiljno pogriješila što nije iskoristila ogromne potencijale Turkisha koji je od kompanije mogao napraviti ozbiljnu i veliku kompaniju, kao što je Etihad napravio od Air Serbie. Ne ulazivši u međusobne odnose, možebitne ucjene Turkisha ili nezadovoljstvo lokalne vlasti možebitnim gubitkom stvarnog upravljanja kompanijom, jedini izlaz za B&H Airlines je bilo prepuštanje svih upravljačkih prava Turkishu, te odluka da se prestane zapošljavati po „babi i stričevima“. No, vlast nije pronašla političke volje i snage da tako što učini. Obzirom da je Vlast u BiH, odmah po bankrotu kompanije najavila osnivanje nove nacionalne kompanije, samo možemo nagađati koje će ime ovaj puta odabrati. Jer kombinacija je toliko mnogo. A svaka nova kombinacija imena do sada je uništila nekoliko desetaka milijuna EUR novaca poreskih obveznika. Iskreno se nadam da će to biti treća sreća, a ne da ćemo ponovo za par godina nagađati o još jednom imenu.
Treba napomenuti da je u Bosni i Hercegovini 2015 godine pokrenuta još jedna kompanija, Bosnia Wand Airlines. Osim vrlo čudnog imena, čudna je bila lista linija, ali najčudniji je bio odabir aviona, pošto je kompanija odabrala ogroman A321, i to dva primjerka. Ovaj avion prevelik je i za Air Serbiu i Croatiu, a kamoli ne bi bio za letove iz Sarajeva. Poslovni model je u startu bio toliko čudan da je cjelokupna strukovna javnost nepodijeljeno rekla kako projekt nema budućnosti. Nakon svega par letova u manje od mjesec dana kompanija je nestala sa zrakoplovne scene.
Zadnja izmjena: VensanKasel, dana/u 10 avg 2023, 00:03, ukupno mijenjano 1 put.
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Barbine Barbike vole Tika-taku 🚨🚨
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Tesko cemo ponoviti 80s i 20s, realno.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Željezničar über alles!
Slava Ukraïni!
Leeds United Football Club!
Slava Ukraïni!
Leeds United Football Club!
- MaroonBjelave
- Postovi: 5861
- Pridružen/a: 18 jun 2018, 13:12
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Viva i ovo

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
00's zakon.
- akisarajevo92
- Postovi: 19216
- Pridružen/a: 16 mar 2014, 11:24
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Don't believe the hype.
- MaroonBjelave
- Postovi: 5861
- Pridružen/a: 18 jun 2018, 13:12
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Zadnja izmjena: Tekashi, dana/u 10 avg 2023, 02:31, ukupno mijenjano 1 put.
Online
Trenutno korisnika/ca: Mocvara1991 i 30 gostiju.