Stranica: 2061/4560.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 11:26
Postao/la BenWhite
Trojka ni u ovom ni u bilo kojem slučaju ne može ništa jer su to uglavnom nesposobni difovci ili svršenici više škole sa Sokoca. Šta god se desi od kako su došli na vlast, oni tvrde da ne mogu ništa. Pa šta ti je onda bio cilj dolaska na vlast sem da zajašeš EP i BH Telekom?

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 11:29
Postao/la ASD
BenWhite je napisao/la:
08 avg 2023, 11:26
Trojka ni u ovom ni u bilo kojem slučaju ne može ništa jer su to uglavnom nesposobni difovci ili svršenici više škole sa Sokoca. Šta god se desi od kako su došli na vlast, oni tvrde da ne mogu ništa. Pa šta ti je onda bio cilj dolaska na vlast sem da zajašeš EP i BH Telekom?
Nemoj skretati na temu EP i BH Telekoma.
Ovdje isključivo pričamo kako je obrazovni sistem republike srpske (vlada TK) otjerala Wizz Air. Niko drugi nije nadležan.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 11:43
Postao/la BenWhite
Logično. Ko bi drugi bio kriv nego SDA? Neće valjda trojka biti kriva, pa oni su vlast samo na državnom i federalnom nivou, šta oni tu mogu? Koalicija okupljena oko HDZa zvana 'Šta mi tu možemo' :mrgreen:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 11:52
Postao/la ASD
BenWhite je napisao/la:
08 avg 2023, 11:43
Logično. Ko bi drugi bio kriv nego SDA? Neće valjda trojka biti kriva, pa oni su vlast samo na državnom i federalnom nivou, šta oni tu mogu? Koalicija okupljena oko HDZa zvana 'Šta mi tu možemo' :mrgreen:
Mogu biti krivi za stvari gdje su oni nadležni. Ovdje nisu.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 12:42
Postao/la Arvid
The drug semaglutide, made by Denmark's Novo Nordisk, is found to cut risk of heart attacks and strokes by 20%, possibly making it one of first drugs to have effect of both reducing cardiovascular events and helping with weight loss.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 13:44
Postao/la VensanKasel
Madal je napisao/la:
08 avg 2023, 08:11
VensanKasel je napisao/la:
08 avg 2023, 07:29
U regiji se objavila vijest da Aerodrom Tuzla i Tuzlanski kanton razgovaraju sa „misterioznom kompanijom“ sa kojom je pregovarala u Zagrebu. Kompanija nikada nije letjela iz BiH, a Tuzla naglašava da se radi o ozbiljnoj kompaniji.

Zamaaero već dva dana zna koja je to misteriozna kompanija, ali smo čekali ponedjeljak da isto objavimo. Tuzla pregovara sa Trade Airom. Zamaaero je razgovarao sa CEO Trade Aira g. Markom Cvijinom koji nam je potvrdio da se vode razgovori i da je Tuzla vrlo zainteresirana.

Cvijin je u pregovorima jasno rekao da Trade Air nema nikakvog interesa pokretati ove letove i da se neće baviti redovnim letovima, niti prodajom. Trade Air želi Tuzli iznajmiti Airbus A320, no Tuzla mora sama postaviti linije, te organizirati prodaju i preuzeti rizik posla. Tuzla nikada nije operacijski vodila kompaniju, te nije imala organiziranu prodaju karata, poglavito putem interneta. Uđe li Tuzla u ovaj posao mora postati ne samo operater aerodroma nego preuzeti sav posao operacija, organizacije linija, pregovora sa aerodromima i organizacije prodaje karata. Trade Air će pritom provoditi organizaciju letova, te osigurati posade, avion, osiguranje i servis aviona.

Osim što se postavlja pitanje ima li Tuzla za ovako nešto kadar, znanje i mogućnosti, ostaje i pitanje ima li Tuzla novaca za ovakav poduhvat. Trade Air sa šest puta manjim avionom Saab 340 operira 18 tjednih letova ljeti i 16 tjednih letova zimi, i to kratkih letova od sat i manje za 6 milijuna EUR. Stoga letovi sa šest puta većim A320 na duplo dužim letovima mogu doći samo bitno više od toga. Prisjetimo se da je Trade Air naplatio Air Montenegru 2800 EUR po satu leta, tj. da mu je plaćeno 3,8 milijuna EUR za 1600 sati naleta. Ove godine Trade Air je naplaćivao 30 i više % višu cijenu. To znači da za 1600 sati naleta Tuzla ne može proći za manje od 5 milijuna EUR. Na to treba dodati još i novac za radnike koji će provesti prodaju i operacije, te operacijske troškove. Znači ispod 6 milijuna EUR ovaj posao se ne može realno zatvoriti. Ima li Tuzla taj novac? Ili će iznajmiti Trade Air za bitno manje letova od dnevnog kapaciteta?

Konačno je li A320 dobar avion za Tuzlu. On je jako velik. Tuzla je naučena na A320 od Wizz Aira, no budimo realni Wizz Air je afirmiran LCC, Tuzla ne može sanjati na isti način provesti operacije, još manje na toliko putnika i tako veliku popunjenost. Aerodrom Tuzla nije Wizz Air i da ovaj aviona je puno prevelik za njih.

Tuzla je o istom razgovarala i sa Markom Anžurom, CEO Air Montenegra. Air Montenegro svakako ima manji avion, Embraer 195 sa kojim je rizik letova manji, a i cijena operacija bi bila bitno manja. No Air Montenegro ima potrebe za više od jednog aviona da bi pokrio svoje operacije. Prošle godine Air Montenegro je iznajmio avion Air Serbiji, ali samo u pola dana. Tako nešto mogao bi napraviti i u Tuzli. Naravno, tada ostaje pitanje ferry letova za Tuzlu svaki dan, što dodatno povećava troškove operacija.

Tuzli bi svakako bilo daleko jednostavnije da nađe kompaniju koja bi za njih mogla letjeti letove, te istu subvencionira, daj bože za isti iznos za koji je subvencionirala Wizz Air. Oni nisu operater, oni ne znaju obavljati redovne linije i ta avantura bi ih koštala enormno puno novaca i stvarala bi ogromne gubitke, a to nikako ne bi akumuliralo zadovoljavajući broj putnika. To Tuzli ne treba. Aerodromi nisu dobri operateri, oni se time ne bi trebali baviti.
Trebaju se fokusirati na niskobudzetne kompanije, mozda par letova da se uveze s Istanbulom npr ili nekim drugim cvoristem.
Iskreno ne znam kako se aviokompanije ne otimaju za BiH zbog trenutno nikakve ponude za letove po Europi i sa ogromnim potencijalom dijaspore koja voli doci u domovinu.
Teško buraz , veoma teško . Pegasus godinama pregovara , ali džaba kad se direktori smjenjuju malo malo . Pa fazon je što je sa WizzAir-om dijaspora navikla da leti baš jeftino , valja sad da se privikne na jače cijene . Sarajevo je imalo više potencijala sa WizzAir-om jer su i stranci dolazili mimo dijaspore . Također Tuzli ne odgovara nikako rast Banja Luke , trenutno im ništa ne ide u prilog .

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 13:59
Postao/la VensanKasel
donDondon je napisao/la:
08 avg 2023, 08:31
a zasto je wizz otisao iz tuzle
da li to ima veze sa stvarno losim poslovanjem i neispunjenim obecanjima ili to trojka pokusava unistiti jedini kanston na kome je sda vecina
Otišao zato što je u zadnje dvije godine napravio ogroman minus na globalnom nivou . Otišao zato što pojačava Skopje ( vlada Makedonije im redovno namješta tendere ) i tamo imaju trenutno bazu sa pet aviona , uskoro dolazi i šesti avion . Nakon 10 godina i tri bazirana aviona , pojačavaju i Beograd sa četvrtim .

Pojačavaju i Tiranu pogotovo , tamo ide žestoka borba sa Ryanairom . Iz Tirane možeš tokom cijele godine letjeti WizzAir-om za Beč , Brisel , Lion , Bazel , Nicu , Pariz , Berlin , Keln , Dortmund , Frankfurt , Hamburg , Atinu , Barcelonu ... Sve ti je jasno :D

I Podgoricu su dobro zeznuli , ukinuli Beč i Rim . Obje linije su letjeli prošle zime .

Naravno da je najveći razlog uprava aerodroma , tu nema dileme .
Veliki Ryanair im dva puta dolazi , oni ga ne znaju zadržati :facepalm:

Dolazi teška zima za Tuzlu , i ove 4 linije što je WizzAir ostavio pitanje je dana kada će i njih ukinuti .

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 14:00
Postao/la numanumaye22
Cuj misteriozna kompanija :tokralju: :urnebes:

Za 2 godine se iz Bosne i Hercegovine nece moci direktno letiti u zemlje zapadne Europe, ako ne izvalis 500 km iz npr Frankfurta do Sarajeva Lufthansom, sa layoverom u Istanbulu od po 4-5 sati. :rol: :tokralju:

To je fkt zalosno, kad uzmes u obzir da nam je vecina Europe na sat i po- dva leta. Ali cemo zato imat za Oman i Jalalabad redovno.

Jutros jaran pokuso otvorit Etsy shop, kad ono iznenadjenja li ne moze sa nasom karticom, najblize sto moze je Srbija i Hrvatska. :urnebes:

Rupa smo bez dna.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 14:04
Postao/la VensanKasel
Pa kad se predstavljamo kao lopovska destinacija gdje turiste ceka dranje od divljih taksista lopova na aerodromu, preko konobara lopova po Budvi i primorju, lopova koji iznaljmuju lezaljke i suncobrane za vise nego na Azurnoj obali, po prodavnicama gdje su lopovske cijene itd. Na svakom koraku lopovluk i dranje, a za to dobijete saobracajne kolapse, smrad kanalizacije i smeca, opasan nivo zagadjenja od obliznjih pozara, smjestaj u nekom cardaku kojem mozete prici samo sa planinarskom opremom, nestasice vode, buku iz kafana od koje ne mozete da spavate, rizik od politicke nestabilnosti... Danas se Budvaninu mnogo vise finansijski isplati i moze mnogo bolje i kvalitetnije da odmori ako ode 7 dana u vrhunski resort u Albaniji na pjeni od mora, nego da tih 7 dana provede u svom gradu u svojoj kuci ili stanu u Budvi. Ovo zvuci kao komedija apsurda, a na zalost je ziva surova istina. E zato se ovo desava sa avio prevoznicima.


Evo jedan zanimljiv komentar na ukidanje linija iz Podgorice .

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 14:18
Postao/la VensanKasel
numanumaye22 je napisao/la:
08 avg 2023, 14:00
Cuj misteriozna kompanija :tokralju: :urnebes:

Za 2 godine se iz Bosne i Hercegovine nece moci direktno letiti u zemlje zapadne Europe, ako ne izvalis 500 km iz npr Frankfurta do Sarajeva Lufthansom, sa layoverom u Istanbulu od po 4-5 sati. :rol: :tokralju:

To je fkt zalosno, kad uzmes u obzir da nam je vecina Europe na sat i po- dva leta. Ali cemo zato imat za Oman i Jalalabad redovno.

Jutros jaran pokuso otvorit Etsy shop, kad ono iznenadjenja li ne moze sa nasom karticom, najblize sto moze je Srbija i Hrvatska. :urnebes:

Rupa smo bez dna.

Iz Sarajeva možeš za Frankfurt , Beč , Cirih , Varšavu , Keln , Stuttgart , Oslo , Štokholm . Sljedeće godine biće za Minhen i Atinu .
Nije loše , ali naravno da može bolje .

Koji je to grad Jalalabad ?

Šta fali letovima za Oman ? Znaš li da je njihov rial treća najjača valuta na svijetu ? Turisti koji troše ogroman novac za naše ulsove .

Yebena Velika Britanija i kraljica pushe qurac arapima da dolaze , a ti bi ih tjerao iz Bosne i Hercegovine ? :damn:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 14:24
Postao/la BenWhite
Koje sranje napraviše nosioci evropskih vrijednosti u Grčkoj :shock:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 15:37
Postao/la Asteriks
BiH je osjetila velike pogodnosti sredstava Europske unije, a dokaz je činjenica da je podrška kroz IPA II za BiH do sada alocirana u iznosu od 552,1 milijun eura za nekoliko prioritetnih sektora. Među njima su demokracija i upravljanje, vladavina prava i osnovna prava, kompetitivnost i inovacije, obrazovanje, zapošljavanje i socijalne politike, promet, energetika, okoliš i klimatske akcije.

Uz te fondove, BiH također ima koristi i od regionalnih IPA II (2014. – 2020.) fondova. Ovi projekti podržavaju financijski zahtjevne infrastrukturne projekte u sektorima prometa, energetike i okoliša, što se većinom realizira kroz Investicijski fond za zapadni Balkan (Western Balkans Investment Framework – WBIF) u suradnji s Europskom investicijskom bankom (EIB) i Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD). Samo je za izgradnju koridora Vc BiH dobila 542 milijuna eura bespovratnih sredstava.
Prošle godine, Bosna i Hercegovina je propustila iskoristiti oko 25 miliona bespovratnih eura iz pretpristupnih fondova Evropske unije. Novac ostaje neiskorišten, jer zemlja ne ispunjava obaveze, nije usvojila potrebne strategije, a čeka se i na imenovanje nacionalnog koordinatora.
Finansiranje BiH iz IPA fondova moglo bi biti ugrozeno jer nismo imenovali nacionalnog koordinatora za ove fondove (ciklus 2021. do 2027.). Tacnije nije ga imenovalo Vijece ministara BiH, kojem fol nije dostavljen novi korigovani tekst za imenovanje.

Nevjerovatno koliko poguranaca od EU, a koliko nemara, bezobrazluka i propustenih prilika sa nase strane.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 16:19
Postao/la donDondon
VensanKasel je napisao/la:
08 avg 2023, 13:59
donDondon je napisao/la:
08 avg 2023, 08:31
a zasto je wizz otisao iz tuzle
da li to ima veze sa stvarno losim poslovanjem i neispunjenim obecanjima ili to trojka pokusava unistiti jedini kanston na kome je sda vecina
Otišao zato što je u zadnje dvije godine napravio ogroman minus na globalnom nivou . Otišao zato što pojačava Skopje ( vlada Makedonije im redovno namješta tendere ) i tamo imaju trenutno bazu sa pet aviona , uskoro dolazi i šesti avion . Nakon 10 godina i tri bazirana aviona , pojačavaju i Beograd sa četvrtim .

Pojačavaju i Tiranu pogotovo , tamo ide žestoka borba sa Ryanairom . Iz Tirane možeš tokom cijele godine letjeti WizzAir-om za Beč , Brisel , Lion , Bazel , Nicu , Pariz , Berlin , Keln , Dortmund , Frankfurt , Hamburg , Atinu , Barcelonu ... Sve ti je jasno :D

I Podgoricu su dobro zeznuli , ukinuli Beč i Rim . Obje linije su letjeli prošle zime .

Naravno da je najveći razlog uprava aerodroma , tu nema dileme .
Veliki Ryanair im dva puta dolazi , oni ga ne znaju zadržati :facepalm:

Dolazi teška zima za Tuzlu , i ove 4 linije što je WizzAir ostavio pitanje je dana kada će i njih ukinuti .
taj minus na globalnom nivou nesto mi smrdi,koliko znam buknuli su letovi poslije korone drama,a kao kriza a pojacavaju beograd,skopje albaniju itd

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 17:04
Postao/la alemsa
BenWhite je napisao/la:
08 avg 2023, 14:24
Koje sranje napraviše nosioci evropskih vrijednosti u Grčkoj :shock:
Bjezi ba cuj u 21om vijeku otic na tekmu i glavu zijanit, to nea ni u Africi gdje se jos sabljama bodu

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 17:22
Postao/la VensanKasel
donDondon je napisao/la:
08 avg 2023, 16:19
VensanKasel je napisao/la:
08 avg 2023, 13:59
donDondon je napisao/la:
08 avg 2023, 08:31
a zasto je wizz otisao iz tuzle
da li to ima veze sa stvarno losim poslovanjem i neispunjenim obecanjima ili to trojka pokusava unistiti jedini kanston na kome je sda vecina
Otišao zato što je u zadnje dvije godine napravio ogroman minus na globalnom nivou . Otišao zato što pojačava Skopje ( vlada Makedonije im redovno namješta tendere ) i tamo imaju trenutno bazu sa pet aviona , uskoro dolazi i šesti avion . Nakon 10 godina i tri bazirana aviona , pojačavaju i Beograd sa četvrtim .

Pojačavaju i Tiranu pogotovo , tamo ide žestoka borba sa Ryanairom . Iz Tirane možeš tokom cijele godine letjeti WizzAir-om za Beč , Brisel , Lion , Bazel , Nicu , Pariz , Berlin , Keln , Dortmund , Frankfurt , Hamburg , Atinu , Barcelonu ... Sve ti je jasno :D

I Podgoricu su dobro zeznuli , ukinuli Beč i Rim . Obje linije su letjeli prošle zime .

Naravno da je najveći razlog uprava aerodroma , tu nema dileme .
Veliki Ryanair im dva puta dolazi , oni ga ne znaju zadržati :facepalm:

Dolazi teška zima za Tuzlu , i ove 4 linije što je WizzAir ostavio pitanje je dana kada će i njih ukinuti .
taj minus na globalnom nivou nesto mi smrdi,koliko znam buknuli su letovi poslije korone drama,a kao kriza a pojacavaju beograd,skopje albaniju itd
Wizz Air je zabilježio ogroman gubitak za financijsku godinu koja završava 31.3. Gubitak je čak 564,6 milijuna EUR, tek nešto manji nego 2021. kada je bio 642,5 milijuna. Wizz Air je imao 3,9 milijardi EUR prometa. Wizz Air je zadnji profit imao 2019. od 338,3 milijuna EUR. No od 2020. do 2022. je akumulirao čak 1,8 milijardi EUR gubitka. Ogromna brojka. Kompanija ove veličine (Kingfisher, Air Berlin, Jet…) su bankrotirale sa milijardom EUR gubitka.


Fazon je što su oni 2021 godine krenuli sa ekspanzijom i bazama , a tada su bili još valovi korone i ograničenja . Tu su se zeznuli .

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 17:45
Postao/la BenWhite
alemsa je napisao/la:
08 avg 2023, 17:04
BenWhite je napisao/la:
08 avg 2023, 14:24
Koje sranje napraviše nosioci evropskih vrijednosti u Grčkoj :shock:
Bjezi ba cuj u 21om vijeku otic na tekmu i glavu zijanit, to nea ni u Africi gdje se jos sabljama bodu
Ma bolest. Ovi BBBovci su maksuz otišli da se mlate tamo samo što nisam baš očekivao da će ubiti nekoga :crazy:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 20:06
Postao/la kraljttbvb
numanumaye22 je napisao/la:
08 avg 2023, 14:00
Za 2 godine se iz Bosne i Hercegovine nece moci direktno letiti u zemlje zapadne Europe, ako ne izvalis 500 km iz npr Frankfurta do Sarajeva Lufthansom
Sa jedne strane je i dobro sto ce ukinuti ove jeftine letove.

Npr. Sto ces nam ti ovdje u BiH? Raj na zemlji je Njemacka i neka te tamo.

Posalji roditeljima mjesecno 500 eura, a tebe neka u Mc Donaldsu i radi, ovdje nam ne trebas, treba nam samo tvoja lova :zviz:

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 20:55
Postao/la RacioEmocionalan
kraljttbvb je napisao/la:
08 avg 2023, 20:06
Sa jedne strane je i dobro sto ce ukinuti ove jeftine letove.

Npr. Sto ces nam ti ovdje u BiH? Raj na zemlji je Njemacka i neka te tamo.

Posalji roditeljima mjesecno 500 eura, a tebe neka u Mc Donaldsu i radi, ovdje nam ne trebas, treba nam samo tvoja lova :zviz:
100%. Sad ozbiljno, letio sam par puta preko Tuzle i cisto iz praktickih razloga sam se prebacio na Sarajevo jer je uzasno voziti se do Mostara skoro 4 sata u jednom pravcu nakon leta. Bolje i malo vise platiti pa se k'o covjek za sat i pol spustiti lagano u Mostar nego po onim gudurama i uzasnim cestama sebe iscrpljivati.

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 21:59
Postao/la VensanKasel
RacioEmocionalan je napisao/la:
08 avg 2023, 20:55
kraljttbvb je napisao/la:
08 avg 2023, 20:06
Sa jedne strane je i dobro sto ce ukinuti ove jeftine letove.

Npr. Sto ces nam ti ovdje u BiH? Raj na zemlji je Njemacka i neka te tamo.

Posalji roditeljima mjesecno 500 eura, a tebe neka u Mc Donaldsu i radi, ovdje nam ne trebas, treba nam samo tvoja lova :zviz:
100%. Sad ozbiljno, letio sam par puta preko Tuzle i cisto iz praktickih razloga sam se prebacio na Sarajevo jer je uzasno voziti se do Mostara skoro 4 sata u jednom pravcu nakon leta. Bolje i malo vise platiti pa se k'o covjek za sat i pol spustiti lagano u Mostar nego po onim gudurama i uzasnim cestama sebe iscrpljivati.
I meni naši klijenti to masovno govore , pogotovo ako moraju iz Tuzle voziti po noći .

Ovo je šansa da Ryanair pojača Banja Luku , a Eurowings i Lufthansa Sarajevo . Čudi me ogromna pasivnost Norwegiana , mogli bi bez problema pojačati Geteborg i Oslo , te uvesti Kopenhagen i Malmo .


Sljedeće godine Fly Emirates dobija Airbus A350 i šuška se da će početi letjeti za Sarajevo i Beograd .

Re: Chat - bez ratnih i političkih tema

Postano: 08 avg 2023, 22:05
Postao/la armando
RacioEmocionalan je napisao/la:
08 avg 2023, 20:55
Sad ozbiljno, letio sam par puta preko Tuzle i cisto iz praktickih razloga sam se prebacio na Sarajevo jer je uzasno voziti se do Mostara skoro 4 sata u jednom pravcu nakon leta. Bolje i malo vise platiti pa se k'o covjek za sat i pol spustiti lagano u Mostar nego po onim gudurama i uzasnim cestama sebe iscrpljivati.
Vidi se da si slabo obilazio BiH i da ti najmanja prepreka predstavlja problem. Putevi su takvi kakvi jesu, ali čovjek kada često putuje lakše se i navikne. Meni su najveća nevolja "naseljena mjesta" gdje jedni izlaze na magistralu i još na kratko sa još nevidljivijim žmigavcima ako ga uopšte koriste, dok drugi isto tako skreću.
Same krivine i pustolovina su izazov samo da je manje teretnjaka.