Chat - bez politike i ratnih prica
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Dodik ce ugasiti manji bh. entitet
. RS vise ne postoji u Ustavnom sudu, a to je tek pocetak.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
I da ga shvatis ozbiljno. Pa lik ne zna da se radi dionica Poprikuse-Nemila, on spominje ugovaranje.Asteriks je napisao/la: ↑27 jun 2023, 18:17Istorijski značajni projekti za ekonomsku i saobraćajnu revitalizaciju regije Hercegovine – tunel Prenj, tunel Kvanj te dionica Mostar sjever – Mostar jug, a koji će donijeti novu dimenziju saobraćajnog povezivanja ovoga dijela BiH na međunarodnu mrežu saobraćajnih koridora, trebali bi biti ugovoreni do kraja ove godine, saznaje Večernji list.
Kada se tome doda i dionica Mostar jug – tunel Kvanj, koja također uskoro dolazi na red, regija Hercegovina imat će ili izgrađen ili u gradnji cjelokupan dio panevropskog koridora koji će svoju vrijednost pokazati u godinama koje dolaze, kada će se, uporedo s političkim napretkom BiH prema EU provoditi jednako vrijedni procesi ekonomskog uvezivanja.
Dinamika aktivnosti
V.d. direktora JP Autoceste Federacije BiH Denis Lasić u razgovoru za Večernji list objasnio je detalje planiranih aktivnosti za ovu i iduću godinu, najavivši izuzetno vrijedne, a iz uglastruke strateški važne projekte saobraćajnog uvezivanja koji imaju jasnu potporu međunarodnih finansijskih institucija.
Naglasio je kako je podršk EBRD-a, Evropske investicijske banke (EIB), kao i Svjetske banke jasna i neupitna, potvrdivši da je u posljednjih nekoliko dana održano nekoliko sastanaka i razgovora o temi finansiranja i podrške daljnjem ubrzanju dinamike gradnje koridora. Lasić je poručio kako su Autoceste Federacije krenule obnovljenom energijom u tom smjeru, kazavši kako su detektirali i riješili određene stvari u tom procesu, nakon čega je mogla uslijediti i nova dinamika.
Potvrdivši kako su međunarodne finansijske institucije spremne pratiti i podržavati Federaciju, Lasić je objasnio i očekivanja za ovu godinu.
A ona glase: – Do kraja 2023. godine trebale bi biti ugovorene dionice Mostar sjever – Mostar jug, tunel Prenj, kao i tunel Kvanj, dok bi u prvoj polovini iduće godine trebala biti ugovorena i dionica Mostar jug – tunel Kvanj. Lasić ističe kako se također očekuje i ugovaranje za dio autoceste od Zenice do Poprikuša, a u 2024. godini cilj je, naglasio je, imati ugovorene sve preostale dionice koridora Vc u vrijednosti od još milijardu maraka.
Sve to uklapa se u zacrtani cilj o završetku radova izgradnje kroz ovaj entitet, a koji će dobiti jednu savremenu, brzu i sigurnu saobraćajnicu spojenu na sve važnije saobraćajne koridore Evropske unije. Takvo što otvorit će nove perspektive razvoja lokalnoj poslovnoj zajednici, kao i lokalnoj samoupravi, općinama i gradovima kroz koje prolazi.
Kada je riječ o radovima na sjevernom dijelu, svakako treba uputiti na najveći investicijski ugovor u posljednjih 30 godina u BiH, koji se odnosi na dionicu autoceste na koridoru Vc Medakovo – Ozimice ukupne dužine 21,3 kilometra, a na kojoj radi Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A. Ş.
Projekat je to kojim će se na viši nivo podići ekonomski potencijali ovoga dijela BiH, ali i stvoriti pretpostavke za povezivanje sjevernog dijela koridora. Takvo što zasigurno će dovesti do snažnijeg prometnog pozicioniranja, ali i otvoriti nove perspektive razvoja.
Tehničke karakteristike
U kontekstu južnog dijela koridora koji prolazi kroz Hercegovinu svakako će tunel Prenj biti najzahtjevniji projekt u kontekstu struke, što i ne čudi s obzirom na geografsku konfiguraciju terena, kao i činjenicu da će mašine probijati deset kilometara dug tunel ispod planinskog masiva.
Tunel je lociran u središnjem masivu planine Prenj i s dužinom od 10,45 kilometara (sa svim pristupima oko 12 kilometara) radit će se o devetom najdužem cestovnom tunelu u Evropi, a prvi je ovakav tunel u Bosni i Hercegovini koji prelazi granicu od šest kilometara.
Kada je pak u pitanju dionica Mostar sjever – Mostar jug, projektna dokumentacija pokazuje kako će također biti riječ o iznimno zahtjevnom projektu, a dokaz je plan koji uključuje izgradnju pet tunela ukupne dužine oko šest kilometara i deset vijadukata/mostova ukupne dužine oko dva kilometra.
Svi ovi važni procesi imaju podršku međunarodnih finansijskih institucija, a novi investicijski ciklus koji se planira ove i iduće godine bit će važan dio dovršetka mozaika koji se odnosi na infrastrukturni projekt o kojem su sanjale generacije žitelja BiH.
- ASD
- Postovi: 24310
- Pridružen/a: 20 okt 2012, 12:26
- Lokacija: Ciudad de carbón (Kohlenstadt)
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Da li je iko imao bolove u trtičnoj kosti?
Vozio sam bajk, kasnije ležao par sati u kadi, opterećenje je bilo na kost.
Kakvi su ovo bolovi jbte. Ležati ne možeš.
Vozio sam bajk, kasnije ležao par sati u kadi, opterećenje je bilo na kost.
Kakvi su ovo bolovi jbte. Ležati ne možeš.

Zadnja izmjena: ASD, dana/u 27 jun 2023, 20:38, ukupno mijenjano 1 put.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Dodik opet baca kosti…
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Ambasada samo zna napisati osuđujemo I nista nikad uraditi povodom toga. Uglavnom, svi su oni bili za rusenje ustava kad je trebalo Lendu preskociti a sad im kao smeta. Licemjeri
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Kako se polako razotkriva izdajnicki projekat trojke samo da bi se docepali fotelja I para. Ocekujem ih u politickom azilu u SADu ako stvari krenu nagore
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Zelena botina detected
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Definitivno nije jasan. Ono sto sam brzinski uspio bliknut, u tom krugu oko Zenice, jeste da je raspisan tender za dionicu Ozimice - Poprikuse nekih 12ak km, a da se ta dionica sto si naveo vec radi, te da je ugovor potpisan jos 2020.
Koliko se samo km autoputa finansiralo bespovratnim sredstvima EU, evo bas za pomenutu dionicu nekih 40 miliona eura. Strasno kako se uopce toliko kaska.
Negdje sam naletio info kako je prvi put ove godine, da Autoceste ugovaraju izgradnju 20 km, a do sada je bila praska da se ugovara izgradnja dionice max do 10 km.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.
- Chapman1886
- Postovi: 4737
- Pridružen/a: 21 maj 2018, 21:20
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Sta je sa Dinom, što ne gleda utakmicu sa svojim partnerom koji se baš promjenio, treba samo razgovarati i kompromise tražiti što bi ublehaš Dino rekao. Dino reče SDA nije znala, on valjda bio SDP, šta je sad sa historijskim sjednicima ubleho jedna. Samo ste BOŠNJE dobre kad im za fotelje glasate JADOVI. ZA OVU ZEMLJU SU LJUDI GINULI, SVE STE PRODALI. FUJ FUJJ
Neka Šmitonji neko kaže da je Dodik Bošnjak iz SDA,možda i reaguje...
Neka Šmitonji neko kaže da je Dodik Bošnjak iz SDA,možda i reaguje...
Samo Sloboda | COYG
- Chapman1886
- Postovi: 4737
- Pridružen/a: 21 maj 2018, 21:20
- Kontakt:
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Bitno da se tramvajska pruga pravi da vas zaslijepe dok pustaju da oduzmu ono za sta su ljudi krv proljevali.Bitna je Sebijina diploma,a diplome u RSu i kod Covica 80% kupljene.Iskreno i bolje bi bilo da nismo vise u istoj drzavi sa ovim glavonjama ali morali bi jos malo korigovati mapu misle da ozakone ono sto su oteli e malo morgen
Samo Sloboda | COYG
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Nek oduzmu konacno,jel vas dosta sa tom pricom vise ,hoce li nas Bake spasiti da nam ne otmu ?
GO ROGER !!....peRFect !!!!
VOLIM ZELJEZNICAR!!
RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF
VOLIM ZELJEZNICAR!!
RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF RF
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
To je rješenje, dali su sve do sad, nek dopuste i ovo i tjt. Idemo onda dalje da vidimo sta Hrvati žele. Najbolja politika
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
24. oktobar 1946 - ostalo je historija. Ostalo je emocija, otrov i lijek, porodica, život, strast
Online
Trenutno korisnika/ca: VolimBiH96 i 105 gostiju.