Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
84
60%
Benzin
29
21%
Plin
4
3%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
20
14%
 
Ukupno glasova: 139

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 13 avg 2016, 10:46

Saurman je napisao/la:Kad budeš dolazio u Bosnu svrati : http://www.olx.ba/artikal/22587068/merc ... n1-510-ks/
hahahaa
koji su ovo sabani?
cuj, sest mjeseci garancije na mercedesov mjenjac :lol: :lol:
mercedes ima problema sa hrdjanjem, ima problema sa amortizacijom, ali nema problema sa mjenjacem.
nikada nikome nije otisao mercedesov mjenjac.
Asteriks je napisao/la:BMW je prosle godine najavio motor sa 4 turbine (M750
mislis da je to dobro?
nijemci imaju uzrecicu koju ce potvrditi svaki mehanicar i svaki strucnjak, a ona glasi: hubraum ist durch nichts zu ersetzen.
nista ne moze zamijeniti kubikazu.
bmw je vec davno izbacio modele sa 3 turbine. koje su prednosti turbine? nema ih. to su ovi iz auto industrije napravili u dogovoru sa politikom.
politicari ce se moci hvaliti da su pogurali auta koja ce izbacivati manje co2, a auto industrija ce trljati ruke jer ce cesce prodavati auta.
mala kubikaza + puno konja = brzo stradanje motora. to nece osjetiti prvi vlasnik, ali hoce drugi.

sad, zasto stavljaju dvije ili vise turbina? ko je vozio visokoturazna auta sa jednom turbinom, itekako zna sta je ono sto svabe zovu turboloch.
ono kad dodas gas a auto sekund ili dva ne reaguje. toliko mu treba vremena dok turbina napuni zrak i pukne ga u motor. taj problem su reducirali dodavanjem druge turbine.
turbini treba zagrijavanje, podmazivanje i onda odmor.
ja nemam tih problema. iskoristio sam priliku i uzeo onog zadnjeg mercedesa sa 6.3 litarskim motorom.
kada on nakon moje voznje dodje u grazu, nema mjesta u kojem nesto ne pucketa :lol: osovine, motor... ma, pravi orkestar :lol:
i tako iz dana u dan, iz sedmice u sedmicu, iz mjeseca u mjesec. nikad nista. jedino sta trosi jesu ljetne gume koje mijenjam barem dvaput u sezoni i kocnice. hvala Bogu nikad nista.
i druga stvar, kada sam pozelio vise od onoga sto nudi serija(525 ks), otisao sam do mog majstora, uradio auspuh, stavio bolji sportski filter i jos jednu sitnicu i dobio 75 ks. dakle, par sitnica i vec je na 600 ks. za toliko konja ova nova auta moraju mijenjati turbinu :lol:
aBd u drugoj fazi ga penjemo za jos 100 ks, a aBd u trecoj od auta koje ima samo zadnji pogon pravimo allrad.
i opet, za razliku od ovih novih auta, moj nece imati problema, jer ogromna kubikaza moze iznijeti tih 200 ks bez da se umori.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 11456
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 avg 2016, 11:17

Imas izazov na velikoj nadmorskoj visini gdje turbine kompenzuju gubitak gustine vazduha.

Motor il turbina nece sigurno brze stradati ukoliko se pravilno odrzava, pocev od orginalih filtera zraka te na kraju i motornog ulja. Samo pracenje sumova (uzrokovanih ostecenjima interkulera) moze biti jedan od okidaca problema.

Ako ce motor na 4 turbine izvuci 400 KS, onda je to fabricki preporuceni prag, a znamo da se Svabe ne sale. Msm da su vec u startu ugradjene neke komponente u klipove (tj. jaci zavoji klipnjaca).

Naravno danasnje turbine smanjuju stetne gasove u velikom procentu.

To ce biti cetiri faze rada motora (obrtaja) gdje ce svaka turbina razlicite velicine imati svoj zadatak (druga se pali na 2000 obrataja). To znaci ekonomicnost, gore pomenute ekoloske norme i izvlacenje propisanog max.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 13 avg 2016, 11:35, ukupno mijenjano 1 put.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
JHam
Postovi: 9056
Pridružen/a: 18 jan 2013, 10:17
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la JHam » 13 avg 2016, 11:25

Gigabyte je napisao/la:Auto do 10-11 hiljada maraka? Ima li neko prijedlog? P.S. samo bez karavana
Audi A3 2005+

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 13 avg 2016, 11:54

da ja tebe prvo upitam koliko je tvoje iskustvo s tim autima?
moj prethodni amg je iimao totalnu stetu zbog turbine. dvanaest(12!) pukotina na glavi motora.
Asteriks je napisao/la:Motor il turbina nece sigurno brze stradati ukoliko se pravilno odrzava
ja ne govorim o normalnim autima koja ce se normalno voziti.
prica je pocela sa onim amg gts i ja sam se nadovezao na istu tj. govorio sam o sportskim autima.
Asteriks je napisao/la:Ako ce motor na 4 turbine izvuci 400 KS, onda je to fabricki preporuceni prag, a znamo da se Svabe ne sale.
:lol: :lol:
ne smijem se tebi licno, nego vjerovanju jadnog naroda koji misli da s tamo prave kvalitetna auta.
jedan od mojih najboljih prijatelja je majstor mehanicar. covjek je dugo, dugo isao u skolu dok nije postao to sto jeste.
ja ga zovem doktor za auta. sto se mene tice, mozda na svijetu ima majstora u njegovom rangu, ali boljih def. nema.
zanat je zavrsio u mercedesu. mercedes mu je nudio da bira u kojem ce salonu raditi i biti glavni, ali je odbio, osamostalio se i sada je bogat covjek.
kunem se da majstori iz mercedesovog servisa kod njega popravljaju auta.
kada bi ti sjeo s njim i cuo sta prica, uhvatio bi se za glavu.
nova auta su bila pokvarena ili je nesto sfusereno da ne mogu voziti. ne mogu biti isporucena. pa onda sefovi salona lazu vlasnicima kako bi prolongirali termin isporuke. o samom kvalitetu auta moze napisati roman.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 11456
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 avg 2016, 12:08

Naravno da pricamo o pomenutoj verziji. Ne znam koji si tacno amg vozio, ali govorio o gore prikazanom modelu..
moj prethodni amg je iimao totalnu stetu zbog turbine. dvanaest(12!) pukotina na glavi motora.
Klipovi su od kaljenog aluminija, a ne sumnjam da nove verzije rade blokove i glave od ojacanje alu legure.

Turbina sama po sebi izaziva polemiku, ali, ponavljam 2 takve su odlicno kompatibilne u ovom sportskom autu a ev kao sto vidimo pokusat ce se i sa duplo vise.

Ostatak ne bih komentarisao samo cu reci da nove norme izbacuju vise konkurentnosti pocev od elektro automobila pa se ogranak auto industrije odredjenih proizvodjaca preusmjerio upravo na tu oblast.
cuj, sest mjeseci garancije na mercedesov mjenjac
:rol:
sad, zasto stavljaju dvije ili vise turbina? ko je vozio visokoturazna auta sa jednom turbinom, itekako zna sta je ono sto svabe zovu turboloch.
Msm da se za to naslo rjesenje u vidu mijenjanja smjera ulaza u rotor turbine zakretanjem lopatica te se dobije optimalan ugao ali i rjesava elasticnost pri niskim i eksplozivnost pri velikim obrtajima, prije svega kod sportskih auta.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 13 avg 2016, 13:18

Asteriks je napisao/la: Ne znam koji si tacno amg vozio, ali govorio o gore prikazanom modelu..
prvo je bila c-klasa i na njoj sam sprzio motor. prokleta turbina.
sada vozim e63 koji nema dodatnopunjenje. dakle, saugermotor(ne znam kako se kaze na nasem).
Asteriks je napisao/la:Turbina sama po sebi izaziva polemiku, ali, ponavljam 2 takve su odlicno kompatibilne u ovom sportskom autu a ev kao sto vidimo pokusat ce se i sa duplo vise.
kod njih je upitan vijek trajanja. kao sto rekoh, to ne zanima prvog vlasnika koji ce ga voziti max. 4 godine.

i da, da je taj novi motor u amg gts toliko dobar, stavili bi ga i u gt3. ali ne, gt3 ima stari, dobri 6.3 motor.

i moram dodati da sam imao priliku da se utrkujem sa ovim novim c 63 amg (4.0 motor sa 510 ks). nema sta, dobro su ga uradili.
od 0-150 je brzi od mog. od 150-200 sam izjednacio, a na 200+ nije imao sanse.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 11456
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 avg 2016, 13:22

dakle, saugermotor(ne znam kako se kaze na nasem).
Atmosferac.
i moram dodati da sam imao priliku da se utrkujem sa ovim novim c 63 amg
Mogu mislit za 4 sec na stoju.

Uglavnom svakom svacije, ali ne vidim problem zasto se ova inovacija (4 turbine) ne bi isprobala ako je sam motor pripremljen za istu.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 13 avg 2016, 13:47

Asteriks je napisao/la:Atmosferac.
nikad cuo.
inace sam flop sto se tice auta. sto se tice motora, samo znam gdje se dosipa ulje :lol:
kada se upali neka lampica, pravac u servis. cak ni gume ne dopumpavam. pokusao, pa umjesto 2,6 napunio 2,2 bara :lol:
al zato vozim ko lauda u najboljim danima. jos me niko nije uzeo.
mehanicar kojeg pomenuh takodje voli brza vozila i vozi brzo, a od brzih auta ima kajena od 600 ks, brabusa, kao i preradjeni bmw-ov motor s1000rr sa 240 ks. a nikad nije smio sjesti sa mnom :lol:
Asteriks je napisao/la:Mogu mislit za 4 sec na stoju.
kada smo startali, izgledalo je kao da on ima 600 ks a ja 510. ode.
izgleda da imaju daleko bolji prenos. ovi novi mjenjaci sa duplim kvacilom(il kako se vec kaze) nakon odredjenog broja obrtaja ubace u visu brzinu prije negoli ti presaltas. moje auto od 0-100 treba ca. 4 sec. ovaj je brzi.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 11456
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 avg 2016, 13:58

ovi novi mjenjaci sa duplim kvacilom(il kako se vec kaze)
Valjda mislis na duplu lamelu (il vise njih - MP Clutch) radi lakseg prenosa velikog okretnog momenta.

To je ustvari manji pritisak na papucicu kvacila.

Ili mislis na prenos sa dvije spojke DCT.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 13 avg 2016, 14:02

ma nemam pojma kako se zove. uglavnom, to ga cini daleko brzim od auta sa slicnim motorima a koja to nemaju.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 11456
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 avg 2016, 14:05

Pa kvacilo sa dvije lamele ima manju masu (cijeli set) i veci moment u Nm od obicnog (msm da se radi o razlici od oko 390 Nm okretnog momenta).

Lakse se salta, ne moras ici do poda msm i imas brzi mjenjac.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 14 avg 2016, 10:53

http://www.n-tv.de/auto/E-Klasse-mit-10 ... 13156.html
ovim momcima skidam kapu. nije sala dodati jos preko 400 ks u i onako jakog benza(585 ks)
jace turbine, bolji Downpipes(cijevi koje povezuju motor i auspuh), neke sportske svjecice, pojacan automatski mjenjac(serijski moze izdrzati do 900 ks) plus Sperrdifferenzial(nemam blage kako se kaze na nasem) rezultat je zvijer sa preko 1000 ks, kao i 1400 nm.
za 2,8 sec. stigne do stoje, a ima speru na 350.

a ovo je moj ludi komsija koji se takodjer razumije u auta.


ovdje testira amg gts


al koji ludjak...
ulazi u krivinu sa 180 a na videu se vidi da je ogranicenje 40 :lol:
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 11456
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 14 avg 2016, 11:47

Dovoljno je viditi kakav upgrade rade npr. jednoj dvici a ne ovim zvjerkama.

U svakom slucaju to je za mene umjetnost.
Sperrdifferenzial
Pri bržoj vožnji kroz zavoje nerijetko se događa da se, zbog naginjanja karoserije, kotač s unutarnje strane zavoja odigne od zemlje (ili se smanji opterećenje na njega). U tom će se slučaju ovaj kotač nastaviti vrtiti u prazno, no diferencijal će ujedno i "prekinuti" okretanje kotača s vanjske strane zavoja. U krajnjim situacijama, ovakav gubitak pogona može rezultirati zanošenjem vozila kao najlošijim scenarijem te gubitkom brzine kao scenarijem posebno problematičnim kod natjecateljskih vozila. Da bi se ovakve pojave koliko-toliko ograničile, na automobile boljih karakteristika ugrađuje se diferencijal s ograničenim proklizavanjem, poznat i kao LSD (eng. - Limited Slip Differential).
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
Saurman
Postovi: 26910
Pridružen/a: 22 avg 2009, 20:08
Lokacija: Alpha Centauri
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Saurman » 16 avg 2016, 18:50

sekerbay je napisao/la:
Saurman je napisao/la:Kad budeš dolazio u Bosnu svrati : http://www.olx.ba/artikal/22587068/merc ... n1-510-ks/
hahahaa
koji su ovo sabani?
Navodno najbolja autokuća u BiH,uvoze najkvalitetnija auta. :)

slika
slika

:ljepota:

Šestica Gran Coupe M6 V8 twin turbo motor sa 560 KS do stotke za 4.2 sekunde maximalna brzina 305 km/h.
1974---1975---1976---2001---2013---2020

Avatar
Derdiyok
Postovi: 18284
Pridružen/a: 10 maj 2015, 04:48
Lokacija: Σα
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Derdiyok » 16 avg 2016, 20:37

Trebaju mi zvučnici zadnji za 206icu ? Jel ima ko da proda ? :mrgreen:
® GONGASHI POWERHOUSE ®

Avatar
sekerbay
Postovi: 4151
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 16 avg 2016, 23:00

nema sta, dobra benga.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 11456
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 17 avg 2016, 14:56

slika
slika

Kakav stari kov. Fiat 132, iz '76., 1.8, sa oko 105 KS, zvjerka od auta.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
BosnianKingdom
Postovi: 2789
Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la BosnianKingdom » 17 avg 2016, 22:35

Sve pohvale za Autotex u Pazaricu, za 200KM stvarno kvalitetne presvlake koje su legle kao orginal. Kapa do poda.
Sabrine mi moje!

Avatar
Asteriks
Postovi: 11456
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 22 avg 2016, 19:34

slika
slika

Zvjerka Merc GLC. 2.0 i 2.2 motor, sa min 170 KS.

Veliki upgrade u odnosu na GLK verziju pocev od samanjene potrosnje za skoro 20 %, plus laksi za nekih 80 kg.

Dok GLC verzija AMG Sport (3.0) ide i sa 360 KS te 520 Nm.
Without a moral compass, the human mind will justify anything.

Avatar
JHam
Postovi: 9056
Pridružen/a: 18 jan 2013, 10:17
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la JHam » 22 avg 2016, 22:10

BosnianKingdom je napisao/la:Sve pohvale za Autotex u Pazaricu, za 200KM stvarno kvalitetne presvlake koje su legle kao orginal. Kapa do poda.
Malo su opali s materijalom, ja kad sam ubacivao nije bilo nekog pretjeranog izbora, ali su dobro uradili :D
slika

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Amazon [Bot] i 3 gosta.