Stranica: 20/20.
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 20 avg 2025, 17:23
Postao/la harry_90
VensanKasel je napisao/la: ↑19 avg 2025, 22:31
harry_90 je napisao/la: ↑19 avg 2025, 15:31
Meni je samo cudno sto su citav aerodrom dali Wizzu da radi na njemu,trebali su makar uvesti jos jednu do dvije aviokompanije radi konkurencije,ovako mi sve smrdi da ce ovi uzeti subvencije i ako nestane para da ce se lagano pokupiti sa aerodroma,jos nisu potpisali nikakav ugovor,vec ide prica da ce se Wizz zadrzati dugo godina
Jesi vidio da ide A321neo sa 239 sjedišta ?
Ma Zwizzair u zadnje 3 godine nije normalan , ludilo poteza imaju .
Jesam,iznenadjen sam da ce novim avionima raditi na MAT-u..
Ne sumnjam da ce avioni biti puni,jer Tuzla ne sluzi samo za domace putnike,vec sa njega idu putnici iz Hrvatske i Srbije,uzet ce dosta od Banja Luke putnika,za Sarajevo jedan mali dio koji je bio prinudjen tamo da ide..
Uredili su dosta aerodrom,ubrzo treba da pocne postavljanje rasvjete na centralnoj pisti,tako da ce aerodrom dobro funkcionisati u kasnim vecernjim satima i kada je period magle..
Ovdje sam ja davno nagovjestio da sam imao info da ce se aerodrom podici,jes da se malo oduzilo al jbg,tako da isti izvor mi je rekao da se nece ostati samo na Wizzu..
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 27 avg 2025, 23:28
Postao/la DamirT
Nove pozitivne vijesti sa Međunarodnog aerodroma Tuzla:
Redovna linija TUZLA - CIRIH, sa švicarskom aviokompanijom Chair Airlines!
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 28 avg 2025, 08:55
Postao/la VensanKasel
DamirT je napisao/la: ↑27 avg 2025, 23:28
Nove pozitivne vijesti sa Međunarodnog aerodroma Tuzla:
Redovna linija TUZLA - CIRIH, sa švicarskom aviokompanijom Chair Airlines!
Fantastičan potez , moram priznati !!!
Iako traje samo dva mjeseca ljeta , mora se početi i do nas je ostalo kako će se razvijati linija . Što više kompanija da se ne ovisi o Zwizzair-u , jer ko te jednom nagoozi vjerovatno će i opet .
Trebali bi i Turci da povećaju frekvencije za Istanbul .
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 16 sep 2025, 11:10
Postao/la VensanKasel
Transavia konačno stiže u Bosnu i Hercegovinu !!!
Od 17 aprila 2026 godine , Transavia otvara liniju Sarajevo - Pariz ( aerodrom Orly ) , letovi će biti ponedjeljkom i petkom .
Karte počinju od 69 eura u jednom smjeru .
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 16 sep 2025, 13:35
Postao/la AshburtonG
Vezano za post iznad. Sve u svoje vrijeme. Na pocetku je Tuzli odgovaralo vezanje za Wizz. Dali su im sve i jedino zbog toga je napredovao aerodrom. Medjutim, naravno da je doslo vrijeme da se aerodrom siri. Ima odlican geografski polozaj i ogroman potencijal. Jedino sto ga koci su politicki marifetluci i nesposobna uprava.
Tuzla samo treba pametno sad igrat i npr. ne uvodit direktnu konkurenciju glavnom partneru za iste linije.
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 16 sep 2025, 16:42
Postao/la VensanKasel
AshburtonG je napisao/la: ↑16 sep 2025, 13:35
Vezano za post iznad. Sve u svoje vrijeme. Na pocetku je Tuzli odgovaralo vezanje za Wizz. Dali su im sve i jedino zbog toga je napredovao aerodrom. Medjutim, naravno da je doslo vrijeme da se aerodrom siri. Ima odlican geografski polozaj i ogroman potencijal. Jedino sto ga koci su politicki marifetluci i nesposobna uprava.
Tuzla samo treba pametno sad igrat i npr. ne uvodit direktnu konkurenciju glavnom partneru za iste linije.
Nije baš tako , Tuzla prije nije imala konkurencije što se tiče niskobudžetnih kompanija . Sada ima , tu je Banja Luka ( lete Zwizzair i Yaranair ) , a u Sarajevu Yaranair sljedeće godine najvjerovatnije otvara bazu i Zwizzair otvara dvije nove linije .
Mi se svi nadamo da će Zwizzair ovaj put ostati na duže staze , ali njihovi potezi nam govore upravo suprotno .
Prije par dana su zatvorili bazu u Beču i prebacuju avione u Bratislavu , jer će dobiti subvencije .
Može se desiti da im Banja Luka ponudi subvencije , oni odoše
Naravno da Tuzla treba paziti Zwizzair , ali moraju dovoditi i druge kompanije , evo Chair je odličan primjer za to . Pokušati dogovoriti da Pegasus poveća frekvencije , Yaranair vratiti obavezno sa 2-3 linije .
Norwegian bi isto dobar bio , što više različitih prevoznika .
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 16 sep 2025, 17:27
Postao/la Sveti
Ja idalje ne mogu da vjerujem da Salzburg nije nikako povezan sa bih, a ima toliki broj balkanaca u i oko grada

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 17 sep 2025, 00:27
Postao/la AshburtonG
VensanKasel je napisao/la: ↑16 sep 2025, 16:42
AshburtonG je napisao/la: ↑16 sep 2025, 13:35
Vezano za post iznad. Sve u svoje vrijeme. Na pocetku je Tuzli odgovaralo vezanje za Wizz. Dali su im sve i jedino zbog toga je napredovao aerodrom. Medjutim, naravno da je doslo vrijeme da se aerodrom siri. Ima odlican geografski polozaj i ogroman potencijal. Jedino sto ga koci su politicki marifetluci i nesposobna uprava.
Tuzla samo treba pametno sad igrat i npr. ne uvodit direktnu konkurenciju glavnom partneru za iste linije.
Nije baš tako , Tuzla prije nije imala konkurencije što se tiče niskobudžetnih kompanija . Sada ima , tu je Banja Luka ( lete Zwizzair i Yaranair ) , a u Sarajevu Yaranair sljedeće godine najvjerovatnije otvara bazu i Zwizzair otvara dvije nove linije .
Mi se svi nadamo da će Zwizzair ovaj put ostati na duže staze , ali njihovi potezi nam govore upravo suprotno .
Prije par dana su zatvorili bazu u Beču i prebacuju avione u Bratislavu , jer će dobiti subvencije .
Može se desiti da im Banja Luka ponudi subvencije , oni odoše
Naravno da Tuzla treba paziti Zwizzair , ali moraju dovoditi i druge kompanije , evo Chair je odličan primjer za to . Pokušati dogovoriti da Pegasus poveća frekvencije , Yaranair vratiti obavezno sa 2-3 linije .
Norwegian bi isto dobar bio , što više različitih prevoznika .
Sta nije tako? Bukvalno si napisao isto ono sto i ja. Tad je Wizz trebao Tuzli, mnogo vise nego Tuzla Wizzu. Da nije bilo madjara, aerodrom bi se i zatvorio do sad. Ostali aerodromi su tu nebitni u smislu uzimanja putnika. Tuzla moze poklopit zbog geografskog polozaja ogroman broj ljudi. Njima samo trebaju ozbiljne linije, za putnike nema brige. Jos nisam letio za FMM, a da avion nije bio pun, a makar sam 20x letio u zadnjih 5 godina, isto tako prije za Bratislavu i Bec.
A kao sto sam i napisao u drugom dijelu posta, nakon sto se izgradio aerodrom i Tuzla postala popularna destinacija za ljude koji hoce u SA, BG i generalno TK i pogranicna podrucja, onda mozes ocekivat nove linije i prijevoznike. Neces se kofrcit Wizzu prije 6-7godina, gdje je samo Wizz i letio, parkinga nije bilo, nikakvih shopova/restorana unutra.
Ono sto Tuzli treba, u slucaju ekspanzije, je shuttle usluga do Tuzle i Zivinica, pa i do SA i BG. Trenutno se to uglavnom obavlja na crno kombijima i privatnim automobilima.
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 17 sep 2025, 09:22
Postao/la VensanKasel
AshburtonG je napisao/la: ↑17 sep 2025, 00:27
VensanKasel je napisao/la: ↑16 sep 2025, 16:42
AshburtonG je napisao/la: ↑16 sep 2025, 13:35
Vezano za post iznad. Sve u svoje vrijeme. Na pocetku je Tuzli odgovaralo vezanje za Wizz. Dali su im sve i jedino zbog toga je napredovao aerodrom. Medjutim, naravno da je doslo vrijeme da se aerodrom siri. Ima odlican geografski polozaj i ogroman potencijal. Jedino sto ga koci su politicki marifetluci i nesposobna uprava.
Tuzla samo treba pametno sad igrat i npr. ne uvodit direktnu konkurenciju glavnom partneru za iste linije.
Nije baš tako , Tuzla prije nije imala konkurencije što se tiče niskobudžetnih kompanija . Sada ima , tu je Banja Luka ( lete Zwizzair i Yaranair ) , a u Sarajevu Yaranair sljedeće godine najvjerovatnije otvara bazu i Zwizzair otvara dvije nove linije .
Mi se svi nadamo da će Zwizzair ovaj put ostati na duže staze , ali njihovi potezi nam govore upravo suprotno .
Prije par dana su zatvorili bazu u Beču i prebacuju avione u Bratislavu , jer će dobiti subvencije .
Može se desiti da im Banja Luka ponudi subvencije , oni odoše
Naravno da Tuzla treba paziti Zwizzair , ali moraju dovoditi i druge kompanije , evo Chair je odličan primjer za to . Pokušati dogovoriti da Pegasus poveća frekvencije , Yaranair vratiti obavezno sa 2-3 linije .
Norwegian bi isto dobar bio , što više različitih prevoznika .
Sta nije tako? Bukvalno si napisao isto ono sto i ja. Tad je Wizz trebao Tuzli, mnogo vise nego Tuzla Wizzu. Da nije bilo madjara, aerodrom bi se i zatvorio do sad. Ostali aerodromi su tu nebitni u smislu uzimanja putnika. Tuzla moze poklopit zbog geografskog polozaja ogroman broj ljudi. Njima samo trebaju ozbiljne linije, za putnike nema brige. Jos nisam letio za FMM, a da avion nije bio pun, a makar sam 20x letio u zadnjih 5 godina, isto tako prije za Bratislavu i Bec.
A kao sto sam i napisao u drugom dijelu posta, nakon sto se izgradio aerodrom i Tuzla postala popularna destinacija za ljude koji hoce u SA, BG i generalno TK i pogranicna podrucja, onda mozes ocekivat nove linije i prijevoznike. Neces se kofrcit Wizzu prije 6-7godina, gdje je samo Wizz i letio, parkinga nije bilo, nikakvih shopova/restorana unutra.
Ono sto Tuzli treba, u slucaju ekspanzije, je shuttle usluga do Tuzle i Zivinica, pa i do SA i BG. Trenutno se to uglavnom obavlja na crno kombijima i privatnim automobilima.
Kako misliš da su ostali aerodromi nebitni u smislu uzimanja putnika ?
Prije si bio "primoran" da letiš iz Tuzle za Memmingen , sada možeš iz Sarajeva i Banja Luke , ne moraš više ići u Tuzlu . Isto tako i za Štokholm .
Tu je Tuzla prije itekako profitirala .
Kad smo već kod Štokholma , kad je Lumiwings počeo da leti iz Tuzle , otvorio je 5 linija . Od toga su 4 bile nove , samo jedna je bila stara od Zwizzaira i to upravo Štokholm . Na stranu što je to izgledalo kako i se završilo , svi su govorili će samo ta linija biti uspješna jer je već Zwizzair letio , mislim da sam i ja pisao .
Kad ono , od svih linija upravo je ta za Štokholm imala ubjedljivo najgori load factor
Iskreno , nisam baš siguran da samo trebaju ozbiljne linije i biće putnika . Zwizzair je sa svojim cijenama kao niskobudžetna kompanija napravio "naviku" većini putnika da je 150-200 eura previše za avionsku kartu .
Kada je onaj nesretni Lumiwings stavio početne cijene karata od 100 eura , bilo je komentara da je to puno
Jučer Transavia objavi da će letjeti iz Pariza za Sarajevo ( Orly ) i da je početna cijena karata 69 eura , idu komentari pa to je preskupo , da je bolje da i dalje Yaranair leti za Pariz ( Beauvais ) , iako je Orly daleko bolja opcija od Beauvaisa ...
Nadam se da griješim .
Koliko si plaćao karte u tih 20 puta što si letio za Tuzlu , onako ugrubo ?
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 17 sep 2025, 10:54
Postao/la AshburtonG
Za Tuzlu i linije koje Tuzli trebaju je Sarajevo apsolutno nebitan faktor kao konkurencija za low budget. O tome ti pricam sve vrijeme. Iz tog predjela imas najvise dijaspore, koja bi po dva aviona punila.
Tuzla je pala jer je otisao Wizz, a ne zbog toga sto im je neko uzeo putnike.
Karte sam placao od 20 do 200€, ovisno o datumu bukiranja, prtljagu i sezone.
Sto se tice cirkusanata iz Lumiwingsa, napisao sam odmah da je prevara. Ljudi 10 dana prije letova objavili da lete i ocekivali neki load.