LjoZee je napisao/la:HongKong je napisao/la:Nece to jos dugo doci do nas. Potrebno je prije svega okupiti poveci tim ljudi koji bi se bavio tim stvarima, a kod nas ih nema ko placati. Mnogo je mladih i sposobnih ljudi koji bi znali raditi takve poslove, ali niko da ih angazuje. Recimo bolje bi bilo rijesiti se 5 igraca, a dovesti 5 strucnjaka za marketing, it, ekonomiju i slicno. Kada pokrenes jednom stvari s mrtve tacke u takvim stvarima i pocnes praviti veci novac preko kluba onda imas mogucnost da placas bolje igrace. Sve vuce jedno drugo.
Naravno. Mora se nekad “presjeci” i uloziti malo novcano, a vise truda. Nije ta aktivnost samo da ti ljude privuces na stadion vec svakodnevnim zanimljivim objavama siris zainteresovanost za klub kako sto se tice pratitelja tako i kod simpatizera. Kad ti svaki dan nesto tako zanimljivo objavljujes zainteresujes ove sto ne prate bas toliko detaljno kao i mi. Onda nam instagram profilu bude “IN” kod raje.

Bas to, kod nas je klub za 99% raje subota ili nedelja zavisi kad je utakmica, za penzionere i jos ponekog i kad je trening i to je to. Tu sva prica oko kluba pocinje i zavrsava. Kod velikih klubova(ne bih da nas poredim samo primjera radi) to je 24h dnevno, imaju svoje tv kanale, na svim drustvenim mrezama profile, pa se to vrti konstantno. Idu razgovori s igracima, s trenerima, navijacima, snimci zanimljivih stvari s treninga. Djeluje da je to bitno, ali nije, nego svaka ta aktivnost ima sponora ili sponzore od kojih klub uzima novac za to. Tekma vikendom je samo vrhunac sedmice i odmah nakon toga ide novi ciklus. Snimci s utakmica, iz svlacionica, tunela, analize pojedinacno igraca i samo se to vrti u krug. Bukvalno je to firma koja radi 7 dana u sedmici. Odatle i toliko novca u fudbalu.
-Bila je jedna emisija onog podcasta, plavi radio i ako se ne varam zavrsilo je na tome. To treba hitno pokrenuti opet. Razgovarati o klubu, dovoditi goste u emisiju koji ce pricati o klubu. Imati nekog stalnog analiticara pa ko god to bio. Pa dovesti nekad clana strucnog staba, nekog od igraca, neke od bivsih igraca, poznatije Zeljovce...tema je zaista mnogo. Sve to iskorisiti da se reklamira klub, fan shop, utakmice...
-Pokusati ponovo pokrenuti Zeljotv, mozda samo kanal na youtube, vidjeti s momcma iz 1921.tv ili zaposliti nekoga ko ce snimati djelove treninga i zanimljive stvari postavljati na kanal, razgovati s igracima one standardne gluposti koliko poznajes saigrace, kvizove i slicno. Mozda vidjeti s lutrijom ili nekom od kladionica pa da igraci daju misljenje o rezultatima narednog kola...Sigurno bi i lutrija prepoznala tu neki interes, pa eto jos para.
Opet vidjeti s nekim od sponzora pa napraviti neko takmicenje u izvodjenju penala, gadjanje precke i slicno.
Obilazak manjih klubova koji se takmice u nizim ligama, pa ode Amar na njihov trening i radi s tim igracima, pozvati nekoliko njih na nas trening i sve to snimati, djeca iz skola, nekih firmi i slicno. Moze se mnogo toga izmisliti.
-Napraviti mjesecno glasanje za najboljeg igraca kluba, preko sponzora i dodjeliti nagradu tom igracu. Npr. Bh Telecom igrac mjeseca, pa neki intervju s njim i tako dalje.
Naravno sve mora biti ispraceno na facebooku i instagramu, tu nema nikakve dileme. Ne bi bilo lose naci neku instagramusu, atraktivnu djevojku koja bi vodila zeljo.tv ili youtube kanal sto bi svakako donjelo dosta zanimanja muskog djela publike. Eto za pocetak neke ideje. Vjerujem da je to moguce i da nije toliko zahtjevno u finansijskom smislu. Potrebno je uloziti vremena i truda.