chily-rz je napisao/la: ↑26 apr 2023, 00:26
Ma Aleme jarane da razvije i 140 rizikuje, cesta puna krivina, grbava na nekim mjestima a opet ima dionica gdje ima finog pravca taman da zavara vozača, nebitno bio to motor ili auto.
Iz iskustva znam da veliki broj vozača ima tu naviku da vozi dosta brze od dozvoljenog. Nije isto preticati nekog ko vozi 60 na sat ili nekog ko vozi 100 na sat. Ako onaj ispred tebe vozi po svim pravilima uključujući i toleranciju od 10 na sat svako preticanje je prekrsaj i odgovornost. Put je sam po sebi takav da i na mjestima gdje je dozvoljeno preticanje moras biti maksimalno oprezan jer nije najbolja preglednost i moras ocijeniti brzinu auta koje ti dolazi u susret jer moze neki indijanac vozit 140 pa Imas dosta manje vremena.
Sve to stoji, ne poricem, ali stojim i dalje iza toga da ako je covjek trijezan na motoru da ce se rijetko sta desiti sopstvenom krivicom, jer ti mozak totalno drugacije fukcionise nego u autu, u autu se i zamislis i malo pogledas na telefon, i kroz prozor, na motoru ti se neka cula otvore, koja u autu ne mozes nikad spoznati, mozak radi kao neki scanner i gleda odakle bi mogla biti bilo kakva opasnost. Tako da je mnogo vise fokusiran na saobracaj, od prosjecnog vozaca auta. Kad se cugne onda "straha" nema, tad je i najbolji osjecaj (jebga ne valja ali je tako), onda se ti osjecas kao da si iznad situacije, i tad se desava mnogo losih stvari, ludog gasanja, testiranje skilla, uletanja u krivine itd.