Stranica: 18/20.

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 10 dec 2024, 19:32
Postao/la VensanKasel
emir18 je napisao/la:
10 dec 2024, 16:59
rio_Ferdy88 je napisao/la:
10 dec 2024, 10:43
VensanKasel je napisao/la:
06 nov 2024, 12:13
Početkom decembra Yaranair će objaviti 5 novih linija .
Ima li šta od tih linija, ušutili su se nešto :)
Smjena uprave poremetila sve oko konferencije, ali trebalo bi uskoro biti objava.
Valjda neće uticati dalje na razvoj Yaranaira .

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 18 dec 2024, 21:43
Postao/la Sveti
ybt nesto gledam po youtube bh airlines, je li moguce da su 2015te propali, ja sve konto tamo 2005ta 6ta :urnebes:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 18 dec 2024, 23:07
Postao/la VensanKasel
Sveti je napisao/la:
18 dec 2024, 21:43
ybt nesto gledam po youtube bh airlines, je li moguce da su 2015te propali, ja sve konto tamo 2005ta 6ta :urnebes:
Možda ih miješaš sa drugim propalim kompanijama .

U BiH je bio ogroman pokušaj pokretanja nacionalne kompanije u posljednjih 30 godina. Prvo je operirala Air Bosna (1994-2003), pa B&H Airlines (2005-2015), pa Bosnia Wand Airlines (2015) i na kraju FlyBosnia (2019-2020). Uz to u BiH su operirale legacy, regionalne i charter kompanije: Air Commerce (1991-1997, pod kraj samo cargo), Air Srpska (1999-2003), Bosnia Airlines (2004-2005), Arnoro Airlines (2004-2005), Sky Bosnia (2011-2012), te cargo kompanija Bio Air (1997-2002). 2008. je najavljeno osnivanje Sky Srpske, no isto se nije ostvarilo. U Tuzli operira minijaturna cargo-kompanija Icar Air koja sa jednim Let 410 Turboletom leti cargo letove iz Sarajeva.

Vjerovatno misliš na Bosnia Airlines koja je propala 2005 godine .
De link da pogledam .

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 19 dec 2024, 09:28
Postao/la VensanKasel
Interesantan dan je bio jučer za našu avijaciju .
Prvo informacija da Zwizzair pregovara sa Banja Lukom .

Valentina Kecman, direktorica Aerodroma Banja Luka je izjavila da Aerodrom vrlo ozbiljno pregovara sa Wizz Airom oko otvaranja baza na Banja Luci, a što bi značilo bitno više letova i linija sa Banja Luke. Ovo više nisu preliminarni pregovori, nego se ušlo vrlo duboko u samo pregovaranje. Pregovori sa Wizz Airom traju već duže vrijeme i datiraju još od Milana Račića, a vodila ih je i Natalija Trivić.

Wizz Air je zatražio od Banja Luke da prebaci letove iz Tuzle na Banja Luku početkom ovogodišnjeg zimskog reda letenja kada je Tuzla imala puno dana magle.




Malo kasnije Almir Žilić, ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK je izjavio da se cifra od milion putnika godišnje sigurno smiješi u narednom periodu.


Završen je parking od 320 mjesta, završen je treći gate i atrij. Očekujemo da će aerodrom biti generator svih pozitivnih pravaca u TK. Smiješe nam se nove linije i neki stari partneri, pregovori su u toku o novim baznim avionima, bazna stanica će sigurno biti vraćena u funkciju. Wizz Air je najavio progovore da se na proljeće ponovo vrati na tuzlanski aerodrom i to raduje naše putnike. Mislim da će u 2025. doći do velikih promjena i zaokreta .

E sad gdje će Zwizzair imati bazu i da li će ?

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 19 dec 2024, 10:30
Postao/la DamirT
Ode to sve u BL. Cuj Tuzla imala puno dana magle, a BL zagadjenija od Tuzle :lol:

U Tuzlu ce uvaliti neke anonimuse kao onaj Lumiwings ko sto gledam...

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 19 dec 2024, 11:42
Postao/la Sveti
VensanKasel je napisao/la:
18 dec 2024, 23:07
Sveti je napisao/la:
18 dec 2024, 21:43
ybt nesto gledam po youtube bh airlines, je li moguce da su 2015te propali, ja sve konto tamo 2005ta 6ta :urnebes:
Možda ih miješaš sa drugim propalim kompanijama .

U BiH je bio ogroman pokušaj pokretanja nacionalne kompanije u posljednjih 30 godina. Prvo je operirala Air Bosna (1994-2003), pa B&H Airlines (2005-2015), pa Bosnia Wand Airlines (2015) i na kraju FlyBosnia (2019-2020). Uz to u BiH su operirale legacy, regionalne i charter kompanije: Air Commerce (1991-1997, pod kraj samo cargo), Air Srpska (1999-2003), Bosnia Airlines (2004-2005), Arnoro Airlines (2004-2005), Sky Bosnia (2011-2012), te cargo kompanija Bio Air (1997-2002). 2008. je najavljeno osnivanje Sky Srpske, no isto se nije ostvarilo. U Tuzli operira minijaturna cargo-kompanija Icar Air koja sa jednim Let 410 Turboletom leti cargo letove iz Sarajeva.

Vjerovatno misliš na Bosnia Airlines koja je propala 2005 godine .
De link da pogledam .
Ne ne, mislio sam na bh airlines, jer me izgled jedne prikolice asocirao na onog teretnjaka sto je vozio posljednji avion kompanije na prikolici. Svejedno sam mislio da ima 20 godina od toga.

Nisam znao za te ostale kompanije.

Jesmo li mi jedina drzava u europi bez drzavne avijacije

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 19 dec 2024, 11:51
Postao/la VensanKasel
Sveti je napisao/la:
19 dec 2024, 11:42
VensanKasel je napisao/la:
18 dec 2024, 23:07
Sveti je napisao/la:
18 dec 2024, 21:43
ybt nesto gledam po youtube bh airlines, je li moguce da su 2015te propali, ja sve konto tamo 2005ta 6ta :urnebes:
Možda ih miješaš sa drugim propalim kompanijama .

U BiH je bio ogroman pokušaj pokretanja nacionalne kompanije u posljednjih 30 godina. Prvo je operirala Air Bosna (1994-2003), pa B&H Airlines (2005-2015), pa Bosnia Wand Airlines (2015) i na kraju FlyBosnia (2019-2020). Uz to u BiH su operirale legacy, regionalne i charter kompanije: Air Commerce (1991-1997, pod kraj samo cargo), Air Srpska (1999-2003), Bosnia Airlines (2004-2005), Arnoro Airlines (2004-2005), Sky Bosnia (2011-2012), te cargo kompanija Bio Air (1997-2002). 2008. je najavljeno osnivanje Sky Srpske, no isto se nije ostvarilo. U Tuzli operira minijaturna cargo-kompanija Icar Air koja sa jednim Let 410 Turboletom leti cargo letove iz Sarajeva.

Vjerovatno misliš na Bosnia Airlines koja je propala 2005 godine .
De link da pogledam .
Ne ne, mislio sam na bh airlines, jer me izgled jedne prikolice asocirao na onog teretnjaka sto je vozio posljednji avion kompanije na prikolici. Svejedno sam mislio da ima 20 godina od toga.

Nisam znao za te ostale kompanije.

Jesmo li mi jedina drzava u europi bez drzavne avijacije
Koliko ja znam nema Slovačka , Mađarska , Makedonija , Estonija , Litvanija ...

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 19 dec 2024, 11:55
Postao/la Sveti
VensanKasel je napisao/la:
19 dec 2024, 11:51
Sveti je napisao/la:
19 dec 2024, 11:42
VensanKasel je napisao/la:
18 dec 2024, 23:07


Možda ih miješaš sa drugim propalim kompanijama .

U BiH je bio ogroman pokušaj pokretanja nacionalne kompanije u posljednjih 30 godina. Prvo je operirala Air Bosna (1994-2003), pa B&H Airlines (2005-2015), pa Bosnia Wand Airlines (2015) i na kraju FlyBosnia (2019-2020). Uz to u BiH su operirale legacy, regionalne i charter kompanije: Air Commerce (1991-1997, pod kraj samo cargo), Air Srpska (1999-2003), Bosnia Airlines (2004-2005), Arnoro Airlines (2004-2005), Sky Bosnia (2011-2012), te cargo kompanija Bio Air (1997-2002). 2008. je najavljeno osnivanje Sky Srpske, no isto se nije ostvarilo. U Tuzli operira minijaturna cargo-kompanija Icar Air koja sa jednim Let 410 Turboletom leti cargo letove iz Sarajeva.

Vjerovatno misliš na Bosnia Airlines koja je propala 2005 godine .
De link da pogledam .
Ne ne, mislio sam na bh airlines, jer me izgled jedne prikolice asocirao na onog teretnjaka sto je vozio posljednji avion kompanije na prikolici. Svejedno sam mislio da ima 20 godina od toga.

Nisam znao za te ostale kompanije.

Jesmo li mi jedina drzava u europi bez drzavne avijacije
Koliko ja znam nema Slovačka , Mađarska , Makedonija , Estonija , Litvanija ...
Ko bi reko da slovaci i madjari nemaju flag carriera :shock:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 19 dec 2024, 12:23
Postao/la VensanKasel
Sveti je napisao/la:
19 dec 2024, 11:55
VensanKasel je napisao/la:
19 dec 2024, 11:51
Sveti je napisao/la:
19 dec 2024, 11:42

Ne ne, mislio sam na bh airlines, jer me izgled jedne prikolice asocirao na onog teretnjaka sto je vozio posljednji avion kompanije na prikolici. Svejedno sam mislio da ima 20 godina od toga.

Nisam znao za te ostale kompanije.

Jesmo li mi jedina drzava u europi bez drzavne avijacije
Koliko ja znam nema Slovačka , Mađarska , Makedonija , Estonija , Litvanija ...
Ko bi reko da slovaci i madjari nemaju flag carriera :shock:
Mađari su se opasno opekli na Malevu , tako da ne žele opet milione odštete plaćati .

Slovačka ispašta zbog blizine Beča i Bratislave , samo 80 kilometara autoputa . Bratislava prošle godine je imala 1.8 miliona putnika , a Beč prije 3 dana dostigao već 30 miliona za ovu godinu :D

Sad sam se sjetio , nema ni Slovenija .

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 07 jan 2025, 02:07
Postao/la VensanKasel
Yaranair će na početku ljetnog reda letenja uvesti četiri nove linije sa Međunarodnog aerodroma Sarajevo. Aviokompanija će uvesti letove za Gironu u Španiji, Paris-Beauvais u Francuskoj i Düsseldorf Weeze i Karlsruhe/Baden-Baden u Njemačkoj. Turistička zajednica grada Sarajeva održat će konferenciju za novinare u četvrtak, 9. januara u 09:30 sati na kojoj će uvesti nove letove.  Planirano je da sve nove rute počnu u aprilu, sa radom dva puta sedmično. Uz četiri nove linije, Ryanairova mreža iz Sarajeva će se povećati na 11 destinacija u osam evropskih zemalja (Belgija, Francuska, Njemačka, Grčka, Italija, Španija, Švedska i Velika Britanija) .

Eto Španije konačno , napada Yaranair .

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 09 jan 2025, 12:08
Postao/la NoDi80
Prt novih linija (Karlsruhe/Baden, Diseldorf, Girona,Pariz, Stockholm)
ukupno 11 ruta u osam zemalja
400.000 putnika godišnje ( porast od 170 posto u odnosu na 2024.)
podržavanje više od 300 lokalnih poslova
Kako bi proslavio svoj veliki raspored za ljeto 2025. i pet novih linija iz Sarajeva (ukupno 11), Ryanair je najavio trodnevnu rasprodaju sjedišta, s cijenama od 29,99 eura, što je dostupno isključivo na stranici ryanair.com. Ljetni raspored letenja kreće od aprila ove godine.

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 04 feb 2025, 10:51
Postao/la MortemHz
Odlične brojke za sarajevski aerodrom: 50 posto više putnika u odnosu na januar 2024.

Prema zvaničnim podacima, broj putnika porastao je za 50 posto u odnosu na isti period prošle godine, dostižući ukupno 116.283 putnika. Istovremeno, broj aviooperacija povećan je za 30 posto, s ukupno 1.175 letova.

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 10 feb 2025, 21:23
Postao/la VensanKasel
Mostar dobija letove za Istanbul !!!


slika

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 24 feb 2025, 09:30
Postao/la MilanMladenovic
Ne znam je li ovo prava tema. Imam let wizzom za par dana, i nisam jos odradio online check-in jer moram odabrati i platiti mjesto, a realno mi je svejedno gdje cu sjediti. Koliko se sjecam bilo je moguce dobiti mjesto bez naknade. Da li je to moguce i sad ili se ne moze izbjeci da platim svakako random mjesto u avionu?

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 24 feb 2025, 16:47
Postao/la Pereira
MilanMladenovic je napisao/la:
24 feb 2025, 09:30
Ne znam je li ovo prava tema. Imam let wizzom za par dana, i nisam jos odradio online check-in jer moram odabrati i platiti mjesto, a realno mi je svejedno gdje cu sjediti. Koliko se sjecam bilo je moguce dobiti mjesto bez naknade. Da li je to moguce i sad ili se ne moze izbjeci da platim svakako random mjesto u avionu?
Ne moras placati ako neces :yawn:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 25 feb 2025, 16:14
Postao/la VensanKasel
Napada Mostar životom .


slika

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 25 feb 2025, 16:45
Postao/la tutankamon1905
:shock: :bow:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 26 feb 2025, 00:17
Postao/la AshburtonG
MilanMladenovic je napisao/la:
24 feb 2025, 09:30
Ne znam je li ovo prava tema. Imam let wizzom za par dana, i nisam jos odradio online check-in jer moram odabrati i platiti mjesto, a realno mi je svejedno gdje cu sjediti. Koliko se sjecam bilo je moguce dobiti mjesto bez naknade. Da li je to moguce i sad ili se ne moze izbjeci da platim svakako random mjesto u avionu?
Samo gledaj da na vrijeme uradit online check-in. Ja sam skoro bio na standby jer sam se zajebavao i htio u zadnjem trenutku checkirat kartu. Taj besplatni check-in sa random sjedistem pocinje 24h prije leta.

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 26 feb 2025, 01:45
Postao/la Jabroni
MilanMladenovic je napisao/la:
24 feb 2025, 09:30
Ne znam je li ovo prava tema. Imam let wizzom za par dana, i nisam jos odradio online check-in jer moram odabrati i platiti mjesto, a realno mi je svejedno gdje cu sjediti. Koliko se sjecam bilo je moguce dobiti mjesto bez naknade. Da li je to moguce i sad ili se ne moze izbjeci da platim svakako random mjesto u avionu?
zar nemaš dole na dnu opciju da ne biraš sjedište već da ti automatski dodijele?

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Postano: 26 feb 2025, 12:26
Postao/la MilanMladenovic
Uspio sam rijesiti problem. Wizz air daje random mjesta 24 sata prije leta.