Od visokog izvora doznajemo da na Aerodromu Sarajevo neće biti baziran ni Ryanair, ni Wizz Air, ni Eurowings, ni Croatia Airlines, već će operacije na aerodromu temeljem subvencija vršiti irski ACMI operator CityJet. CityJet leti za SAS, Lufthansu, Brussels i niz drugih kompanija, a upravo je u postupku spajanje sa španjolskim regionalnim prijevoznikom Air Nostrumom. CityJet je poznat po letovima za koje je plaćen, PSO letovima, letovima sa subvencijama i letovima za druge kompanije. CityJet u floti ima 20 CRJ900, a upravo nabavlja i CRJ1000.
CityJet će sa CRJ900 letjeti na linijama za Minhen (3 puta tjedno), Berlin (2 puta tjedno), Copenhagen (3 puta tjedno), London Stansted (2 puta tjedno), Paris CDG (3 puta tjedno), Barcelonu (2 puta tjedno), Rim (2 puta tjedno), Ljubljanu (3 puta tjedno) i iznenađujuće za Niš (3 puta tjedno) i Moravu (1 tjedno). Sve linije su mi jasne osim Niša i Morave. Letovi će krenuti 29.5. a karte će krenuti u prodaju u ponedjeljak 3.4.
Više detalja o sporazumu Aerodroma Sarajevo i CityJeta dobit ćemo u ponedjeljak kada ćemo napraviti i veći članak o tome.
Od visokog izvora doznajemo da na Aerodromu Sarajevo neće biti baziran ni Ryanair, ni Wizz Air, ni Eurowings, ni Croatia Airlines, već će operacije na aerodromu temeljem subvencija vršiti irski ACMI operator CityJet. CityJet leti za SAS, Lufthansu, Brussels i niz drugih kompanija, a upravo je u postupku spajanje sa španjolskim regionalnim prijevoznikom Air Nostrumom. CityJet je poznat po letovima za koje je plaćen, PSO letovima, letovima sa subvencijama i letovima za druge kompanije. CityJet u floti ima 20 CRJ900, a upravo nabavlja i CRJ1000.
CityJet će sa CRJ900 letjeti na linijama za Minhen (3 puta tjedno), Berlin (2 puta tjedno), Copenhagen (3 puta tjedno), London Stansted (2 puta tjedno), Paris CDG (3 puta tjedno), Barcelonu (2 puta tjedno), Rim (2 puta tjedno), Ljubljanu (3 puta tjedno) i iznenađujuće za Niš (3 puta tjedno) i Moravu (1 tjedno). Sve linije su mi jasne osim Niša i Morave. Letovi će krenuti 29.5. a karte će krenuti u prodaju u ponedjeljak 3.4.
Više detalja o sporazumu Aerodroma Sarajevo i CityJeta dobit ćemo u ponedjeljak kada ćemo napraviti i veći članak o tome.
Od visokog izvora doznajemo da na Aerodromu Sarajevo neće biti baziran ni Ryanair, ni Wizz Air, ni Eurowings, ni Croatia Airlines, već će operacije na aerodromu temeljem subvencija vršiti irski ACMI operator CityJet. CityJet leti za SAS, Lufthansu, Brussels i niz drugih kompanija, a upravo je u postupku spajanje sa španjolskim regionalnim prijevoznikom Air Nostrumom. CityJet je poznat po letovima za koje je plaćen, PSO letovima, letovima sa subvencijama i letovima za druge kompanije. CityJet u floti ima 20 CRJ900, a upravo nabavlja i CRJ1000.
CityJet će sa CRJ900 letjeti na linijama za Minhen (3 puta tjedno), Berlin (2 puta tjedno), Copenhagen (3 puta tjedno), London Stansted (2 puta tjedno), Paris CDG (3 puta tjedno), Barcelonu (2 puta tjedno), Rim (2 puta tjedno), Ljubljanu (3 puta tjedno) i iznenađujuće za Niš (3 puta tjedno) i Moravu (1 tjedno). Sve linije su mi jasne osim Niša i Morave. Letovi će krenuti 29.5. a karte će krenuti u prodaju u ponedjeljak 3.4.
Više detalja o sporazumu Aerodroma Sarajevo i CityJeta dobit ćemo u ponedjeljak kada ćemo napraviti i veći članak o tome.
Nista zapadna europa? Nevjerovatno da Sarajevo nema direktan let iz ovog dijela europe. Zapadna Njemacka, Belgija, Holandija, puni avioni dok je wizzair vozio.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 01 apr 2023, 09:43
Postao/la MortemHz
Ima i bez Wizz Air-a ali čeka se nova kompanija koja će ponuditi još više linija, ide to ubrzo.
Od visokog izvora doznajemo da na Aerodromu Sarajevo neće biti baziran ni Ryanair, ni Wizz Air, ni Eurowings, ni Croatia Airlines, već će operacije na aerodromu temeljem subvencija vršiti irski ACMI operator CityJet. CityJet leti za SAS, Lufthansu, Brussels i niz drugih kompanija, a upravo je u postupku spajanje sa španjolskim regionalnim prijevoznikom Air Nostrumom. CityJet je poznat po letovima za koje je plaćen, PSO letovima, letovima sa subvencijama i letovima za druge kompanije. CityJet u floti ima 20 CRJ900, a upravo nabavlja i CRJ1000.
CityJet će sa CRJ900 letjeti na linijama za Minhen (3 puta tjedno), Berlin (2 puta tjedno), Copenhagen (3 puta tjedno), London Stansted (2 puta tjedno), Paris CDG (3 puta tjedno), Barcelonu (2 puta tjedno), Rim (2 puta tjedno), Ljubljanu (3 puta tjedno) i iznenađujuće za Niš (3 puta tjedno) i Moravu (1 tjedno). Sve linije su mi jasne osim Niša i Morave. Letovi će krenuti 29.5. a karte će krenuti u prodaju u ponedjeljak 3.4.
Više detalja o sporazumu Aerodroma Sarajevo i CityJeta dobit ćemo u ponedjeljak kada ćemo napraviti i veći članak o tome.
Nista zapadna europa? Nevjerovatno da Sarajevo nema direktan let iz ovog dijela europe. Zapadna Njemacka, Belgija, Holandija, puni avioni dok je wizzair vozio.
Od visokog izvora doznajemo da na Aerodromu Sarajevo neće biti baziran ni Ryanair, ni Wizz Air, ni Eurowings, ni Croatia Airlines, već će operacije na aerodromu temeljem subvencija vršiti irski ACMI operator CityJet. CityJet leti za SAS, Lufthansu, Brussels i niz drugih kompanija, a upravo je u postupku spajanje sa španjolskim regionalnim prijevoznikom Air Nostrumom. CityJet je poznat po letovima za koje je plaćen, PSO letovima, letovima sa subvencijama i letovima za druge kompanije. CityJet u floti ima 20 CRJ900, a upravo nabavlja i CRJ1000.
CityJet će sa CRJ900 letjeti na linijama za Minhen (3 puta tjedno), Berlin (2 puta tjedno), Copenhagen (3 puta tjedno), London Stansted (2 puta tjedno), Paris CDG (3 puta tjedno), Barcelonu (2 puta tjedno), Rim (2 puta tjedno), Ljubljanu (3 puta tjedno) i iznenađujuće za Niš (3 puta tjedno) i Moravu (1 tjedno). Sve linije su mi jasne osim Niša i Morave. Letovi će krenuti 29.5. a karte će krenuti u prodaju u ponedjeljak 3.4.
Više detalja o sporazumu Aerodroma Sarajevo i CityJeta dobit ćemo u ponedjeljak kada ćemo napraviti i veći članak o tome.
Nista zapadna europa? Nevjerovatno da Sarajevo nema direktan let iz ovog dijela europe. Zapadna Njemacka, Belgija, Holandija, puni avioni dok je wizzair vozio.
Ma prvoaprilska šala , ne da sam nasjeo
Ma to ce ryanair pokupiti i mirna Bosna.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 01 apr 2023, 11:48
Postao/la MortemHz
Prosječne plate u svim ex yu državama:
€1,480 €1,094 €757 €727 €619 €557
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 01 apr 2023, 11:49
Postao/la Wanderson
Da su stvarno pametni uraditi linije i za Kukes Albanija 1 sedmicno, svi Siptari bi koristili tu liniju 30 min od Prizrena, Sandzaklije isto, onda nase agencije ljeti za Albansko primorje, Ulcinj, dosta bi koristilo tu liniju za povezanost Albanije i Kosova sa Bliskim istokom.
Imas Istanbul, Dubai, Doha, dodas Bergamo i Brisel Sarlroa i povezan si odlicno sa ostatkom svijeta na jedno presjedanje.
U buducnosti kad se steknu uslovi ubacit St. Louis i to je to.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 01 apr 2023, 12:06
Postao/la numanumaye22
Zar neko stvarno nije skontao da je rijec o sali? Pa jbt pisu linije do Nisa i Morave.
Da su stvarno pametni uraditi linije i za Kukes Albanija 1 sedmicno, svi Siptari bi koristili tu liniju 30 min od Prizrena, Sandzaklije isto, onda nase agencije ljeti za Albansko primorje, Ulcinj, dosta bi koristilo tu liniju za povezanost Albanije i Kosova sa Bliskim istokom.
Imas Istanbul, Dubai, Doha, dodas Bergamo i Brisel Sarlroa i povezan si odlicno sa ostatkom svijeta na jedno presjedanje.
U buducnosti kad se steknu uslovi ubacit St. Louis i to je to.
To može čarter ljeti
pokriti , ne znam kako drugačije . Kukesi je prošle godine imao ukupno 40 hiljada putnika , npr. Banja Luka je imala 10 puta više ...
Koji prevoznik bi to letio ? Ako misliš na konekciju preko LCC- a , to zaboravi ...
Što se tiče letova prema SAD-u , treba prevelika pomoć od države jer nemamo nacionalnog prevoznika . Vučić je godinama gurao liniju za Zagreb i tek sada ubiru polodove .
Jesul bili jucer ovi protesti pred OHR-om,nisam u toku nikako...
Nesto sam vidio na brzinu kao policija vracala autobuse, blokirala raskrsnice...Koliko ima istine tu.
Jesul bili jucer ovi protesti pred OHR-om,nisam u toku nikako...
Nesto sam vidio na brzinu kao policija vracala autobuse, blokirala raskrsnice...Koliko ima istine tu.
SDA pravi proteste zato sto nisu u vlasti
Zelena **** treba zasuti betonom, da nikad ne izraste ni travka.