Pa zar nemate neke mehanizacije kurca. Mogu mislit produktivnosti između 2.2 i 2.4%
Norma je da dva obična praga (2.6m u dužini) zamijeni jedan čovjek za 8 sati, radi se u paru. 2 čovjeka, 4 praga. Iskopaš ih, odvrneš šarafe, zamijeniš pragove (nekad najgori dio posla jer teško izlaze), zatrpaš ih, izbušiš rupe, zašarafaš. To se može uradit za 3 ili 4 sata efektivnog rada. Zavisi od terena na kojem kopaš.
Eh sad, kad imaš mehanizaciju (onaj najmanji bager igračka) sve ovo možeš uradit dvaput, pa i triput više ako imaš spretnog bageristu. Dakle 2 čovjeka bi mogla 10-ak komada bez da se umore.
Dosad za ovih 11 mjeseci bager smo dobili jednom
Ovi obični pragovi i nisu problem, idu ko halva. Ako je fin teren mijenjamo ih do doručka.
Problem su skretnički i ruski
Skretnički su dugi od 2.8 do 5.0 metara. Nikad ga iskopat kamoli kad se moraš **** između milion šina.
Ruski pragovi se koriste na kolosijeku na kojem idu kazani. Sam kazan je težak 100 tona i u njemu bude još 100 tona ljevane troske ili slično. Obično se voze 2 kazana, dakle 400 tona. Pošto je golemo osovinsko opterećene pragovi moraju bit veoma debeli i teški da izdrže teret. Dakle ruski i obični prag iste dužine imaju razliku makar 100 kila u težini i moraš da dublje kopat 5-10 cm jer je i viši. Mrzim Ruse u pm
Eto. Najbolji posao je mijenjanje šine. To je ljepota kad nas zapadne, dan stajanja
Pa zar nemate neke mehanizacije kurca. Mogu mislit produktivnosti između 2.2 i 2.4%
Norma je da dva obična praga (2.6m u dužini) zamijeni jedan čovjek za 8 sati, radi se u paru. 2 čovjeka, 4 praga. Iskopaš ih, odvrneš šarafe, zamijeniš pragove (nekad najgori dio posla jer teško izlaze), zatrpaš ih, izbušiš rupe, zašarafaš. To se može uradit za 3 ili 4 sata efektivnog rada. Zavisi od terena na kojem kopaš.
Eh sad, kad imaš mehanizaciju (onaj najmanji bager igračka) sve ovo možeš uradit dvaput, pa i triput više ako imaš spretnog bageristu. Dakle 2 čovjeka bi mogla 10-ak komada bez da se umore.
Dosad za ovih 11 mjeseci bager smo dobili jednom
Ovi obični pragovi i nisu problem, idu ko halva. Ako je fin teren mijenjamo ih do doručka.
Problem su skretnički i ruski
Skretnički su dugi od 2.8 do 5.0 metara. Nikad ga iskopat kamoli kad se moraš **** između milion šina.
Ruski pragovi se koriste na kolosijeku na kojem idu kazani. Sam kazan je težak 100 tona i u njemu bude još 100 tona ljevane troske ili slično. Obično se voze 2 kazana, dakle 400 tona. Pošto je golemo osovinsko opterećene pragovi moraju bit veoma debeli i teški da izdrže teret. Dakle ruski i obični prag iste dužine imaju razliku makar 100 kila u težini i moraš da dublje kopat 5-10 cm jer je i viši. Mrzim Ruse u pm
Eto. Najbolji posao je mijenjanje šine. To je ljepota kad nas zapadne, dan stajanja
Big oof. Pa koliko to imate kolosijeka, u km? Pa šta još ti radiš osim što mijenjaš pragove?
Big oof. Pa koliko to imate kolosijeka, u km? Pa šta još ti radiš osim što mijenjaš pragove?
Kolosijeka ima milijarda, samo u stanici ima 17 komada sve jedan do drugog. 10 od ŽFBH, 7 naših. Otprilike imamo pruge 60 do 70 kilometara. To održava nas 6. Uzmi da imamo prosjek od 2 praga po metru (negdje i gušće) to znači da na 60 kilometara pruge imaš 120.000 pragova.
Osim mijenjanja pragova najbitniji posao je podbijanje. Tu bukvalno podižeš prugu na isti nivo, takoreći podižeš je jer vremenom zbog tereta padne. Isto ručno sve, ima i tu kopanja hejbet ali je lakše nego mijenjat pragove.
Pa imaš tu još poslova tipa mijenjanje šine, mijenjanje skretnica, popravljanje širine kolosjeka, zimi snjegoborba i čišćenje pružnih prelaza, demontaža i montaža čitavih kolosijeka, ma sve što možeš zamislit
Re: Chat
Postano: 31 mar 2020, 12:04
Postao/la Heller
Hljeb te ****. Pa tu treba ekipa 50 ljudi. Odo ja pit pivu i kontat koliko mi je dobro. Ne ko Leroyu, al opet dobro.