Stranica: 16304/17168.

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 09:50
Postao/la Heller
legenda reala je napisao/la:
31 mar 2020, 09:48
Heller je napisao/la:
31 mar 2020, 09:41
Marsal je napisao/la:
31 mar 2020, 09:38


Kod mene isto, moram kopat sa maskom :urnebes: niđe veze.
Skinit ću je makar otkaz fasovo. Da makar pomaže.
Vat about snou? Još gore jebote, pokvasi se i hodaj s mokrom maskom.
jos ove neke divlje maske odvalise usi jbo ih one :urnebes:
I meni dali, jbt biću klempav ko Božo Ljubić do kraja pandemije.

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 09:52
Postao/la legenda reala
svi cemo :urnebes:


ovom jednom dali crnu masku isti Zoro :urnebes:

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 09:53
Postao/la Heller
legenda reala je napisao/la:
31 mar 2020, 09:52
svi cemo :urnebes:


ovom jednom dali crnu masku isti Zoro :urnebes:
Ja s bijelom, i uzo šljem zajebavam se izgledam ko Sjekač.

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 10:40
Postao/la Marsal
Heller je napisao/la:
31 mar 2020, 09:41
Vat about snou?
Nas tjerali i kad je ono -10 bio da kopamo. Udaraš krampom u zemlju ko da betonsku ploču mlatiš, odbija ti se do glave.

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 10:43
Postao/la Heller
Marsal je napisao/la:
31 mar 2020, 10:40
Heller je napisao/la:
31 mar 2020, 09:41
Vat about snou?
Nas tjerali i kad je ono -10 bio da kopamo. Udaraš krampom u zemlju ko da betonsku ploču mlatiš, odbija ti se do glave.
Pa zar nemate neke mehanizacije kurca. Mogu mislit produktivnosti između 2.2 i 2.4%

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 10:45
Postao/la Rigoletto
Ljudstvo je mehanizacija!

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 10:48
Postao/la Heller
Rigoletto je napisao/la:
31 mar 2020, 10:45
Ljudstvo je mehanizacija!
Objasni čojeku kako se kamen okopava. Ipak su utebe geni kameni.

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 10:48
Postao/la legenda reala
Marsal pomocnik bageriste

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 10:57
Postao/la Rigoletto
Heller je napisao/la:
31 mar 2020, 10:48
Rigoletto je napisao/la:
31 mar 2020, 10:45
Ljudstvo je mehanizacija!
Objasni čojeku kako se kamen okopava. Ipak su utebe geni kameni.
"Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka."

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 11:31
Postao/la Virtu4l
Rigoletto je napisao/la:
31 mar 2020, 10:57
"Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka."
:bow: :bow:

slika

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 11:34
Postao/la Marsal
Heller je napisao/la:
31 mar 2020, 10:43
Pa zar nemate neke mehanizacije kurca. Mogu mislit produktivnosti između 2.2 i 2.4%
Norma je da dva obična praga (2.6m u dužini) zamijeni jedan čovjek za 8 sati, radi se u paru. 2 čovjeka, 4 praga. Iskopaš ih, odvrneš šarafe, zamijeniš pragove (nekad najgori dio posla jer teško izlaze), zatrpaš ih, izbušiš rupe, zašarafaš. To se može uradit za 3 ili 4 sata efektivnog rada. Zavisi od terena na kojem kopaš.

Eh sad, kad imaš mehanizaciju (onaj najmanji bager igračka) sve ovo možeš uradit dvaput, pa i triput više ako imaš spretnog bageristu. Dakle 2 čovjeka bi mogla 10-ak komada bez da se umore.

Dosad za ovih 11 mjeseci bager smo dobili jednom :mrgreen:

Ovi obični pragovi i nisu problem, idu ko halva. Ako je fin teren mijenjamo ih do doručka.

Problem su skretnički i ruski :mrgreen:
Skretnički su dugi od 2.8 do 5.0 metara. Nikad ga iskopat kamoli kad se moraš **** između milion šina.
Ruski pragovi se koriste na kolosijeku na kojem idu kazani. Sam kazan je težak 100 tona i u njemu bude još 100 tona ljevane troske ili slično. Obično se voze 2 kazana, dakle 400 tona. Pošto je golemo osovinsko opterećene pragovi moraju bit veoma debeli i teški da izdrže teret. Dakle ruski i obični prag iste dužine imaju razliku makar 100 kila u težini i moraš da dublje kopat 5-10 cm jer je i viši. Mrzim Ruse u pm :mrgreen:

Eto. Najbolji posao je mijenjanje šine. To je ljepota kad nas zapadne, dan stajanja :mrgreen:

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 11:43
Postao/la Heller
Virtu4l je napisao/la:
31 mar 2020, 11:31
Rigoletto je napisao/la:
31 mar 2020, 10:57
"Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka."
:bow: :bow:

slika



Marsal je napisao/la:
31 mar 2020, 11:34
Heller je napisao/la:
31 mar 2020, 10:43
Pa zar nemate neke mehanizacije kurca. Mogu mislit produktivnosti između 2.2 i 2.4%
Norma je da dva obična praga (2.6m u dužini) zamijeni jedan čovjek za 8 sati, radi se u paru. 2 čovjeka, 4 praga. Iskopaš ih, odvrneš šarafe, zamijeniš pragove (nekad najgori dio posla jer teško izlaze), zatrpaš ih, izbušiš rupe, zašarafaš. To se može uradit za 3 ili 4 sata efektivnog rada. Zavisi od terena na kojem kopaš.

Eh sad, kad imaš mehanizaciju (onaj najmanji bager igračka) sve ovo možeš uradit dvaput, pa i triput više ako imaš spretnog bageristu. Dakle 2 čovjeka bi mogla 10-ak komada bez da se umore.

Dosad za ovih 11 mjeseci bager smo dobili jednom :mrgreen:

Ovi obični pragovi i nisu problem, idu ko halva. Ako je fin teren mijenjamo ih do doručka.

Problem su skretnički i ruski :mrgreen:
Skretnički su dugi od 2.8 do 5.0 metara. Nikad ga iskopat kamoli kad se moraš **** između milion šina.
Ruski pragovi se koriste na kolosijeku na kojem idu kazani. Sam kazan je težak 100 tona i u njemu bude još 100 tona ljevane troske ili slično. Obično se voze 2 kazana, dakle 400 tona. Pošto je golemo osovinsko opterećene pragovi moraju bit veoma debeli i teški da izdrže teret. Dakle ruski i obični prag iste dužine imaju razliku makar 100 kila u težini i moraš da dublje kopat 5-10 cm jer je i viši. Mrzim Ruse u pm :mrgreen:

Eto. Najbolji posao je mijenjanje šine. To je ljepota kad nas zapadne, dan stajanja :mrgreen:
Big oof. Pa koliko to imate kolosijeka, u km? Pa šta još ti radiš osim što mijenjaš pragove?

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 11:57
Postao/la Marsal
Heller je napisao/la:
31 mar 2020, 11:43

Big oof. Pa koliko to imate kolosijeka, u km? Pa šta još ti radiš osim što mijenjaš pragove?
Kolosijeka ima milijarda, samo u stanici ima 17 komada sve jedan do drugog. 10 od ŽFBH, 7 naših. Otprilike imamo pruge 60 do 70 kilometara. To održava nas 6. Uzmi da imamo prosjek od 2 praga po metru (negdje i gušće) to znači da na 60 kilometara pruge imaš 120.000 pragova. :mrgreen:

Osim mijenjanja pragova najbitniji posao je podbijanje. Tu bukvalno podižeš prugu na isti nivo, takoreći podižeš je jer vremenom zbog tereta padne. Isto ručno sve, ima i tu kopanja hejbet ali je lakše nego mijenjat pragove.

Pa imaš tu još poslova tipa mijenjanje šine, mijenjanje skretnica, popravljanje širine kolosjeka, zimi snjegoborba i čišćenje pružnih prelaza, demontaža i montaža čitavih kolosijeka, ma sve što možeš zamislit :mrgreen:

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 12:04
Postao/la Heller
Hljeb te ****. Pa tu treba ekipa 50 ljudi. Odo ja pit pivu i kontat koliko mi je dobro. Ne ko Leroyu, al opet dobro.

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 12:06
Postao/la Marsal
Heller je napisao/la:
31 mar 2020, 12:04
Hljeb te ****. Pa tu treba ekipa 50 ljudi.
Na željeznici (od Maglaja do Kaknja) prugu održava 11 ljudi.

Nas 6 nekih 70-ak kilometara. Unajme preko sezone (topli mjeseci) eksternu firmu da rade sa nama. Njih bude 7-8.

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 12:09
Postao/la Heller
Puno posla majkumujebem

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 12:14
Postao/la bulbasor
@Marsal Jesi li to na drzavnim jaslama?

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 12:16
Postao/la Marsal
Zato ću sad u septembru upisat za mašinovođu. :D oni su gospoda, njih niko ne smije dirat. Rade ali opet su nekako iznad svih ostalih.

Vidjeću šta će bit, možda osim za mašinovođu upišem čak i privatni fakultet u Travniku, da završim za inžinjera želj. saobraćaja :urnebes:

Za mašinovođu ću sigurno ako ostanem u Mittalu, a ovo ovisi od više faktora.
bulbasor je napisao/la:
31 mar 2020, 12:14
@Marsal Jesi li to na drzavnim jaslama?
Nisam, ArcelorMittal. Privatnik sa dna kace :mrgreen:

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 13:35
Postao/la ASD
Marsal je napisao/la:
31 mar 2020, 12:16
Zato ću sad u septembru upisat za mašinovođu. :D oni su gospoda, njih niko ne smije dirat. Rade ali opet su nekako iznad svih ostalih.

Vidjeću šta će bit, možda osim za mašinovođu upišem čak i privatni fakultet u Travniku, da završim za inžinjera želj. saobraćaja :urnebes:

Za mašinovođu ću sigurno ako ostanem u Mittalu, a ovo ovisi od više faktora.
bulbasor je napisao/la:
31 mar 2020, 12:14
@Marsal Jesi li to na drzavnim jaslama?
Nisam, ArcelorMittal. Privatnik sa dna kace :mrgreen:
Mogao bi čak i ministar saobraćaja da postneš s tim faksom.

Re: Chat

Postano: 31 mar 2020, 14:17
Postao/la Osim13
Nije glup, to mu je mana.