Sastanak u Sarajevu
27
Forto potvrdio: Od 1. aprila se vraćaju aviotakse, tvrdi da će imati pozitivan efekat
Koji debil, zbog ovog uvijek godinama svaka kompanija zaobilazila aerodrom. Mi smo narod koji jednostavno ne uci na greskama i zasluzujemo sve sto nam se dogadja u drzavi, totalno.
Ma neka taxa po 3 KM, neće to utjecat na cijenu leta, glup potez svakako.
Dalji cilj je srozati aviosaobracaj koji je i ovako tanak i onda tamo nekad izdazi aerodrom pod koncesiju. Vrijeme ce pokazati.
Koji debil, zbog ovog uvijek godinama svaka kompanija zaobilazila aerodrom. Mi smo narod koji jednostavno ne uci na greskama i zasluzujemo sve sto nam se dogadja u drzavi, totalno.
Ma neka taxa po 3 KM, neće to utjecat na cijenu leta, glup potez svakako.
Dalji cilj je srozati aviosaobracaj koji je i ovako tanak i onda tamo nekad izdazi aerodrom pod koncesiju. Vrijeme ce pokazati.
Jesi li to na smeću od kliksa komentare pročitao ?
Nemoj pisati o onome što ne znaš i što se ne razumiješ .
Aerodrom insistira za Dublin , dok Yaranair želi drugu destinaciju u UK
Manchester?
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 14 nov 2024, 10:37
Postao/la DamirT
Na Međunarodnom aerodromu u Tuzli u završnoj fazi je realizacija tri značajna infrastrukturna projekta, koji će doprinijeti boljoj konkurentnosti te zračne luke. Jedan od njih je i izgradnja trećeg gatea, koji je bio i preduslov za progresivnije djelovanje avikompanije Wizz Air.
Treći gate će biti od velikog značaja za putnike, ali i aviokompanije koje vrše prijevoz putnika iz Tuzle, s obzirom da će sve procedure biti znatno jednostavnije.
Inače, strateški partner tuzlanskog aerodroma u ranijim godinama je bio Wizz Air, koji je izgradnju trećeg gatea postavio kao jedan od preduslova za dalje progresivnije djelovanje u toj zračnoj luci.
Prema nezvaničnim informacijama, realiazcija ovog projekata još je jedan razlog više za moguće ponovno baziranje te aviokompanije u Tuzli, a koja je prošle godine zatvorila svoju tamošnju bazu te reducirala broj linija i sedmičnih operacija.
Aerodrom insistira za Dublin , dok Yaranair želi drugu destinaciju u UK
Manchester?
E to ne znam
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 19 nov 2024, 17:25
Postao/la VensanKasel
Ode Bajić , novi direktor je iz Naroda i Pravde Sanin Remezić .
To je to , riješili su i zadnju prepreku što se tiče koncesije .
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 20 nov 2024, 14:23
Postao/la MortemHz
Ramezić trenutno radi u kompaniji ICT Sales Representative kao menadžer, a ranije je radio u BH Telecomu i to nešto duže od 14 godina na različitim pozicijama. Završio je studij za saobraćaj i komunikacije.
Šteta , nadam se da nije kasno ... Imali su i Zwizzair bazu sa 2 aviona i Yaranair spreman da pojača linije , sve su syebali .
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 10 dec 2024, 10:23
Postao/la kraljttbvb
Aviokompanija Eurowings najavila je uspostavu novih letova sa Aerodroma Mostar prema Dusseldorfu i Stuttgartu, čime se povećava povezanost Mostara sa evropskim destinacijama. Letovi prema Dusseldorfu planirani su u periodu od 3. maja do 25. oktobra 2025. godine, dok će linija za Stuttgart biti aktivna od 10. maja do 25. oktobra iste godine.
Raspored letenja već je dostupan na internetskoj stranici Eurowingsa, a putnici mogu početi kupovati karte za ove linije. Letovi će se odvijati uglavnom jednom do dva puta sedmično, u zavisnosti od potražnje i potreba tržišta.
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Postano: 10 dec 2024, 10:42
Postao/la Slobodas
Dodatna sigurnost pri lošoj vidljivosti: Aerodrom u Tuzli uskoro dobija pristupna i svjetla na sredini piste