Ja ga pitao da mi preporuci komp. Posla mi frajer nakav od 5 milja.
Ja mu preporučio ove moje Hrvate za koje radim, ljudi mu ponudili ugovor od 3ipo milje kao početnu jer nema iskustva, frajer se uvrijedio, nije mi odgovarao na postove mjesec dana
Zato i ima onako hot zensku. Rekao sam mu predbracni da potpise.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 18 feb 2023, 00:04
Postao/la bombaysaphire
U BiH je bio ogroman pokušaj pokretanja nacionalne kompanije u posljednjih 30 godina. Prvo je operirala Air Bosna (1994-2003), pa B&H Airlines (2005-2015), pa Bosnia Wand Airlines (2015) i na kraju FlyBosnia (2019-2020). Uz to u BiH su operirale legacy, regionalne i charter kompanije: Air Commerce (1991-1997, pod kraj samo cargo), Air Srpska (1999-2003), Bosnia Airlines (2004-2005), Arnoro Airlines (2004-2005), Sky Bosnia (2011-2012), te cargo kompanija Bio Air (1997-2002). 2008. je najavljeno osnivanje Sky Srpske, no isto se nije ostvarilo. U Tuzli operira minijaturna cargo-kompanija Icar Air koja sa jednim Let 410 Turboletom leti cargo letove iz Sarajeva.
Najnoviji pokušaj FlyBosnie je izgledao jako dobro. Iza kompanije je stajala velika saudijska kompanija Al Shiddi Group. Prve linije su izgledale bajkovito, a najave nisu bile loše. Kompanija je u floti imala dva aviona, a planirala je flotu povećati na osam aviona. No, već te 2019. kompanija je radila niz gluposti, zakazivala i otkazivala linije, pa potom vrlo brzo opet zakazivala linije, pa ih još jednom otkazivala. Potom je ekspresno odustajala od linija nakon samo par dana operiranja, poglavito za zapad. Na tjednoj bazi je mijenjala dane operiranja, otkazivala letove. Tijekom Covida-19 kompanija je najavljivala obnovu operacija, izbacivala velike iako i krajnje neracionalne planove, da bi na kraju odustala od najavljenih letova 2022. i izgubila AOC krajem godine, te proglasila stečaj (bankrot) 2023.
Da BiH ima kompaniju, a ima i te kako rezona da je ima, prvenstveno bi trebala pokriti linije koje se ne lete, a koje imaju velikih potencijala, tj. nikako ne ulaziti u konkurenciju sa jačim prijevoznicima. Te linije su iz Sarajeva u I. fazi:
Paris 3 puta tjedno (poslovnjaci, konekcije)
Amsterdam 3 puta tjedno (poslovnjaci, konekcije) – jako teško danas dobiti slotove
Minhen 4 puta tjedno
Rim 2 puta tjedno
Atena 2 puta tjedno
Iz Tuzle to su linije koje bi se trebalo pokrenuti u I. fazi:
Istanbul 5 puta tjedno (muslimani, konekcije, poslovnjaci, turisti)
Zurich 3 puta tjedno (dijaspora, poslovnjaci, konekcije)
Amsterdam 3 puta tjedno (konekcije, poslovnjaci)
Paris 3 puta tjedno (konekcije, poslovnjaci)
Oslo 2 puta tjedno (dijaspora)
Iz Mostara u I. fazi:
Frankfurt 2 puta tjedno (dijaspora, konekcije, poslovnjaci)
Minhen 2 puta tjedno (dijaspora, konekcije, poslovnjaci)
Varšava 2 puta tjedno (vjerski turizam, konekcije)
Dublin 2 puta tjedno (vjerski turizam, dijaspora, konekcije)
Madrid 2 puta tjedno (vjerski turizam, konekcije)
Rim 2 puta tjedno (vjerski, turizam, konekcije, poslovnjaci)
Istanbul 2 puta tjedno (dijaspora, poslovnjaci, konekcije)
Iz Banja Luke u I. fazi:
Zurich 3 puta tjedno (dijaspora, poslovnjaci, konekcije)
Paris 3 puta tjedno (konekcije, poslovnjaci, dijaspora)
Amsterdam 3 puta tjedno (konekcije, poslovnjaci)
Ovo znači u I. fazi dva aviona sa 54 tjedna leta.
U II. fazi iz Sarajevo se treba letjeti za Barcelonu 2 puta tjedno (turisti), London 2 puta tjedno (turisti, poslovnjaci, konekcije) i Helsinki 2 puta tjedno (dijaspora, poslovnjaci, konekcije). Iz Tuzle za London 2 puta tjedno (poslovnjaci, turisti, konekcije). Iz Mostara za Milano (vjerski turizam) i Copenhagen (dijaspora, poslovnjaci, konekcije). Iz Banja Luke za Frankfurt 3 puta tjedno (konekcije, dijaspora, poslovnjaci), Moskvu 2 leta tjedno (dijaspora, poslovnjaci, konekcije) i London (turisti, poslovnjaci, konekcije). To je 19 tjednih letova i 3. avion u floti.
Konačno u III. fazi treba pokrenuti letove iz Sarajeva za:
Milano 3 puta tjedno (turisti, poslovnjaci)
Genevu 2 puta tjedno (dijaspora, poslovnjaci)
Bruxelles 2 puta tjedno (politika, poslovnjaci)
Dusseldorf 2 puta tjedno (dijaspora, poslovnjaci)
Prag 2 puta tjedno (turisti)
Bukurešt 2 puta tjedno (poslovnjaci)
Madid 2 puta tjedno (konekcije, poslovnjaci, turisti)
Moskvu 3 puta tjedno (poslovnjaci, konekcije)
Cairo 2 puta tjedno (tutisti, muslimani, konekcije)
Iz Tuzle u III. fazi:
Helsinki 2 puta tjedno (dijaspora)
Bruxelles 2 puta tjedno (politika, poslovnjaci)
Iz Mostara u III. fazi:
Berlin 2 puta tjedno (dijaspora, poslovnjaci, politika, vjerski turizam)
Catania 2 put tjedno (vjerski turizam, turizam)
Napulj 2 puta tjedno (vjerski turizam)
Barcelona 2 puta tjedno (vjerski turizam, turizam)
Stockholm 2 puta tjedno (dijaspora)
Iz Banja Luke u III. fazi:
Istanbul 2 puta tjedno (dijaspora, poslovnjaci, konekcije)
Oslo 2 puta tjedno (dijaspora)
To znači u 3. fazi 38 letova ili još 2 dodatna aviona. Ovdje treba poraditi i na charterima iz sva četiri aerodroma posebno za Tursku, Grčku i Egipat koji bi osigurali 50 tjednih letova i popunjenost petog aviona. Uz to iz Sarajeva je moguće otvoriti još pokoju liniju za Bliski Istok poput Dammana, Teherana i Ammana.
Nakon III. faze treba udariti prema konkurenciji kao što su linije iz Sarajeva za Zurich, Copenhagen i Atalyu. Za ovu kompaniju idealan avion bi bio A319 ili Embraer E195.
Ja ga pitao da mi preporuci komp. Posla mi frajer nakav od 5 milja.
Ja mu preporučio ove moje Hrvate za koje radim, ljudi mu ponudili ugovor od 3ipo milje kao početnu jer nema iskustva, frajer se uvrijedio, nije mi odgovarao na postove mjesec dana
Nista licno protiv tebe brate, nemoj zamjeriti. Tebi sam zahvalan svakako.
Meni ode 150-200 mjesečno, kutija mi otprilike traje 1,5 dan zavisi yebiga od okolnosti. Kad sam na poslu manje pušim, generalno taj dan ne ispušim više od 5-6 cigara, al' zato kad sam od kuće duplo više ispušim valjda dosada šta li, nemam pojama.
Isto tako nekad petak/subota navečer na izlazu (ako je kakva svirka, kafana, pičqke materine) zna nekada i više od pola kutije otići, ali to je možda jednom u mjesec dana.
Blago tebi, meni u izlasku (kafana, club i sl.) ne može biti ispod kutije i po, nekada i dvije. Na moru se to najgore odrazi, za 5-7 dana ode 20 kutija minimalno, bliže 30 nego 20 ustvari.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 18 feb 2023, 00:24
Postao/la harden
Izlazak u klub najmanje dvije kutije, sa jednom se ne dogura do 12. Tad se najvise ispusi.
Izlazak u klub najmanje dvije kutije, sa jednom se ne dogura do 12. Tad se najvise ispusi.
Da, kad se cuga ide jedna zadrugom. Nekad sam tako znao nabrat i 3 kutije ako se osvane. Zato sam i bio presto, ne mos disati ujutru, onaj sljam u grlu, i 4 godine nisam cigare zapalio i opet. Ali evo 2 mjeseca, ponekad zapalim (jedni-dvije dnevno), od ove elektricne rega sve, nea mi sljama
@kralj
Od stare dajdja umro u 75oj godini, ja sjedio s njim u Bosni 2017e, kaze da je zadnjih 50 godina pusio 4-5 kutija dnevno u prosjeku, ako laze on, lazem i ja. Dok smo sjedioi nije gasio cigaru.