Avijacija u Bosni i Hercegovini
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- MortemHz
- Interni moderator
- Postovi: 53136
- Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Aerodrom Sarajevo je u augustu 2024. godine ostvario 259.017 putnika (208.570 bilo ih je u augustu 2023. godine, op. a.), što je novi rekord našeg najvećeg aerodroma.
Ovo je prefascinantnih 144,8 posto putnika iz istog mjeseca 2019. (178.943).
Aerodrom je imao 2.189 operacija (1.821 u augustu 2023.) i 242,8 tona carga (194,4 tone u augustu 2023.).
Ukupno je do sada u 2024. Aerodrom ostvario 1.251.159 putnika, 11.503 operacija i 1.973 tona carga.
Ovo je prefascinantnih 144,8 posto putnika iz istog mjeseca 2019. (178.943).
Aerodrom je imao 2.189 operacija (1.821 u augustu 2023.) i 242,8 tona carga (194,4 tone u augustu 2023.).
Ukupno je do sada u 2024. Aerodrom ostvario 1.251.159 putnika, 11.503 operacija i 1.973 tona carga.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Ima dešavanja mašala što bi rekli , Sarajevo čeka rezultate novog tendera .
Turkish , A-Jet , Eurowings , Pegasus , LOT povećavaju letove ovu zimu , WizzAir pokreće Rim i povećava London sa 2 na 4 leta sedmično . Pista treba da se širi , nešto Republika Srpska "otežava" ali eto sreća pa nisu izbori brzo
Otvoren je samouslužni restoran , steak house i kafić .
Loše je što WizzAir liniju za Abu Dhabi ukida liniju mjesec ranije i što Aegen smanjuje Skopje - Sarajevo sa 3 leta sedmično na 2 leta sedmično .
Turkish , A-Jet , Eurowings , Pegasus , LOT povećavaju letove ovu zimu , WizzAir pokreće Rim i povećava London sa 2 na 4 leta sedmično . Pista treba da se širi , nešto Republika Srpska "otežava" ali eto sreća pa nisu izbori brzo

Otvoren je samouslužni restoran , steak house i kafić .
Loše je što WizzAir liniju za Abu Dhabi ukida liniju mjesec ranije i što Aegen smanjuje Skopje - Sarajevo sa 3 leta sedmično na 2 leta sedmično .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Tuzla ima liniju za Istanbul , Pegasus leti dva puta sedmično .
A-Jet bi također trebao da počne sa letovima za istanbul , od 7 oktobra jednom sedmično .
Eto godinama se čekalo za Istanbul i sada u dva mjeseca dva prevoznika , nema šta
Također WizzAir pojačava letove preko zime , letovi za Dortmund ce se povećati sa 4 na 5 , a tokim decembra i na 6 letova sedmično .
Loše je što i dalje sporo ide izgradnja , također i što WizzAir nema u planu da vraća bazu .

A-Jet bi također trebao da počne sa letovima za istanbul , od 7 oktobra jednom sedmično .
Eto godinama se čekalo za Istanbul i sada u dva mjeseca dva prevoznika , nema šta

Također WizzAir pojačava letove preko zime , letovi za Dortmund ce se povećati sa 4 na 5 , a tokim decembra i na 6 letova sedmično .
Loše je što i dalje sporo ide izgradnja , također i što WizzAir nema u planu da vraća bazu .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Mostar je dobio letove za Beograd i preko zime , kao i za Zagreb .
Čekaju se rezultati tendera za bazu , ali to je formalnost za Sky Alps.
Direktor Đuzel je izjavio da želi liniju za Istanbul
, što je top potez .
Pregovara se sa Ryanairom .
Čekaju se rezultati tendera za bazu , ali to je formalnost za Sky Alps.
Direktor Đuzel je izjavio da želi liniju za Istanbul

Pregovara se sa Ryanairom .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Banja Luka , e Banja Luka koju sam toliko hvalio sada idu samo loše vijesti .
Aerodrom Aerodrom Banja Luka je prošle godine imao gubitak od 1.741.683 BAM .
Smijenjena direktorica , pa došla nova .
Luta se za linije , niko ništa .
Ovo sam danas pročitao , treba im 15 miliona za obnovu piste .
Toliko je loše stanje da bi uskoro mogli prestati sa radom .
https://zamaaero.com/11/09/2024/novosti ... em-stanju/
Jedina dobra stvar je da Air Serbia pojačava letove za Beograd , ubacuje se let srijedom pored ponedjeljka i petka . To je i dalje loše , bez 6 letova sedmično to nije ozbiljna priča .
Aerodrom Aerodrom Banja Luka je prošle godine imao gubitak od 1.741.683 BAM .
Smijenjena direktorica , pa došla nova .
Luta se za linije , niko ništa .
Ovo sam danas pročitao , treba im 15 miliona za obnovu piste .
Toliko je loše stanje da bi uskoro mogli prestati sa radom .
https://zamaaero.com/11/09/2024/novosti ... em-stanju/
Jedina dobra stvar je da Air Serbia pojačava letove za Beograd , ubacuje se let srijedom pored ponedjeljka i petka . To je i dalje loše , bez 6 letova sedmično to nije ozbiljna priča .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Digla se "braća", zatvaraju im se neki putevi, dobijaju "slepo crevo"... nije pravno, ali zasad mašine rade punom paromVensanKasel je napisao/la: ↑11 sep 2024, 21:47.
Pista treba da se širi , nešto Republika Srpska "otežava"

Jbti ih i ne vaditi.
Ubi Concordia, Ibi Vicktoria
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Ma niđe veze , zemljište od aerodroma nego eto jeftina politička priča nažalost ...armando je napisao/la: ↑11 sep 2024, 22:12Digla se "braća", zatvaraju im se neki putevi, dobijaju "slepo crevo"... nije pravno, ali zasad mašine rade punom paromVensanKasel je napisao/la: ↑11 sep 2024, 21:47.
Pista treba da se širi , nešto Republika Srpska "otežava"![]()
Jbti ih i ne vaditi.
Zamisli ti glupana , isto kao da iz Lukavice ne lete iz Sarajeva

A pazi sad :
https://zamaaero.com/30/08/2024/analize ... -stand-by/
Malo i da se pohvali :
https://zamaaero.com/10/09/2024/analize ... -u-regiji/
Znači sljedeće godine ide sigurno preko 2 miliona , tako da 2.5 milona je realno za 2-3 godine i novi terminal je ende

Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Air Serbia od 31 maja 2025 godine dodaje i noćne letove za Sarajevo. Svaki dan osim nedjelje. Ukupno 13 letova sedmično.
Banja Luku povećavaju na 6 letova sedmično ( subotom 2 leta ) konačno , ne mogu da vjerujem da su ovoliko čekali .
WizzAir povećao Dortmund na 3 leta se sedmično .
Banja Luku povećavaju na 6 letova sedmično ( subotom 2 leta ) konačno , ne mogu da vjerujem da su ovoliko čekali .
WizzAir povećao Dortmund na 3 leta se sedmično .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Nažalost Aegene ukida liniju za Skopje , prvobitno je bio plan da smanje sa 3 na 2 leta sedmično , a sad je ukidaju .
U maju sam letio za Skopje , nama je ta linija bila top šteta baš .
U maju sam letio za Skopje , nama je ta linija bila top šteta baš .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- MortemHz
- Interni moderator
- Postovi: 53136
- Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Nije bilo dovoljno putnika?VensanKasel je napisao/la: ↑16 sep 2024, 09:28Nažalost Aegene ukida liniju za Skopje , prvobitno je bio plan da smanje sa 3 na 2 leta sedmično , a sad je ukidaju .
U maju sam letio za Skopje , nama je ta linija bila top šteta baš .
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Po komentarima na Ex-Yu aviation u pitanju je politička pozadina , jer se u Makedoniji promjenila vlast . Aegen hoće i da ukine liniju Skopje - Atina . Linija za Sarajevo je bila subvencirana od strane Makedonije i Bosne i Hercegovine , čitajući putničke izvještaje i forume linija je bila dobro popunjena ...MortemHz je napisao/la: ↑16 sep 2024, 09:38Nije bilo dovoljno putnika?VensanKasel je napisao/la: ↑16 sep 2024, 09:28Nažalost Aegene ukida liniju za Skopje , prvobitno je bio plan da smanje sa 3 na 2 leta sedmično , a sad je ukidaju .
U maju sam letio za Skopje , nama je ta linija bila top šteta baš .
Mada i sam Aegean je u regiji baš unazadio , otkazao je letove za Ljubljanu i Podgoricu ( samo par letova zimi ) , smanjio Skopje sa 6 na 4 leta sedmično , Zagreb je smanjio , otkazao Krf - Skopje ...
Jedino povećava Beograd sa 3 na 5 letova sedmično .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- MortemHz
- Interni moderator
- Postovi: 53136
- Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Aerodrom Sarajevo planira graditi novi terminal: Donosimo detalje projekta vrijednog 200 miliona KM

U posljednjih nekoliko godina je značajan infrastrukturni razvoj Međunarodnog aerodroma Sarajevo. Plan uprave Aerodroma je da se taj razvoj održi, kako bi se zadovoljile potrebe rastućeg broja putnika.
Jedan od najznačajnijih projekata bio je nedavna modernizacija i dogradnja Terminala B, što je koštalo 30 miliona KM. Već su započete aktivnosti za produženje staze, kako bi se omogućilo slijetanje i polijetanje širokotrupnih aviona, a nova namjera je da aerodrom dobije još jedan, potpuno novi terminal.
Idejni projekat za novi terminal je napravljen 2021. godine i iz Aerodroma Sarajevo u za Klix.ba potvrdili da su pokrenute aktivnosti za izradu koncepta i dokumentacije za usaglašavanje dugoročnih aerodromskih razvojnih dokumenata, kojima će se odrediti glavni okvir projekta.
Prema projektu, novi terminal bi trebao biti na zapadnoj strani aerodroma, potpuno izdvojen od postojeće zgrade Terminala. Glavna zgrada terminala bi imala tri etaže (podrum, prizemlje i prvi sprat) dok bi dio kod izlaza (gate) imao dvije etaže.
"Terminal bi se naslanjao na platformu i imao bi ukupno 43.920 metara kvadratnih (duplo više nego danas), od čega bi 15.840 metara kvadratnih bilo u putničkom dijelu terminala (gate), a 28.080 metara kvadratnih na ulaznom dijelu terminala. Terminal bi imao pet aviomostova, a komercijalni parking bi bio na dvije etaže", objasnili su.
Aerodrom Sarajevo trenutno posjeduje 38.000 metara kvadratnih vlastite zemlje, potrebne za izgradnju terminala, što znači da bi morali otkupiti još 40.000 metara kvadratnih zemlje, i to prvenstveno za parking te dio jednog modula zgrade terminala.
Prvobitna zamisao je da se izgradnja novog terminala finansira kroz javno-privatno partnerstvo. S obzirom na to da bi takva odluka predstavljala, kako su konstatirali, stratešku odluku (odluku bitnu za poslovanje Aerodroma), bilo bi neophodno da to odobri Vlada Federacije Bosne i Hercegovina kao vlasnik Aerodroma.
Međutim, kako su napomenuli, dodatni problem predstavlja nepostojanje zakona o javno-privatnom partnerstvu FBiH, zbog čega u ovom trenutku ne mogu reći kada će izgradnja početi. Njihova je procjena da bi izgradnja terminala koštala 200 miliona KM te da bi izgradnja u prvoj fazi trajala najmanje dvije godine.
Također su podsjetili da je Vlada FBiH 2022. prihvatila Elaborat Međunarodnog aerodroma kao procjenu postojanja javnog interesa za izgradnju dodatnih kapaciteta Sarajevskog aerodroma metodom koncesije.
"Federalno ministarstvo prometa i komunikacija je konstatiralo da on sadrži sve relevantne podatke na osnovu kojih je procijenjeno da postoji javni interes za izgradnju dodatnih kapaciteta Međunarodnog aerodroma Sarajevo metodom koncesije", dodaju.
Kako su upozorili, trend rasta prometa nalaže neophodno širenje kapaciteta Aerodroma i ako se to ne dogodi, suočit će se s problemima u smislu gužvi, nemogućnosti prihvatanja svih zainteresiranih aviokompanija i sl.

U posljednjih nekoliko godina je značajan infrastrukturni razvoj Međunarodnog aerodroma Sarajevo. Plan uprave Aerodroma je da se taj razvoj održi, kako bi se zadovoljile potrebe rastućeg broja putnika.
Jedan od najznačajnijih projekata bio je nedavna modernizacija i dogradnja Terminala B, što je koštalo 30 miliona KM. Već su započete aktivnosti za produženje staze, kako bi se omogućilo slijetanje i polijetanje širokotrupnih aviona, a nova namjera je da aerodrom dobije još jedan, potpuno novi terminal.
Idejni projekat za novi terminal je napravljen 2021. godine i iz Aerodroma Sarajevo u za Klix.ba potvrdili da su pokrenute aktivnosti za izradu koncepta i dokumentacije za usaglašavanje dugoročnih aerodromskih razvojnih dokumenata, kojima će se odrediti glavni okvir projekta.
Prema projektu, novi terminal bi trebao biti na zapadnoj strani aerodroma, potpuno izdvojen od postojeće zgrade Terminala. Glavna zgrada terminala bi imala tri etaže (podrum, prizemlje i prvi sprat) dok bi dio kod izlaza (gate) imao dvije etaže.
"Terminal bi se naslanjao na platformu i imao bi ukupno 43.920 metara kvadratnih (duplo više nego danas), od čega bi 15.840 metara kvadratnih bilo u putničkom dijelu terminala (gate), a 28.080 metara kvadratnih na ulaznom dijelu terminala. Terminal bi imao pet aviomostova, a komercijalni parking bi bio na dvije etaže", objasnili su.
Aerodrom Sarajevo trenutno posjeduje 38.000 metara kvadratnih vlastite zemlje, potrebne za izgradnju terminala, što znači da bi morali otkupiti još 40.000 metara kvadratnih zemlje, i to prvenstveno za parking te dio jednog modula zgrade terminala.
Prvobitna zamisao je da se izgradnja novog terminala finansira kroz javno-privatno partnerstvo. S obzirom na to da bi takva odluka predstavljala, kako su konstatirali, stratešku odluku (odluku bitnu za poslovanje Aerodroma), bilo bi neophodno da to odobri Vlada Federacije Bosne i Hercegovina kao vlasnik Aerodroma.
Međutim, kako su napomenuli, dodatni problem predstavlja nepostojanje zakona o javno-privatnom partnerstvu FBiH, zbog čega u ovom trenutku ne mogu reći kada će izgradnja početi. Njihova je procjena da bi izgradnja terminala koštala 200 miliona KM te da bi izgradnja u prvoj fazi trajala najmanje dvije godine.
Također su podsjetili da je Vlada FBiH 2022. prihvatila Elaborat Međunarodnog aerodroma kao procjenu postojanja javnog interesa za izgradnju dodatnih kapaciteta Sarajevskog aerodroma metodom koncesije.
"Federalno ministarstvo prometa i komunikacija je konstatiralo da on sadrži sve relevantne podatke na osnovu kojih je procijenjeno da postoji javni interes za izgradnju dodatnih kapaciteta Međunarodnog aerodroma Sarajevo metodom koncesije", dodaju.
Kako su upozorili, trend rasta prometa nalaže neophodno širenje kapaciteta Aerodroma i ako se to ne dogodi, suočit će se s problemima u smislu gužvi, nemogućnosti prihvatanja svih zainteresiranih aviokompanija i sl.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Priča se da se Transavia prijavila na zadnji tender , ide Eindhoven ili Rotterdam . Eurowings bi trebao da vrati za Berlin , tu liniju je letio 2019 godine .MortemHz je napisao/la: ↑19 sep 2024, 13:03Aerodrom Sarajevo planira graditi novi terminal: Donosimo detalje projekta vrijednog 200 miliona KM
U posljednjih nekoliko godina je značajan infrastrukturni razvoj Međunarodnog aerodroma Sarajevo. Plan uprave Aerodroma je da se taj razvoj održi, kako bi se zadovoljile potrebe rastućeg broja putnika.
Jedan od najznačajnijih projekata bio je nedavna modernizacija i dogradnja Terminala B, što je koštalo 30 miliona KM. Već su započete aktivnosti za produženje staze, kako bi se omogućilo slijetanje i polijetanje širokotrupnih aviona, a nova namjera je da aerodrom dobije još jedan, potpuno novi terminal.
Idejni projekat za novi terminal je napravljen 2021. godine i iz Aerodroma Sarajevo u za Klix.ba potvrdili da su pokrenute aktivnosti za izradu koncepta i dokumentacije za usaglašavanje dugoročnih aerodromskih razvojnih dokumenata, kojima će se odrediti glavni okvir projekta.
Prema projektu, novi terminal bi trebao biti na zapadnoj strani aerodroma, potpuno izdvojen od postojeće zgrade Terminala. Glavna zgrada terminala bi imala tri etaže (podrum, prizemlje i prvi sprat) dok bi dio kod izlaza (gate) imao dvije etaže.
"Terminal bi se naslanjao na platformu i imao bi ukupno 43.920 metara kvadratnih (duplo više nego danas), od čega bi 15.840 metara kvadratnih bilo u putničkom dijelu terminala (gate), a 28.080 metara kvadratnih na ulaznom dijelu terminala. Terminal bi imao pet aviomostova, a komercijalni parking bi bio na dvije etaže", objasnili su.
Aerodrom Sarajevo trenutno posjeduje 38.000 metara kvadratnih vlastite zemlje, potrebne za izgradnju terminala, što znači da bi morali otkupiti još 40.000 metara kvadratnih zemlje, i to prvenstveno za parking te dio jednog modula zgrade terminala.
Prvobitna zamisao je da se izgradnja novog terminala finansira kroz javno-privatno partnerstvo. S obzirom na to da bi takva odluka predstavljala, kako su konstatirali, stratešku odluku (odluku bitnu za poslovanje Aerodroma), bilo bi neophodno da to odobri Vlada Federacije Bosne i Hercegovina kao vlasnik Aerodroma.
Međutim, kako su napomenuli, dodatni problem predstavlja nepostojanje zakona o javno-privatnom partnerstvu FBiH, zbog čega u ovom trenutku ne mogu reći kada će izgradnja početi. Njihova je procjena da bi izgradnja terminala koštala 200 miliona KM te da bi izgradnja u prvoj fazi trajala najmanje dvije godine.
Također su podsjetili da je Vlada FBiH 2022. prihvatila Elaborat Međunarodnog aerodroma kao procjenu postojanja javnog interesa za izgradnju dodatnih kapaciteta Sarajevskog aerodroma metodom koncesije.
"Federalno ministarstvo prometa i komunikacija je konstatiralo da on sadrži sve relevantne podatke na osnovu kojih je procijenjeno da postoji javni interes za izgradnju dodatnih kapaciteta Međunarodnog aerodroma Sarajevo metodom koncesije", dodaju.
Kako su upozorili, trend rasta prometa nalaže neophodno širenje kapaciteta Aerodroma i ako se to ne dogodi, suočit će se s problemima u smislu gužvi, nemogućnosti prihvatanja svih zainteresiranih aviokompanija i sl.
E sad ono najinteresantnije za nas koji volimo alkohol , izgleda da Ryanair otvara liniju Sarajevo - Dublin

Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- MortemHz
- Interni moderator
- Postovi: 53136
- Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
E cuj DublinVensanKasel je napisao/la: ↑20 sep 2024, 11:58Priča se da se Transavia prijavila na zadnji tender , ide Eindhoven ili Rotterdam . Eurowings bi trebao da vrati za Berlin , tu liniju je letio 2019 godine .MortemHz je napisao/la: ↑19 sep 2024, 13:03Aerodrom Sarajevo planira graditi novi terminal: Donosimo detalje projekta vrijednog 200 miliona KM
U posljednjih nekoliko godina je značajan infrastrukturni razvoj Međunarodnog aerodroma Sarajevo. Plan uprave Aerodroma je da se taj razvoj održi, kako bi se zadovoljile potrebe rastućeg broja putnika.
Jedan od najznačajnijih projekata bio je nedavna modernizacija i dogradnja Terminala B, što je koštalo 30 miliona KM. Već su započete aktivnosti za produženje staze, kako bi se omogućilo slijetanje i polijetanje širokotrupnih aviona, a nova namjera je da aerodrom dobije još jedan, potpuno novi terminal.
Idejni projekat za novi terminal je napravljen 2021. godine i iz Aerodroma Sarajevo u za Klix.ba potvrdili da su pokrenute aktivnosti za izradu koncepta i dokumentacije za usaglašavanje dugoročnih aerodromskih razvojnih dokumenata, kojima će se odrediti glavni okvir projekta.
Prema projektu, novi terminal bi trebao biti na zapadnoj strani aerodroma, potpuno izdvojen od postojeće zgrade Terminala. Glavna zgrada terminala bi imala tri etaže (podrum, prizemlje i prvi sprat) dok bi dio kod izlaza (gate) imao dvije etaže.
"Terminal bi se naslanjao na platformu i imao bi ukupno 43.920 metara kvadratnih (duplo više nego danas), od čega bi 15.840 metara kvadratnih bilo u putničkom dijelu terminala (gate), a 28.080 metara kvadratnih na ulaznom dijelu terminala. Terminal bi imao pet aviomostova, a komercijalni parking bi bio na dvije etaže", objasnili su.
Aerodrom Sarajevo trenutno posjeduje 38.000 metara kvadratnih vlastite zemlje, potrebne za izgradnju terminala, što znači da bi morali otkupiti još 40.000 metara kvadratnih zemlje, i to prvenstveno za parking te dio jednog modula zgrade terminala.
Prvobitna zamisao je da se izgradnja novog terminala finansira kroz javno-privatno partnerstvo. S obzirom na to da bi takva odluka predstavljala, kako su konstatirali, stratešku odluku (odluku bitnu za poslovanje Aerodroma), bilo bi neophodno da to odobri Vlada Federacije Bosne i Hercegovina kao vlasnik Aerodroma.
Međutim, kako su napomenuli, dodatni problem predstavlja nepostojanje zakona o javno-privatnom partnerstvu FBiH, zbog čega u ovom trenutku ne mogu reći kada će izgradnja početi. Njihova je procjena da bi izgradnja terminala koštala 200 miliona KM te da bi izgradnja u prvoj fazi trajala najmanje dvije godine.
Također su podsjetili da je Vlada FBiH 2022. prihvatila Elaborat Međunarodnog aerodroma kao procjenu postojanja javnog interesa za izgradnju dodatnih kapaciteta Sarajevskog aerodroma metodom koncesije.
"Federalno ministarstvo prometa i komunikacija je konstatiralo da on sadrži sve relevantne podatke na osnovu kojih je procijenjeno da postoji javni interes za izgradnju dodatnih kapaciteta Međunarodnog aerodroma Sarajevo metodom koncesije", dodaju.
Kako su upozorili, trend rasta prometa nalaže neophodno širenje kapaciteta Aerodroma i ako se to ne dogodi, suočit će se s problemima u smislu gužvi, nemogućnosti prihvatanja svih zainteresiranih aviokompanija i sl.
E sad ono najinteresantnije za nas koji volimo alkohol , izgleda da Ryanair otvara liniju Sarajevo - Dublin![]()
![]()


Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Čemu čuđenje sine Morteme ?MortemHz je napisao/la: ↑20 sep 2024, 12:11E cuj DublinVensanKasel je napisao/la: ↑20 sep 2024, 11:58Priča se da se Transavia prijavila na zadnji tender , ide Eindhoven ili Rotterdam . Eurowings bi trebao da vrati za Berlin , tu liniju je letio 2019 godine .MortemHz je napisao/la: ↑19 sep 2024, 13:03Aerodrom Sarajevo planira graditi novi terminal: Donosimo detalje projekta vrijednog 200 miliona KM
U posljednjih nekoliko godina je značajan infrastrukturni razvoj Međunarodnog aerodroma Sarajevo. Plan uprave Aerodroma je da se taj razvoj održi, kako bi se zadovoljile potrebe rastućeg broja putnika.
Jedan od najznačajnijih projekata bio je nedavna modernizacija i dogradnja Terminala B, što je koštalo 30 miliona KM. Već su započete aktivnosti za produženje staze, kako bi se omogućilo slijetanje i polijetanje širokotrupnih aviona, a nova namjera je da aerodrom dobije još jedan, potpuno novi terminal.
Idejni projekat za novi terminal je napravljen 2021. godine i iz Aerodroma Sarajevo u za Klix.ba potvrdili da su pokrenute aktivnosti za izradu koncepta i dokumentacije za usaglašavanje dugoročnih aerodromskih razvojnih dokumenata, kojima će se odrediti glavni okvir projekta.
Prema projektu, novi terminal bi trebao biti na zapadnoj strani aerodroma, potpuno izdvojen od postojeće zgrade Terminala. Glavna zgrada terminala bi imala tri etaže (podrum, prizemlje i prvi sprat) dok bi dio kod izlaza (gate) imao dvije etaže.
"Terminal bi se naslanjao na platformu i imao bi ukupno 43.920 metara kvadratnih (duplo više nego danas), od čega bi 15.840 metara kvadratnih bilo u putničkom dijelu terminala (gate), a 28.080 metara kvadratnih na ulaznom dijelu terminala. Terminal bi imao pet aviomostova, a komercijalni parking bi bio na dvije etaže", objasnili su.
Aerodrom Sarajevo trenutno posjeduje 38.000 metara kvadratnih vlastite zemlje, potrebne za izgradnju terminala, što znači da bi morali otkupiti još 40.000 metara kvadratnih zemlje, i to prvenstveno za parking te dio jednog modula zgrade terminala.
Prvobitna zamisao je da se izgradnja novog terminala finansira kroz javno-privatno partnerstvo. S obzirom na to da bi takva odluka predstavljala, kako su konstatirali, stratešku odluku (odluku bitnu za poslovanje Aerodroma), bilo bi neophodno da to odobri Vlada Federacije Bosne i Hercegovina kao vlasnik Aerodroma.
Međutim, kako su napomenuli, dodatni problem predstavlja nepostojanje zakona o javno-privatnom partnerstvu FBiH, zbog čega u ovom trenutku ne mogu reći kada će izgradnja početi. Njihova je procjena da bi izgradnja terminala koštala 200 miliona KM te da bi izgradnja u prvoj fazi trajala najmanje dvije godine.
Također su podsjetili da je Vlada FBiH 2022. prihvatila Elaborat Međunarodnog aerodroma kao procjenu postojanja javnog interesa za izgradnju dodatnih kapaciteta Sarajevskog aerodroma metodom koncesije.
"Federalno ministarstvo prometa i komunikacija je konstatiralo da on sadrži sve relevantne podatke na osnovu kojih je procijenjeno da postoji javni interes za izgradnju dodatnih kapaciteta Međunarodnog aerodroma Sarajevo metodom koncesije", dodaju.
Kako su upozorili, trend rasta prometa nalaže neophodno širenje kapaciteta Aerodroma i ako se to ne dogodi, suočit će se s problemima u smislu gužvi, nemogućnosti prihvatanja svih zainteresiranih aviokompanija i sl.
E sad ono najinteresantnije za nas koji volimo alkohol , izgleda da Ryanair otvara liniju Sarajevo - Dublin![]()
![]()
![]()
![]()

Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- rio_Ferdy88
- Moderator
- Postovi: 33037
- Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
- Lokacija: Tamni Vilajet
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Jel za Irsku kao i za Britaniju isto **** u zdrav mozak i tretiranje kao stoka i da smo šugavi kod vizeVensanKasel je napisao/la: ↑20 sep 2024, 12:19Čemu čuđenje sine Morteme ?MortemHz je napisao/la: ↑20 sep 2024, 12:11E cuj DublinVensanKasel je napisao/la: ↑20 sep 2024, 11:58
Priča se da se Transavia prijavila na zadnji tender , ide Eindhoven ili Rotterdam . Eurowings bi trebao da vrati za Berlin , tu liniju je letio 2019 godine .
E sad ono najinteresantnije za nas koji volimo alkohol , izgleda da Ryanair otvara liniju Sarajevo - Dublin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ako jest onda nije to za nas, samo za Irce

Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Znao sam de ćeš se ti pojaviti i pitatirio_Ferdy88 je napisao/la: ↑20 sep 2024, 13:57Jel za Irsku kao i za Britaniju isto **** u zdrav mozak i tretiranje kao stoka i da smo šugavi kod vize
Ako jest onda nije to za nas, samo za Irce![]()

Odgovor spreman

Irska će otvoriti ambasadu u Sarajevu, a pošto su vize besplatne za državljanje Bosne i Hercegovine (potrebne samo za registraciju zbog zajedničkog područja putovanja između njih i Ujedinjenog Kraljevstva), Dublin bi bio izvodljiva linija jer već ima mnogo putnika sa presjedanjima u Londonu .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- JayCatwright
- Postovi: 8281
- Pridružen/a: 13 nov 2023, 18:21
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Au ako ovo bude fktVensanKasel je napisao/la: ↑20 sep 2024, 11:58
E sad ono najinteresantnije za nas koji volimo alkohol , izgleda da Ryanair otvara liniju Sarajevo - Dublin![]()
![]()

- VensanKasel
- Postovi: 3961
- Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Biće i meni dođeš flašu viskija po tvom izboru kada se budeš vraćao iz DublinaJayCatwright je napisao/la: ↑20 sep 2024, 14:06Au ako ovo bude fktVensanKasel je napisao/la: ↑20 sep 2024, 11:58
E sad ono najinteresantnije za nas koji volimo alkohol , izgleda da Ryanair otvara liniju Sarajevo - Dublin![]()
![]()
![]()

Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...
- JayCatwright
- Postovi: 8281
- Pridružen/a: 13 nov 2023, 18:21
- Kontakt:
Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini
Znaš li neki okvirni datum kad bi to moglo biti, a bit će flašaVensanKasel je napisao/la: ↑20 sep 2024, 14:09Biće i meni dođeš flašu viskija po tvom izboru kada se budeš vraćao iz DublinaJayCatwright je napisao/la: ↑20 sep 2024, 14:06Au ako ovo bude fktVensanKasel je napisao/la: ↑20 sep 2024, 11:58
E sad ono najinteresantnije za nas koji volimo alkohol , izgleda da Ryanair otvara liniju Sarajevo - Dublin![]()
![]()
![]()
![]()

Online
Trenutno korisnika/ca: kraljttbvb i 7 gostiju.