
Što se tiče tog novog pravila, no comment.

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Klare je napisao/la:Znam da mi je za dvojku 40 kw reg. bila oko 390, sada za tricu 66kw plaćam oko 490, zato mi je čudno tako niska cijena tvoje reg. Može biti da nije isto po kantonima, može biti da mi ovamo plaćamo nešto više.![]()
Što se tiče tog novog pravila, no comment.
Cijena zavisi od grada gdje živiš, u Sarajevu je najskuplja reg.Klare je napisao/la:Može biti da nije isto po kantonima, može biti da mi ovamo plaćamo nešto više.![]()
Što se tiče tog novog pravila, no comment.
Zavisi od godista,onako iz glave za npr 2005 godinu 700 plus koja marka a ako je mladji od 10 godina dodaj 150km.Saurman je napisao/la:Cijena zavisi od grada gdje živiš, u Sarajevu je najskuplja reg.Klare je napisao/la:Može biti da nije isto po kantonima, može biti da mi ovamo plaćamo nešto više.![]()
Što se tiče tog novog pravila, no comment.
Nego zna li neko sračunati koliko bi reg izašla za 135Kw 3.0 D.?
madridist je napisao/la: Zavisi od godista,onako iz glave za npr 2005 godinu 700 plus koja marka a ako je mladji od 10 godina dodaj 150km.
Ma meni treba za firmu jer se često vozi slovenija,Makedonija ,Hrvatska, Srbija pa sam čuo da je pouzdaniji i manje troši ,jel istina?R32 je napisao/la:Ma moze i 180, isao sam 174/ 5 al je vec zagazilo dobro u crveno, pa se moglo nagurati do 180. Pa nisam htio forsirat.
Samo neko voli potjerati pa autoputu, pa za toga vec nije SDI. Il ako ide 120/130 pa hoce ubrzati do 150/160, prestici... Ide ono, al nije bas ubrzanje. Za normalna covjeka to je perfektan motor.
A ako si odlucio se za 4, a hoces jace. Pogledaj TDI verziju od 150 konja, kod dosta njih je i navigacija u boji, koza... A auto ide, i na relativno niskim obrtajima cupa.
A mozor je dosta kvalitetan, nije kao ovi obicni TDIevi.
Blok motora je radje bod posebnog celika, kompletna konstrukcija je pojacana, klipovi pojacani, kompletan razvodni sistem, turbina...
Zbog posebnog rada motora pumpa dizna, dolazi do ravnomjernog rasprsivanja u cilindar, stvara veci pritisak i samim time vecu snagu, a daleko manju potrosnju.
Pa imas jako auto koje malo trosi, malo vise od SDI-a
Koliko je po gradu potrošnja? Zanimame jer će 4 auta ići izvan države tj. Karavani, a po gradu će ići 2 obična limuzinaR32 je napisao/la:U pravu si sa svim tim. A moze jasta, jedan mi je godinu dana na autoputu bio svaki dan.
Sad je manje zato sto je doslo jace.
Malo trose, pouzdani su stvarno, jednostavno i jeftino odrzavanje.
Ovo mi je kod brata u golfu 4.
Kod menenje isto al u Bosni i za 20 KM prelazim 240km redovno kombinovane.
Kad ga do crvenog vozim svaki drugibput skocije potrosnja na 5.5
E hvala brate...R32 je napisao/la:Ma niska drug, doduse ja nisam tezak na gasu, i znam ga u dusu. Pa i ekonomicno vozim. Pa jevi gradska smijesna. 5-6maximale. Al i to he stalna voznja po gradu.
Ja sam nedavno u Zenici polag'o, i izašlo me B i C1 1400KM, sad su još snizili cijene.JoseMourinho je napisao/la:ako ima ko slucajno da pomogne da i ja vamo mogu pomoc da je polago vazacki nedavno da napiše koliko ga je ispalo, ja sam polago prije 3-4 godine ispalo me 1100-1200 koliko se sjecam, pa jel se šta mjenjalo od cijena i koja bi autoskola mogla biti najpovoljnija?
To sto si nabrojao plus imas polaganje za instruktora.Lampard8 je napisao/la:Imal ko da je upučeniji oko stjecanja zvanja instruktora vožnje, šta je potrebno, koliko bi to para koštalo?
Znam da se ide u Sarajevo na kurs, oko 2 milje se plati to,
da ti auto ne smije biti starije od 5 godina,
da imaš vozačku najmanje 3 godine
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.