Re: FK Sarajevo
Postano: 06 sep 2025, 11:41
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
Bukvalno chatgpt... ni mail nisu u stanju sloziti. A pretpostavio sam da nisi iz Sarajeva jer vrsis prepisku vec mjesec dana, zato sam i napisao prvom prilikom. Ne bih da ti na muku pristajem, ali cim oni procese spominju, mogao bi se nacekati da ti refundiraju uplaceni iznos. Sto je jos gore tu je i banka kao treca partija koja moze zadrzavati novac "u havi", jer je i njima "procedura".juka55 je napisao/la: ↑05 sep 2025, 19:17Otišao bih ja naravno, ali posto nisam iz Sarajeva, a na poslu sam do 3-4 plus ostale obaveze, ne mogu stici nikako. Ali nejse, kontaktirali su me prvo telefonom danas, pa su kasnije i poslali mail by chatgpt. Na telefonu cura mi govori da je nedavno počela Radit i sad mi ona neku desetu priču priča u odnosu na poziv 22/08 kad su mi rekli da sve imaju osim šala i da će ubaciti majicu umjesto toga… Danas govori da nemaju ništa sto sam naručio, osim duksa… valjda neće usrat nesta oko refundacije hahaha. Evo i sadržaj maila koje sam dobio:Bejker je napisao/la: ↑05 sep 2025, 15:15Ma druze, prvom prilikom u prostorije licno. Ne daj da te zavlace jer taj sektor vode ublehe i trebice kojekakve. Rad i podrska korisnicima je nula, tako da licno idi u prostorije shopa i trazi da ti se odmah to rijesi, jer mogu odmah rijesiti. Dokumentuj i prilozi sve i zahtijevaj da ti rijese.
Poštovani,
Prije svega, želimo da Vam se najiskrenije izvinimo zbog neprijatnosti, kašnjenja i nedostatka povratnih informacija u vezi s Vašom narudžbom. Svjesni smo koliko je frustrirajuće kada se uloži povjerenje i sredstva, a komunikacija i isporuka izostanu.
Nažalost, uslijed tehničkih problema na našoj web stranici došlo je do zastoja u obradi Vaše narudžbe, zbog čega ona nije bila poslana u predviđenom roku. Također, svjesni smo da je izostala i pravovremena komunikacija s naše strane, što je dodatno stvorilo nezadovoljstvo i ostavilo loš utisak o našem odnosu prema kupcima.
Razumijemo Vaše razočaranje i potpuno se slažemo da ovakav odnos nije na nivou koji navijači i kupci našeg kluba zaslužuju. Oni koji žele podržati klub kupovinom u fan shopu zaslužuju maksimalno poštovanje, transparentnost i jasne informacije – i žao nam je što to u ovom slučaju nismo ispunili.
Kako bismo situaciju odmah riješili, izvršićemo povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa na isti način na koji je uplata izvršena. Očekujte potvrdu o povratu sredstava čim proces bude završen.
Još jednom, iskreno se izvinjavamo zbog neprijatnosti i zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju. Nadamo se da će naredna iskustva s našim fan shopom biti mnogo pozitivnija i da ćemo opravdati Vaše povjerenje.
Lijep pozdrav,
FK Sarajevo Fan Shop
U okviru priprema za nastavak sezone, jučer je odigrana prijateljska utakmica između prvog tima i B ekipe FK Sarajevo.
juka55 je napisao/la: ↑05 sep 2025, 19:17Otišao bih ja naravno, ali posto nisam iz Sarajeva, a na poslu sam do 3-4 plus ostale obaveze, ne mogu stici nikako. Ali nejse, kontaktirali su me prvo telefonom danas, pa su kasnije i poslali mail by chatgpt. Na telefonu cura mi govori da je nedavno počela Radit i sad mi ona neku desetu priču priča u odnosu na poziv 22/08 kad su mi rekli da sve imaju osim šala i da će ubaciti majicu umjesto toga… Danas govori da nemaju ništa sto sam naručio, osim duksa… valjda neće usrat nesta oko refundacije hahaha. Evo i sadržaj maila koje sam dobio:Bejker je napisao/la: ↑05 sep 2025, 15:15Ma druze, prvom prilikom u prostorije licno. Ne daj da te zavlace jer taj sektor vode ublehe i trebice kojekakve. Rad i podrska korisnicima je nula, tako da licno idi u prostorije shopa i trazi da ti se odmah to rijesi, jer mogu odmah rijesiti. Dokumentuj i prilozi sve i zahtijevaj da ti rijese.
Poštovani,
Prije svega, želimo da Vam se najiskrenije izvinimo zbog neprijatnosti, kašnjenja i nedostatka povratnih informacija u vezi s Vašom narudžbom. Svjesni smo koliko je frustrirajuće kada se uloži povjerenje i sredstva, a komunikacija i isporuka izostanu.
Nažalost, uslijed tehničkih problema na našoj web stranici došlo je do zastoja u obradi Vaše narudžbe, zbog čega ona nije bila poslana u predviđenom roku. Također, svjesni smo da je izostala i pravovremena komunikacija s naše strane, što je dodatno stvorilo nezadovoljstvo i ostavilo loš utisak o našem odnosu prema kupcima.
Razumijemo Vaše razočaranje i potpuno se slažemo da ovakav odnos nije na nivou koji navijači i kupci našeg kluba zaslužuju. Oni koji žele podržati klub kupovinom u fan shopu zaslužuju maksimalno poštovanje, transparentnost i jasne informacije – i žao nam je što to u ovom slučaju nismo ispunili.
Kako bismo situaciju odmah riješili, izvršićemo povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa na isti način na koji je uplata izvršena. Očekujte potvrdu o povratu sredstava čim proces bude završen.
Još jednom, iskreno se izvinjavamo zbog neprijatnosti i zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju. Nadamo se da će naredna iskustva s našim fan shopom biti mnogo pozitivnija i da ćemo opravdati Vaše povjerenje.
Lijep pozdrav,
FK Sarajevo Fan Shop
Ma hvala Bogu nisu mi pare problem, ali vala neću im ni halalit 250 marki hahaha... sacekat ćemo koji dan valjda legne uplata, ima za sve rješenje. Najviše od svega mi je krivo što u klubu rade nesposobni ljudi i to se refkletira na sve... valjda docekamo bolje dane sviBejker je napisao/la: ↑06 sep 2025, 11:53Bukvalno chatgpt... ni mail nisu u stanju sloziti. A pretpostavio sam da nisi iz Sarajeva jer vrsis prepisku vec mjesec dana, zato sam i napisao prvom prilikom. Ne bih da ti na muku pristajem, ali cim oni procese spominju, mogao bi se nacekati da ti refundiraju uplaceni iznos. Sto je jos gore tu je i banka kao treca partija koja moze zadrzavati novac "u havi", jer je i njima "procedura".juka55 je napisao/la: ↑05 sep 2025, 19:17Otišao bih ja naravno, ali posto nisam iz Sarajeva, a na poslu sam do 3-4 plus ostale obaveze, ne mogu stici nikako. Ali nejse, kontaktirali su me prvo telefonom danas, pa su kasnije i poslali mail by chatgpt. Na telefonu cura mi govori da je nedavno počela Radit i sad mi ona neku desetu priču priča u odnosu na poziv 22/08 kad su mi rekli da sve imaju osim šala i da će ubaciti majicu umjesto toga… Danas govori da nemaju ništa sto sam naručio, osim duksa… valjda neće usrat nesta oko refundacije hahaha. Evo i sadržaj maila koje sam dobio:Bejker je napisao/la: ↑05 sep 2025, 15:15
Ma druze, prvom prilikom u prostorije licno. Ne daj da te zavlace jer taj sektor vode ublehe i trebice kojekakve. Rad i podrska korisnicima je nula, tako da licno idi u prostorije shopa i trazi da ti se odmah to rijesi, jer mogu odmah rijesiti. Dokumentuj i prilozi sve i zahtijevaj da ti rijese.
Poštovani,
Prije svega, želimo da Vam se najiskrenije izvinimo zbog neprijatnosti, kašnjenja i nedostatka povratnih informacija u vezi s Vašom narudžbom. Svjesni smo koliko je frustrirajuće kada se uloži povjerenje i sredstva, a komunikacija i isporuka izostanu.
Nažalost, uslijed tehničkih problema na našoj web stranici došlo je do zastoja u obradi Vaše narudžbe, zbog čega ona nije bila poslana u predviđenom roku. Također, svjesni smo da je izostala i pravovremena komunikacija s naše strane, što je dodatno stvorilo nezadovoljstvo i ostavilo loš utisak o našem odnosu prema kupcima.
Razumijemo Vaše razočaranje i potpuno se slažemo da ovakav odnos nije na nivou koji navijači i kupci našeg kluba zaslužuju. Oni koji žele podržati klub kupovinom u fan shopu zaslužuju maksimalno poštovanje, transparentnost i jasne informacije – i žao nam je što to u ovom slučaju nismo ispunili.
Kako bismo situaciju odmah riješili, izvršićemo povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa na isti način na koji je uplata izvršena. Očekujte potvrdu o povratu sredstava čim proces bude završen.
Još jednom, iskreno se izvinjavamo zbog neprijatnosti i zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju. Nadamo se da će naredna iskustva s našim fan shopom biti mnogo pozitivnija i da ćemo opravdati Vaše povjerenje.
Lijep pozdrav,
FK Sarajevo Fan Shop
U svakom slucaju sretno i da se sto prije rijesi!
ma na oko se ovo vidi, ne treba provjera nikakva hahaH8Z7 je napisao/la: ↑06 sep 2025, 12:07juka55 je napisao/la: ↑05 sep 2025, 19:17Otišao bih ja naravno, ali posto nisam iz Sarajeva, a na poslu sam do 3-4 plus ostale obaveze, ne mogu stici nikako. Ali nejse, kontaktirali su me prvo telefonom danas, pa su kasnije i poslali mail by chatgpt. Na telefonu cura mi govori da je nedavno počela Radit i sad mi ona neku desetu priču priča u odnosu na poziv 22/08 kad su mi rekli da sve imaju osim šala i da će ubaciti majicu umjesto toga… Danas govori da nemaju ništa sto sam naručio, osim duksa… valjda neće usrat nesta oko refundacije hahaha. Evo i sadržaj maila koje sam dobio:Bejker je napisao/la: ↑05 sep 2025, 15:15
Ma druze, prvom prilikom u prostorije licno. Ne daj da te zavlace jer taj sektor vode ublehe i trebice kojekakve. Rad i podrska korisnicima je nula, tako da licno idi u prostorije shopa i trazi da ti se odmah to rijesi, jer mogu odmah rijesiti. Dokumentuj i prilozi sve i zahtijevaj da ti rijese.
Poštovani,
Prije svega, želimo da Vam se najiskrenije izvinimo zbog neprijatnosti, kašnjenja i nedostatka povratnih informacija u vezi s Vašom narudžbom. Svjesni smo koliko je frustrirajuće kada se uloži povjerenje i sredstva, a komunikacija i isporuka izostanu.
Nažalost, uslijed tehničkih problema na našoj web stranici došlo je do zastoja u obradi Vaše narudžbe, zbog čega ona nije bila poslana u predviđenom roku. Također, svjesni smo da je izostala i pravovremena komunikacija s naše strane, što je dodatno stvorilo nezadovoljstvo i ostavilo loš utisak o našem odnosu prema kupcima.
Razumijemo Vaše razočaranje i potpuno se slažemo da ovakav odnos nije na nivou koji navijači i kupci našeg kluba zaslužuju. Oni koji žele podržati klub kupovinom u fan shopu zaslužuju maksimalno poštovanje, transparentnost i jasne informacije – i žao nam je što to u ovom slučaju nismo ispunili.
Kako bismo situaciju odmah riješili, izvršićemo povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa na isti način na koji je uplata izvršena. Očekujte potvrdu o povratu sredstava čim proces bude završen.
Još jednom, iskreno se izvinjavamo zbog neprijatnosti i zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju. Nadamo se da će naredna iskustva s našim fan shopom biti mnogo pozitivnija i da ćemo opravdati Vaše povjerenje.
Lijep pozdrav,
FK Sarajevo Fan Shop
Ti se kao slažeš s njim, a čovjek upravo zbog tvog posta ovo i napisao.
Satiricno... ismijavam citavu situaciju. Nemam sta vise pisati s tobom, sve ce se ukazat ko je u pravu. Reko sam ti sto ne podrzavam husrefa, rekao sam vec prije sto sam podrzavao zekica sve do ovog ostavljanja na cjedilu.NoProfit je napisao/la: ↑06 sep 2025, 12:55Ti se kao slažeš s njim, a čovjek upravo zbog tvog posta ovo i napisao.![]()
Puca mi **** za Husrefom, ako će Sarajevo biti prvak kad on ode, neka ode još danas. Ali otkako se vratio, bukvalno ni utakmicu nije odigrao, ti si navalio na njega k'o neki sivonja, na čovjeka koji je donio toliko radosti, ali si se sažalio na Renana koji vjerovatno igra svoju najgoru sezonu u karijeri.
Evo, saberi mi sve trenere koji su nas vodili od njegovog prošlog mandata, pa mi onda nabroj sve trofeje koje smo u tom periodu osvojili i uspjehe koje smo ostvarili pod tim modernim i top trenerima. Ja sigurno ne navijam za Husrefa nego za Sarajevo, ali sam siguran da ti guštaš na svaku lošu partiju Sarajeva pod vodstvom Musemića.