Formula 1 - ARHIVA POSTOVA
Moderator/ica: rio_Ferdy88
Re: Formula 1
Kad su ga navodno napali pljackasi, prije 10-tak dana.
http://dnevnik.hr/showbizz/paparazzi/fo ... stone.html
http://dnevnik.hr/showbizz/paparazzi/fo ... stone.html
Velež, Chelsea FC, LA Lakers, Scuderia Ferrari
-
- Postovi: 4600
- Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
- Lokacija: Bosanska Krupa
- Kontakt:
Re: Formula 1
Napali ga pred kucom i opljackali ga , negdje oko 1 milion i 800 hiljada kuna 

- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
Koja budala nosi s sobom 300-400 hiljada KM-ova??? Ako su ga opljackali pred kucom,znaci imao ih je s sobom,zar ne??bavarian_bk je napisao/la:Napali ga pred kucom i opljackali ga , negdje oko 1 milion i 800 hiljada kuna
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Formula 1
Ma nije nosio toliku lovu, nego su on i njegova "zarucnica" nosili nakit koji je bio toliko vrijedan.majestic24 je napisao/la:Koja budala nosi s sobom 300-400 hiljada KM-ova??? Ako su ga opljackali pred kucom,znaci imao ih je s sobom,zar ne??bavarian_bk je napisao/la:Napali ga pred kucom i opljackali ga , negdje oko 1 milion i 800 hiljada kuna
Velež, Chelsea FC, LA Lakers, Scuderia Ferrari
Re: Formula 1
...ma to ja nesto isprobavao...jose je napisao/la:?enobarca je napisao/la:http://atdhe.net/30159/watch-barcelona-vs-rubin-kazan

Re: Formula 1
Group Lotus se vraca u Formulu 1, otkupili su Renault i od sad ce se zvati Lotus Renault GP.
S ovim proslogodisnjim Lotusom se spore oko koristenja imena
S ovim proslogodisnjim Lotusom se spore oko koristenja imena
- majestic24
- Postovi: 15839
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
Ovaj proslogodisnji Lotus nema nikakve veze s njima. Neznam kako su ga uopste dobili da ga koriste
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
-
- Postovi: 4600
- Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
- Lokacija: Bosanska Krupa
- Kontakt:
Re: Formula 1
Apsolutno nikakve. Tony Fernandes je imao nekog vecinskog sponzora iz Malezije i odabrao je ime Lotus F1 team i sada se spore oko toga . A i Tony Je odabrao zlatno crnu boju za iducu sezonumajestic24 je napisao/la:Ovaj proslogodisnji Lotus nema nikakve veze s njima. Neznam kako su ga uopste dobili da ga koriste

Re: Formula 1
ZABRANA timskih naredbi koja je za momčadi Formule 1 vrijedila u osam proteklih godina, u petak je službeno ukinuta.
Učinila je to Međunarodna federacija autosportova (FIA) na sastanku svog Sportskog vijeća (WMSC) u Monacu u petak. Iz pravilnika je, konkretno, izbačen članak 39.1, zbog kojeg je ljetos na Velikoj nagradi Njemačke momčad Ferrarija izvrgnuta linču javnosti nakon što je Felipeu Massi naređeno da na prvo mjesto propusti Fernanda Alonsa.
Talijanska je momčad zbog očitog namještanja rezultata utakmice kažnjena s novčanom kaznom od stotinu tisuća eura.
Unatoč formalnom ukidanju zabrane, kazne za nesportske poteze poput Massina odnosno Ferrarijeva u Hockenheimu i dalje će biti moguće.
Učinila je to Međunarodna federacija autosportova (FIA) na sastanku svog Sportskog vijeća (WMSC) u Monacu u petak. Iz pravilnika je, konkretno, izbačen članak 39.1, zbog kojeg je ljetos na Velikoj nagradi Njemačke momčad Ferrarija izvrgnuta linču javnosti nakon što je Felipeu Massi naređeno da na prvo mjesto propusti Fernanda Alonsa.
Talijanska je momčad zbog očitog namještanja rezultata utakmice kažnjena s novčanom kaznom od stotinu tisuća eura.
Unatoč formalnom ukidanju zabrane, kazne za nesportske poteze poput Massina odnosno Ferrarijeva u Hockenheimu i dalje će biti moguće.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Re: Formula 1
Jel timski sport il nije. Ako jest onda koji **** oce, tim radi u svom interesu. Ako nije, nek maknu drugog vozaca i rijesen problem.
Re: Formula 1
Momčad Red Bulla odlučila je zanemariti FIA-ino dopuštenje momčadskih odredbi. Sebastian Vettel i Mark Webber neće ih dobiti, tvrdi šef momčadi...
FIA je na svom posljednjem zasjedanju ukinula zabranu momčadskih odredbi te će od 2011. godine iz bokseva moći dolaziti takve upute vozačima, no u Red Bullu ističu da njima ta dozvola nije potrebna.
"Nama takva odluka ništa ne mijenja", rekao je šef Christian Horner, koji kaže da će svjetski prvak Sebastian Vettel i njegov momčadski kolega Mark Webber opet biti ravnopravni na stazi: "I sljedeće će godine obojica imati našu maksimalnu podršku".
"Nama je ionako uvijek najvažnije ono što pokazuju na stazi. Omogućili smo im najbolje uvjete i ništa se neće promijeniti", dodao je Horner.
Njihov je natjecateljski duh ove godine rezultirao i jednim međusobnim sudarom - Vettel i Webber izravni su okršaj na stazi nesretno završili na Velikoj nagradi Turske u Istanbulu.
Predsjednik talijanskog Ferrarija, Luca di Montezemolo, podsjetio je da u Maranellu nisu zaboravili na ideju o tri bolida po jednoj momčadi...
U svjetlu novih FIA-inih promjena u svijetu Formule 1 ponovno se javio Ferrari i istaknuo želju da u budućnosti jednu momčad na stazi zastupaju po tri vozača.
"Nastavit ću zagovarati su ideju", izjavio je predsjednik Ferrarija Luca di Montezemolo, koji ima i rješenje za potencijalnu gužvu na asfaltu. Naime, prekrižio bi "male", slabije momčadi.
"Iskreno, smatram da bi bilo bolje da se najboljim momčadima omogući treći bolid nego da gledamo bolide koji bi se mučili i u seriji GP2. Glasno ćemo predlagati tu mogućnost", dodao je.
Nadalje, Di Montezemolo bi omogućio češća tesitranja: "Formula 1 je postala jedini sport u kojemu nije dopušteno trenirati. Zamislite kako bi bilo da zatražite od Real Madrida, Milana ili Intera da igraju u običnim kopačkama po kiši ili da im zabranite zagrijavanje prije utakmice Lige prvaka".
Složio se s ukidanjem momčadskih odredbi, a imao je i nekoliko riječi o izgradnji novih staza: "Srećom, pravila o momčadskim odredbama više nema. To je pravilo uvijek bilo licemjerno. Čini se da FIA pod vodstvom Jeana Todta vodi sport u pravom smjeru, ali bilo bi još bolje da se više vremena posveti omogućavanju pretjecanja na pojedinim utrkama, a ne lijepoj arhitekturi".
FIA je na svom posljednjem zasjedanju ukinula zabranu momčadskih odredbi te će od 2011. godine iz bokseva moći dolaziti takve upute vozačima, no u Red Bullu ističu da njima ta dozvola nije potrebna.
"Nama takva odluka ništa ne mijenja", rekao je šef Christian Horner, koji kaže da će svjetski prvak Sebastian Vettel i njegov momčadski kolega Mark Webber opet biti ravnopravni na stazi: "I sljedeće će godine obojica imati našu maksimalnu podršku".
"Nama je ionako uvijek najvažnije ono što pokazuju na stazi. Omogućili smo im najbolje uvjete i ništa se neće promijeniti", dodao je Horner.
Njihov je natjecateljski duh ove godine rezultirao i jednim međusobnim sudarom - Vettel i Webber izravni su okršaj na stazi nesretno završili na Velikoj nagradi Turske u Istanbulu.
Predsjednik talijanskog Ferrarija, Luca di Montezemolo, podsjetio je da u Maranellu nisu zaboravili na ideju o tri bolida po jednoj momčadi...
U svjetlu novih FIA-inih promjena u svijetu Formule 1 ponovno se javio Ferrari i istaknuo želju da u budućnosti jednu momčad na stazi zastupaju po tri vozača.
"Nastavit ću zagovarati su ideju", izjavio je predsjednik Ferrarija Luca di Montezemolo, koji ima i rješenje za potencijalnu gužvu na asfaltu. Naime, prekrižio bi "male", slabije momčadi.
"Iskreno, smatram da bi bilo bolje da se najboljim momčadima omogući treći bolid nego da gledamo bolide koji bi se mučili i u seriji GP2. Glasno ćemo predlagati tu mogućnost", dodao je.
Nadalje, Di Montezemolo bi omogućio češća tesitranja: "Formula 1 je postala jedini sport u kojemu nije dopušteno trenirati. Zamislite kako bi bilo da zatražite od Real Madrida, Milana ili Intera da igraju u običnim kopačkama po kiši ili da im zabranite zagrijavanje prije utakmice Lige prvaka".
Složio se s ukidanjem momčadskih odredbi, a imao je i nekoliko riječi o izgradnji novih staza: "Srećom, pravila o momčadskim odredbama više nema. To je pravilo uvijek bilo licemjerno. Čini se da FIA pod vodstvom Jeana Todta vodi sport u pravom smjeru, ali bilo bi još bolje da se više vremena posveti omogućavanju pretjecanja na pojedinim utrkama, a ne lijepoj arhitekturi".
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Re: Formula 1
Svjetski prvak iz 2008. godine pritom nije želio precizirati na što konkretno misli, ali se da zaključiti da je u pozadini priče njegovo neslaganje s ocem Anthonyjem, kojeg je uoči početka sezone razvlastio uloge vlastitog menadžera.
- Moj privatni život, način na koji su se stvari odvijale, nije tekao glatko i sretno kao što je bio slučaj u prošlosti. Do početka sezone očekujem da ću izgladiti sve nesporazume. Čak i da se to ne dogodi, u 2011. nastojat ću privatne probleme sasvim izbaciti iz glave - rekao je zagonetni vozač McLarena.
Nakon što je pobijedio u 13. utrci sezone, na Velikoj nagradi Belgije u Spa Francorchampsu, Britanac je izbio na prvo mjesto ukupnog poretka s trima bodovima prednosti pred Markom Webberom u Red Bullu (182-179). Titulu je praktički prepustio rivalima početničkim pogreškama na dvjema sljedećim utrkama, za VN Italije u Monzi te za VN Singapura, u kojima je zbog sudara koje je sam izazvao završio bez plasmana.
- Moj privatni život, način na koji su se stvari odvijale, nije tekao glatko i sretno kao što je bio slučaj u prošlosti. Do početka sezone očekujem da ću izgladiti sve nesporazume. Čak i da se to ne dogodi, u 2011. nastojat ću privatne probleme sasvim izbaciti iz glave - rekao je zagonetni vozač McLarena.
Nakon što je pobijedio u 13. utrci sezone, na Velikoj nagradi Belgije u Spa Francorchampsu, Britanac je izbio na prvo mjesto ukupnog poretka s trima bodovima prednosti pred Markom Webberom u Red Bullu (182-179). Titulu je praktički prepustio rivalima početničkim pogreškama na dvjema sljedećim utrkama, za VN Italije u Monzi te za VN Singapura, u kojima je zbog sudara koje je sam izazvao završio bez plasmana.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Re: Formula 1
Ovdje fali neki početak teksta.Ted Mosby je napisao/la:Svjetski prvak iz 2008. godine pritom nije želio precizirati na što konkretno misli, ali se da zaključiti da je u pozadini priče njegovo neslaganje s ocem Anthonyjem, kojeg je uoči početka sezone razvlastio uloge vlastitog menadžera.
- Moj privatni život, način na koji su se stvari odvijale, nije tekao glatko i sretno kao što je bio slučaj u prošlosti. Do početka sezone očekujem da ću izgladiti sve nesporazume. Čak i da se to ne dogodi, u 2011. nastojat ću privatne probleme sasvim izbaciti iz glave - rekao je zagonetni vozač McLarena.
Nakon što je pobijedio u 13. utrci sezone, na Velikoj nagradi Belgije u Spa Francorchampsu, Britanac je izbio na prvo mjesto ukupnog poretka s trima bodovima prednosti pred Markom Webberom u Red Bullu (182-179). Titulu je praktički prepustio rivalima početničkim pogreškama na dvjema sljedećim utrkama, za VN Italije u Monzi te za VN Singapura, u kojima je zbog sudara koje je sam izazvao završio bez plasmana.

Velež, Chelsea FC, LA Lakers, Scuderia Ferrari
Re: Formula 1
Sta ja tebi rekoh Petrov ostaje u Renaultu jos,potpisao novi ugovor na dve godine.Raikkonen je napisao/la: Taj mali Rus je sam sebi urucio otkaz u Renaultu nakon ove trke....Za njegov ne nastavak karijere u bolidu renaulta se pobrinuo ni manje ni vise vec Flavio BriatoreProsudite sami zastooo
![]()
Pozdravlja vas Cika Devil. Secajte me se. :)))
Re: Formula 1
i pocetak i krajjose je napisao/la:Ovdje fali neki početak teksta.Ted Mosby je napisao/la:Svjetski prvak iz 2008. godine pritom nije želio precizirati na što konkretno misli, ali se da zaključiti da je u pozadini priče njegovo neslaganje s ocem Anthonyjem, kojeg je uoči početka sezone razvlastio uloge vlastitog menadžera.
- Moj privatni život, način na koji su se stvari odvijale, nije tekao glatko i sretno kao što je bio slučaj u prošlosti. Do početka sezone očekujem da ću izgladiti sve nesporazume. Čak i da se to ne dogodi, u 2011. nastojat ću privatne probleme sasvim izbaciti iz glave - rekao je zagonetni vozač McLarena.
Nakon što je pobijedio u 13. utrci sezone, na Velikoj nagradi Belgije u Spa Francorchampsu, Britanac je izbio na prvo mjesto ukupnog poretka s trima bodovima prednosti pred Markom Webberom u Red Bullu (182-179). Titulu je praktički prepustio rivalima početničkim pogreškama na dvjema sljedećim utrkama, za VN Italije u Monzi te za VN Singapura, u kojima je zbog sudara koje je sam izazvao završio bez plasmana.

„Morata, najkompletniji napadac danasnjice“ -> Italia
Re: Formula 1
Momčad Virgina potvrdila je da će iduće sezone u njihovom bolidu osim Time Glocka sjediti debitant iz Belgije...
Popunjeno je još jedno mjesto u Formuli 1 za 2011. godinu. Virgin je za drugog vozača, uz Nijemca Timu Glocka, uzeo belgijskog novaka. Za upravljačem će sjediti 25-godišnji Jerome D'Ambrosio.
On se Virginu dokazivao u ulozi trećeg vozača, a konkurencija za mjesto u momčadi bili su mu Lucas di Grassi, ovogodišnji član Virgina, te Giedo van der Garde.
Time mu je, razumljivo, ispunjen san: "Oduševljen sam što sam ostvario svoj cilj i ušao u Formulu 1. Tome sam se nadao od rujna, kada sam se pridružio Virginu. Morao sam proći stroga teške testove u oštroj konkurenciji, no istovremeno sam se dobro slagao sa svima u momčadi. U Virginu sam našao svoj dom".
"Dobro se osjećam i imam dovoljno vremena pripremiti se za novu sezonu. Sa mnom rade vrhunski profesionalci i ambiciozni ljudi. Uzbudljiva mi je pomisao da ću sudjelovati u stvaranju povijesti", dodao je Jerome D'Ambrosio.
Popunjeno je još jedno mjesto u Formuli 1 za 2011. godinu. Virgin je za drugog vozača, uz Nijemca Timu Glocka, uzeo belgijskog novaka. Za upravljačem će sjediti 25-godišnji Jerome D'Ambrosio.
On se Virginu dokazivao u ulozi trećeg vozača, a konkurencija za mjesto u momčadi bili su mu Lucas di Grassi, ovogodišnji član Virgina, te Giedo van der Garde.
Time mu je, razumljivo, ispunjen san: "Oduševljen sam što sam ostvario svoj cilj i ušao u Formulu 1. Tome sam se nadao od rujna, kada sam se pridružio Virginu. Morao sam proći stroga teške testove u oštroj konkurenciji, no istovremeno sam se dobro slagao sa svima u momčadi. U Virginu sam našao svoj dom".
"Dobro se osjećam i imam dovoljno vremena pripremiti se za novu sezonu. Sa mnom rade vrhunski profesionalci i ambiciozni ljudi. Uzbudljiva mi je pomisao da ću sudjelovati u stvaranju povijesti", dodao je Jerome D'Ambrosio.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
-
- Postovi: 4600
- Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
- Lokacija: Bosanska Krupa
- Kontakt:
Re: Formula 1
Tilke boravio u Zagorju i rekao da ce staza u Bistri biti atraktivnija od one u Abu Dabhiju



Re: Formula 1
bavarian_bk je napisao/la:Tilke boravio u Zagorju i rekao da ce staza u Bistri biti atraktivnija od one u Abu Dabhiju![]()

-
- Postovi: 4600
- Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
- Lokacija: Bosanska Krupa
- Kontakt:
Re: Formula 1
Evo Ferrariju doslo iz guzice u glavu... Napokon su shvatili da imaju najslabije stratege od prve trojke pa su doveli iz Mclarena Pata Frya koji ce biti novi inzinjer staze , i iz Red Bulla Neila MArtina , koji ce biti novi voditelj razvojnog odjela 

Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.