Formula 1 - ARHIVA POSTOVA
Moderator/ica: rio_Ferdy88
Re: Formula 1
Ja trku pratim i na kompjuteru i vremena ostvarena po krugovima.Jedini vozač koji nije imao oscilacija tokom trke je upravo Alonso.Čovjek je u više navrata vozio najbrži krug upravo onda kada mu je to trebalo,pa je izlišno govoriti da ga je mogao Hamilton stići.
Re: Formula 1
When I was a boy of 14, my father was so ignorant I could hardly stand to have the old man around. But when I got to be 21, I was astonished at how much the old man had learned in seven years. (Mark Twain)
Re: Formula 1
Tri momčadi koje su 2010. ušle u natjecanje sramota su za naš sport, izjavio je prvi čovjek Formule 1 Bernie Ecclestone u razgovoru za Financial Times.
Nema intervjua u kojem 80-godišnji Britanac ne šokira javnost svojim riječima, a posljednji su mu na udar došli Virgin, Lotus i HRT, momčadi koje su se na početku ove sezone pridružile društvu u Formuli 1. No, u dosadašnjih 17 utrka nisu pokazale da zaslužuju biti u najelitnijem automobilističkom natjecanju, štoviše nisu osvojile nijedan bod.
- Te nam momčadi ničemu ne služe, one su sramota za Formulu 1. Trebali bismo se riještiti dijela tih invalida - oštro je poručio Ecclestone.
Dodao je kako bi Lotus bilo dobro zadržati u natjecanju i dogodine, a vlasnika Virgina, tajkuna Richarda Bransona, pozvao je da uloži u momčad dodatan novčani iznos.
- Richard bi trebao uložiti više novca, zar ne? Trebao bi slijediti primjer vlasnika Red Bulla Dietricha Mateschitza - rekao je neuništivi šef Formule 1.
Nema intervjua u kojem 80-godišnji Britanac ne šokira javnost svojim riječima, a posljednji su mu na udar došli Virgin, Lotus i HRT, momčadi koje su se na početku ove sezone pridružile društvu u Formuli 1. No, u dosadašnjih 17 utrka nisu pokazale da zaslužuju biti u najelitnijem automobilističkom natjecanju, štoviše nisu osvojile nijedan bod.
- Te nam momčadi ničemu ne služe, one su sramota za Formulu 1. Trebali bismo se riještiti dijela tih invalida - oštro je poručio Ecclestone.
Dodao je kako bi Lotus bilo dobro zadržati u natjecanju i dogodine, a vlasnika Virgina, tajkuna Richarda Bransona, pozvao je da uloži u momčad dodatan novčani iznos.
- Richard bi trebao uložiti više novca, zar ne? Trebao bi slijediti primjer vlasnika Red Bulla Dietricha Mateschitza - rekao je neuništivi šef Formule 1.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Re: Formula 1
ma stari je prdnuo u cabar... sta on ima da se_re, ljudi su tek ove godine usli u natjecanje, zaostatak im se nije tokom sezone povecao u odnosu na najbolje momcadi, znaci i oni su nesto radili, razvijali bolide... uopste je nerealno bilo ocekivati da u prvoj sezoni odmah potpuno skinu ili upolove zaostatak. to su momcadi koje se ipak jos uvijek formiaraju i tek cemo slijedece godine moci dati neke mjerodavnije rezultate njihovog rada. Ako i slijedece godine budu ovoliko sporiji, onda se mogu sloziti sa ovom kritikom, no ipak treba dati ljudima barem godinu vremena... Stari je ocigledno zaboravio devedesete i simtek, forti ford, i ostale koji su jednako lose vozili, pa ih opet niko nije nazivao invalidima
When I was a boy of 14, my father was so ignorant I could hardly stand to have the old man around. But when I got to be 21, I was astonished at how much the old man had learned in seven years. (Mark Twain)
- majestic24
- Postovi: 15845
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
Ma Berni je davno pogubio konce kad je F1 u pitanju. Neka glupa pravila donese da je za nepovjerovati. Kad su u pitanju ove nove mocadi,neznam sta mu je tu cudno. Sta je on mislio,da ce se oni boriti za bodove i postolja,haha...budala stara. Sta ocekivati od momcadi koja na pocetku sezone nije imala ni rezervoar dovoljan da bi cijelu utrku odvozili.
Definitivno formula vise nije ono sto je bila. OK,razumijem ja to da se mora zaraditi i da je novac bitan,al brate dragi danas je samo to bitno. Nikakva brzina,strast niti ista. Jos kad na sve to dodamo po 10 novih pravila svake sezone,dobijemo ovo sto sada imamo-DA MOLIMO BOGA SAMO DA KISA POCNE DA PADA DA IMAMO KAKVO TAKVO UZBUDJENJE NA STAZI.
Definitivno formula vise nije ono sto je bila. OK,razumijem ja to da se mora zaraditi i da je novac bitan,al brate dragi danas je samo to bitno. Nikakva brzina,strast niti ista. Jos kad na sve to dodamo po 10 novih pravila svake sezone,dobijemo ovo sto sada imamo-DA MOLIMO BOGA SAMO DA KISA POCNE DA PADA DA IMAMO KAKVO TAKVO UZBUDJENJE NA STAZI.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
- majestic24
- Postovi: 15845
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
V.N. Brazila - Interlagos
Prva utrka: 11. februara 1973.
Dužina kruga: 4 309 metara
Ukupno krugova: 71 (305.909 km)
Najbrži krug: J-P. Montoya- 1:11:473 (2004, Williams)
Postolje 2009.: 1. R. Barrichello - 2. M. Webber - 3. A. Sutil
Kao i u Argentini, uspjeh jednog vozača Formule 1 je vodio do otvaranja staze u Brazilu. Iako je sama staza bila već izgrađena i prije njegova rođenja uspjeh Emersona Fittipaldija je bio najviše zaslužan za dolazak i održavanje utrka Formule 1 na toj stazi i u toj državi.
Staza je smještena u predgrađu Sao Paula, i prva izgrađena staza bila je dugačka 4.949 milja (oko 8 km) te je bila jedna od najdužih staza ikada korištenih za utrke. Sama staza je prilično zanimljiva jer na njoj ima širokih ravnih dijelova kao i zavoja koji su prilično uski. Također staza je prilično neravna što od vozača zahtjeva veliku vještinu i jako dobre reflekse da bi mogao kontrolirati bolid u svim situacijama.
Također uski zavoji predstavljaju problem za motore bolida jer su kočenja velika. Primjer je i šikana koja je smještena odmah u prvom zavoju poslije startno-ciljne ravnine a njezina namjena je upravo da uspori bolide nakon dugog ravnog dijela.
Ayrton Senna bio je pobjednikom u dva navrata na ovoj stazi. Bilo je to 1991. godine i 1993. godine. Tim pobjedama ostvario mu se njegov san da bude pobjednikom na stazi koja se nalazi u njegovoj državi tj. da pobjedi pred svojim navijačima i obožavateljima. Međutim vozeći za Williams želio je još jednu pobjedu 1994. godine, ali nije uspio jer ga je u tome spriječio Michael Schumacher koji je vozio izvrstan Benettonov bolid.
Natjecanje na stazi Interlagos održavano je prije ili poslje natjecanja za VN Argentine međutim pošto je Argentina izbačena iz kalendara natjecanja Formule 1 utrka u Interlagosu održava se treća po redu, znači na samom početku sezone.
U sezoni 2000. pobjednik je bio Ferrarijev vozač Michael Schumacher dok je drugo mjesto zauzeo David Coulthard i to ne sa velikim zaostatkom. Ipak nakon utrke službeni kontrolori ispravnosti bolida donijeli su odluku da se Coulthard diskvalificira jer McLaren nije do kraja ispoštovao propozicije natjecanja Formule 1, gledano sa tehničke strane.
2001. je veliko iznenađenje pripremio Juan-Pablo Montoya koji je nakon ponovnog starta utrke po kišni prestigao vodećeg Michaela Schumachera. No slavlje za Kolumbijca nije dugo trajalo jer se sudario sa Arrowsom Josa Verstappena kada ga je prestizao za cijeli krug. Te je godine pobjednik V.N. Brazila bio Škot David Coulthard dok se iduće godine prvim mjestom počastio Michael Schumacher.
Godine 2003. tijekom utrke je padala veoma jaka kiša što je uvelike otežala vožnju na stazi jer su neki djelovi biti poplavljeni. Mark Webber i Fernando Alonso su doživjeli veoma teške nesreće no srećom niti jedan od njih nije zadobio teže ozljede.
Zbog velike opasnosti, utrka je morala biti prekinuta. Ta je odluka sudaca još više zakomplicirala situaciju. Iako je nakon utrke pobjednikom proglašen Kimi Raikkonen, nakon brojnih pregleda snimaka utrke, pobjednički pokal je dodjeljen Giancarlu Fisichelli, kojemu je to bila prva pobjeda u karijeri.
2004. Interlagos je bila posljednja V.N. u kalendaru. Pobjednik utrke bio je Juan-Pablo Montoya kojemu je to bila druga pobjeda u karijeri. Drugi je završio Kimi Raikkonen koji nije uspio oteti Kolumbijcu prvo mjesto te je završio utrku sa 1 sekundom zaostatka. Trećeplasirani je bio Rubens Barrichello kojem je to prvi podij u karijeri na domaćoj stazi. Ovo je također prva utrka na Interlagosu koju je Rubens uspio dovršiti u posljednjih 10 godina.
Godinu dana kasnije na V.N. Brazila, Formula 1 je dobila svog najmlađeg svjetskog prvaka. Fernando ALonso je svojim trećem mjestom, dvije utrke prije kraja sezone, potvrdio svoj prvi naslov prvaka i u potpunosti zasjenio prvu ovosezonsku dvostruku pobjedu McLarenove momčadi. Juan-Pablo Montoya je kroz cilj prošao oko dvije sekunde ispred momčadskog kolege Kimija Raikkonena, a McLaren je sa 18 osvojenih bodova uspio po prvu puta u sezoni preuzeti vodstvo u poretku konstruktora.
2006. godine Felipe Massa je postao prvi Brazilac koji je pobijedio na V.N. Brazila otkako je prije 13 godina na istoj stazi pobijedio Ayrton Senna.
Drugo mjesto na pobjedničkom postolju pripalo je Fernandu Alonsu, koji se na Interlagosu drugu godinu za redom okrunio naslovom svjetskog prvaka. Na najnižu stepenicu podija popeo Jenson Button koji je također imao sjajnu utrku.
Michael Schumacher je svoju posljednju utrku u karijeri završio na četvrtom mjestu nakon što su ga već na samom početku utrke zatekli problemi. Naime, Michael je pao na začelje kada mu je pukla stražnja lijeva guma, no unatoč razočaravajućem početku, Nijemac se sjajnom vožnjom i brojnim dvobojima na stazi uspio vratiti među vodeće vozače.
2007., Kimi Raikkonen je pobjedom na posljednjoj utrci sezone stigao do svojeg prvog naslova prvaka. Finac je pobjedu slavio uz momčadskog kolegu, Felipea Massu, i Fernanda Alonsa, kojemu je treća uzastopna titula izmakla za samo jedan bod.
Iduće godine se borba za naslov svjetskog prvaka ponovno odgađala do posljednje utrke - V.N. Brazila. Prije samog starta, počela je padati jaka kiša, zbog čega je početak utrke nakratko odgođen. Felipe Massa bio je na putu do pobjede pred domaćom publikom, dok je Lewis Hamilton trebao završiti barem na 5. mjestu kako bi osvojio naslov prvaka. No, u 66. krugu utrke, počela je padati jaka kiša, koja je dovela do velikog preokreta. Britanca su prestigli Sebastian Vettel u Toro Rossu i Timo Glock u Toyoti. U posljednjem zavoju, posljednjeg kruga utrke, Vettel i Hamilton su prestigli Glocka, koji je bio na gumama za suho. Hamilton je prestizanjem Toyotinog vozača vratio peto mjesto i postao svjetski prvak s 98 osvojenih bodova. Iako je naposljetku pobijedio na utrci, Felipeu Massi je naslov pobjegao za samo jedan bod. Na drugom mjestu je završio Fernando Alonso ispred Kimija Raikkonena kojemu je pripalo treće mjesto.
2009., nakon brojnih neuspjelih pokušaja, Rubens Barrichello je konačno uspio pobjediti pred domaćom publikom na Interlagosu. Brazilac ciljem prošao ispred Marka Webbera i Adriana Sutila.
S druge strane, na ovoj je utrci Jenson Button prekrižio sve moguće matematičke kombinacije i osvojio svoj prvi naslov svjetskog prvaka.
Prijašnji pobjednici:
2009: R. Barrichello (Brawn)
2008: F. Massa (Ferrari)
2007: K. Raikkonen (Ferrari)
2006: F. Massa (Ferrari)
2005: J-P. Montoya (McLaren)
2004: J-P. Montoya (Williams)
2003: G. Fisichella (Jordan)
2002: M. Schumacher (Ferrari)
2001: D. Coulthard (McLaren)
2000: M. Schumacher (Ferrari)
1999: M. Hakkinen (Mclaren)
1998: M. Hakkinen (Mclaren)
1997: J. Villeneuve (Williams)
1996: D. Hill (Williams)
1995: M. Schumacher (Benetton)
1994: M. Schumacher (Benetton)
1993: A. Senna (McLaren)
1992: N. Mansell (Williams)
1991: A. Senna (McLaren)
1990: A. Prost (Ferrari)
1989: N. Mansell (Ferrari)
1988: A. Prost (McLaren)
Prva utrka: 11. februara 1973.
Dužina kruga: 4 309 metara
Ukupno krugova: 71 (305.909 km)
Najbrži krug: J-P. Montoya- 1:11:473 (2004, Williams)
Postolje 2009.: 1. R. Barrichello - 2. M. Webber - 3. A. Sutil
Kao i u Argentini, uspjeh jednog vozača Formule 1 je vodio do otvaranja staze u Brazilu. Iako je sama staza bila već izgrađena i prije njegova rođenja uspjeh Emersona Fittipaldija je bio najviše zaslužan za dolazak i održavanje utrka Formule 1 na toj stazi i u toj državi.
Staza je smještena u predgrađu Sao Paula, i prva izgrađena staza bila je dugačka 4.949 milja (oko 8 km) te je bila jedna od najdužih staza ikada korištenih za utrke. Sama staza je prilično zanimljiva jer na njoj ima širokih ravnih dijelova kao i zavoja koji su prilično uski. Također staza je prilično neravna što od vozača zahtjeva veliku vještinu i jako dobre reflekse da bi mogao kontrolirati bolid u svim situacijama.
Također uski zavoji predstavljaju problem za motore bolida jer su kočenja velika. Primjer je i šikana koja je smještena odmah u prvom zavoju poslije startno-ciljne ravnine a njezina namjena je upravo da uspori bolide nakon dugog ravnog dijela.
Ayrton Senna bio je pobjednikom u dva navrata na ovoj stazi. Bilo je to 1991. godine i 1993. godine. Tim pobjedama ostvario mu se njegov san da bude pobjednikom na stazi koja se nalazi u njegovoj državi tj. da pobjedi pred svojim navijačima i obožavateljima. Međutim vozeći za Williams želio je još jednu pobjedu 1994. godine, ali nije uspio jer ga je u tome spriječio Michael Schumacher koji je vozio izvrstan Benettonov bolid.
Natjecanje na stazi Interlagos održavano je prije ili poslje natjecanja za VN Argentine međutim pošto je Argentina izbačena iz kalendara natjecanja Formule 1 utrka u Interlagosu održava se treća po redu, znači na samom početku sezone.
U sezoni 2000. pobjednik je bio Ferrarijev vozač Michael Schumacher dok je drugo mjesto zauzeo David Coulthard i to ne sa velikim zaostatkom. Ipak nakon utrke službeni kontrolori ispravnosti bolida donijeli su odluku da se Coulthard diskvalificira jer McLaren nije do kraja ispoštovao propozicije natjecanja Formule 1, gledano sa tehničke strane.
2001. je veliko iznenađenje pripremio Juan-Pablo Montoya koji je nakon ponovnog starta utrke po kišni prestigao vodećeg Michaela Schumachera. No slavlje za Kolumbijca nije dugo trajalo jer se sudario sa Arrowsom Josa Verstappena kada ga je prestizao za cijeli krug. Te je godine pobjednik V.N. Brazila bio Škot David Coulthard dok se iduće godine prvim mjestom počastio Michael Schumacher.
Godine 2003. tijekom utrke je padala veoma jaka kiša što je uvelike otežala vožnju na stazi jer su neki djelovi biti poplavljeni. Mark Webber i Fernando Alonso su doživjeli veoma teške nesreće no srećom niti jedan od njih nije zadobio teže ozljede.
Zbog velike opasnosti, utrka je morala biti prekinuta. Ta je odluka sudaca još više zakomplicirala situaciju. Iako je nakon utrke pobjednikom proglašen Kimi Raikkonen, nakon brojnih pregleda snimaka utrke, pobjednički pokal je dodjeljen Giancarlu Fisichelli, kojemu je to bila prva pobjeda u karijeri.
2004. Interlagos je bila posljednja V.N. u kalendaru. Pobjednik utrke bio je Juan-Pablo Montoya kojemu je to bila druga pobjeda u karijeri. Drugi je završio Kimi Raikkonen koji nije uspio oteti Kolumbijcu prvo mjesto te je završio utrku sa 1 sekundom zaostatka. Trećeplasirani je bio Rubens Barrichello kojem je to prvi podij u karijeri na domaćoj stazi. Ovo je također prva utrka na Interlagosu koju je Rubens uspio dovršiti u posljednjih 10 godina.
Godinu dana kasnije na V.N. Brazila, Formula 1 je dobila svog najmlađeg svjetskog prvaka. Fernando ALonso je svojim trećem mjestom, dvije utrke prije kraja sezone, potvrdio svoj prvi naslov prvaka i u potpunosti zasjenio prvu ovosezonsku dvostruku pobjedu McLarenove momčadi. Juan-Pablo Montoya je kroz cilj prošao oko dvije sekunde ispred momčadskog kolege Kimija Raikkonena, a McLaren je sa 18 osvojenih bodova uspio po prvu puta u sezoni preuzeti vodstvo u poretku konstruktora.
2006. godine Felipe Massa je postao prvi Brazilac koji je pobijedio na V.N. Brazila otkako je prije 13 godina na istoj stazi pobijedio Ayrton Senna.
Drugo mjesto na pobjedničkom postolju pripalo je Fernandu Alonsu, koji se na Interlagosu drugu godinu za redom okrunio naslovom svjetskog prvaka. Na najnižu stepenicu podija popeo Jenson Button koji je također imao sjajnu utrku.
Michael Schumacher je svoju posljednju utrku u karijeri završio na četvrtom mjestu nakon što su ga već na samom početku utrke zatekli problemi. Naime, Michael je pao na začelje kada mu je pukla stražnja lijeva guma, no unatoč razočaravajućem početku, Nijemac se sjajnom vožnjom i brojnim dvobojima na stazi uspio vratiti među vodeće vozače.
2007., Kimi Raikkonen je pobjedom na posljednjoj utrci sezone stigao do svojeg prvog naslova prvaka. Finac je pobjedu slavio uz momčadskog kolegu, Felipea Massu, i Fernanda Alonsa, kojemu je treća uzastopna titula izmakla za samo jedan bod.
Iduće godine se borba za naslov svjetskog prvaka ponovno odgađala do posljednje utrke - V.N. Brazila. Prije samog starta, počela je padati jaka kiša, zbog čega je početak utrke nakratko odgođen. Felipe Massa bio je na putu do pobjede pred domaćom publikom, dok je Lewis Hamilton trebao završiti barem na 5. mjestu kako bi osvojio naslov prvaka. No, u 66. krugu utrke, počela je padati jaka kiša, koja je dovela do velikog preokreta. Britanca su prestigli Sebastian Vettel u Toro Rossu i Timo Glock u Toyoti. U posljednjem zavoju, posljednjeg kruga utrke, Vettel i Hamilton su prestigli Glocka, koji je bio na gumama za suho. Hamilton je prestizanjem Toyotinog vozača vratio peto mjesto i postao svjetski prvak s 98 osvojenih bodova. Iako je naposljetku pobijedio na utrci, Felipeu Massi je naslov pobjegao za samo jedan bod. Na drugom mjestu je završio Fernando Alonso ispred Kimija Raikkonena kojemu je pripalo treće mjesto.
2009., nakon brojnih neuspjelih pokušaja, Rubens Barrichello je konačno uspio pobjediti pred domaćom publikom na Interlagosu. Brazilac ciljem prošao ispred Marka Webbera i Adriana Sutila.
S druge strane, na ovoj je utrci Jenson Button prekrižio sve moguće matematičke kombinacije i osvojio svoj prvi naslov svjetskog prvaka.
Prijašnji pobjednici:
2009: R. Barrichello (Brawn)
2008: F. Massa (Ferrari)
2007: K. Raikkonen (Ferrari)
2006: F. Massa (Ferrari)
2005: J-P. Montoya (McLaren)
2004: J-P. Montoya (Williams)
2003: G. Fisichella (Jordan)
2002: M. Schumacher (Ferrari)
2001: D. Coulthard (McLaren)
2000: M. Schumacher (Ferrari)
1999: M. Hakkinen (Mclaren)
1998: M. Hakkinen (Mclaren)
1997: J. Villeneuve (Williams)
1996: D. Hill (Williams)
1995: M. Schumacher (Benetton)
1994: M. Schumacher (Benetton)
1993: A. Senna (McLaren)
1992: N. Mansell (Williams)
1991: A. Senna (McLaren)
1990: A. Prost (Ferrari)
1989: N. Mansell (Ferrari)
1988: A. Prost (McLaren)
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Formula 1
Dva dana prije utrke u Brazilu iz tabora Red Bull Racing teama je stigla potvrda o potpisivanju novog dvogodišnjeg ugovora s francuskim proizvođačem motora Renaultom.
Red Bull je u Formulu 1 krenuo koristeći Cosworthov V10 motor još tamo 2005.godine kada su za ekipu vozili David Coulthard, Vitantonio Liuzzi i Christian Klien. Već naredne godine su bolide Red Bulla pokretali Ferrarijevi V8 motori, nakon čega je počela era u kojoj je ova ekipa sarađuje sa Renaultom.Saradnja će se nastaviti sve do kraja 2012.godine, s tim da će logo Renaulta biti puno vidljiviji na bolidima Red Bulla nego što je to bio slučaj ranijih godina. Tako će od ovog vikenda na nosu bolida biti istaknuto ime Renaulta, baš kao i na kacigama vozača.
Red Bull je u Formulu 1 krenuo koristeći Cosworthov V10 motor još tamo 2005.godine kada su za ekipu vozili David Coulthard, Vitantonio Liuzzi i Christian Klien. Već naredne godine su bolide Red Bulla pokretali Ferrarijevi V8 motori, nakon čega je počela era u kojoj je ova ekipa sarađuje sa Renaultom.Saradnja će se nastaviti sve do kraja 2012.godine, s tim da će logo Renaulta biti puno vidljiviji na bolidima Red Bulla nego što je to bio slučaj ranijih godina. Tako će od ovog vikenda na nosu bolida biti istaknuto ime Renaulta, baš kao i na kacigama vozača.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
- majestic24
- Postovi: 15845
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
Hulkenberg prvi,vettel,hamilton,weber,tek na petom mjestu je alonso...huhuhuhu...biti ce vatreno sutra.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
-
- Postovi: 4600
- Pridružen/a: 24 sep 2009, 23:49
- Lokacija: Bosanska Krupa
- Kontakt:
Re: Formula 1
Hulkenberg
Bravo za njega , zadnjih 3 kruga je odvezao odlicno . Poredak iza njega
Kao sto majestic kaze , bice vatreno sutra . Schumacher vreba iz prikrajka , danas se drzao cijele kvalifikacije blizu , ali ipak na kraju 8 mjesto mislim . Sutra se mozda prvenstvo rijesi , a mozda jos vise zakomplikuje 



Re: Formula 1
Vettel i Webber su na drugom i trećem mjestu, vrlo važno za Webbera je da prestigne Vettela jer ga ovaj neće propustiti
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
- Omerbavarac
- Postovi: 18007
- Pridružen/a: 12 maj 2009, 12:24
- Kontakt:
Re: Formula 1
Napravice belaj i obojica ce odustati.Ted Mosby je napisao/la:Vettel i Webber su na drugom i trećem mjestu, vrlo važno za Webbera je da prestigne Vettela jer ga ovaj neće propustiti


ato-femto-piko-nano-mikro-mili-centi-deci-kilo-mega-giga-tera-peta-exa-zetta-yotta-xona-weka-wunda-uda-treda-sorta-rinta-quexa-pepta-ocha-nena-minga-luma-BAYERN !!
Re: Formula 1
Radi prvenstva najbolje bi bilo da obojica završe ispred Alonsa, po mogućnosti Webber prvi a Vettel drugi
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Re: Formula 1
kakva je trenutna situacija u timu, ni ovo ne bih iskljucio. Webber bi mogao imati prednost radi cistije strane, mada je to radi kise svedeno na minimum. Vettel ce s druge strane sigurno pokusati da brani poziciju, a posto je on na unutrasnjoj strani, vrlo je moguc kontakt ukoliko ne popusti. Isto vrijedi i za hamiltona i alonsa.Omerbavarac je napisao/la:Napravice belaj i obojica ce odustati.Ted Mosby je napisao/la:Vettel i Webber su na drugom i trećem mjestu, vrlo važno za Webbera je da prestigne Vettela jer ga ovaj neće propustiti![]()
Vidjet cemo... Ja licno mislim da ce Hulki platiti danak neiskustvu i izgubiti barem dva mjesta na startu a da ce webber biti prvi, vetteñ drugi a alonso treci...
When I was a boy of 14, my father was so ignorant I could hardly stand to have the old man around. But when I got to be 21, I was astonished at how much the old man had learned in seven years. (Mark Twain)
- majestic24
- Postovi: 15845
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
Vrijeme sutra suncano.
Red Bull u kvalifikacijama jest brzi,al sutra za vrijeme utrke oni sigurno nisu brzi od ferrarija i mclarena. Start ce biti vatren. Neko ce nekoga zajebati sigurno,u to budite sigurni.
Red Bull u kvalifikacijama jest brzi,al sutra za vrijeme utrke oni sigurno nisu brzi od ferrarija i mclarena. Start ce biti vatren. Neko ce nekoga zajebati sigurno,u to budite sigurni.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Formula 1
Sve je moguce, mada ja ne vjerujem u ovakav scenario. Zar je moguce da su toliko ludi ljudi u Red BuluTed Mosby je napisao/la:Vettel i Webber su na drugom i trećem mjestu, vrlo važno za Webbera je da prestigne Vettela jer ga ovaj neće propustiti


Ovo je bila realnost, a moje su zelje potpuno drugacije. Ne volim Vebera, a Alonsa jos manje. Volio bih da titulu uzme Hemilton, a najmanje bi zlo bio Fetl


'Ajmo Luis


Nikad za nista ne krivi druge. Cim si u situaciji da ti sudbina zavisi od drugih, nesto si pogrijesio.
Re: Formula 1
1 krug sudar Webera i Alonsa Hamiltom osvaja 1 mjesto i tutulu prvaka 

Live for nothing or die for something
<3 FC Barcelona | mes que club <3
<3 FK Sloboda <3
<3 Mercedes Mclaren <3
<3 FC Barcelona | mes que club <3
<3 FK Sloboda <3
<3 Mercedes Mclaren <3
- majestic24
- Postovi: 15845
- Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
- Kontakt:
Re: Formula 1
Vamos Alonsooooooooooooooooooooooo
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
..:::The Black Mamba Strikes Again::...
Re: Formula 1
Ajmo Webber i Vettel samo bez sudara
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu
Re: Formula 1
Hulkenberg će brzo izgubiti poziciju i biti će jedno 5-6 na kraju. Nadam se što boljem plasmanu Alonsa i njegovoj tituli prvaka Formule 1.
Spammer
1.000.000 $ Man ! - Maybe in future... #
1.000.000 $ Man ! - Maybe in future... #
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.