Evo ovi ljudi što radim sa njima, imali su platu između 1200-1300, 30 dana godišnjeg i obrok na poslu i odoše. Tražili povećanje plate nedavno, rečeno im od tog nema ništa i eto, krenuše tražit i dobiše u Austriji. Odlaze za mjesec dok odrade otkazni rok.
Da im je samo povećana plata na makar 1500 mislim da nijedan ne bi otišao ali eto.
I koga god da zaposli sad, treba mu makar 3 godine da napravi upola radnika ko što je on.
Ja sam imao 1400 u firmi, korištenje telefona besplatno i automobil za neku sitnu nadoknadu po prijeđenom kilometru.
Tri puta po 5 dana godišnji i četvrta sedmica od 5 dana se moglo komadati u toku godine ako ti treba nekad sat, dva.
Dao sam otkaz krajem jula i čekam papire za vani. Imam ugovor, idem kao medicinski radnik. Položio jezik i odoh. Ovdje ni za kakvu platu ne bih ostao, najeo sam se g*vana u 5 godina koliko sam radio komercijalu, a niko me nije vidio.
Sad kad sam digao sidro, sve im je u kur*cu. Uvijek pritisci, uvijek daj više, ispiranje mozga i množenje s nulom. Još uzmeš u obzir da ni sa tom platom ne možeš ništa planirati a i ne dolazi u obzir da planiraš kad ti kapu kroje po svojoj volji, nema druge nego odlazak.
Vraćaš se sa mora i neki kreten koji se iz nekog razloga **** brzinom te ubije. Tebe nema, ostatak tvoje obitelj više nikad neće biti normalan, a onaj koji je kriv će dobiti dvije godine uvjetno.
Vratiti smrtnu kaznu za ubojstvo u saobraćnoj nesreći, izazivanje iste zbog brzine kažnjavati sa minimalnom pet godina zatvora.
Moj komšija prije par mjeseci se izvrtio zbog brzine i naravno to ga nije osvjestilo da i dalje nastavi voziti 120 - 130 tamo gdje je ograničene 70km/h.
Vraćaš se sa mora i neki kreten koji se iz nekog razloga **** brzinom te ubije. Tebe nema, ostatak tvoje obitelj više nikad neće biti normalan, a onaj koji je kriv će dobiti dvije godine uvjetno.
Vratiti smrtnu kaznu za ubojstvo u saobraćnoj nesreći, izazivanje iste zbog brzine kažnjavati sa minimalnom pet godina zatvora.
Moj komšija prije par mjeseci se izvrtio zbog brzine i naravno to ga nije osvjestilo da i dalje nastavi voziti 120 - 130 tamo gdje je ograničene 70km/h.
Koja tuga. Zamisli vozis normalno i samo odjednom neka budaletina iz drugog smjera te ubije, toga me uvijek strah.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 25 sep 2022, 08:50
Postao/la Marsal
Kažu da su se valjda dva kretena trkala u Audiju i BMW-u i naletili na ove jadne ljude.
Vraćaš se sa mora i neki kreten koji se iz nekog razloga **** brzinom te ubije. Tebe nema, ostatak tvoje obitelj više nikad neće biti normalan, a onaj koji je kriv će dobiti dvije godine uvjetno.
Vratiti smrtnu kaznu za ubojstvo u saobraćnoj nesreći, izazivanje iste zbog brzine kažnjavati sa minimalnom pet godina zatvora.
Moj komšija prije par mjeseci se izvrtio zbog brzine i naravno to ga nije osvjestilo da i dalje nastavi voziti 120 - 130 tamo gdje je ograničene 70km/h.
Koja tuga. Zamisli vozis normalno i samo odjednom neka budaletina iz drugog smjera te ubije, toga me uvijek strah.
I budala po obicaju vozi bemve
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 25 sep 2022, 09:17
Postao/la tuzlak1987
Brzo dole inace ljudi voze od Capljine do Bune. Mene su nervirali, vozim 70 80 i opet im spor. Kada sam skrenuo dole do Bunskih kanala jedva sam se ukljucio na kraju.
Brzo dole inace ljudi voze od Capljine do Bune. Mene su nervirali, vozim 70 80 i opet im spor. Kada sam skrenuo dole do Bunskih kanala jedva sam se ukljucio na kraju.
Jest, dole baš deru od Čapljine prema Mostaru. Išao sam par puta i kolona se hvata za autom koje ide 90 km/h.
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 25 sep 2022, 10:29
Postao/la Surreal
Koja tuga, ove nargilase naci i na smrt ih prebit, majku im yebem zatucanu
Re: Chat - bez ratnih i političkih tema
Postano: 25 sep 2022, 10:56
Postao/la Asteriks
Ove godine broj stradalih mogao bi biti blizu nivoa iz 2016. Stopa smrtnosti iz prosle 67 poginulih na milion, a prosjek EU 42.
Od ukupnog broja poginulih u Europi, ispod 10 % je stradalo na autoputevima.
Kljucni problem u nasoj zemlji pored zakrzljale saobracajne infrastrukture je nedostatak kontrola, pogotov na cestama koje su oznacene kao one visokog rizika.
Osobe sa pozamasnim brojem kazni (zbog brzine i opijata) i dalje imaju priliku da divljaju, umjesto da ih salju na prinudni rad uz obavezno bicevanje na dnevnom nivou.