Stranica: 1085/1085.

Re: Formula 1

Postano: 16 dec 2025, 13:26
Postao/la Mokes


Najboljih 5 krugova u prosloj deceniji.

Re: Formula 1

Postano: 16 dec 2025, 15:55
Postao/la HP46
DamirT je napisao/la:
16 dec 2025, 12:22
delko je napisao/la:
16 dec 2025, 11:54
DamirT je napisao/la:
16 dec 2025, 10:35
slika

Vraca se Portugal. Nadam se da ide umjesto Miamija.
Neka neka, samo sto vise trka u Europi :salut: :salut:
Ma opet smo na istom s obzirom da Zandvoort ukidaju :mrgreen:

Da je bogdom ugovor istekao Bakuu, Miamiju ili Vegasu...
Sve te utrke koje si nabrojao pogotovo Baku su u svakom slucaju dosta bolje i kvalitetnije od smrdljivog Monaka i Mađarske.

Re: Formula 1

Postano: 16 dec 2025, 15:59
Postao/la DamirT
HP46 je napisao/la:
16 dec 2025, 15:55
DamirT je napisao/la:
16 dec 2025, 12:22
delko je napisao/la:
16 dec 2025, 11:54


Neka neka, samo sto vise trka u Europi :salut: :salut:
Ma opet smo na istom s obzirom da Zandvoort ukidaju :mrgreen:

Da je bogdom ugovor istekao Bakuu, Miamiju ili Vegasu...
Sve te utrke koje si nabrojao pogotovo Baku su u svakom slucaju dosta bolje i kvalitetnije od smrdljivog Monaka i Mađarske.
Sigurno da jesu, evo Monaco bi prvi izbacio. Ali znamo da cemo prije mi u EU uci nego nju da izbace. Tu i u Vegasu je najveci cirkus za bogate.

Eto Baku nikako ne pripada F1, nemas 2 mjesta gdje mozes preteci. Jedino onaj dugi pravac na startu. Ali eto, isto kao i Arapi su tu radi para.

Da hoce vratiti Sepang, bio bi najsretniji.

Re: Formula 1

Postano: 16 dec 2025, 17:26
Postao/la RobertHrkac555
Dobra utrka u Portugalu,, imaju tradiciju, bolje oni nego uska utrka u Nizozemskoj

Re: Formula 1

Postano: 16 dec 2025, 18:02
Postao/la Evander
Jos jedna Madjarska u najavi. Ako ce vracati sta, onda neka to bude Kuala Lumpur i Istanbul.

Re: Formula 1

Postano: 16 dec 2025, 22:17
Postao/la HP46
GOAT 🐐


slika

Re: Formula 1

Postano: 16 dec 2025, 22:40
Postao/la DamirT
Christian Horner planira otkupiti 24 % udjela u F1 timu Alpine od hollywoodskih investitora. Bivši šef Red Bulla želi se domoći dionica u vrijednosti od oko 200 milijuna eura.

Konzorcij hollywoodskih investitora kupio je 24 % dionica tima 2023. godine, u trenutku kada je Alpine bio procijenjen na 900 milijuna dolara. Dvije godine kasnije vrijednost momčadi narasla je na oko 1,5 milijardi dolara.

O Hornerovu interesu za povratak u Formulu 1 već se ranije pisalo, a kao moguće destinacije spominjali su se Cadillac, Haas i Aston Martin. Haas je potvrdio da su obavljeni razgovori s Hornerom, no oni su ostali na razini inicijalnog istraživanja. Cadillac je u međuvremenu utišao špekulacije imenovanjem 52-godišnjeg Graemea Lowdona za šefa tima, dok je Aston Martin učvrstio svoju strukturu dolaskom Adriana Neweya.

Ako dođe do realizacije poslovnog dogovora, Horner bi stekao značajan vlasnički udio u Alpineu i otvorio si put za povratak u Formulu 1 u vodećoj upravljačkoj ili strateškoj ulozi.

Re: Formula 1

Postano: 17 dec 2025, 19:21
Postao/la DamirT
Legendarne staze ostaju, iako ih nećemo moći gledati svake sezone. Spa i Barcelona će se rotirati.

Spa - 2027, 2029, 2031
Barcelona - 2028, 2030, 2032

Re: Formula 1

Postano: 17 dec 2025, 21:22
Postao/la RobertHrkac555
Spa zadnjih godina jedna od gorih utrka, pretjecanja se mogu izbrojiti na prste jedne ruke

Re: Formula 1

Postano: 18 dec 2025, 13:10
Postao/la Mokes
FIA otkrila prikaz novih F1 bolida i terminologije koju ćemo slušati dogodine.
Još nas dijeli samo koji mjesec prije prvih testova za 2026. iza zatvorenih vrata u Barceloni.
Bolidi će biti 20 cm kraći, 10 cm uži i s minimalnom masom od 770 kg. Cilj novih pravila je bio umanjiti 'prljavi' zrak i omogućiti lakše praćenje i pretjecanje bolida.
Novi bolidi bi trebali generirati 15 do 30 posto manje downforca od prijašnje generacije. Gume će ostati na 18 cola, mada je FIA prvotno priželjkivala smanjenje na 16.
Što se tiče aktivne aerodinamike, postojati će X-mode (za zavoje) i Z-mode (za pravce), a tu je još i MOM (Manual Override Mode) koji se koristi za pretjecanje, sličan KERS-u, kojeg će vozači moći koristiti tek kad su na manje od sekundu razlike.
Bit će tu još Boost i Recharge mode gdje će se vozači morati odlučiti kada će tokom kruga prikupljati, a kada koristiti snagu ERS-a za napad ili obranu.
S obzirom napretek taktičkih elemenata i većeg utjecaja nego ikada, neki timovi misle kako ćemo gledati pretjecanja na dosad neuobičajenim mjestima.