Nisam 100% siguran, ali poprilično sam siguran da ekipe koje prave motore za druge ekipe, obavezno moraju identične motore svima dati. Ne moraju samo određene mape, odnosno modove otkriti (ili dopustit), ali sve na motoru mora biti isto. Ali to su specijalne mape, ove standardne moraju sve obezbjedit. Tako je Mercedes otkrio specijalne mape Lotusu 2015. da izjebu Red Bull i Vettela sa podijuma, i Grosjean je bio treći u karini od bolida koja meda nije mogla u ostatku sezone. Kasnije im nisu dozvolili to da koriste.
Problemi za Red Bull nastaju što oni imaju drugačiji, dosta agresivniji pristup sa uklapanjem motora u bolid, idu da dimenzije nazad budu što manje i aerodinamičnije, gdje je Renault dosta konzervativniji a motore prave po svojim dimenzijama logično. Pa je Red Bull bio dosta skloniji kvarovima i pregrijavanju. Nisu te probleme imali dok je Renault pravio motore specifično za njihov bolid. Kao što sad Honda radi. Njihovi problemi sa Hondom su druge prirode od onih sa Renaultom.
McLaren je imao problema sa Hondom, jer su tražili što manji i kompaktniji motor, u doba kada ovi jednostavno nisu bili spremni na to, imali su možda i najagresivniji pristup što se tiče pakiranja nazad tiče, s čim Honda nije znala radit i bilo je šta je bilo. Dosta je tu krivice bilo i na McLarenu.
Kako god, nema tu uvaljivanja. Sve je do toga kako je ekipa sposobna ukomponovati motor u svoj bolid, iako nije krojen za njihov bolid. Da je tako lagano Renault bi uvalio slabiji motor McLarenu jer su im direktna konkurencija. Odnosno, Red Bull je bio ekipa koja puca na titulu, koja je pokušavala ukomponovati u svoj bolid motor koji je krojen za ekipu sa sredine, što je jako komplikovano.