Re: Formula 1
Postano: 03 dec 2023, 19:32
Čuj do 2029!? Pa nije NBA.
Jeste ali zna se da je to bila Shovlinova ideja i katastrofalna greska u citavom konceptu nakon promjena pravila. James Alison je nesto drugo kada su ova pravila u pitanju. Uglavnom slazem se sa tobom da Toto voli seruckati ali sumnjam da bi bez dobre osnove nesto takvo izjavio. Vec fali u pmAshburtonG je napisao/la: ↑03 dec 2023, 20:28Tako su mislili i sa onim no-sidepods dizajnom, pa je realnost bila totalno drugacija.
Kimi u svom primeu bi školovao Maxa. On se nosio rame uz rame sa dotada nepobjedljivim Schumacherom i Ferrarijem i Alonsom koji je nosio Renault do titula, pa kasnije opet sa Alonsom i Hamiltonom koji su bili u McLarenu. Samo što čovjek nije mario za brojke, rekorde itd. Jedan je od posljednjih vozača starijih generacija koji su živjeli živote koje danas niko ne želi/ne smije. Od famoznog "I was having a", prolazak kroz dim u Belgiji punom brzinom, do Monaca, DNFa i skidanja odijela i odlaska na jahtu na cuganje, pa DTSa i "This is more like a hobby". Pa je čak i takav, nezainteresovan, uspio primamiti dosta fanova širom svijeta. Danas ljudi žive u treningu i simulatoru, a za odmor imaju mjesec ljeti i nek bude mjesec zimi, mada je to dosta manje.
MrAmarOsim je napisao/la: ↑03 dec 2023, 22:28Kimi u svom primeu bi školovao Maxa. On se nosio rame uz rame sa dotada nepobjedljivim Schumacherom i Ferrarijem i Alonsom koji je nosio Renault do titula, pa kasnije opet sa Alonsom i Hamiltonom koji su bili u McLarenu. Samo što čovjek nije mario za brojke, rekorde itd. Jedan je od posljednjih vozača starijih generacija koji su živjeli živote koje danas niko ne želi/ne smije. Od famoznog "I was having a", prolazak kroz dim u Belgiji punom brzinom, do Monaca, DNFa i skidanja odijela i odlaska na jahtu na cuganje, pa DTSa i "This is more like a hobby". Pa je čak i takav, nezainteresovan, uspio primamiti dosta fanova širom svijeta. Danas ljudi žive u treningu i simulatoru, a za odmor imaju mjesec ljeti i nek bude mjesec zimi, mada je to dosta manje.
Pa boje se da ga neko drugi ne pokupi kao Mercedes ili Meklaren.
RB su syebali Japanci, to jest Honda jer su mislili da se nece vise vracati. Vole Japanci tako iza ledja. RB pravi mehanicke komponente, a Ford ce biti zaduzen za elektroniku. Fordu to nije jaca strana, tako da je malo nejasno zasto su njih izabrali. Ajd kontam da nece ovisiti o tvornickim ekipama, ali opet su mogli naci bolju kompaniju od Forda.BocaJuniors1905 je napisao/la: ↑04 dec 2023, 17:45Pa boje se da ga neko drugi ne pokupi kao Mercedes ili Meklaren.
Ima i Maksmilijan do 2028. godine, mada on ima klauzulu da može otići kad gd hoće ako bolid nije konkurentan. A vjerovatno neće biti 2026., jer je RedBul uzeo na sebe da pravi pogonsku jedinicu što je ravno katastrofi. Mercedes će top izaći za 2026. godinu, kao i za 2014 jer im je FIA dala sve inpute kakav motor da naprave![]()
Mogao mi Maksmilijan Hamu zamijeniti vrlo lahkojer će realno RedBulov motor biti najgori, čak gori i od Reno motora.
Koliko to godina ti imaš momak pa smatraš da sam neki dedo od 60 godinaJabroni je napisao/la: ↑04 dec 2023, 10:18MrAmarOsim je napisao/la: ↑03 dec 2023, 22:28Kimi u svom primeu bi školovao Maxa. On se nosio rame uz rame sa dotada nepobjedljivim Schumacherom i Ferrarijem i Alonsom koji je nosio Renault do titula, pa kasnije opet sa Alonsom i Hamiltonom koji su bili u McLarenu. Samo što čovjek nije mario za brojke, rekorde itd. Jedan je od posljednjih vozača starijih generacija koji su živjeli živote koje danas niko ne želi/ne smije. Od famoznog "I was having a", prolazak kroz dim u Belgiji punom brzinom, do Monaca, DNFa i skidanja odijela i odlaska na jahtu na cuganje, pa DTSa i "This is more like a hobby". Pa je čak i takav, nezainteresovan, uspio primamiti dosta fanova širom svijeta. Danas ljudi žive u treningu i simulatoru, a za odmor imaju mjesec ljeti i nek bude mjesec zimi, mada je to dosta manje.![]()
Nema to veze sa protraćio, ne protraćio. Jedino šta je protraćio je ono vrijeme sa Vettelom u Ferrariju jer se baš vidjelo da mu je svejedno, a opet i da nije bilo oni su Vettela tretirali kao prvog vozača a Raikkonena kao drugog. Drugo je danas i u novije vrijeme kada ti bolid skroje po vozaču, da mu odgovara u potpunosti. Sa tolikom količinom podataka to je danas moguće. Prije nije bilo u tolikoj mjeri i imao si izjednačenije bolide i timove. Recimo Ferrari, Mclaren, Renault sredinom 2000-tih. Još ti svaku drugu utrku eksplodira motor. Danas Verstappen nema konkurencije, jer nema bolida koji može parirati Red Bullu. Još gore je bilo kada je plačonja osvajao, pa pravili od Bottasa nekakvu vozačinu, a ono Mercedes bio sekund brži od konkurencije. Raikkonenu je jedna titula mjera, nije ni zaslužio više. A zašto? Pa jer nije imao konstantu dobrih rezultata. On je jedan dan bio strašno brz, a onda drugi ga nigdje nije bilo.