Re: Automobili, motori...
Postano: 08 jun 2025, 12:58
Da li neko ima iskustva sa ovom autokućom?
https://olx.ba/artikal/67659667
Kako vam se čini ovaj Citroen C4?
https://olx.ba/artikal/67659667
Kako vam se čini ovaj Citroen C4?
Duplo više informacija! Duplo više sporta!
https://new-forum.sportsport.ba/
Gazprom.Centre forward je napisao/la: ↑08 jun 2025, 12:21Neutral, gdje se ima nabaviti taj proizvod ? Znaš li nešto više o njemu, je li se sipa preventivno ili kada počnu problemi ?
Čitaj google reviews, ismijao sam sePendulum je napisao/la: ↑08 jun 2025, 12:58Da li neko ima iskustva sa ovom autokućom?
https://olx.ba/artikal/67659667
Kako vam se čini ovaj Citroen C4?
Ma nemam ja sad za sad belaja (kucanje u drvo), nego onako pitam jer se nisam s tim do sad susret'o. Par puta sam za dizne koristio provjereni Liqui Moly i moje amatersko uho nije osjetilo nikakvu razliku, što bi trebalo da je OK.Neutral je napisao/la: ↑09 jun 2025, 04:39Gazprom.Centre forward je napisao/la: ↑08 jun 2025, 12:21Neutral, gdje se ima nabaviti taj proizvod ? Znaš li nešto više o njemu, je li se sipa preventivno ili kada počnu problemi ?
Preventivno svakih 4000-5000km, s tim da ovo uspeš pa dodaš 10 litara gorivo (u rezervaru da bude 10tak), ukupno 20 da ima veće efekta. Ne treba pretjerivati sa ovim.
Meni je pomoglo, ovo uradiš čisto da vidiš je li potpuno mehanički problem ili je samo određena začepljenost.
Ne može se uzeti polovno auto kao ja, pa sve mu raditi i reći održavam sve kad ranije nije održavano. Ide dok ide, dvaput se neće ponovit ista greška, pisao sam ranije šta ću, dvije solucije, Zoom auto 4-5 godina staro ili u Nuića uzeti benzinca novog (Corollu). Opet, ako ispadne nešto sa strane i to je neka opcija ali teško da će doći do toga.
Pokušaj s tim, 14KM je cijena.
Neutral je napisao/la: ↑09 jun 2025, 04:41Čitaj google reviews, ismijao sam sePendulum je napisao/la: ↑08 jun 2025, 12:58Da li neko ima iskustva sa ovom autokućom?
https://olx.ba/artikal/67659667
Kako vam se čini ovaj Citroen C4?![]()

I ja sam čuo da su katastrofa, odnosno da su im auta goli krš. Onda mi je jedan kolega isto tako rekao da je išao kod njih da kupi auto kešom, nisu mu htjeli spustili cijenu ni 200 KM.
BoldiranoHuske je napisao/la: ↑09 jun 2025, 15:21Većina autokuća uzima auto sa aukcije. Tu su auta sa nekom realnom cijenom za koju se isplati uvesti auto i prodati. Pogledajte cijene za normalan svijet na mobile .de. ništa ti se ne isplati uvoziti i kentrati, jer kod nas dođe i jeftinije. Tako da su te aukcije jedini način da se isplati uvesti auto, ali za pristup tamo trebaš imati registrovanu firmu. Tamo imaju ljudi za grubu procjenu i na osnovu te procjene uzima se auto, pola napamet. I onda ako ovamo u autokući nisu dovoljno ispitali i provjerili, riješili određene kvarove, mušterija koja se ne razumije može kupiti auto sa iznenadnim troškovima. Ako daju garanciju na motor i mijenjač onda je situacija povoljnija za kupca.
A ti preparati za dizne, za dpf itd, ja u to ne vjerujem. To mi liči na jeftini marketing.
Huske je napisao/la: ↑09 jun 2025, 15:21Većina autokuća uzima auto sa aukcije. Tu su auta sa nekom realnom cijenom za koju se isplati uvesti auto i prodati. Pogledajte cijene za normalan svijet na mobile .de. ništa ti se ne isplati uvoziti i kentrati, jer kod nas dođe i jeftinije. Tako da su te aukcije jedini način da se isplati uvesti auto, ali za pristup tamo trebaš imati registrovanu firmu. Tamo imaju ljudi za grubu procjenu i na osnovu te procjene uzima se auto, pola napamet. I onda ako ovamo u autokući nisu dovoljno ispitali i provjerili, riješili određene kvarove, mušterija koja se ne razumije može kupiti auto sa iznenadnim troškovima. Ako daju garanciju na motor i mijenjač onda je situacija povoljnija za kupca.
A ti preparati za dizne, za dpf itd, ja u to ne vjerujem. To mi liči na jeftini marketing.
Bio sam ja po Mainzu i Frankfurtu hodao auta trazili i isto kao i kod nas sve. Ima prevaranata kao i kod nas, cijene kao i kod nas. Obicno na kilometrazu ako je niza ide dosta veca cijena.MaroonBjelave je napisao/la: ↑09 jun 2025, 17:19BoldiranoHuske je napisao/la: ↑09 jun 2025, 15:21Većina autokuća uzima auto sa aukcije. Tu su auta sa nekom realnom cijenom za koju se isplati uvesti auto i prodati. Pogledajte cijene za normalan svijet na mobile .de. ništa ti se ne isplati uvoziti i kentrati, jer kod nas dođe i jeftinije. Tako da su te aukcije jedini način da se isplati uvesti auto, ali za pristup tamo trebaš imati registrovanu firmu. Tamo imaju ljudi za grubu procjenu i na osnovu te procjene uzima se auto, pola napamet. I onda ako ovamo u autokući nisu dovoljno ispitali i provjerili, riješili određene kvarove, mušterija koja se ne razumije može kupiti auto sa iznenadnim troškovima. Ako daju garanciju na motor i mijenjač onda je situacija povoljnija za kupca.
A ti preparati za dizne, za dpf itd, ja u to ne vjerujem. To mi liči na jeftini marketing.![]()
Još bih dodao da i kod švaba imaš pun qurac "seoskih varalica" tako da čovjek stvarno mora imati bukvalno šestero očiju otvorenih kad se odluči za kupovinu auta.
Kinezi ih vec jedu. Evo ti primjer BYD proizvođača, prošle godine prodali 4,2 miliona vozila na globalnom nivou.
Kaze mi kolega iz Meksika da imaju puno kineski auta u Meksiku.Asteriks je napisao/la: ↑11 jun 2025, 13:45Kinezi ih vec jedu. Evo ti primjer BYD proizvođača, prošle godine prodali 4,2 miliona vozila na globalnom nivou.
Renault taj rezultat ne može dobaciti, taman da Daciji spuste cijenu na donji prag održivosti.
Plus, BYD proizvodi baterije za svoje elektro modele i msm da su, gledajući udio u svjetskoj proizvodnji baterija drugi, odmah iza CATL-a (opet kineski).
Dalje, BYD proizvodi strašno sigurna vozila. Neki njihovi modeli su prekucali kreš testove.
Ne moraju čak ni praviti veći podvig u Evropi.
Kod nas je prije 20-ak godina bio problem sa autima sa Istoka. Poceli ih masovno uvoziti, a nije bilo dijelova za njih.soko je napisao/la: ↑11 jun 2025, 14:32Kaze mi kolega iz Meksika da imaju puno kineski auta u Meksiku.Asteriks je napisao/la: ↑11 jun 2025, 13:45Kinezi ih vec jedu. Evo ti primjer BYD proizvođača, prošle godine prodali 4,2 miliona vozila na globalnom nivou.
Renault taj rezultat ne može dobaciti, taman da Daciji spuste cijenu na donji prag održivosti.
Plus, BYD proizvodi baterije za svoje elektro modele i msm da su, gledajući udio u svjetskoj proizvodnji baterija drugi, odmah iza CATL-a (opet kineski).
Dalje, BYD proizvodi strašno sigurna vozila. Neki njihovi modeli su prekucali kreš testove.
Ne moraju čak ni praviti veći podvig u Evropi.
Jako puno problema sa servisom, kaze kad se pokvare da dosta puta nemaju resenja pa auta samo stoje.
Jel znas kakva je situacija sa servisom u Europi?
Ev ti primjer ovog BYD-a. Sva auta su im električna ili hibridi.soko je napisao/la: ↑11 jun 2025, 14:32Kaze mi kolega iz Meksika da imaju puno kineski auta u Meksiku.Asteriks je napisao/la: ↑11 jun 2025, 13:45Kinezi ih vec jedu. Evo ti primjer BYD proizvođača, prošle godine prodali 4,2 miliona vozila na globalnom nivou.
Renault taj rezultat ne može dobaciti, taman da Daciji spuste cijenu na donji prag održivosti.
Plus, BYD proizvodi baterije za svoje elektro modele i msm da su, gledajući udio u svjetskoj proizvodnji baterija drugi, odmah iza CATL-a (opet kineski).
Dalje, BYD proizvodi strašno sigurna vozila. Neki njihovi modeli su prekucali kreš testove.
Ne moraju čak ni praviti veći podvig u Evropi.
Jako puno problema sa servisom, kaze kad se pokvare da dosta puta nemaju resenja pa auta samo stoje.
Jel znas kakva je situacija sa servisom u Europi?